Vérvörös alkonyat

Sziasztok!

Még mindig lehet kérni a Vérvörös alkonyatot "PDF" formátumban, ha esetleg valaki még nem tette volna meg, és szeretné! :)
Az e-mail címem oldalt! ;)
Puszmancs

Szylu

2010. augusztus 13., péntek

Vérvörös alkonyat - 50. fejezet

Sziasztok!

Nem fogok most sokat beszélni, csak szeretném elmondani, hogy...
Köszönöm ezt az egy évet, amit itt tölthettem Veletek! Köszönöm a rengeteg kritikát és kommentet! Köszönöm a lelkes olvasókat, akik biztattak és a csendeseket, akik csendben támogattak! Köszönöm, hogy elnéztetek nekem sok mindent, és mellettem álltatok! Köszönöm a barátokat, az ismerősöket, az olvasókat és a bétámat, Pupit! Egyszerűen köszönöm, hogy vagytok!
Remélem, hogy a jövőben is sokáig fogjuk még egymást boldogítani! :D
Mást nem tudok most mondani, majd talán később!
Jah, ez inkább 16-os karikás, még mielőtt elfelejtem! ;)
Pusz
Szylu

A teljesség felé


„Értsd meg, kérlek,
Szeret valóban Téged,
Pedig furcsa vagy néha igazán.
Színjátékot ne tervezz,
Nem kell semmilyen jelmez,
Csak menj már, mert vár rád,
Az a lány!”

(Ákos: Keresd meg a lányt)


(Edward szemszöge)


Megragadtam Bella csuklóját és pördítve rajta egyet, szembefordítottam magammal. Aranybarna szemei tágra nyíltak és tudtam, hogy megrémült. Félt tőlem, és ez talán még jobban fájt, mint bármi más a világon. Viszont megérdemeltem, hogy ezt érezze, hiszen cserbenhagytam őt.

El kellett volna engednem, hagynom kellett volna, hogy elmenjen, de nem voltam képes rá. Az életem, a létezésem részét képezte és nélküle semmi nem lettem volna. Ha mellettem volt, teljes voltam. Ő mutatta meg azt, hogy lehet élni még így is, szörnyetegként és felnyitotta a szememet. Én meg ostoba módon eldobtam őt magamtól, mert másnak hittem. Ha őt kérdeztem volna meg, most mindez nem lenne!

Vissza kell, hogy szerezzem!

Felemeltem a másik kezemet és alig érintve Bella gyönyörű bőrét végigsimítottam arcán. Lehunyta szemeit, de nem reagált.

- Jogos a gyűlöleted, mert hibáztam – suttogtam és közel hajoltam ajkaihoz, hogy belélegezzem bódító leheletét.

Elengedtem a csuklóját – karja élettelenül hullott le a teste mellé – és immár szabad kezemmel a nyaka tövében lévő kis gödröcskét érintettem meg. Ujjaim végigfutottak az álla vonalán, majd a gesztenyebarna hajzuhatagban tűntek el.

- Bármit megtennék, hogy jóvátegyem – súgtam és beszéd közben ajkaim érintették az övéit.

- Edward, kérlek! – könyörgött elfúló hangon. – Engedj el!

Eltávolodtam tőle, de csak annyira, hogy nyitott szemeibe nézhessek. Nem tudtam semmit leolvasni az arcáról, ami még jobban elkeserített. Nem tudtam áthatolni a közönyösség álarcán, hogy rájöjjek igazi érzéseire.

- Ha akarod, a lábaid elé borulok, és úgy könyörgöm, hogy bocsáss meg! – suttogtam reményvesztetten és abban a pillanatban bármire hajlandó lettem volna.

- Nem kérek tőled ilyet – válaszolta és direkt kerülte a tekintetemet.

- Akkor mit kérsz, mit tegyek? – esdekeltem és tenyeremet arcára simítottam.

Rám emelte aranyszín szemeit, amelyekben elszántság csillogott.

- Csak hagyj elmenni! – kérlelt és ezekre a szavakra élettelenül hullott le a kezem.

„Edward, ne tedd!” – üzente Alice gondolatban, mert bár nem láthatta, de sejtette, mit fogok tenni. Hátráltam, egészen az ajtóig és a kilincsre tettem az ujjaim.

