Vérvörös alkonyat

Sziasztok!

Még mindig lehet kérni a Vérvörös alkonyatot "PDF" formátumban, ha esetleg valaki még nem tette volna meg, és szeretné! :)
Az e-mail címem oldalt! ;)
Puszmancs

Szylu

2009. december 12., szombat

Ízelítő a 20. fejezetből


"Ágyat hiába kerestem, nem találtam. Helyette viszont egy hívogató, kényelmesnek látszó, fekete bőrkanapé helyezkedett el nem messze a faltól.
További kutakodásra nem jutott időm, mert orromba bekúszott a már ismert illat és a másodperc törtrésze múlva egy gunyoros hang is társult hozzá.
- Ebből a perspektívából is egész kellemes a látvány – szünetet tartott és nyelt egyet –, de miért nem mész beljebb?
Megpördültem a tengelyem körül. Közelebb volt, mint gondoltam. Sokkal, de sokkal közelebb.
Felnéztem rá, és arcomon éreztem szédítő leheletét. Tekintetét le nem vette rólam, míg szemöldöke csúfondárosan felszaladt homlokán és cinikus mosoly terítette be a képét."


U.i.:Ezt a jelenetet Mesi28 függővége, és a kérdésem (melyet neki tettem fel) kikerülése miatt kapjátok. Lehettem volna rendesebb és kiderülhetne, hogy vajon mi fog történni, de nem. Szal megvan az emberetek, hogy kin kell leverni a dolgot. Muhahaha!XD

1 megjegyzés:

Ivi Sunshine írta...

Teljesen egyetértek Szylu. Mesinek az az egyetlen kapaszkodója, hogy megígértem neki, hogy nem ölöm meg az ízelítő és a függővég miatt. Amugy nagyon jó a részlet és remélem Edward mindja ezt Bellának:)
Az egész mikor kerül fel?

Pusy:Ivi

Megjegyzés küldése

 

blogger templates | Make Money Online