Vérvörös alkonyat

Sziasztok!

Még mindig lehet kérni a Vérvörös alkonyatot "PDF" formátumban, ha esetleg valaki még nem tette volna meg, és szeretné! :)
Az e-mail címem oldalt! ;)
Puszmancs

Szylu

2011. február 8., kedd

Vérvörös alkonyat - 66. fejezet

Sziasztok!

Hát, elérkezett ez a pillanat is! Ez most úgy hangzik, mintha búcsúznék, de még csak félig sír a szemem, hiszen bár ez az utolsó fejezet, jön majd egy epilógus és csak utána búcsúzik a VA...
Most tehát nem kéne sírnom, és nem is fogok - elmorzsol egy könnycseppet -, erős leszek és átadom Nektek a fejezetet.
Két kérésem lenne csak, és remélem, hogy nem nagyok! Az egyik, hogy mint a régi szép időkben, a nosztalgia kedvéért nem dobnátok meg ennél is, meg az epilógusnál is majd 40 komival? :$ Több, mint 300 olvasónál kérhetek ennyit? Tudom, menjek a répaföldre kapálni...
A másik, hogy ha bármilyen kérdés van, amit esetleg szeretnétek, hogy kifejtsek még az epilógusban, akkor megírnátok azt is komiban vagy mailben? Nem tudom, hogy hagytam-e itt az utolsó pár fejezetben olyan dolgot függőben, amit meg kéne magyaráznom...
Rendben, nem rizsázok, azt majd a vasárnapi frissnél megteszem, itt a fejezet!
Jó szórakozást hozzá!
Pusz
Szylu

Valami véget ért…


„Ez egy utolsó levél és vége van

Éreztem valamit, azt hiszem

Szégyellni kéne most magam

Árnyékot vetsz a szívemen.”

(Ákos: Az utolsó levél)


(Bella szemszöge)


Felhúzott térdekkel ültem az ablak előtt, és bámultam az üvegen végigfolyó vízcseppeket. Odakint vihar tombolt, mintha odafent is az én veszteségemet siratták volna. A világra teljes feketeség borult, egy hatalmas fátyol, amin keresztül szinte nem is lehetett látni. És úgy éreztem, hogy mindez igaz a lelkemre is.

Valamit elvesztettem magamból, a lényem egy része pusztult el a lángok között, ahogyan elporladt a teste. Kiszakítottak belőlem egy darabot, amit soha nem fogok tudni pótolni. Szerettem Edwardot a lehető legtisztább szerelemmel, amit ember vagy vámpír érezhet, de Mac halálával valami meghalt bennem.

Erőtlenül vágtam rá az ablakra, hogy levezessem a bennem felgyülemlett tehetetlen dühöt, de még mindig gyenge voltam.

Az üvegen apró, de jól látható repedésvonalak futottak végig halkan, egészen a keretig, és nem csodálkoztam azon, hogy nem törött ki az ablak. A leheletfinom réseken keresztül beáramlott a friss eső és az erdő illata, ami csak még jobban felkavart.

Vagy talán a lentről felszűrődő beszélgetés hangjai voltak rám ilyen hatással.

- Pihen még? – kérdezte Alice, és hallottam a színtiszta aggódást, ami kissé eltorzította csilingelő hangját.

- Igen, úgy hiszem – mondta Edward, és nem tudtam eldönteni, hogy hazudott, csak azért, hogy engem megkíméljen a rám zúduló kérdésektől, vagy tényleg nem tudta, hogy már „felkeltem”.

- Szuper volt, amit ma művelt, de tényleg! – lelkendezett Emmett, és nem kellett nagy fantázia hozzá, hogy elképzeljem, amint hatalmas vigyor teríti be a képét. – Egyszerűen csak… Ááááá! Imádom a húgomat!

- Emmett, ezt komolyan kell venni! – szólt rá Eleazar. – Ez…


Hallottam, hogy odalent felborult valami, majd szerelmem sziszegte összeszorított fogain keresztül.

- Tévedsz! – morogta vészjósló hangnemben.

