Vérvörös alkonyat

Sziasztok!

Még mindig lehet kérni a Vérvörös alkonyatot "PDF" formátumban, ha esetleg valaki még nem tette volna meg, és szeretné! :)
Az e-mail címem oldalt! ;)
Puszmancs

Szylu

2009. október 31., szombat

Megvilágosodás

Sziasztok!

Nagyszerű hírrel érkeztem ma meg hozzátok és ez az oka annak is, hogy ennyire fel vagyok spannolva! Ugyanis bejelenthetem, hogy megvan a következő történetem témája! És megnyugtathatok mindenkit, hogy szigorúan Edward/Bella párosítású sztoriról beszélek! És megint olyan szálhoz nyúlok, ami eléggé veszélyes vizekre vezethet, de ha tetszik a Vérvörös alkonyat, akkor remélem, hogy ez is be fog jönni. A nagy megvilágosodás ma délután jött és vitt mindent, mint a piros hetes! Szal a Cullens & Caldehawks még várathat magára. De ezt a sztorit is még jegelni kell(agyban persze dolgozom rajta), mert most teljesen ráfeküdtem a jelenlegi történetre és csak ennek befejezése után fogom megkezdeni a másikat.(Ami még jó hosszú ideig el fog tartani, mert még nagyon az elején vagyunkXD)
Nem kotyogok ki semmilyen műhelytitkot, csak annyit árulok el, hogy New Moon-os indítása lesz neki és terveim szerint csak Edward szemszögű lesz a dolog.
Remélem, hogy mindenkit eléggé felcsigáztam már ennyivel is!
Ja és a kövi friss vagy ma vagy holnap érkezik, csak úgy mellesleg!XD
Pusz

4 megjegyzés:

mesi28 írta...

Igen,rendesen felspannoltál, és remélem még ma meghozod a frisst!!!
Már naggggyon várom!!!!!!

Névtelen írta...

Őszintén szólva én már nem értek semmit 'zavart'
a másik fic ötlet, őszintén megmondom nem fogott meg...de ez a mostani tetszik, bár még néhány pici dolgot elárulhatnál...(:
reméélem ebből hamar teszel fel ízelítőt, de a Vérvörös Alkonyatot is hamar folytatod..^^

Detty/Kitti

Pupi írta...

Szia csajszikám!

Engem nagyon felcsigáztál ezzel a történettel.
Tudod h Team Edward és Team Bella vagyok, szóval kíváncsian várom az új ficedet.

:D

Puszi:Pupi

Szylu írta...

Sziasztok!
Örömmel látom, hogy mindenki kellőképpen fel lett csigázva a dologtól, szal lehet, hogy pár apró kulisszatitkot még elkottyintok, csak hogy nektek is jó legyen.
A VA pedig reményeim szerint szombat környékén jön, szal kitartás(tudom, könnyű mondaniXD)
Pusz

Megjegyzés küldése

 

blogger templates | Make Money Online