Vérvörös alkonyat

Sziasztok!

Még mindig lehet kérni a Vérvörös alkonyatot "PDF" formátumban, ha esetleg valaki még nem tette volna meg, és szeretné! :)
Az e-mail címem oldalt! ;)
Puszmancs

Szylu

2009. november 30., hétfő

Ízelítő a 19. fejezetből

Pupi kérésére!XD

A lépcső alján földbe gyökerezett a lábam a váratlan látványtól. A nappaliban rajtam kívül hét másik vámpír tartózkodott még és lebzselt unottan.
Carlisle a kanapén ült egy hatalmas könyvvel a kezében, mellette Esme egy lakberendezési újsággal.
Rosalie és Emmett a számítógépnél ültek és autókat nézegettek.
Jasper a tévét bámulta, amiben éppen kosármeccs ment.
Alice és Edward sakkoztak – vagy hát valami olyasmit csinálhattak, de nem lehettem benne biztos. A táblára ugyanis egy pillantást sem vetettek, csak egymást nézték. A bábuk pedig a helyükön voltak, érintetlenül.
- Szia, Bella! Mizu? – köszöntött Jasper.
Edward felém kapta a fejét és finoman elmosolyodott. Alice felkapta a futóját, átvágtázott vele a kockákon és megállt Edward fekete királya előtt.
- Sakk-matt! – kiáltott fel diadalittasan ugrálás közepette. – Köszi, Bella!
- Ez nem ér! – mondta sértődötten Edward. – Csaltál!
Alice kinyújtotta rá a nyelvét és Jasper mellé táncolt. Edward megforgatta a szemét és beledobta magát az egyik fotelbe.

6 megjegyzés:

คภςรא írta...

nagyon jó lett

Anna írta...

Nagyon jó lett az izelitő! alig várom az egész fejezetet! Suess vele! XD !

Amira írta...

Szia.

Ma találtam rá a történetre, és egyszerűen elvarázsolt! Őszintén gratulálok hozzá, ezentúl én is rendszeres olvasód leszek.
Benne vagy egy linkcserében?
http://amira-nagy.blogspot.com/
Én már kitettelek.

További szép napot,
Amira

Szylu írta...

Sziasztok!

Legyetek egy kis türelemmel, a feji majd nemsokára érkezik, csak nem lehet semmit elkapkodniXD
Amira:persze, hogy benne vagyok egy linkcserében, most mindjárt ki is teszlek. Amúgy örülök, hogy sikerült téged is elvarázsolnomXD
Pusz

Névtelen írta...

Jajj, Szylu, már h lennénk türelemmel, ha ilyen jól írsz!!!
nagyon nagyon várom a frisst a barátnőmmel együtt!!!! pusziiiiiiii

Arielle írta...

Szia.

Amira barátnője vagyok, az ő oldalán találtam rá a történetre, és egész hajnal 2-ig olvastam... Egyszerűen nem tudtam abbahagyni. :)
Nagyon tetszik!!!
Benne lennél egy linkcserében?

Üdv, Arielle

Megjegyzés küldése

 

blogger templates | Make Money Online