Vérvörös alkonyat

Sziasztok!

Még mindig lehet kérni a Vérvörös alkonyatot "PDF" formátumban, ha esetleg valaki még nem tette volna meg, és szeretné! :)
Az e-mail címem oldalt! ;)
Puszmancs

Szylu

2009. december 29., kedd

Vérvörös alkonyat - 21. fejezet


Nos, hölgyeim (és esetleg uraim, ha van ilyenXD), megérkezett a várva várt új fejezet. Kicsit rövid, de annál velősebb. Kezdetben nem akartam semmit sem kezdeni ezzel a szereplővel, de aztán jött az isteni sugallat és... majd meglátjátok. Még mielőtt pánikba esnétek, megnyugtatok mindenkit, hogy nem, nem volt semmi olyan, amire gondolhatnánk, de fontos szerep jut ennek a karakternek, mert... Majd kiderül. Pusz

Ködös emlékfoszlány

(Edward szemszöge)

Ismét abba a hibába estem, amibe vámpírnak nem szabadna. Hagytam, hogy az emlékeim elárasszanak, és nem szabtam nekik gátat. Az egyik pillanatban még az Emmettel közös kalandunkon filozofáltam, a másikban pedig Chicago egy mocsokkal borított emeletes házának szobájában kuporogtam az ágyon.
Agyam kétségbeesetten próbált olyan információt az értésemre adni, amiről nem akartam tudni. Lázadó korszakom évei sötét palástként borultak rám és fájt még a gondolatuk is. Most mégis felrémlett előttem ez az időszak, és hiába próbáltam menekülni, nem ment.
Szokatlanul napfényes délután volt, így nem mozdulhattam ki a lakásból, de nem is bántam. Táplálkozni úgyis csak éjszaka jártam, mert akikre én vadásztam, azok ugyanolyan életmódot folytattak, mint én. Szinte semmiben sem különböztem azoktól a gyilkosoktól, rablóktól és egyéb aljanéptől, akik vacsora gyanánt szolgáltak számomra.
Egy valamiben viszont jobb voltam náluk: én nappal is figyeltem őket, más emberek szemén keresztül, és előre tudtam, hogy mire készülnek.
Most is éppen egy rablógyilkost tartottam szemmel, aki az utcán lődörgött. Úgy látszott, hogy semmi dolga nem volt, pedig a következő áldozatát választotta ki. Ma éjjel vérre szomjazott, akárcsak én.
Egy fiatal srác gondolataiba törtem be és követtem nyomon aznapi táplálékomat, amikor a fiú figyelmét elvonta valami más. Nem tudtam időben kiszállni a fejéből és az utcán sem volt senki más a gyilkoson kívül. Az ő agyába nem volt kedvem kutakodni – tudtam, hogy nem találnék ott semmi értelmes információt –, ezért kénytelen voltam a kölyök szemszögéből nézni a dolgokat.
Az egyik közeli ház ajtajára szegezte a tekintetét, ami kisvártatva kinyílt és egy tizenöt év körüli lány jelent meg a küszöbön, kacagva. Fényes, szőke haja szállt a szélben és megcsillant rajta a napsugár. Kerekded arcához tökéletesen illett csokoládébarna szeme, mely élettel volt tele.
Egy pillanatig megrémültem az emlék hatásától, de aztán visszatértem hozzá, mert tudtam, hogy fontos dolog miatt lökte felszínre agyam ezt a látszólag jelentéktelen jelenetet.
A lány kacagva rohant ki a járdára és incselkedve nézett visszafelé. Az ajtóban egy hajlott, pöttöm öregasszony dugta ki a fejét és álmatagon nézett a lányra.
- Nagyi, mi lesz már! – kacagta a kislány és szaladni kezdett az úttesten keresztül. – Soha nem érünk oda időben, ha így totyorogsz!
Az öreg nagyot sóhajtott, kilépett az ajtón és becsukta maga mögött. Lecammogott a lépcsőn és a lány után indult, aki már a következő sarkon fordult be és egy pillanat alatt eltűnt.
- Miranda! Azonnal állj meg, és várd meg a nagyanyád! – Kiabált utána és döcögve cammogott át az úton.
Az unokája azonban rá se hederített, csak szaladt és szaladt.
- Miranda Wyson! Ha nem jössz vissza azonnal, esküszöm, hogy… - fenyegetőzött az öreg, ami úgy látszik, hogy megtette a várt hatást, mert a kis kópé szőke feje már fel is bukkant ott, ahol az előbb eltűnt.
A srác álmodozva nézte végig a jelenetet és szerelmes pillantásokat vetett a lányra…
