Vérvörös alkonyat

Sziasztok!

Még mindig lehet kérni a Vérvörös alkonyatot "PDF" formátumban, ha esetleg valaki még nem tette volna meg, és szeretné! :)
Az e-mail címem oldalt! ;)
Puszmancs

Szylu

2009. december 1., kedd

Gyors megjegyzések

Sziasztok!

Gyorsan egy kis pontosítást eszközlök, mert felmerült egy kis gubanc. A szavazásnál, ha arra szavazol, hogy "igen", akkor az összes történetet elmesélem szépen sorban majd, de ha arra, hogy "nem", akkor csak Edwardé lesz megírva. Remélem, hogy ezzel most nem indítottam el lavinákat vagy ilyesmi!XD
És a másik: ha szeretnétek, hogy linkcserére kerüljön a sor, akkor tessék noszogatni addig, amíg meg nem látjátok az oldalatok linkjét kint (és utána visszajelenzni, hogy m,egtörténtXD), mert néha annyira hülye vagyok, hogy elfelejtem kitenni. Nem pedig azért, mert esetleg nem szimpatikus az illető vagy ilyesmi. Csak pusztán egy kissé szórakozott művészlélek vagyok, ahogyan többen is mondanák. Hát, igen, ez már a korral jár!XD
Pusz

3 megjegyzés:

Amira írta...

szia.
Én szeretnék egy linkcserét kérni.
www.arielle-fic.blogspot.com
Ez a bnőm blogja, most kezdte írni.
Ez is twilight fic.
Köszi.

Gina Cullen "GinaX" írta...

Én meg kíváncsi lennék a véleményedre, az én történetemről. Örülnék, ha meglesnéd!
http://gina-cullen.blogspot.com/
Remélem tetszeni fog.

Szylu írta...

Sziasztok!

Amira: kitettem a linket az oldalra. Majd ha lesz időm, beugrom és olvasok!XD
GinaX: amint tudom, meglesem a dolgot, csak most egy kicsit be vagyok havazva!XD
Pusz

Megjegyzés küldése

 

blogger templates | Make Money Online