Vérvörös alkonyat

Sziasztok!

Még mindig lehet kérni a Vérvörös alkonyatot "PDF" formátumban, ha esetleg valaki még nem tette volna meg, és szeretné! :)
Az e-mail címem oldalt! ;)
Puszmancs

Szylu

2010. augusztus 2., hétfő

Vérvörös alkonyat - 49. fejezet

Sziasztok!

Energiát nem kímélve meghoztam a következőt és Réka van olyan kedves lány, hogy lebétázta nekem! Hatalmas puszi érte! Tudni kell, hogy Pupim nyaral - a kis galád, itt hagyott! :P
Egy pillatanra térjünk vissza az előző fejihez, és T.S. Eliothoz, aki azért került bele, mert a Jasperünket alakító Jackson egyik kedvenc verse az ő kezei közül került ki, és elolvasva a verset nekem is megtetszett. ITT tudjátok megszemlélni!
A mostani fejit küldöm Minden Kedves BGF-es (Még rímel is!XD) Külkeres Olvasómnak, és szeptembertől már egy leszek közületek. Pest, rettegj! :P
Ha valaki tud pontos infót arról, hogy ki találta fel a "Fény" nevezetű kreálmányt, írja már meg komiban, mert imába óhajtom foglalni a feltaláló nevét! :D
A fejezet végén pedig egy kép található majd, és imádom!
A feji végéért elnézést, de a terveim között ott szerepel egy szemszögváltás! Muhahaha!XD
Pusz és jó olvasást!
Szylu

Lacrymosa*


„I can't change who I am
not this time, I won't lie to keep you near me
and in this short life,
there's no time to waste on giving up
my love wasn't enough”

(Evanescence: Lacrymosa)


(Bella szemszöge)


A tornác lépcsőjén ültem és magam elé meredtem. Mac autója már vagy tíz perce eltűnt a szemeim elől, de én még mindig nem tudtam megmozdulni, és bemenni. A hiánya elemi erővel tört rám. Az életem részét képezte az utóbbi két hónapban, és nem csak a tanárom volt, hanem a barátom is. Itt volt mellettem, amikor a legnagyobb szükségét éreztem egy olyan személynek, akire támaszkodhatom és megértett.

Nehezen ismertem be, de néhány dologban igaza volt. Most, hogy megoldódott minden közöttünk Edwarddal, nagy a valószínűsége annak, hogy visszamegyünk Forskba. Mac pedig valóban úgy élt az utóbbi években, mint egy nomád: városról városra barangolt.

Ilyen is ehhez hasonló gondolatok jártak a fejemben, amikor Edward kilépett a fák közül. Furcsálltam, hogy egyedül jött, de aztán megláttam az egyik fa törzsének támaszkodó Tanyát, ami semmi jót nem ígért. Balsejtelmemet csak még jobban megerősítette az, hogy szerelmem arca szenvtelen volt és semmilyen érzelmet nem árult el.

Fellépett a lépcsőre és lehajolt hozzám, de ahelyett, hogy megcsókolt volna, mint ahogyan azt vártam, mélyen beleszagolt a hajamba, majd torokból felmordult. Felegyenesedett, és szó nélkül elment mellettem.

- Edward! – szóltam utána, mert semmit nem értettem.

Egy pillantást vetettem még Tanyára – amíg élek, nem fogom elfelejtetni a mosolyát – és már rohantam is be a házba. Könnyen megtaláltam őt, hiszen semmivel össze nem téveszthető napfény illata egyenesen hozzá vezetett.

A szobámban állt, háttal nekem és öklei olyannyira megfeszültek, hogy az inak tisztán kirajzolódtak hófehér bőre alatt.

- Edward, mi a baj? – suttogtam és odalépve mögé megérintettem a hátát.

Elhúzódott tőlem, ami jobban fájt minden szónál. Halott szívem összeszorult, és olyan érzésem volt, mintha légszomj tört volna rám.

- Azt hittem, hogy bízhatok benned – mondta szenvtelen hangon. – De tévedtem.

- Ezt meg hogy érted? – kérdeztem.

Szembefordult velem, így láthattam éjfekete szemeit, amik most nem a vágytól sötétültek el.