- Edward, higgadj le! – csattant fel Carlisle, és az a valami, amit fellöktek visszakerült a helyére.

- A menyasszonyomról beszélsz! – suttogta kedvesem némileg nyugodtabban.

- Tudom, és elhiheted, hogy nehezemre esik ilyet mondani, de nagy a lehetősége – mondta Eleazar békítőleg.

Néhány pillanatig feszült csend uralkodott a szobában, majd Jasper szólalt meg.

- Mi lenne, ha elmondanátok, min megy a vita és talán akkor mi is hozzá tudnánk szólni, elvégre Bella a testvérünk! – vetette fel.

Elmosolyodtam, hogy Jazz képes volt nyíltan kiállni Edward mellett és mellettem is, de Eleazar sóhaja semmi jót nem ígért.

- Ez már túlnőtt rajtunk, ami nem is lenne baj, hiszen minden vámpír a saját képessége feletti uralommal rendelkezik, de… - harapta el a mondatot.

- De? – kérdezte gyengéden Esme.

Nagyot nyeltem, mert soha nem szerettem a félbehagyott mondatokat, és főleg azokat nem, amiknek én voltam a főszereplőjük. Minden idegszálam megfeszült, és lélegzetvisszafojtva vártam a folytatást.

- Ritkán ugyan, és én is csak hírből hallottam róla, de megesett, hogy egy vámpír akkora „hatalomra” tett szert, hogy elveszítette felette a kontrollt és ez akár az őrület határára is sodorhatja őt – magyarázta Eleazar. – És nem mellesleg azt a kockázatot is magában hordozza, hogy az egész fajunkat felfedi egy óvatlan pillanatban.

- Ez még nem bizonyít semmit! – csattant fel Rosalie.

- Bella ma olyan dolgot cselekedett, amivel megmentette az életünket, és ezért természetesen örök hálával tartozunk neki, de a képessége… – védekezett Eleazar. – Eddig még soha nem ment ilyen messzire, és nem volt tudomásunk róla, hogy ennyire erős, ennyire veszélyes…

- Azt akarod mondani, hogy egy őrült és gyilkolni vágyó ösztönlény, aki felfedheti a titkunkat? – súgta Edward, és megfagyott a levegő a szobában. – Az a nő, aki gondolkozás nélkül feláldozta volna magát azokért, akiket szeret? Az, aki elpusztult volna értetek is? Az, aki most ájultan és holtfáradtan fekszik odafent, egy ilyen szörnyeteg lenne?


- Edward, én nem… - szabadkozott volna Eleazar.

- Akkor nem ismered őt! – mondta ellentmondást nem tűrően kedvesem és hallottam, hogy egyik lábát a legalsó lépcsőfokra tette.

- Mert te annyira jól ismered őt! – vágott vissza a Denali családfő.

- Eleazar! – próbálta csitítani felesége, és Tanya, Kate valamint Irina is, de nem sok sikerrel jártak.

- Kevesebb, mint fél éve tagja a családodnak, és…

- És már most jobban ismerem őt, mint téged valaha is foglak! – szűrte a fogai között Edward. – Ha kell, az életemet is rábíznám, mint ahogyan ma ez megtörtént! Ugyanezt elmondhatom veled kapcsolatban is, Eleazar?

Erre kitört a nagycsaládi veszekedés a nappaliban a bizalommal és a hűséggel kapcsolatban, és én erre már nem voltam kíváncsi. Igazából nem érdekelt semmi sem, csak egy kis figyelemelterelésre vágytam, hogy háborgó lelkem megnyugodjon, de vámpírelmémből nem lehetett sokáig száműzni a nyomasztó gondolatokat. Kizártam a lentről felszálló hangokat, amik most már kezdtek kiabálásba átmenni, és átadtam magamat azoknak az elmémet ostromló eszmefuttatásoknak, amiket eddig agyam hátsó zugába zártam el.