- Ha ez a kérésed, én megértem! – súgtam és mielőtt még kiléptem az ajtón a vállam felett hátraszóltam. – El sem tudod hinni, hogy mennyire sajnálom!

Kisétáltam a szobájából és egyenesen a sajátomba mentem. Leültem a kanapém szélére, háttal az ajtónak és kibámultam a hatalmas ablakon.

Most nem akartam senkivel sem beszélni, magányra volt szükségem. Fel kellett dolgoznom azt, hogy eldobtam magamtól a boldogság egyetlen reménysugarát is azáltal, hogy hagytam eluralkodni magamon a féltékenységet.

Egyszerűen idióta voltam és elpuskáztam mindent, ennek következményeként pedig másodszor is végignézhetem, hogy Bella kilép az életemből. Úgy látszik a sors akarta, hogy soha ne legyek boldog és a sok kiontott életért szenvedjek egy örökkévalóságon át.

Odalent hatalmas csörömpöléssel tört ki az egyik ablak, és kénytelen voltam elcsípni valakinek a gondolatait, ha meg akartam tudni, hogy mi történt. Egy másodpercre elállt a lélegzetem, mert nem tudtam elhinni, amit láttam.

Tanya a ház előtt fetrengett a hóban, a törött ablak előtt meg Rosalie állt villámokat szóró szemekkel. Szinte tajtékzott a dühtől. Gyorsan megkerestem Emmettet, és nem csalódtam fivérem gondolataiban. Mintha csak egy filmet játszott volna vissza nekem.

Mindenki ledöbbenve ült a nappaliban és a Bellával folytatott beszélgetés járt a fejükben, amikor Rose egyszer csak felpattant és se szó, se beszéd megragadta Tanyát, és egy jól irányzott mozdulattal kitámogatta az ablakon.

Egy ugrással visszatértünk a jelenbe, ugyanis Rosalie-nak ennyi nem volt elég. Nyugodtan átlépett a törmelékeken és az üres ablakkereten, majd Tanyát vette célba.

Itt egy kopogás rángatott ki Emmett agyából. Ráfókuszáltam az illető elméjére, de semmit nem találtam, ami csak egyet jelenthetett.

- Gyere be! – motyogtam, de nem fordultam hátra.

Csendben nyílt, majd csukódott az ajtó és alattomosan kúszott be az orromba a levendula és frézia kettőse, hogy az őrületbe kergessen.

- Rose éppen most szedi szét Tanyát – mondta Bella, ám nem jött közelebb.

Nem válaszoltam, mert nem tudtam, hogy mit is szeretne kihozni ebből az egészből.

- Nem kéne megállítanod őket? – kérdezte és egy kis él is lopakodott a hangjába.

- Tanya csak azt kapja, amit megérdemel – vontam meg a vállam. – És még hálás lehet, hogy nem Alice vagy én vettük kezelésbe!

Pár másodpercig némán hallgatott, mérlegelte magában az elhangzottakat, és csak utána szólalt meg.

- Kész vagyok és már csak búcsúzni jöttem! – mondta halkan, de még ezekre a szavakra sem tudtam megmozdulni.

Egyszerűen képtelen voltam felfogni, hogy elveszítem őt. Hogy csak úgy, egyszerűen kisétál az ajtómon, kisétál az életemből, és talán soha többet nem fogom látni. Elviszi magával a reményt, hogy boldog lehetek, hogy szerethetem őt és egy üresen tátongó mélységet hagy maga után.

- Hát, akkor viszlát! – suttogta, és ahogyan megfordult, felkavarta a levegőt.

- Bella! – szóltam utána és megfordultam.

Értetlenül nézett rám, de megállt. Felkeltem és lassan sétáltam oda hozzá. Az önző felem győzött, ahogyan kimondtam a szavakat.

- Lehet még egy utolsó kérésem?

Lehunyta a szemét és egy pillanatig elgondolkozott a válaszon. Felsóhajtott és csak bólintott. A lehető legszemetebb kérés volt ez, de szükségem volt rá.

- Egy csókot szeretnék tőled kérni búcsúzóul – mondtam határozottan, pedig az elutasítás lehetősége a levegőben volt.

Bella beharapta az alsó ajkát és mélyen a szemembe nézett. Habozott, nem tudta, hogy mit is tegyen, de aztán felemelte a kezét és végigsimított hüvelykujjával az ajkamon. Becsuktam a szemem és vártam, hogy elküld a fenébe, de nem ez történt. Másik kezét a nyakamra csúsztatta és lábujjhegyre állhatott, mert éreztem a számon leheletét.