- Legalább jó volt? – kérdezte és felvonta egyik szép ívű szemöldökét.

- Mégis mi? – kezdtem egyre jobban elveszíteni a fonalat.

- Oh, ugyan már, Bella! – csattant fel dühösen. – Ne csináld! Rémes színésznő vagy!

- Ha értelmesen beszélnél, talán tudnám, hogy mégis mit akarsz a tudomásomra hozni! – emeltem fel a hangomat, ahogyan én is egyre jobban dühbe gurultam.

- Tulajdonképpen mindegy is, hiszen az illata mindent elárul – sziszegte a fogai között és körbemutatott a helyiségben. – Itt van mindenhol és még rajtad is! Már csak az a kérdés, hogy ő hol van? A szekrényben, vagy esetleg a szobájában?

Mint amikor nyakon borítanak egy nagy vödör jeges vízzel, olyan hirtelen tört rám a felismerés. Az ébredő erdő illata. Tehát Mac itt járt a szobámban. És ráadásul magához ölelt, sőt, megcsókolta a homlokomat, így jellegzetes illata rám is rám tapadt.

- Te jó ég! – kiáltottam fel. – Te nem vagy százas!

- Tudok mindent – rivallt rám és a tekintete szinte szikrázott. – Nem is érdemes tagadnod!

- Edward, ne csináld már! – kiabálta lentről Jasper, ami azt jelentette, hogy a többiek is visszatértek. – Teljesen el akarod magad ásni? Tönkre akarod tenni a kapcsolatodat?

- Nincs itt semmilyen kapcsolat, ami tönkre kéne tennem! – vágta hozzám a szavakat és kilépve az ajtón még odaköpte. – Soha nem is volt!

Tényleg igaz az a közhely, hogy sokkos állapotban jobban dolgozik az ember agya, mert amint becsukódott az ajtóm, rájöttem mindenre. Tudtam, hogy kivel beszélhetett Edward az erdőben, és mi mindennel tömhette meg a fejét Tanya. Értettem, miért volt olyan fölényes a mosolya és sejtettem, hogy mit akart ezzel elérni.

Feltéptem az ajtót és lesuhanva az emeletről megláttam a nappaliban összeült családtagokat, akik némán hallgattak. Nem sokat törődtem most velük. Egyenesen az ablak előtt ácsorgó és Edwardot bámuló Tanya felé indultam. Arcán rekordsebességű változás ment végbe – gunyorosból lett rémült –, amikor megragadtam a torkát és olyan erősen szorítottam neki az üvegnek, hogy a pókhálószerű repedések végigfutottak a teljes felületén.

Csak pár másodpercig vájhattam ujjaimat a bőrébe, mert egyik oldalról Jasper, a másikról Emmett kapta el a karomat és szedtek le róla. Tanya a torkát szorította és pimaszul vigyorgott rám.

- Tanya, jól vagy? – kérdezte Edward, és odalépett közvetlenül mellé, de Tanya most rá sem nézett, hanem rám szegezte bosszútól csillogó szemeit.

- Nem tudsz hozzám nyúlni! Nem tudsz bántani! – kacagta teli tüdőből.

Lazítottam és normális testtartást vettem fel, ezért Em és Jazz is elengedték a karjaimat. Edward megrovóan tekintett rám és tudtam, hogy fél pillanaton belül belekezd egy lelki prédikációba, így meg kellett előznöm.

- Tanya, tudod mi a jó a mentális képességekben? – fontam karba a kezeimet a mellkasom előtt, demonstrálva, hogy nem kell őket használnom.

Az egész szobára síri csend telepedett és mindenki a mi kettősünket figyelte. A Denali-klán nem avatkozott közbe, mert úgy gondolhatták, ez a mi dolgunk. Esme, Rose és Alice rémülten meredtek ránk, Carlisle feszülten várakozott. Emmett és Jasper még mindig mellettem álltak, ha esetleg ismét elveszíteném a fejemet, Edward pedig közvetlenül Tanya mellett volt, aki a karjába kapaszkodott.

Tanya arca pimaszságról árulkodott, de nem felelt, így én válaszoltam saját magamnak.