Gyengéden simítottam végig az Üvöltő szelek egyik lapján, majd becsuktam, és a finom borításon futtattam végig az ujjaimat. A könyv eddig az ölemben pihent, de már nem tudtam „elviselni” a közelségét, mert rá emlékeztetett, és azokat a képeket pergette le a szemem előtt, amiket nem akartam látni. Ahogyan a legelső találkozásunkkor átölelt, a kettesben eltöltött idő, amikor beszélgettünk, azok a félmosolyok… És különleges, vörössel szegélyezett aranybarna írisze, ami felragyogott, ha nevetett…

Szabadulni akartam az emlékektől, elfutni előlük, ha csak egy rövid időre is. Amikor azonban a gerincét tartva már letettem volna a földre a Bronte művet, egy lap csúszott ki belőle és hullt a padlóra, rajta Mac díszes írásával.

Ugyanaz a levél volt, amit a Spanyolországba való elutazása után találtam meg a tőle kapott könyvön, és amivel együtt azt a lélegzetelállítóan gyönyörű órát ajándékozta oda nekem. Egy egyszerű búcsúlevél volt, amit bárki írhat a barátjának, ha hosszabb ideig lesz távol tőle, most mégis a mondatok teljesen más értelmet nyertek.


Drága Bells!


Nem tudom, hogy személyesen is vagy csak ezen levélen keresztül tudok majd elbúcsúzni Tőled, de nem is számít. Soha nem szerettem búcsúzkodni, és ez most is így van. És „minden jót” csak azok mondanak, akik nem élnek egy örökkévalóságon keresztül, így én csak egy „Isten hozzád”-ot küldök Neked.

A legnagyobb kincs, amit valaha kaphattam a vámpírléttől az az, hogy megismerhettelek Téged, és ha képes is lennék a felejtésre, Te soha nem törlődnél ki az emlékeimből.

Egy apró kis ajándékot hagyok Neked hátra, hogy emlékezz rám, amikor nem vagyok Veled. Az érdekessége, hogy egyetlen darab készült belőle a világon, és bár közel húsz éve csinálták, de azóta nem állt meg. Remélem, hogy elnyeri a tetszésedet.

Kívánom, hogy találd meg a boldogságot amellett a személy mellett, akit szeretsz és neki is fényesítsd be sötét napjait, mint ahogyan azt velem is tetted.

Vigyázz Magadra és majd jelentkezem!

Ölel:

Mac


U.i.: Egész rendes srácnak tűnik ez az Edward, de egyszer még úgy istenigazából megütöm, amiért megbántott!

U.i.2: Ha már vámpírokon is alkalmazni óhajtod a „képességem”, légy óvatos, az első pár alkalom nagyon kimerítő és megterhelő!


Akkor mindent másképp gondoltam. Nem akart többé látni, és a telefonhívások is ezért késtek annyit, majd maradtak el folyamatosan. Lezárta életének azt a szakaszát, amiben nekem is jutott egy apró szerep, és maga mögött hagyott mindent, hogy új életet kezdjen, amibe én és a gyerekes ragaszkodásom már nem fért volna bele. Naivan azt mondogattam magamban, hogy felejteni akart, és ezért viselkedett úgy, ahogyan. Nem akartam észrevenni a nyilvánvaló tényeket és makacsul a homokba dugtam a fejemet, hátha akkor a probléma is eltűnik, akárcsak Mac. De a szívem legmélyén tudtam, hogy mik rejlenek a kimondatlan szavak és a leíratlan sorok mögött.

Most értettem meg, hogy már akkor elbúcsúzott tőlem. Véglegesen. Nem szándékozott visszajönni, sem pedig meglátogatni, vagy felhívni, de nem azért, mert rám unt. Védelmezni akart, megóvni a bajtól, és legfőképp a fájdalomtól, amit amiatt éreztem volna, hogy nem úgy szerettem őt, ahogyan ő engem. Önmagát is védte, és ezért kellett elmenekülnie. Tudta, hogyan érzek Edward iránt, és tisztában volt vele, hogy ha választanom kéne, kit választanék. És ő választott helyettem.

Dühösen gyűrtem össze a levelet és hajítottam oda az ajtóhoz. Sírni ugyan nem tudtam, de a hangom elcsuklott a fojtott zokogástól.


