Vérvörös alkonyat

Sziasztok!

Még mindig lehet kérni a Vérvörös alkonyatot "PDF" formátumban, ha esetleg valaki még nem tette volna meg, és szeretné! :)
Az e-mail címem oldalt! ;)
Puszmancs

Szylu

2009. október 25., vasárnap

Ízelítő a 13. fejezetből

"...Hirtelen azt is elfelejtettem, hogy miért állunk az erdő kellős közepén, az esőben, és miért szorítom Bellát a fának. Filmszakadás volt.
Csak egyvalamire tudtam gondolni.
Lassan közelítettem az arca felé és nem húzódott el. Nagy levegőt vett és lehunyta szempilláit. Meg sem moccant, csak várta, hogy én hogyan fogok reagálni.
Hűvös leheletét az ajkaimon éreztem, amik már lágyan súrolták az övéit, amikor..."

10 megjegyzés:

Pupi írta...

Szia csajszi.
Már úgy hiányollak msn-ről.
Az ízelítő hiper-szuper. Nagyon jó lett.
Már úgy bétáznék.
Megöl a kíváncsiság.
Siess vele.
Légysziiiii.
:(
Meg van egy csomó mesélnivalóm számodra.
Remélem hamar jössz majd msn-re.
Puszi: PUPI

mesi1618 írta...

Jajj mikor lesz majd fenn a teljes feji? már nagyon várom, és kíváncsi vagyok rá! :)

คภςรא írta...

ez nagyon jó lett ez a kis ízelítő nagyon várom a teljes részt:D

mesi28 írta...

Halálosan kíváncsi vagyoook!!!
Könyörülj rajtunk, én is idő előtt raktam fel a frisst!!!

Anyíta írta...

szi mia úúúúúú :)
most vettem csak észre, hogy van a töridnek blogja! Mióta van? Biztos vaksi vagyok :D
Ja amúgy leeloo vagyok a merengőről :D
És akkor itt válaszolok a komi válaszodra :D

na ná, hogy írhatsz ilyen részeket, mint ez a 12. volt. De azért izgalmakban se legyen hiány :D
És muszáj megint felhoznom az inget :D Még a végén az lesz a "háló" inge Bellácskánknak? :D :D :D
A netednek meg mond meg, hogy ne szívózzon veled, mert akkor velünk is szívózik :D És mi visszaszívózunk. :D :D :D
És valamit még akartam mondani...

Megvan :D
hogy gondoltad, hogy ilyen előzetest írsz? Szétvet a kíváncsiság. Nem fogok tudni tanulni, pedig csütörtökön államvizsgázok...
Ajjaj.
Elkészül estig az új rész? *Iszonyatosan könyörgő boci, cica, csiga-biga szemek*

ÁÁ még valami kitehetem a linkedet a blogomra? Persze csak ha megengeded.
na mentem tancsikázni pusssza

mesi28 írta...

Látom nem csak én vok besózva!
Siess a frissel, mert megőrülök, és nem akarjátok tudni, h az milyen!!!:D

Unknown írta...

Hát, nem tudom, hogy tudod-e, hogy ki vagyok, ha azt mondom, Kati a Merengőről. Nem is ez a lényeg. Ez az ízelítő!!!!! Majd' lepetéztem! Szerintem nem kell semmit sem mondanom.... Méééééééééééééééééééééééééég!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Mooooooooooooooooooooooooost!!!!!!!

Szylu írta...

Pupinak! Öhm, mindjárt írok vissza mailt, csak gondoltam illik válaszolni a kritikádra!XD Pusz

Szylu írta...

Szia Anyíta!
Ne aggódj, csak kb. másfél hete van meg a blogom, szal nem vagy Te olyan vak, mint hiszed!XD
Oké, be vagy azonosítva, hogy ki vagy!:P
Nem olyan formációban gondoltam visszahozni az inget, de most, hogy így megemlítetted!XD
Izgalmakban pedig nem lesz hiány, erről én és Em majd gondoskodunk!:D
Remélem, nem gond, hogy fél napot csúszott a fejezet, és nem volt álmatlan éjszakád!
Az államvizsgádhoz egy kalappal, remélem, hogy sikerül és értesítesz majd az eredményről.:)
Persze, hogy kiteheted a linket a blogodra, de akkor már linkelj nekem is egy blogodat!(Na, ezt most remélem, hogy értetted?XD) Nem is kellett volna megkérdezniXD
Pusz és kitartást!

Szylu írta...

Szia Marcsi!
Nyugi, vágom a dolgot, hogy ki vagy. A rendszeres kritikaírókat már kitéve-betéve tudom!XD
At ízelítő folytatását pedig már olvashatod, illetve olvastad a merin!XD Pusz

Megjegyzés küldése

 

blogger templates | Make Money Online