Vérvörös alkonyat

Sziasztok!

Még mindig lehet kérni a Vérvörös alkonyatot "PDF" formátumban, ha esetleg valaki még nem tette volna meg, és szeretné! :)
Az e-mail címem oldalt! ;)
Puszmancs

Szylu

2009. október 30., péntek

Vizsga

Sziasztok!

Jelentem, hogy sikerült ma a forgalmi vizsgám, így jelen pillanatban semmilyen teher nem nyomja a vállamat(a tanulás nálam már nem teherszámba megyXD), ergo felszabadultabban tudok írni. (Mintha eddig nem úgy írtam volna...:P)
A Föld lakosságának viszont rossz hír, hogy Szylu-t kiengedik az utakra!
Tehát, életbiztosítást kötni, lábakat élesíteni(lehet, hogy futni kellXD) és imádkozni, de gyakran!XD
Pusz

4 megjegyzés:

mesi1618 írta...

Szijóka!
Először is gratulálok a vizsgádhoz!
Másodszor pedig, remélem akkor, hogy majd most megörvendeztetsz minket új fejezettel, mert már nagyon vártuk. Legalábbis én személy szerint. :)
Még egyszer gratulálok, szijóka :)

คภςรא írta...

grat a vizsgádhoz :D

mesi28 írta...

Szió!
Gratula a vizsgádhoz.
Én nem aggódom, mert villamossal járok.XD
És remélem , hogy hamar hozod az új fejit, mert már naon-naon várom ám!!! ;)

Szylu írta...

Sziasztok!
Köszi a gratulációkat, örülök, hogy örültök.
Mesi28, a helyedben én nem nagyon lennék biztonságban a villamoson sem, bár nem mostanában fogok Pesten közlekedni!XD
Mesi1618, a kövi fejezet olyan hamar jön, ahogyan csak a szél zúg, bár most igaz, hogy szélcsend van.:P
Pusz

Megjegyzés küldése

 

blogger templates | Make Money Online