Ajkai először alig érintették az enyémeket, majd lágyan megcsókolt. Karjaim önkéntelenül zárultak körbe dereka körül, és magamhoz húztam kecses testét. Nem tiltakozott, csak tűrte. A jól megtervezett jégpáncél még mindig nem olvadt fel és tudtam, hogy egyetlen esélyem maradt. Elszakadtam ajkaitól és halkan súgtam:

- Kérlek, ne hagyj itt! – esdekeltem.

- Miért ne? – kérdezte remegő hangon.

- Szeretlek – mondtam ki az első racionális gondolatot, és, hogy nyomatékot is adjak a szavaimnak ismét megcsókoltam.

Érintésemre remegés futott végig a testén, és már mozdult, hogy kiszakadjon ölelésemből. Kétségbeesésemben beletúrtam a hajába és óvatosan fogaim közé csippentettem alsó ajkát pont úgy, ahogyan ő is megtette velem. A hatás pedig elképesztő volt.

Bella megmerevedett egy pillanatra, majd a tarkómnál fogva beletúrt a hajamba és közel húzott magához. Teste tökéletesen követte az én testem vonalát, mintha egyazon anyagból formáltak volna bennünket.

Hátrálni kezdett, de engem is magával „vonszolt” – ki tiltakozott volna? – és az ajtónál kifejtette egyik kezét a hajamból. A csókot egy percre sem szakította meg, amíg hátranyúlt és egy halk kattanással bezárta az ajtót.

- Ez mire volt jó? – kérdeztem és ajkaimat végigfuttattam álla vonalán.

- Emmett-mentesítettem a terepet – suttogta, majd se szó, se beszéd tolni kezdett az ablak felé.

Tévedtem, nem az ablakot célozta meg, ugyanis egy határozott mozdulattal változtatott az irányunkon és belökött a fürdőszobába.

- Mit csinálsz? – értetlenkedtem.

Bella elmosolyodott és egy kis távolságot eszközölt ki kettőnk között. Karba fonta a kezeit és várt. Kellett pár másodperc, mire leesett a dolog és felidéztem magamban az Emmett elleni fogadásunk kritériumait. A dupla behajtás… És a jelenet, amit Bella „megálmodott”.

- Nem úgy volt, hogy ha én nyerek, akkor következik ez a rész? – vontam fel a szemöldököm.

- Meggondoltam magamat – mondta édes mosollyal az ajkain és nekem ennyi elég volt.

Pár lépéssel átszeltem a köztünk lévő távolságot és, mint egy éhező vetettem magamat Bella ajkaira. Az ajtó egy kissé megroppant, amikor nekitoltam, de egyikünket sem érdekelte különösebben.

Finoman bújtattam ki a ruháiból, de Bella nem volt ilyen kegyes. Az ingem és a nadrágom is reccsenve adta meg magát a kezei között. Ha ő így játszik, hát én is.

Egy laza mozdulattal szedtem le róla a még megmaradt és számomra felesleges anyagokat, mire Bella belemosolygott a csókba. Gyengéden adta a tudomásomra, hogy az általa elképzelt jelenet második fázisába léptünk. A vállaimnál fogva hátráltatott egészen a zuhanyzókabinig, ahová belépett velem együtt. Persze előtte volt olyan kedves és lecibálta a zavaró ruhadarabjaimat is.

Arra még tudtam koncentrálni, hogy megnyissam a csapot, de aztán Bella teljesen elvette az eszemet.

A mozdulatai, a gesztusai… Egyszerűen az őrületbe kergetett. Hihetetlen volt. Talán jobb, mint a legelső szeretkezésünk, de ezen nem tudtam elfilozofálni, mert Bellának más ötletei voltak.

Még jó, hogy a zuhany és a víz némileg tompította a hangokat. De csak némileg…

Nem sokkal később – érzésem szerint, persze! – Bella a mellkasomra hajtotta a fejét, és szaporán vette a levegőt. Átöleltem a derekát, és egyik ujjammal szórakozottan cirógattam a bőrét. A víz még mindig folyt, ám ez egy cseppet sem zavart bennünket.