- Ez a te választásod volt, nem az enyém! Nem tehetted ezt velem! – fuldoklottam és görcsösen ragadtam meg az előbb félretett könyvet.

Szét akartam tépni, össze akartam zúzni, hogy ne maradjon belőle semmi sem, de a kezem annyira remegett, hogy szinte nem tudtam kontrollálni a mozdulataimat. Ez hát a kezdődő őrület, amiről Eleazar beszélt? Itt a vége?

Szapora lábdobogás jutott el a fülembe, és az ajtóm előtt megtorpant.

- Öcsi, ne menjek be veled? – kérdezte Em. – Tudod, most egy kicsit ki lehet bukva, és ilyenkor olyan dolgokat akarnak a nők, ami meghaladhatja a tudományodat és…

- Emmett, most fogd be! – suttogta Edward és abban a pillanatban nyitotta ki az ajtót, amikor végre visszanyertem az uralmat a testem felett, és teljes erőmből elhajítottam az Üvöltő szeleket.

Normális esetben darabjaira kellett volna hullania, de normális esetben nem lett volna az ajtóban Edward, aki elkapta a könyvet, mielőtt még kárt okoztam volna benne. Emmett bekukucskált testvére válla felett, és megvakarta a fejét.

- Azt hiszem, én most lelépek, és megnézem, hogy… - vonta össze a szemöldökét. – Megnézem, hogy lent vagyok-e már a földszinten.

Ha nem hittem volna, hogy lehetetlen, akkor azt mondom, hogy még Edwardnál is gyorsabban tűnt el.

Szerelmem egy percig csak állt ott, kezében a regénnyel és nem mozdult. Mintha félt volna tőlem, az volt az érzésem és ez jogos is lett volna, hiszen tehetségem volt ahhoz, hogy elüldözzek, vagy tönkretegyek mindenkit, aki csak a közelembe jött.

Aztán egy laza mozdulattal az ajtó mellett lévő fotelbe dobta, és a következő pillanatban szorosan ölelt át, és lágyan ringatott az ölében.

- Én nem… én nem akartam senkit sem bántani – suttogtam a mellkasába. – Nem fogok veszélybe sodorni senkit…

- Nincs semmi baj, nyugodj meg! – csitított gyengéden. – Eleazar nem gondolta komolyan, amiket mondott!

Eltoltam magamtól, és felnéztem fekete szemeibe, amiknek a szélén volt már csak egy vékony arany csík.

- Igaza volt neki – mondtam, és sietősen folytattam, mert láttam, hogy szóra nyitotta a száját. – A képességem egy átok, ami csak bajt okoz. Meg is ölhettem volna azokat a vámpírokat, ha nem állítotok le. És kiborít már csak a gondolat is, hogy olyan erőt használtam, amiről fogalmam sem volt, honnan nyertem. És…

- Nem – súgta és lágyan megérintette az alsó ajkamat. – Megmentettél minket. Csak ez számít, és semmi más.

- Az sem számít, hogy egy őrült és gyilkolni vágyó ösztönlény vagyok, aki felfedheti a vámpírok titkát? – idéztem azokat a szavakat, amiket ő mondott, de természetesen nem gondolt komolyan.

Nekitámasztotta a homlokát az enyémnek és két tenyere közé fogta az arcomat.

- Nem – mondta határozottan és bánatos-örömtelien megcsillant a szeme. – Nem, ameddig velem vagy, ameddig az enyém vagy és ameddig mosolyogni látlak.

Tiltakoztam volna, de megrázta a fejét és lassan hajolt oda hozzám, hogy szenvedélyesen megcsókoljon.

31 megjegyzés:

Névtelen írta...

EEEEEEEEEEEEEEEEEEEzzzzzzzzzzzzzz eszméletlen jó!!!!!Gratulálok! Az egész story a kdvencem a legelejétől!!!! ÁÁÁÁÁ!

hella_eila írta...

