Vérvörös alkonyat

Sziasztok!

Még mindig lehet kérni a Vérvörös alkonyatot "PDF" formátumban, ha esetleg valaki még nem tette volna meg, és szeretné! :)
Az e-mail címem oldalt! ;)
Puszmancs

Szylu

2011. február 16., szerda

Közérdekű közlemény a Vérvörös alkonyathoz


Sziasztok!

Amint megígértem, hoztam egy kisebb bejegyzést, amiben megosztok Veletek pár információt. És ez a kép is annyira aranyos, nem tehetek róla, de fel kell tennem! :D
Majdani letöltés:
Sokan szeretnétek majd a történetet letölteni, vagy megszerezni egy az egyben, és tiszteletben is tartom a kéréseteket. Krisz lányom pedig van olyan rendes, hogy egy gyönyörűen megszerkesztett - én már láttam az első pár "lapot" - pdf formátumú dokumentummá szerkeszti össze az összes fejezetet, amit megengedett, hogy majd közzétegyek Nektek is. Ehhez viszont kellenek bizonyos előkészületek, többek között jó sok bétázás, amit Pupim mellett én is megteszek - szívbaj kerülget, hogy vissza kell olvasnom magamat! -, mert bár a 12. résztől kezdve már javítva vannak a fejezetek, azért jobb a békesség. Ezen felül még lábjegyzetekkel is megspékelem az egyes fejezeteket, ami szintén időigényes.
Tehát pár hétig még biztos, hogy nem tudom közzétenni a VA-t, de amint kész és szépen rendbe van téve, elérhetővé teszem valahogyan. Ennek két lehetséges módja lesz majd, és még vacillálok. Az egyik, hogy feltöltöm valahová és egy héten keresztül leszedhetitek, vagy hogy írtok egy mailt nekem és elküldöm mindenkinek, aki szeretné. A második opció egy kicsit kacifántosabb, de itt nincs időkorlát, hogy csak egy hétig küldözgetek vagy ilyesmik. Addig is türelmeteket kérem, mert közel 500 oldalt nem lehet csak úgy, egyik napról a másikra átnézni, rendezni és a többi.
Olvasói vélemények a VA-ról:
És Krisszel azon is agyaltunk, hogy mit szólnátok ahhoz, ha a dokumentum végére, mint egy normál könyvben, lehetne véleményeket írni? Erről is teszek ki szavazást! :D
A Vérvörös alkonyat esetleges folytatásáról:
Kósza hírek kezdtek el terjengeni egy esetleges folytatásról, és ezen híreket sem megcáfolni, sem megerősíteni nem tudom még egyelőre. Mint olvastátok, nem teljesen zártam le a történetet, de akár lehet befejezettnek is tekinteni, ha úgy vesszük. Mindenesetre kiskapukat hagytam, ha úgy döntenék majd a későbbiekben, hogy mégiscsak folytatom. És persze itt Ti is döntötök, hogy majd szeretnétek-e olvasni, vagy nem! :) Mindenesetre most az a biztos, hogy a BtD-re, és az Etyre koncentrálok, és szükségem van egy kis szünetre VA terén. És Mac történetét is megírom, úgy döntöttem.
A szavazást mindenképpen kiteszem most, hogy elkezdjem felmérni az erőviszonyokat, de ha neki is állok, akkor csak úgy, hogy már a BtD vagy az Ety befejeződött. Suli mellett ennyit nem bírnék vinni tisztességesen. És ha kérhetem, akkor ne kérdezgessétek majd, hogy mikor lesz folytatás, mert nem fogom tudni megmondani. Amint lesz valami kósza ötletem, hogy egyáltalán mit írhatnék meg benne, azonnal jelzem Nektek, de Ti is megdobhattok jobbnál jobb ötletekkel az elképzeléseiteket illetően. Jelen pillanatban nem ezen történet körül forog az agyam, így még vaksötétben ülök...
Azt hiszem, hogy ennyi lenne mára! Upsz, azt majdnem elfelejtettem mondani, hogy a BtD friss péntekre vagy szombatra várható! :D
Addig is további kellemes hetet és kitartás, már csak két nap és hétvége! :)
Pusz
Szylu

7 megjegyzés:

Farmgirl írta...

Micsoda hírek! Kösziiiii :))))

Krisz írta...

MAMIIIII! *szip-szip*

Amúgy meg aki a nemre mer szavazni VA folytatása kapcsán, azt kérem, keressen fel, mert lenne vele egy kis elbeszélgetnivalóm! *ördögi vigyor és tenyérdörzsölés* muhahaha

Andi írta...

Abszolút osztom Krisz véleményét szavazás ügyileg és köszi az infót Szylu remélem hogy egyszer és itt a közeljövőre gondolok nem nyudíjas korodba folytatni fogod a V.A.-t mert szerintem igéyn is lenne rá meg jó lenne még csürni csavarni a dolgokat.Imádtam és alig várom hogy egyben letöltve olvassam de addíg is várom a kövi BtD-t puszi és legyél rosssssz.Andi

Andi írta...

Ja és imádom a pelenkás ördögöt :D :D nagyon édes

ΘиәGirl írta...

Szia!

Örülök, hogy ennyi lehetőséget kapunk:)
Részemről mindenképpen meg akarom majd kaparintani egyben is az írásod :D -már ha nem baj xD

És hajrá Krisz, biztos szép lesz :D

OneGirl

Névtelen írta...

Szia!
Nagyon örülök a szavazásnak és hogy majd le lehet tölteni a történetet:)
Alig várom a folytatást a történetből majd:DDD
Melinda

Névtelen írta...

Kár hogy ilyen sokat kell rá várni, de a jó dolgokra mindig várni kell, és meg is éri :D
Csak diszkréten, de megsúgom, hogyha nem lenne baj, akkor én majd kinyomtatnám :D Persze csak az engedélyeddel :D
Folytatáson, meg majd agyalok, és adok ötleteket :D
Lexi

Megjegyzés küldése

 

blogger templates | Make Money Online