Felidéztem magamban a házunkban folytatott beszélgetésünket, amikor az ágyon hevertünk, és eszembe jutott valami.

- Na, itt aztán egyáltalán nem volt közös megegyezés – vigyorogtam és Bella lassan megmozdult.

- Te provokáltad ki az egészet azzal a búcsúcsókos dologgal! – vágott vissza.

- Te meg egyszerűen elcsábítottál és letepertél – vigyorogtam még mindig kajánul.

- De nem volt benne előre megfontolt szándék, hanem hirtelen felindulásból történt a dolog – védekezett. – Ez azért eléggé felmentő tény, nem gondolod?

- Párszor még lehetne ilyen hirtelen felindulásos rohamod – töprengtem el. – Nagyon is kellemes.

- Majd átgondolom az ajánlatodat – mosolyodott el finoman és egy könnyed csók után kilépett a kabinból.

Számomra kínzóan lassan csavarta a teste köré a törölközőt, aztán visszafordult felém.

- Te nem jössz? – vonta fel a szemöldökét.

- De, csak próbálom leküzdeni a kísértést – nyeltem egy hatalmasat és elfogadtam a törölközőt, amit felém nyújtott.

A ruháimat nem tudtam visszavenni, mert cafatokban hevertek a padlón, így kénytelen voltam másikat kihalászni a szekrényből. Szerelmemnek még maradt pár használható holmija, de nem sok. Lebiggyesztett ajkakkal szemlélte a hősi halált halt anyagokat és nagyot sóhajtott.

- Majd én hozok neked ruhát – mondtam és megindultam az ajtó felé.

Már a kilincsen volt a kezem, amikor Bella hangja megállított.

- Harc közben – jelentette ki nemes egyszerűséggel, mintha egy megkezdett beszélgetést folytatnánk.

- Tessék? – kérdeztem, és felé fordultam.

- Macario megtanított harcolni és akkor sajátítottam el a képességét – mondta. – Soha nem volt köztünk semmi. Még az a csók sem csattant el, amit neked ecseteltem, amikor dühös voltam rád.

Mélyen a szemébe néztem és a színtiszta őszinteséget tudtam csak kiolvasni. Visszamentem hozzá és az álla alá nyúlva lágyan megcsókoltam.

- Sajnálom, hogy olyan szemét voltam és hittem Tanyának – suttogtam az ajkainak.

- Én sajnálom, hogy ennyire idiótán reagáltam a dolgokra – motyogta.

- A konklúzió tehát: mindketten hülyék voltunk – mosolyogtam.

- Igen, de te nagyobb – bökte meg a mellkasom.

- Igen? – incselkedtem és elkapva a derekát az ágyra sodortam.

Gyöngyöző kacagás hagyta el a torkát és nem bírtam ki, hogy ne csókoljam meg a nyakát. Talán nem kellett volna.

Csak sokkal, de sokkal később jutottam ki a szobából, de nem nagyon bántam. És siettem is vissza, hiszen egy angyal várt rám és valami csoda folytán csakis engem akart.

41 megjegyzés:

Névtelen írta...

Húú..hát ez naon jó lett!! Az 1 éves fordulóra ez tökéletes fejezet lett!!Örülök, hogy Bella végül nem ment el!! Tanya megkapta amit megérdemelt, viszont nem gondoltam volna, hogy pont Rosalie lesz az aki neki megy! Imádtam ezt a részt!!!
pux: Réka

Netti írta...

NA végre hogy kibékültek!:D:D:D:D Egész héten ezt a fejit vártam és nem kellett csalódnom:):):) Nagyon tetszett!!! Tanya megérdemelte amit kapott amilyen kis álszent!!! Jó húzás volt Edwardtól ez a búcsúcsókos dolog:):):) Nagyon tetszett és nagyon várom már a kövit!!!
Puszi: Lettina

mesi28 írta...

Szylu...megríkattál, megnevettettél, az elején pedig baromira megleptél, nagyon hirtelen jött ez a hát nos "beszéded" már azt hittem elbúcsúzol tőlünk, de aztán nagyon megkönnyebbültem, hogy mégsem.:)
A fejezet...leírhatatlan lett. Nagyon mély benyomást tett rám, nem is tudom miért, de most is folytogatják a könnyek a torkomat, meg ne kérdezd miért, tiszta dilis vagyok xD
AZt hiszem, ez a kedvenc fejim!
ÉS NINCS FÜGGŐVÉG HUHÚÚÚÚÚ
csak nem beteg vagy???:O
oké, ez gonosz volt xD
várom a folytatást nagyon!
xoxo
mesi28

Névtelen írta...