Annyira sajnálom, hogy a végéhez érkeztünk, el sem tudod képzelni, hogy mennyire tetszett ez a fejezet. Nem gondoltam volna, hogy Bella ilyen mélyen érzett Mac iránt, ez volt az a dolog így a végén ami a legjobban tetszett.
Emmett egy idióta volt és én Edward helyében már lekevertem volna neki egyet... :D:D Furcsa, mert olyan hiány érzetem van a fejezettel kapcsolatban. Telhetetlenül hangzik ha azt mondom, hogy számomra rövid volt? :) Azt hittem kapunk egy maratoni fejit, de gondolom az epilógus miatt :) De a hiányérzetem csak a fejezet végére vonatkozik... nem tudom miért.. :) remélem nem veszed sértésnek:)
Az egyik kedvenc fejezetem lett Bella érzései miatt. Várom az epilógust :)

puszi:)

Netti írta...

Nagyon jó feji lett, de istenem, úgy sajnálom hogy vége.....:(:(ez a történet egy életforma volt azoknak akik olvasták... azok a kegyetlen függővégeid és a csavaros gondolkodásod, meg ahogy az olvasóid agyát húzod.... de nem baj, mert szerencsére itt a következő történet amivel kínozhatsz minketxD nagyon szerettem a történetet, mindig a kedvenceim között volt:):)
várom az epilógust:):)
Pussz: Lettina

Névtelen írta...

Megvallom őszintén, és bocsánatot is kérek tőled, nagyon régen írtam már komit ide és úgy egyáltalán bárhova is. Pedig minden fejezetet izgatottan, türelmetlenül vártam.
Most így, hogy az egész történet összeáll(t), hogy egyben a kezembe vehetem, alig várom, hogy újraolvassam, egybe, nem körömrágva a kíméletlen függővégeid miatt.
De ezek a függővégek adták meg az egész "zamatát", folyamatosan fenntartottad az érdeklődést a történeted iránt, és fantasztikusat műveltél.
De most ez a feji nekem is rövidnek tűnt, annyira-annyira olvastam volna még tovább. Jó tudom, hogy lesz még az epilógus. Remélem azért választ adsz majd néhány dologra. Pl. mégha csak utalás szerűen is, de távoli dolgokat is írhatsz, mi lesz velük évek-évtizedek múlva esetleg.
Hogy fejlődik Bella képessége, feltűnik-e még a Voulturi, de a legfontosabb, mi lesz velük most. Lesz esküvő, hogy tudja feldolgozni Bella Mac elvesztését? Jaj nem is tudom, rengeteg mindenen agyalok, de tudom, hogy te majd mindenre választ fogsz adni.
Remélem a hétvégén tudod hozni a frisst. Nagyon várom...bár ez nem is igaz, hiszen egy nagyon jó történettől veszünk búcsut.
De azért várom, hogy zárod le az egészet.
Virág

Pharm írta...

Szija!
Nagyon jó lett, de mégis szomorú vagyok hogy vége. Szerettem olvasni ezt a történetet, és rossz lesz megváni tőle. De ettől függetlenül nagyon tetszett az utolsó fejezet, tele volt érzelemmel, bár Elezar ellenségeskedése kicsit meglepett. Sajnálom, hogy ezt kell mondanom, de várom már az epilógust!

demon írta...

szia ez nagyonjó de elazar egy hálátlan dög
puszy

Tündi írta...

Szia!
Hát ez fantasztikus lett. Eleazar reakcióján nagyon meglepődtem,de jó hogy a család Bella mellé állt.
Várom a kövit.
pussz
Tündi

Farmgirl írta...

Szia :)

Eleazar-ról nem gondoltam volna hogy ilyen hálátlan..bezzeg amikor Bella megmentett a "becses" életét akkor nem reklamált hogy "irányíthatatlan és őrült"..na mindegy,reméltem hogy ezért még kap a képére :P
Örülök hogy Edward Bella mellett áll,és jó érzés látni hogy még Rosalie is a védelmére kelt..örülök hogy ők EGY család maradtak.
Mac-et hiányolja a szivem legbelsőbb csücske,de ha már megígérted akkor igy kell lennie.:)
Szuper volt ez a rész is, elgondolkodtató.
Köszönöm:)
pusza

Névtelen írta...

