Vérvörös alkonyat

Sziasztok!

Még mindig lehet kérni a Vérvörös alkonyatot "PDF" formátumban, ha esetleg valaki még nem tette volna meg, és szeretné! :)
Az e-mail címem oldalt! ;)
Puszmancs

Szylu

2009. október 24., szombat

No problem

Sziasztok!

Sikeresen visszatértem(hosszú út volt, ezt őszintén megmondom, mert közben egy áramszünet miatt még gépet sem tudtam használni és nem kívánom senkinek ezt az érzést) és most elméletileg a netem is jó, de az MSN-nel még nem próbálkozom. A kövi fejezettel viszont csúszni fogok, mert nagyon hosszúra terveztem és még nem vagyok kész vele. Szal csak úgy hétfő-kedd tájékán számítsatok újra, de arra keményen. Pusz

2 megjegyzés:

คภςรא írta...

jajj már anniyra várom és remélem hétfőn jö;D

кαт *-* írta...

szia!
benne lennél egy linkcserébe?? oldalam:
http://twilighthappyendornot.blogstop.com/

Megjegyzés küldése

 

blogger templates | Make Money Online