Döbbenten meredtem magam elé a hirtelen jött felismeréstől, és azt sem tudtam, hogy hol vagyok.
Ő volt az! Ő volt az a lány, akinek az életét nem tudtam megmenteni, és akit a fa alá temettem az ő kérésére. Akkor fel sem tűnt, hogy már találkoztunk, hiszen annyira más volt! Ez nem lehet igaz! Ez…
- Edward, jól vagy? – szólított meg a világ legédesebb hangja és hirtelen összerezzentem.
A szobám kanapéján feküdtem, az oldalamnál Bella könyökölt és aggódó tekintetét le sem vette rólam.
- Edward, minden rendben? – kérdezte újra, mire felrémlett, hogy mi is történt az emlékkép előtt.
- Öhm, persze, csak egy kicsit elbambultam, meg elmerengtem.
Miranda Wyson. Tehát ez volt a teljes neve a lánynak, akit akkor éjjel meggyilkoltak.
- Biztos? Annyira sápadt vagy – mondta és tekintetét végigfuttatta rajtam.
- Bella, az istenért! Vámpír vagyok! Naná, hogy sápadt vagyok! – Próbáltam elviccelni a helyzetet, de nem úgy tűnt, mintha sikerült volna meggyőznöm. Tovább próbálkoztam: - Hol is tartottam?
Zavartan megrázta a fejét, de készségesen válaszolt.
- Ott, hogy kérdezgetted Rose-t, hogy hol is van Emmett, de nem tudott rá válaszolni.
- Ja, tényleg. Na, szóval. Mit sem sejtve jöttem fel a szobámba és nyitottam be a fürdőbe vezető folyosóra, amikor valami a nyakamba ugrott és feldöntött. Meglepetésemben azt sem tudtam, hogy mi történt és mi fetreng rajtam. Majd szép lassan leesett, hogy egy jól megtermett puma esett nekem, köszönhetően Em figyelmességének. Nem volt szívem megölni őt, mert egyáltalán nem voltam éhes, ezért elengedtem. Emmett persze csak annyit fűzött hozzá a dologhoz, hogy szép szőrmekabátom van. – Fújtattam egyet a tettetett felháborodás miatt. – Nevess csak nyugodtan! – mondtam neki, mert láttam rajta, hogy közel jár a megfulladáshoz.
Nem bírta tovább és kitört belőle a kacagás. A hangja betöltötte az egész házat, és édes muzsikaként hatott rám. De hiába próbáltam elfelejteni, hacsak pár órára is az emlékképet, nem ment.
- Te meg persze, amilyen rendes vagy, nem adtad vissza neki a kölcsönt! – tette hozzá két levegővétel között, amit nem hagyhattam annyiban.
Ördögien elvigyorodtam, majd felállva kézen fogtam őt és pár pillanat múlva a garázsban voltunk. A kocsikat mindig nagy becsben tartottunk, ezért amelyiket nem használtuk, azt letakartuk. Bellát a legutolsó felé vezettem, és megérkezve leszedtem a kocsiról a lepedőt.
Egy 1950-es évekbeli kocsi lapult meg a takaró alatt és szemmel láthatólag jó állapotnak örvendett. Kívülről…
Bella kérdőn és kis mosollyal az ajkán fordult felém magyarázatért.
- Emmett szőrmekabát barátja nem nagyon bírta a bezártságot – kuncogtam –, amíg visszavittem őt a hegyekbe. Ezt természetesen Em kocsija bánta!
- Bosszúálló! – motyogta kuncogva.
A ház felől autók fékcsikorgására lettem figyelmes, és Alice már gondolatban kiabálta:
„Edward, kérlek, vidd el innét Bellát! Kérlek, kérlek, kérlek!”
Megforgattam a szemem, de sóhajtva teljesítettem a kérését.
- Van kedved vadászni?
- Megvárjuk a többieket is?
- Nem, nekik most más elfoglaltságuk van. – Szegény lány, ha tudná, hogy mi? – Csak te, meg én! Versenyezhetünk is, hogy ki a jobb! – incselkedtem, mert tudtam, hogy Bella nem fog tudni ellenállni a verseny gondolatának.
Nem tévedtem.
- Egye kukac! – adta be a derekát, de félmosoly nem tűnt el az ajkáról.
Én meg nyeltem egy nagyot és imádkoztam, hogy semmi hülyeséget ne csináljak, amíg kettesben vagyok vele.
A hátsó ajtón léptünk ki, mert nem akartam, hogy Bella véletlenül összefusson családunk női tagjaival, és sokkot kapjon. Az ég már feketedett, amit nem is vettem észre. Ha Bellával vagyok, soha nem érzékelem az idő múlását. Ez viszont már beteges – gondoltam, míg eltűntünk az erdő fái között, hátunk mögött hagyva felbolydult családomat.