Szia!
Valami bennem is meghalt hogy érzem közeledik a vége. Fantasztikus az egész töri, de ezt már elmondtam párszor és el is fogom még sokszor. Lehet hogy egy kicsit érzelgősen fog hangzani. De amikor leültem olvasni ide hozzád, úgy éreztem nem vagyok egyedül. A legesleg feji szerintem.
Imádtam Puszi Andi

Mancikaa Cullen írta...

szia !
sajnálom h vége lett a történetednek, bár még hátra van az epilógus ;)
elég szomorkás volt ez a fejezet, de nekem tetszett ^^ egy örökkévalóságig tudtam volna olvasni ezt az irományodat (:
pux
Mancikaa

Névtelen írta...

Szia!
Le vagyok taglózva ami után elolvastam az utolsó fejit ez nagyon elszomorít de nem lehet teljesen happy end hisz bella élete sem volt az soha ahogy maccé sem a levél tartalmát most már én is máshogy értelmezem de mégis olyan rossz hogy Mac meghalt...
És ahogy Elezaer feltette a kérdéseit az aggodalmait nem kizárható dolog lehet hogy másban is felmerült csak ő szólalt meg ő mondta ki....
Ám ed ott van és védi öleli szereti ahogy a család többi tagja megható szomorú vég ez de szép is..Valaki feláldozta magát másért más létéért és arra emlékszik arra akar emlékezni ami szép és jó volt de az üresség és a fájdalom mindig ott lesz egy kicsit az életében..
Nagyon jó lett!!!!!!!!!!
Melinda

Névtelen írta...

Halihóóó!!!
Hát eljött az utolsó feji is,bár tudom hogy lesz még egy epi...de akkor is!!olyan furcsa!!! Sajnálom Macet(az igazit meg majd jól meg...keresem!!!:D), de azért jó tudni, hogy Ed és Bella ott lesznek egymásnak,gondolom én!! :D még úgy olvastam volna tovább a fejit, remélem mihamarabb lesz epi vagy BtD! :) szóval nagyon tetszett a fejezet, köszönjük az eddigieket is!!
sok pusssz: Koree:)

kácsa írta...

Hali!

Eszméletlen jó lett! Imádom az egész törit!
Nekem csak egy kérdésem lenne elég ha e-mail-ban megírod nekem.
Még mindig nem értem Mac képességét! El tudnád magyarázni?

Puszika!:) :D

Ui: e-mail: katus.95@gmail.com

Alice írta...

Szia!
Imádtam. Erre nincsenek szavak, Mac meghalt, ezt sajnáltam mivel Bella szomorú miatta, de ... áh,nincsen semmi de! A Vérvörös Alkonyat örökre megmarad, biztos vagyok abban, hogy soha nem fogok megfeledkezni róla. Egy nagyszerű író vagy Szylu, nem tagadhatom, s kívánom, hogy még jobb lehess! {bár az szinte lehetetlen... :)}
Sok sikert, én a továbbiakban is melletted leszek! :)
Csókol Alice A.

Névtelen írta...

Szia!
Ez is elképesztően jó feji lett :)
Tetszett, ahogy Edward megvédte Bellát. Annyira sajnálom Bellst...nem tudom, hogy mikor fog tudni beletörődni ebbe a ténybe. Nem lesz könnyű, de ha Edward, és a családja mellette állnak majd, akkor biztosan sikerül majd neki. Érdekes, hogy mennyire másképp értelmezhető a levél most, mint régen. Már most elképesztően hiányérzetem van, pedig még hátra van az epilógus. Ugyan itt lesz Btd, amit szintén nagyon imádok (remélem ezt tudod) de nehéz lesz elengedni VA-t. Persze neked lesz a legnehezebb, én ezt nagyon jól tudom.
Nah jó, befejezem, mert már megint a sírás határán állok.
Pusz:Ancsa

Lina írta...