Háhááááá :DDD
most komra azt hittem h elmegy..és más irányt vesz a sztori...összejön Mack-el...éés...megint lesz egy-két szenvedős feji hogy aztán visszatérjen Edhez...:DD de ezt te lerövidítetted egy szexszel..:DDDDDDDDD
Tanya most jót tett a sztorinak,nem volt végig az a hú de happy Ed-Bella feji..:DDD
de már újra ez lesz,szal kivi vok mit találsz ki...fel kell turbózni tudod..:DDD
És Ed milyen kis kanos lett...habár most inkább Bella..:DDDD
pusz
Dorszíí

Névtelen írta...

Szia!
Azthiszem énis a köszönettel kezdem :D
Köszönöm hogy vagy, hogy írsz, és mindent...
Elképesztő volt ez az egy év..bár én nem pont egy éve olvaslak(sajnos), de amint megtaláltam a blogodat rögtön az egyik kedvencem lett :)
Egyszerűen fantasztikusan írsz, és megtiszteltetésnek érzem hogy olvashatlak.
Az hogy ennyit fáradozol a mi kedvünkért, és hiába van hogy lusták vagyunk komit írni:P te akkor is hozod a frisst, nagyon nagyon jólesik.
Nos és akkor a fejezetről: az előző részben el akartam küldeni Bellát, mert nagyon mérges voltam Ed-re, de ahogy leírtad hogy tényleg nagyon megbánta, megbocsájtottam..kicsit el is érzékenyültem(pedig nálam ez nagyon ritka).
Örülök hogy végül kibékültek és remélem hogy Tanya tanult a történtekből(bár azon énis meglepődtem hogy Rose ment neki).
Nagyon jó fejezet volt évfordulóra :)
Nah és hogy most kivételesen nem volt függővég.. nagyon örültem neki :)
Nagyon várom a kövit
Pusz:Ancsa

Krisz írta...

Szia Szylu!

Először is gratulálok ehhez az egy évhez, nagyon szép idő, és gondolom nagyon sok szép emléked fűződik hozzá. Hát mit is kívánhatnék, mint még legalább ezer ilyet, és még több szép emléket. :)

Ez a fejezet Edward szavaival élve "elképesztő" volt! Ehhez az alkalomhoz pedig nagyon is méltó! :)

Tudom úgy sem fogod, de hidd el, hogy ez mind a te érdemed! ;)
És persze sose felejtsd, hogy addig nem lehet baj, ameddig első sorban magad miatt, a saját örömödre csinálod, mert így nem csak te lehetsz boldog, de általad Mi, olvasók is azok leszünk. :)

Már nagyon várom a folytatást, elsősorban persze Bella és Edward miatt, de azért az is ott van, hogy nagyon kíváncsi vagyok Tanya megkapja-e rendesen a magáét. :P

Pusza, Krisz

Névtelen írta...

Szia Szylu!
Gratulálok az egyéves blogodhoz, ez a feji tökéletes lett, pont ahogy illett egy szülinapostól.
Én is szeretném megköszönni, hogy vagy nekünk, hogy írsz, és ellátsz minket jobbnál-jobb fejezetekkel.
Nem az elejétől fogva olvaslak, de többi blogon járogatva, mindenhol visszaköszönt a "vérvörös alkonyat" blog, egyszer bele is olvastam, de aztán elmaradt a rendszeres olvasás, már jól a 20. rész körül járhatott a történet, mikor újra megnéztem, és azóta mindig alig várom a következő fejit, sőt, lehet hogy furcsa, de le is mentem az összeset, és már szinte az összes ki is van nyomtatva, így akármikor elővehetem, és újra olvashatom. Bár most már megvárom a végét, és egyben szeretném elolvasni, egyszerűen pazar. Remélem még sokáig olvashatjuk írásaid. Sok erőt, és kitartást az íráshoz. Virág

Unknown írta...

Szia, Szylu!

