Vérvörös alkonyat

Sziasztok!

Még mindig lehet kérni a Vérvörös alkonyatot "PDF" formátumban, ha esetleg valaki még nem tette volna meg, és szeretné! :)
Az e-mail címem oldalt! ;)
Puszmancs

Szylu

2009. december 30., szerda

Ízelítő a 22. fejezetből

Sziasztok!

Mivel voltatok olyan rendesek, és összehoztátok nekem a 20 kritikát, ami a limit volt, ezért előbb hozom a következő fejezet ízelítőjét!
Mivel a szilvesztert nem itthon töltöm, és nem tudom, hogy gépközelbe jutok-e elsejéig, ezért most szeretnék minden kedves olvasómnak, kritikaírómnak, barátnőmnek, és az oldalra tévedő szerencsétlen szenvedő alanynak boldog új esztendőt kívánni, és sajnálattal kell közölnöm, hogy a friss már csak a következő évben fog megérkezni!XD
Pusz és jó szilvesztezezést mindenkinek!XD


"- Nem mondták még neked, hogy ne szórakozz az étellel?
- Mintha hallottam volna már valamikor – mondta és elhajolt az állat hatalmas mancsa elől.
- Amúgy jól szórakozol? – kérdeztem.
Edward egy századmásodpercre vette le szemét a vadállatról,és rám kacsintott, de a puma kihasználta az előnyt.
Nagyot csapott a mellkasára és a következő pillanatban már a fák felé rohant. Edward döbbenten nézett le szétszakadt ingére, majd morgott egyet és sóhajtva legyintett.
- Soha jobban – válaszolt az előbb feltett kérdésemre.
Lassan megindult felém, közben leráncigálta magáról a megmaradt ruhafoszlányokat és hanyagul a farmerja hátsó zsebébe tömködte a negyedét, hogy el ne hagyja. Meg mertem volna rá esküdni, hogy az orra alatt ezt motyogta: - Komolyan, kezet foghatna Emmettel!”
Odaért hozzám, flegmán felugrott mellém az ágra és úgy meredt maga elé, mint egy durcás kisgyerek, aki nem kaphat több nyalókát. Mindenfelé néztem, csak rá nem, mert féltem a következményektől. Aztán amikor keresztbe fonta mellkasa előtt a kezeit, nem bírtam tovább és kitört belőlem a nevetés.
- Ez egyáltalán nem vicces! – mondta sértődötten.
- Szerintem meg az! – vetettem ellen, de próbáltam leredukálni köhögésre fékevesztett kacagásom.
- Ez volt létezésem során a második alkalom, hogy meglépett előlem a vacsim! Emmett büszke lesz rád!"

14 megjegyzés:

Névtelen írta...

nagyon jóóóó:)
hirtelen azt hittem amikor írtad hogy elindult Ed Bella felé hogy meg akarja csókolni xD

mesi28 írta...

Istenem Szylu, én még most is rázkódok a nevetéstől, vmi félelmetes vagy!!!
Imádtam, és imádtam és imádtam!!!
Alig várom a frisst, és klassz a dizi;)
Pusza
Mesi28
Neked is BUÉK!!!XD

Névtelen írta...

BUÉK mindenkinek :D
Ki fogad velem, hgy Emmett viccet csinál az inges incedensől ?Már nagyon várom a kövit:D
Luca

KaRi írta...

Én is csináltam egy blogot ahol az arra járók a saját készítésű Twilight fanfictionjeimet olvashatják, de ahoz kéne egy kis reklám. Szóval, ha szépen megkérlek tudnád ajánlani a blogomat? A címe http://www.entortenet.blogspot.com/

ezerszer is köszi, egyébként imádom a történeted, fel is raktam az oldalra, mint kedvenc blogjaim

Cherry írta...

Na, 5. komment...:D
Az elejétől kezdve olvastam a törit, és imádom! Emmett beszólásain könnyesre röhögtem magam, de mondjuk amúgy is tökjó a stílusod. ;)
Már várom/várjuk a frisst ! :D
xoxo

Lincsi írta...

Hát ez valami fantasztikus :D

Anni írta...

Ez egy naon jó fejezet lesz xd
Én is kiváncsi vagyok,hogy Bellát miért kellett elvinni!

Anna írta...

eZ JÓ FEJI LESZ!!! Mikor fognak összejönni? Már alig várom azt a részt!!!!!!! Remélem a 23. arról fog szólni! vagy a 24. vagy a 25., de az már a végső határ!XD Siess a kövi fejivel Please! Amúgy jó az ízelítő!!!!!!!!
Puszi:Anna

Névtelen írta...

huhuhhh..már nagyon várom O.O :D:D:D
Ez nagyon jó, annyira, hogy szavakba se tom önteni:P Már az előzetes nagyon tetszik:D:D:D
Pusz

Netti írta...

Jaj nagyon jó! Már nagyon várom! Kíváncsi vagyok Emmett reakciójára, hogy mit fog szólni a dologhoz!
Puszi:Lettina

Névtelen írta...

szia!
Légyszi-légyszi rakd fel a kövit.Nagyon tetszik a történet és már olvasnám a folytatást.
Pusz Manó

Névtelen írta...

nagyon várom a frisst...csak egyetérteni tudok az Emmettes poéncsinálós hozzászólással...
pusz:Lily

Névtelen írta...

hali!
már nagyon várom a következő fejezetet,,,

imádom a töridet..

azért remélem jó hosszú fejezetet kapunk.
pusz

Szylu írta...

Sziasztok!

Köszi a hozzászólásokat, nagyon édesek vagytok, hogy így izgultok!
Ízisz96:kitettem a történeted a blogra, és köszi hogy Te is kitettél engem!XD
Nem, édeseim, még mindig nem jönnek össze!XD
Még várunk!XD
Pusz

Megjegyzés küldése

 

blogger templates | Make Money Online