Oh... (ez volt az első reakcióm)
Kicsit szomorkás volt, de ennek ilyennek kellett lennie, ahhoz, hogy ilyen fantasztikusan jó legyen. Nagyon tetszett és belegondolni is furcsa és már-már ijesztő, hogy egy epilógus, aztán ennyi... vége...
A levelet tekintve nagyon tetszett, hogy visszautaltál. Azon gondolkodtam, hogy mennyire ideillett, de mégsem emiatt íródott... Fúrja az oldalam azért a kíváncsiság, hogy a levelet már akkor is bele akartad venni ebbe a fejibe, mikor legelőször megírtad, vagy valahonnan máshonnan jött-e az ötlet... Nem is igazán lényeges, de nagyon tetszett ahogy totálisan más értelmet kaptak a szavak...
Nagyon jól írsz, de ezt eddig is tudtuk:D
Várom az epilógust és talán nem leszel egyedül a könnycseppek elmorzsolásával:D
Pussz

Névtelen írta...

Szia!
Milyen nehéz elválni tőle ugye?:)) Olyan fura h vége van.. de szerencsére van egy másik ugyanilyen izgalmas törid:DDD És a közös projekted Pupival se semmi..:)) Nagyon jo mindkettő:))
Most a végén elképzeltem h mi lenne ha Bella tényleg őrült vámpír lenne:DDD de hát nem..
Hát kiváncsi leszek még arra az epilógusra,és szerintem igy méltó befejezése lesz a törinek:))
Nagyon szerettem olvasni,emlékszem mikor VA függő voltam:DDDDD Már nem,de anno nagyon:DDDD
Szoval várom is meg nem is az epilógust,és a másik töriknél is csak igy tovább;)
puszi: Dorszíí

Detty írta...

öh...na jó...konkrétan megsirattál, és ezért bosszú jár!! Nagyon szomorú volt a fejezet, de leginkább a "THE END" tudat, ami kikészít. Ajhhh annyira...annyira jó! Gratulálok az egész történethez, és várom az epilógust. :)
Puszi
Detty

Névtelen írta...

...anyira fog hiányozni...:(

Krisz írta...

Szia édes mamikám!

A fejezet csodálatos lett, ékes megkoronázása ez ilyen szavakkal le sem írható történetnek, DE!
ITT NEM LEHET ABBAHAGYNI!!!! :D
Tudom, még van az Epilógus, de... Asszem tudod mire gondolok. ;) Ha a te szavaiddal élek és a VA-t tekintve ez most szülési szabadság lesz, akkor egy idő után GYESről vissza kell térned. :P
Jó tudom, ez hülyén hangzik, csak próbálkozom. :P

Tudod vagy sem, Mac, ahogy Jake sem volt a szívem csücske, de szerettem, viszont most megsiratott. (Ismered azt a mondást, hogy akkor tudjuk meg mit veszítünk, mikor már elvesztettük? Én most tudtam meg, mégpedig Mackel kapcsolatban!) Ez a levél most tényleg másként hangzott. Annyira Bella helyébe tudtam magam képzelni, és a vége, az a jelenet Edwarddal, amit mondott... mindennél többet ért! :)
Még mindig kicsit sokkos állapotban vagyok, ezért ilyen kesze-kusza, legalábbis erre fogom. XD

Na jó, nem locsogok többet, hiszen a lényegen nincs mit ragozni, ami pedig nem más, minthogy; IMÁDOM a VA-t, úgy ahogy van!!!! :D

Szeretlek mamikám! (L)

Pusz, Krisz

Andi írta...

Drága Szylu :)

Lezárult!:(
El sem tudom képzelni hogy vége ez annyira nem is tudom nem lehet leírni amit most érzek.Egyrész van bennem egy kis öröm hiszen gyakrabban kapjuk majd tölled a BtD-t viszont megfosztassz minket az imádott VA -tól nem tudok mit írni csak ismétlem önmagam túlragozva azt amit már 65 fejezeten keresztül írtam neked.
Te vagy az egyik legjobb és imádom ahogyan írsz és azt amit írsz.
Tudod én imádtam Mac-et mint bartot és nem mint szerelmet és a 65. után kicsit megrogytam remélem jól helybenhagytad az igazi Macariot mert megérdemelné amiért így kicsinált többünket.Mindenesetre nekem tetszett ez a búcsú csak úgy érzem hogy lenne itt még mit írni és nekem úgy jön le hogy lesz még folytatása.Vagy lehet hogy csak reménykedem?Na mindegy tudd hogy ma is megrikattál ezzel a csodával.
Legyél nagyon rosssssz és vigyázzzzz magadra.
Puszi és hatalmas Emmett ölelés Andi

Niko írta...