Hűha... Először is az ajánlásodnál engem is igazán meghatottál. :-) Én is gratulálok az immár egyéves blogodhoz. ;-) És persze köszönök minden egyes remek percet, amit Te és a történeted nyújtott. :-)
Másodszor is a fejezetről: Isteni volt - az egyéves alkalomhoz is. Már-már az hittem az elején, hogy ezek ketten megint "elbaltázzák" a dolgot, és nem veszik észre, ami mindenki másnak (mind a többi szereplőnek, mind az olvasóknak) annyira egyértelmű, nevezetesen, hogy Bellának Edward az igazi és vica versa... De aztán a végén szerencsére nem kellett csalódnom bennük. :-)
Szóval úgy ahogy van, isteni volt, köszönet érte, és csak csak így tovább, remélem még sokáig olvashatjuk remek soraidat! ;-)

Puszi:

Judit

norcs. írta...

annyira örülök :D
nagyon tetszett a rész, és hogy Bella nem ment el =)
remélem nem is fog elmenni :)
puszi

nellcsi írta...

Hu kemény egy év :D ügyi vagy:)grat az egészhez puszii.

mesi28 írta...

Szylu én egy akkora címeres ökör vok h cikruszban kéne mutogatni...jesszus nem értettem miért volt az a köszönet aztán jöttem rá h évfordulónk van xD nagyon beteg és dilis vagyok, sorry!
Nagyon sok sikert a továbbiakban, fantasztikus író vagy drágám, úgyhogy remélem még sok ilyen éveid lesznek itt:D
puszi
mesi28

Unknown írta...

BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT VÉRVÖRÖS ALKONYAT!
Szuper lett ez a feji is, mint általába mindegyik. Örülök, hogy Bella nem ment el és, hogy kibékültek Edwarddal. :D
Remélem még sokáig olvashatjuk fantasztikus írásaidat!

Süsü írta...

jó, hogy kibékültek :)

Patri-cica írta...

Na most van az,hogy nem találom a szavakat,pedig ez nálam elég ritkán fordul elő!

Én is köszönöm a szép szavakat,de hidd el nekem(nekünk) öröm,hogy olvashatom(olvashatjuk) a Vérvörös Alkonyatot!És annak külön örülök,hogy a blog által megismerhettelek téged is!Biztos vagyok benne,hogy még hallani fogunk Rólad később is pár saját könyv kapcsán!

A fejezet pedig teljes döbbenet...mármint számítottam rá,hogy ki fognak békülni,de arra nem,hogy ilyen gyorsan,meg így!De persze nagyon örülök neki!

Jaj!Ezt még le kell írnom!Annnyira tudtam,hogy Rose neki fog menni Tanyanak!!!Csak arra számítottam,hogy mikor Bella elbúcsúzik tőlük akkor majd!De nekem így is jó!A lényeg a lényeg...kapott a ribi!Azért kíváncsi vagyok mekkorát!Remélem leírod a következőben!

Ez is az egyik kedvenc fejezetem lett,mivel Edward szemszögből van!Még mindig ezek a kedvenceim!(Aztán Jasper szemszög!)

Várom a folytatást!

Köszönöm hogy vagy nekünk!

Cupp

Névtelen írta...

Szylu!

Wááááááááááá......és mégmindig wááááá.
Hát csak te tudsz igazán az ember idegeivel játszani. Fantasztikus lett mint mindig.
Boldog Évfordulot!
4 ever Vérvörös alkonyat!
4 ever Twilight Saga és Bella&Edward na jó az egész Cullen Clan!
Imádlak. Soha ne hagyd abba!!!!!!!

Pusssssz
Krixta

demon írta...

ááááááááááá ez fájtbella bolond volt hogy így egyszerűen meg bocsátott ednek de ő tudja rosenak igaza volt tanyával kapcsolatban gratula
puszy

Névtelen írta...

szia
nagyon jó lett
azt hittem tényleg elmegy, de nem szerencsére
rosali jó volt
várom a folyatást
pussz

Tincsu írta...

szijaaaa!
Juj nem ment el :D
Én mindig is bíztam benne hogy nem megy el. :D Most tökre happí lettem. Nagyon nagyonköszíííííí neked (L)!
Nagyon beindultak ám egymásra xD *szemöldökhúzogatás* xD
és mikor Emmett-mentesítette a terepet hát az kész volt :D:D
Imádlak és imádom !
Sok puszíííííí
Tincsu

Névtelen írta...

