Vérvörös alkonyat

Sziasztok!

Még mindig lehet kérni a Vérvörös alkonyatot "PDF" formátumban, ha esetleg valaki még nem tette volna meg, és szeretné! :)
Az e-mail címem oldalt! ;)
Puszmancs

Szylu

2009. december 10., csütörtök

Karácsonyi ajándék

Sziasztok!

Nos, itt vannak a nyakunkon az ünnepek és én is szeretnék a sok-sok hűséges olvasómnak és kritikaírómnak valamilyen kis aprósággal kedveskedni. Mivel személyesen nem tudok mindenkihez elmenni és ajándékot vinni, mert 1.: a seprűk használatáért Jackson harap (ha valaki nem értené, annak elmagyarázom...XD), a suhanást pedig még nem sajátítottam el teljesen, és 2.: gazdasági világválság van, ezért valami olyat fogtok kapni tőlem, amit egy magamfajta elvetemült művészlélektől elvár az ember. Nem nehéz kitalálni, hogy mire gondoltam...
Többet nem árulok el, és egy szót sem fogtok tudni kiszedni belőlem. Ahhoz nagyon, de nagyon be kellene dobnotok magatokat...
Na jó, még talán annyit, hogy 3 részletben kapjátok meg az ajándékot, amik terveim szerint majd 24-én, 25-én és 26-án érkeznek meg a fa alá. És nem kapcsolódik a Vérvörös alkonyathoz...
Remélem, hogy jók az idegeitek és a körmeiteket sem féltitek. Csak gondoltam, megosztom veletek ezt a kis "örömhírt".
Pusz

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Én várom nagyon az ajándékot, de nem értem mért harap Jackson a seprőért xD Elmagyarázod? o.O
A körömrágás most elmarad, mert ma voltam kozmetikusnál :D
De majd helyette írok :)

Várom nagyon ez és a fejezeteket is ^^

pusszi

Megjegyzés küldése

 

blogger templates | Make Money Online