25 megjegyzés:

Névtelen írta...

hy!
ez a fejezet is naon naon jó lett!
nagyon várom a kövi fejet!
pux:reby

mesi28 írta...

Sziaa!
Hú, hát nagyon király feji lett, Emmetten jót nevettem, de a bosszú se volt semmi, és hát majd meghalok a kíváncsiságtól, hogy mi miatt kellett Bellst elvinni, de a kettesben töltött időra is nagyon kíváncsi vagyok, szval minden érdekel, és alig várom a folytatást!
Am meg sejtek vmit, de nem hiszem, h úgy van, ahogy gondolom, majd meglátjuk...Miranda megmozgatta a pici agyam XD
Pusza
Mesi28

Eni írta...

Nagyon vicces feji lett!!
Emmett-et imádom, hogy ilyeneket ki tudd találni :P
És persze eléggé fúrja az oldalamat a kíváncsiság, hogy mi a fészkes fenéért tébolyult meg a család :/
Meg, hogy Mirandával mi lesz... Mert h lesz valami az biztos...
Már nagyon várom a kövit
Pux

Névtelen írta...

Fantasztikus...mint mindig.
Csatlakozok én is a kíváncsiskodók táborához:D
MIért kellett elvinni Bellát? Stb... Már vároma kövit :D

Névtelen írta...

Szia!
Nagyon jó lett a fejezet, és már várom a kövit, nem értem, mi van Cullenékkel, de hát gondolom majd csak kiderül...remélem!
Jó lenne, ha hamar összegyűlne a 20 komi!

Névtelen írta...

Nagyon jó lett!
Emmett meg csak Emmett:D
Alice meg mindig titkolózik...várom a fejit:D

Klajcsiií írta...

nagyon jó lett ez a fejis is és röhögtem egy sort :D
am. én is nagyon kíváncsi vagyok mivan aliceékell meg Mirandaval
várom a köviit:)

Pupi írta...

Szia!
A fejezet egyszerűen szuper lett.
Ez az egyik kedvencem.
Kíváncsi vagyok, hogy miért kellett Bellat eltüntetni a házból.
Edward bosszúja meg huhúúúú, állati volt. :D

Kíváncsi vagyok erre a Miranda dologra. :P

Pusz
Pupi

Névtelen írta...

szia!
ismét egy fantasztikus fejezet lett!! :D
Emmettet mindig is bírtam..:D de h egy pumát rakjon Ed szekrényébe..xD elképzeltem a jelenetet..:D jót nevettem rajta!!:D meg h akkor épp nem volt kedve megenni..:D nagyon jól írsz!:D
kíváncsi vok mit akarsz kihozni ebből a Mirandás dologból,és h ez miért lesz olyan fontos..:D meg h mi köze lesz Bellához..:D
sztem vmi partyt akarnak csinálni vagy nemtom.:D szülinap lesz?:D hát azért rem. Ed legalább egy icipicit elveszti a fejét miközben vadásznak..:D kell ott történnie vminek.:D
már nagyon várom a frisst!! siess vele!:D a komik ugyis gyorsan összegyűlnek..:D

Pux
Dorszíí

Névtelen írta...

Hát tudod én még nem írtam neked komit, és bevallom, hogy nem is oly rég találtam rá az oldaladra, de "végigfutottam" a történeted és nagyon tetszik. (jövő héten szabin leszek és akkor átrágom magam rajt), Teljesen új gondolat amit leírsz, nagyon szuper, és alig várom, hogy folytasd, de remélem azért összehozod őket a végén. Szóval folytasd mielőbb. Anita

Névtelen írta...

Ja és a karácsonyi novellád, hát az valami fantasztikus volt, szinte végig könnyeztem az egészet. Álomszép volt, és jó hogy mindenki úgy képzeli el a végét ahogy ő szeretné (persze én azoknak a csoportját erősítem, akik az átváltozás mellett vannak).Anita

Névtelen írta...

szia!!
nagyon tetszik amit írsz, nagyon eredeti és újszerű, habár néha úgy érzem, hogy ezt az eredeti karakter(mármint a könyvben)nem tenné meg, de pont ezért jó amit csinálsz. Van egy nagyon erős sejtésem, hogy miért is kell edéknek elmenniük, de kivárom a végét. Hmmm...igazából a Bella képességére is tippelek vmit, de nem lövöm le a poént, hátha tévedek. Szóval alig várom a frisst, remélem hamar megdobsz minket vele. Zsoshua

Névtelen írta...