Szia!
Ez nagyon jó lett..
Örülök hogy végül Bella nem ment el és hogy Edward végül is az utolsó kérésével tett mindent rendbe..Rose-nak pedig hatalmas puszikat és tapsvihart küldök innen virtuálisan Budapestről nagyon kellemesen csalódtam benne jó vagy leányzó!!:D Ahogy Tanyát püfölte és el látta baját
Bella pedig még sem tudott elmenni megkönnyebbültem és boldog vagyok hogy most egy időre minden rendbe jött de nem tudom hogy meddig és hogyan lesz ezek után bármi is..És azt hiszem hogy azok a heves érzelmeket Jasper nagyon is érezte vajon Aliccel együtt töltött idő is ugyanolyan kellemes volt nekik is mint ahogy Edwardéknak is?Imádtam minden sorodat ahogy az elmúlt ötven fejezeten keresztül is köszönöm remélem hogy további ennyi csoda is lesz tőled!:D
Melinda

AmyC írta...

Ez tényleg az évfordulós fejezet lett. Gratulálok! Nagyon tetszett, amiket az elmúlt egy évben írtál, de ez mégjobban. Haragudnom kéne, amiért függőt faragtál belőlem, de egyszerűen nem megy. Túl nagy az olvasási vágy. :D Csak így tovább!

Névtelen írta...

MAAAAAAAC =(

Amúgy két szó: ROHADT. JÓ. Nem is tudok rá mást mondani.

Névtelen írta...

Szia Szylu!

újra rávettem magamat a kommentelésre, ugyanis eddig tiszta stresszben voltam amiatt, h Bella elmegy-e vagy nem :|
ezt a fejit egy levegövel olvastam el és a végén fujtam ki, bazi nagy megkönnyebbüléssel, h Bella ittmaradt : DD
imádtam ezt a fejit, remélem egyszer Bella szemszögéböl is megirod kiváncsi lennék rá :p
jajj és baromira örültem h Rose kicsit nekiment Tanyának!! yeaaa!! :DD
sok puszi:
Julcsi

Rora írta...

Szia:))
Köszönjük ezt a szép szülinapi ajándékot tőled.:DD
Gratulálok az egyéves bloghoz, bár én még csak kb. 2 hónapja találtam rá, de sok szép percet/órát köszönhetek neki, illetve neked.
Sok sikert a további íráshoz, várom a következő fejezeteket.
Puszi Rora

Unknown írta...

Szia Szylu!
Bocsánat hogy csak most kezdek komizni
ígérem megpróbálok rendszeresen írni
nagyon jó a törid
remélem még egy jó ideig írni fogod
puszi

szannika írta...

Szia!
Boldog 1 évet! És boldog 50. fejezetet! xD
Örülök, h végre kibékültek... De miért van olyan érzésem, h a továbbiakban nem les ilyen könnyű dolguk?
Tuti, h megint lesz valami bonyodalom ami szétválasztja őket! (csalódottan felsóhajt)
Ja és... dögöljjön meg Tanya!! Hajrá Rose!
puszi

T_T írta...

Anyám, azt hittem más vége lesz. :) Örülök, hogy így alakult, nagyon is. :D Fúúj de utálom Tanyát. :D Egyébként Happy Birthday! :D
Ne haragudj most nem tudok kis regényt írni mert tegnapjöttem haza egy nyaralásból és álmos meg fárad vagyok. Ha jobb állapotba leszek küldök egy mailt;)

puszi
bOri

Ruby írta...

Esküszöm azt hittem, hogy most tényleg elmegy Bella!
Hála égnek vagy inkább neked kibékültek!
Remélem Rose szétszedi ezt a megátalkodott kígyót!
Alig várom a kövi részt!

Névtelen írta...

vvááá... ez nagyon jo!! =) végre megtapta Tanya amit érdemelt.. =)P de kiváncsi lettem volna, hogy Bella hova ment volna... és, h mit kezdtél volna vele külön a családbol... =)

Thara írta...

