Vérvörös alkonyat

Sziasztok!

Még mindig lehet kérni a Vérvörös alkonyatot "PDF" formátumban, ha esetleg valaki még nem tette volna meg, és szeretné! :)
Az e-mail címem oldalt! ;)
Puszmancs

Szylu

2011. február 20., vasárnap

Ízelítő a Before the Dawn 7. fejezetéből


Sziasztok!
Igen, tudom, hogy már két napja halogatom, de egyszerűen az égiek odafent nem akarják, hogy ez a bűvös hetes szám összejöjjön! Szóval nem úgy haladtam az írással, ahogyan szerettem volna, és ráadásul még más teendőim is voltak, így csak egy ízelítővel tudok Nektek ma szolgálni! (Milyen rég adtam már ízelítőt bármiből is!) Én meg összekaparom magamat, és holnap szolgáltatok valamit! Ne nyuvasszatok meg érte, és tényleg sajnálom! :$
Na és persze, szokásomhoz híven egy "aranyos" részletet választottam Nektek, remélem, hogy holnapig átvészelitek vele! :D
Pusz

Szylu


"Nem hagyta, hogy befejezzem a mondatot, csak halk, vészjósló hangon megszólalt:

- Láttam, hogyan néztél rá a nagyteremben! Majd felfaltad a szemeddel és le merném fogadni, hogy ma este is utána koslattál! – Elkapta az arcomat, és tüzetesen megvizsgálta. – Harcias lehet, ha így néz ki utána a szád!

Ellöktem magamtól a kezét, és az ajtóhoz lépve kinyitottam."

4 megjegyzés:

ΘиәGirl írta...

Szia!

Jáj, csodás! Komolyan, legyen már 24 órával később :P
Alig várom, hogy olvashassam az egészet:)
Hajrá! Sok-sok ihletet és a Múzsa áldó csókját Neked:)

OneGirl

Farmgirl írta...

Szijóka

Hát ezek után holnapig csak-csak..DE EGY PERCCEL SEM TOVÁBB!!! XD

Szép estét Neked :)

Névtelen írta...

Szyyyyyyyyyyluuuuuuuuuuuuuuuu!!!!!!!

Rosszabb vagy, mint egy filmelőzetes!!!!! :p
Rendben... csak elleszünk valahogy holnapig.....
:)

Drazsé

Bianka írta...

Szia!!!

Hát ez azért brutális....erre szokták azt mondani, hogy mindent vagy semmit!!!Hát lehet, hogy a semmi jobb választás lett volna, mert így annyira, de annyira ráncos leszek!!! MEGFOGOK ÖREGEDNI A KÍVÁNCSISÁGTÓL!!!!

SIESSSS!!!! Sok ihletett kívánok!!! HAJRÁ!!!
Pusszanat!!!

Megjegyzés küldése

 

blogger templates | Make Money Online