Szia,

Egy bajom van.... az hogy mindjárt VÉGE!!! :(

Remélem elgondolkozol a folytatásán, hisz rengeteg lehetőség van ebben a történetben.

De öröm az ürömben, hogy itt van nekünk a BtD, ami méltó követője a VA-nak. Imádom mindegyik történetedet.

Gratula

Niko

Unknown írta...

Szia!

Szuper, szuper, de azért ez nem semmi egy befejezés lesz... De komolyan, még egy csavar, még egy kis apró függővég, nem is te lennél, ha nem ilyen lenne. :-) De én biztos vagyok benne, hogy Bella kezelni tudja a helyzetet és minden rendben lesz. ;-)
Várom az epilógust is nagyon! :-)

Puszi:

Judit

ΘиәGirl írta...

Szia!

Csodás lett! Gyönyörű! Szívszaggató! Fantasztikus! Mesés! Twilightes :)
Imádtam minden egyes sorodat! Hogy tudsz ilyen jót írni? Ezt már tanítani kéne:) Komolyan! Tiszta profi vagy! Teljesen beleéltem magam, olyan volt, mintha hallanám minden egyes beszélgetés gondolatmenetét, Bella tetteit... Fantasztikus! :D
Csak így tovább! :)

OneGirl

Florence Ploody írta...

Szia!
Hát, nehezen írok ide bármit is... Nem olyan nagyon régen olvasom a történeted, de azért hiányozni fog. Egy újabb nagyon jó blog fejeződik be :'(
De még hátra van az epilógus ;)
Remélem Bella nem fog megőrülni :)
Edward utolsó szavai pedig nagyon meghatottak!
Nagyon jó volt!
Siess!
Puszi

Bella írta...

Szia
Gratulálok a történethez nekem nagyon tetszett
az a levél.. bevallom én majdnem sírtam :(
kár, hogy vége van.
Várom a másik töri fejleményeit is és ahhoz is további sikereket :)
Puszi: Bella :):)

Morgina írta...

Szia
Ez remek volt. De mivel Mac a kedvencem volt így Bellával búsulok.
Nagyon meghatott ez a levél most, így avval a tudattal, hogy Mac halott más értelmet nyert az egész. Igaz eddig is tudtuk, hogy a búcsú végleges de ott volt a lehetőség egy másik életre, egy új boldogságra és talán egy régi barátságra. De most mind ez a remény odaveszett és ez az álom örökre elveszett.
Jelenleg többre nem vagyok képes most.
Puszi Gina

Névtelen írta...

juj nagyon jó lett.... imádom az egész story-t de ez nagyon jó csattanó volt:D:D
Mac levele tényleg nagyon hatásos volt, így más értelemben :(
Gratulálok az egész történethez, sajnos jövő héten nem leszek itthon, de ha hazaérek 1. dolgom lesz elolvasni az epilógust.
puszi: Tekla.*

Mono írta...

szia
ó már vége is lett a fejinek :'( alig várom a következőt...:d

Névtelen írta...

Hát... ez... az első fanfiction amit végigolvasok... vagyis fogok, mert még nincs vége... és olyan depis leszek majd mint Bella... nagyon szeretem a Vérvörös alkonyatot... úgy szeretek várni az új fejezetre... túl sok a pontpontpont, de egyszerűen nem lehet leírni, amit érzek.

Névtelen írta...

Szia!

Imádom imádom komolyan magyon kiály ez a történet ès sírtam indig nagyon jó:-) <3

Megjegyzés küldése

 

blogger templates | Make Money Online