Vérvörös alkonyat

Sziasztok!

Még mindig lehet kérni a Vérvörös alkonyatot "PDF" formátumban, ha esetleg valaki még nem tette volna meg, és szeretné! :)
Az e-mail címem oldalt! ;)
Puszmancs

Szylu

2009. október 29., csütörtök

Pici segítség a szavazáshoz

Sziasztok!

Hát, eléggé kiélezett lett ez a szavazás(és még csak nincs is félidőXD), ezért úgy gondoltam, hogy egy kis segítséget vagy másképpen betekintést nyújtok az agyamban motoszkáló esetleges történethez.

Cím(nem száz százalék): Cullens & Caldehawks

Nézőpont: szigorúan Edward szemszögű sztori lenne, mert egyszerűen nem bírok betelni vele

Változtatások: egy új fajt teremtenék ezzel a történettel, de szervesen kötődne a vámpírvilághoz

Történetről pár mondatban: "Eddig a napig azt hittem, hogy nálunk semmi és senki titokzatosabb nem létezik a Földön. Aztán belépett D. az életnek nem nevezhető valamimbe, és minden megváltozott."
A Caldehawk-család Forksba költözik. Természetesen nagy a felhajtás az új jövevények miatt és ez a Cullenek figyelmét is felkelti. A családfő, drága felesége és fiuk normális, emberi módon fogadja a dolgokat és izgalommal vágnak neki az új életnek. Lányuk, Dante viszont már más tészta...
D. olyan képességekkel rendelkezik, amik egy rég kihaltnak hitt faj legutolsó képviselőire jellemzőek. És ezek a képességek VIP-belépőt jelentenek a vámpírvilágba, melyről a lány még nem is tud...

Jelentem, hogy a változtatás jogát fenntartom, hiszen ez még csak egy kóboráram okozta kósza gondolat a fejemben.
Nos, várom a további szavazatokat is. Pusz

1 megjegyzés:

mesi28 írta...

Izgin hangzik, én csak azon az apró dolgon akadtam fönn, hogy milyen furi neve van a csajnak...
Mint Dante pokla XD
Na, jó ez egy morbid vicc volt...
Emett értékelné...XD
Jó, most már hivatalosan is begolyóztam, vihettek a diliházba XD

Megjegyzés küldése

 

blogger templates | Make Money Online