Szijja!!!
Nagyon jo lett ez a feji is, mint mindig... kivancsi vagyok, h mit hozhattak a csajok.... biztos bellanak fergeteges mennyisegu ruhat...:P
jah, es birtam ed bosszujat! es hogy nem bantottak a pumat...
nagyon jol irsz, ez ismet bebizonyosodott! gratulalok!;) jajj, nagyon varom kovi reszt... biztos tortenik majd vmi... vmi kettejuk kozott...*ordogikacaj*
varom a fejlemenyeket:D
u.i.: bocs, h ekezet nelkul irtam, de nem otthon voltam, es itt nem magyar a billentyuzet... pusz!

Névtelen írta...

Hát ez gigantikus lett!
Amikor a végéhez értem akkor meg csak néztem ki a fejemből, hogy most miért?
Én is szülinapra gyanakszok, de nem én írom :D
Ez a Mirandás dolog meg hát....sejtelmem sincs.
Siess a folytatással, mert kiklszít a tudatlanság :D

Morgina írta...

Szia
Gina vagyok ez nagyon jól sikerült. Emmett és a viccei hát ez tök jó volt, szegény puma Na de Edward se piskóta ami a bosszút illeti. Egyszóval remek lett a sztorid Csak csatlakozni tudok az előttem szolokhoz ami a kérdéseket illeti. Engem is nagyon foglalkoztat miért kellet elmennie Alice kérésére Bellának. és mi tagadás a fő kérdés mi történt a vadászaton ??? Remélem nem váratsz minket sokáig és hamar olvashatjuk a folytatást. Üdv. Gina

mesi1618 írta...

Szijó!
Szó, mi szó, már a blog indulása óta olvasom a sztorit, de még sosem kommenteltem, úgyhogy itt az ideje most, asszem (főleg, mivel láttam, hogy 20komi után jön csak a friss. :)
Nagyon jó a történet, úgyhogy remélem hamar összegyűlik még az a néhány hiányzó megjegyzés. :)
Pussz

Névtelen írta...

jujj ez töök jóó lett:DD
kiváncsi vagyok, hogy mi lesz a szerepe Mirandának mi lesz később a szerepe!:D
és áldom a szerencsémet hogy rátaláltam az oldidra mert imáááááádooooom(L)(L)(L)(L)XD:D:D
pussz
Julcsi

คภςรא írta...

nagyon jó lett várom a folytit:D

Névtelen írta...

szia!
nagyon jó lett ez a rész is..:D Ed és a puma..XD elképzelem a fejét..:D most az állatvédők örülhetnek!:D és a bosszúú..:D nem semmi!xD egy kocsit tönkretenni..:D kivi vok már megint mit tervezget Alice..:D lehet h látta hogyha elküldi őket vadászni akkor történni fog vmi?:D hmm..reméljük.:D és várom már h az a bizonyos látomás is beteljesüljön!:D
Niky

Névtelen írta...

szijóó!
bevallom eddig csak csendes olvasó voltam de most kritikaírásra vetemedtem..:D
hihetetlenül jól írsz tényleg!:D a sztorid is egyedi és a karakterek is különböznek egy kicsit az eredetiektől..tetszik!xD
nah mostmár érdekel ki is ez a Miranda..:D miért olyan fontos..:D
az Ed-Emmett szivatás nekem is bejött!xD
én lettem a 20.-ik! összegyűlt!xD kérjük a kövit..:D
pux
Gabe

Névtelen írta...

hy!
én is írok...:D mit kinem hozol belőlünk Szylu..:D
hát már nem is tudok újat mondani,csak ugyanazt mint a többiek.. ;)
nagyon-nagyon várom a folytit! :P

Yuuki írta...

hát én sem tudok többet mondani mint az előttem lévők..sőt csak is kevesebbet...de a lényeg mindig ugyanaz..a fejezet fantasztikus/mint mindig/kíváncsian várom a folytatást

puszíí Bogíí

Névtelen írta...

én is nagyon várom már, és imádom a töridet, pedig csak most kezdtem olvasni...
nagyon örülök, hogy rátaláltam
várom a kövi fejit, fúrja az oldalamat a kiváncsiság
puszi

D.ღ írta...

nagyon jó a történated anniyra olvasmányos nagyon tetszik! Nagyon várom a folytatást!!!
Puszi:Dóri

Szylu írta...

Sziasztok!

Köszönöm szépen a sok kritikát, igazán megmelengettétek kicsiny szívemet!XD
Rengetegen dicsértétek a fejit, de mégis a legtöbben arra vagytok kíváncsiak, hogy mi a fenéért szerepel annyit Miranda! Nos elárulom, hogy nemsokára ez is ki fog derülni, csak még egy picit várnotok kell!XD
Bocsánat, hogy nem válaszolok minden komira külön, de egy kicsit le vagyok maradva!XD
Pusz és köszönöm

Megjegyzés küldése

 

blogger templates | Make Money Online