Szia, Szylu!
Ez a rész csodálatos volt!
Nagyon reméltem, hogy Ed jóvá tesz azt, amit elrontott! És milyen jól csinálta! Az lett volna hihetetlen, ha Bella ezek után nem adja be a derekát! De ki ne tette volna??? :P
Annyira örültem, mikor Rose megtámadta Tanyát, még szerencse, hogy ő veri meg, mert akkor Krisznek kéne, és persze segítenék neki! :D De lehet, hogy Krisz nem elégszik meg azzal, hogy Rose megveri! Szóval... RETTEGJ TANYA!!! Bár jobban járna, ha az előbbi dolog történne vele! :D
Nagyon várom a frisst! :D És Krisztől hallottam, hogy már hétfőn meg is kapjuk... :D
Imádom a történetedet! :D
XoXo, Thara

Anita(Nitus) írta...

Szia. Fantasztikus volt. Örülök hogy Edward rájött hogy Bella nem csinált semmit Macarioval és hogy Tanya becsapta őt. Én Bella helyett kicsit többet hagytam volna szenvedni :D De örülök hogy Bella maradt és hogy kibékültek. Remélem hogy Rose jól megverte Tanyat :D
Nagyon jó lett várom a kövit
puszi Anita

Csanita írta...

Úgy imádom a töridet! Olyan jól tudsz írni, egyszerűen elképesztő! Nagyon tetszett a vége, de az egészet imádtam!
Kérlek siess! Boldog évfordulót és Drakula az 50. fejezethez! Nagyon várom a folytatást!
PUXD

Névtelen írta...

csak 3 szó: imádom a kibéküléseket!
siess a frissel
pusz: ramomona

Rammi írta...

Szuper lett ^^ :D Imádtam :D Olyan jól tudsz írni, hogy wáááh *.*

Névtelen írta...

Nagyon jól írsz,nem bírtam letenni ,várom a folytatást.judit8

Névtelen írta...

Szija!
Nagyon jó lett. Várom a kövit.
Viky

hajni írta...

mikor jön már a következőőőő? istenem... aaahhh komolyan mondom, hogy a halálomon vagyok... és TE hagyod, hogy szenvedjek!
gonosz gonosz gonosz!
siess a következő fejezettel, mert bele pusztulok, ha nem olvashatom el minél hamarabb!
kérlek :D
puszi :)

Névtelen írta...

szia
nagyon tetszet ez a fejezett sírtam,örültem...meg egyéb érzelmek
nagyon jó lett
remélem nem fejezed be..kiváncsi vagyok hogy mi lesz remélem Tanya majd kapp Bellátol is meg Edwartól is:D
nagyon várom a kövi fejezetett
szia
Györgyi

Névtelen írta...

sziasztok!
iszonyat régen írtam komit, tulajdonképpen nem vagyok itthon (külföldre mentem egy picit), és a blogokat is elhagytam, de most hazajöttünk 2-3 hétre, és nem bírtam megállni, persze megnéztem a régi dolgaim. Már egy kicsit lecsengett nálam ez az Ed-Bella dolog, még mindig szeretem a Twilightot, de már nem lógok ezeken az oldalakon. Most viszont visszaolvastam jó pár fejivel, és megmondom őszintén, hogy így olvasva hiányzott a történet. Még eléggé az elején hagytam itt, és most jó volt folyamatában olvasni. Kiváncsi vagyok mit fogsz még kitalálni, bár én már itt is elfogadnám a végét, "boldogan élnek....". Nem ígérem, hogy mostanában foglak olvasni, de valamikor biztos megnézem még, hogy mit hoztál ki ebből a sztoriból. Ja és bocs, hogy ideírom, de láttam a másik oldalad, azon viszont dőltem a nevetéstől, az a Bella nagyon tetszik. Na hát ahhoz képest, hogy nem akartam írni, elég hosszúra sikerült. További jó írást, sok sikert hozzá. Sok puszi. Zsófi

hajni írta...

nah jó... én mostmár komolyan öngyilkos leszek!!! óóóóó kérlek hozd minél hamarabb a következő fejezetet! kéééérlek :((
ez a bánat felemészt!
aaaaah
siesssss!

Névtelen írta...

Nagyon jól írsz...milyen kár, h ez EDWARD ÉS BELLA történet, úgyhogy mindenképp így kellett folytatódnia...De ha nem ŐK lennének én mindenképp Mac-nek szurkoltam volna ;P Ejj ez van :D várom a kövit ;)
Dorcsi

Happines for a life :) írta...

szia!jó a blogod!megnézed az enyémet is???
Irj kommentet és legyél az oldal követője :)
Köszi
vampire-vampirefan.blogspot.com

Megjegyzés küldése

 

blogger templates | Make Money Online