- Az, hogy nem kell hozzád érnem ahhoz, hogy megtudjam, amit akarok.

A vámpírlány szemei tágra nyíltak és elengedve Edwardot egészen az ablakig hátrált. Edward felém kapta a fejét és mondani akart valamit, de a hang a torkára forrt, ahogyan Tanya rongybabaként csúszott le a földre az üveg mentén.

Egy vámpír agyát az uralmam alá vonnom sokkal nehezebb és megerőltetőbb volt, mint egy állatét, de azért így is sikerült. Nem akartam bántani őt, pusztán arra voltam kíváncsi, hogy mivel etette be Edwardot.

Tanya az arcát kaparta és morgott, ahogyan érezte a jelenlétemet – egy teljes összekapcsolódásnál, Mac elmondása szerint, ez nem történt volna meg, mert elveszíti minden kontrollját az áldozat –, de nem nagyon érdekelt. Mint ahogyan az sem, hogy Edward maga elé rántott és felemelve a fejemet beszélt hozzám. Lehunytam a szemeimet és rövid kutakodás után meg is találtam, amit kerestem.

- Tudod, nem szeretnék semmi jó elrontója lenni, de szerintem van egy-két dolog, amiről jobb, ha tudsz – duruzsolta Tanya és megállt kétlépésnyire Edwardtól.

- Tanya, most nem vagyok kíváncsi rád – morogta Edward. – Fogadd el a tényeket és lépj tovább!

- Pedig Belláról van szó – dobta be az aduászt és meg is volt az eredménye.

Edward felkapta a fejét és egyenesen a lányra nézett. Tanya finoman elmosolyodott és csak miután átszelte a közöttük lévő távolságot kezdett el beszélni.

- És persze Macarióról.

Edward felmordult, de a név miatt, vagy amiatt, hogy Tanya keze a mellkasára csúszott, nem tudtam. Az előtte álló beszélgetés viszont annyira lekötötte, hogy nem lökte el magától a karjait.

- Mennyit tudsz a kapcsolatukról? – érdeklődött ártatlanul.

- Bella nekem azt mondta, hogy barátok – válaszolta kimérten Edward.

- Hát, így is lehet fogalmazni – sóhajtotta Tanya. – Ha elé tesszük a „nagyon közeli és bensőséges” jelzőket.

Edward szemei összeszűkültek és elkapta a mellkasán köröző kezet.

- Mit akarsz ezzel mondani? – mormolta és írisze egyre jobban sötétült el.

- Soha nem gondolkoztál el azon, hogy Macario képességének elsajátításához mennyi testi kontaktusra volt szüksége Bellának, és hogy ezt milyen módon oldották meg? – suttogta Tanya Edward ajkaitól néhány centire.

Úgy döntöttem, hogy eleget láttam már. Kimásztam Tanya fejéből és akaratlanul is felnevettem. Percekig csak kacagtam a képtelen helyzeten, és azon, hogy a férfi, akit szeretek, egy másik nőnek adott igazat. Amikor alkalmi tébolyom csillapodott és kinyitottam a szemeimet Edward döbbent arcával találtam szemben magamat. Kezei a vállamat szorították, de úgy helyezkedtünk el, hogy éppen láttam a földön ülő és hatalmas szemeket meresztő Tanyát.

- Nálad szánalmasabb lénnyel még nem találkoztam! – vetettem oda neki és csak ezek után fordultam vissza Edwardhoz. – Szerintem jobb lesz, ha leveszed rólam a mancsaidat és a barátnőddel foglalkozol.

Kibontakoztam karjai közül és méltóságteljesen a lépcsőhöz vonultam. Fellépdeltem és a közepén csak úgy, mellékesen és természetesen háttal közöltem a következő információkat.

- Macario pedig sem a szekrényemben, sem pedig a szobájában nincs, ugyanis húsz perccel ezelőtt elment.

- Hogyhogy elment? – kérdezte Edward, mire visszafordultam.

- Úgy, „Kedves Én Mindenkinek Tudom A Gondolatait Úr”, hogy elhagyta Denalit – néztem meghökkent arcában. – Végleg. Remélem, hogy kielégítő volt a válaszom. Most pedig, ha megbocsátotok, dolgom van.

És azzal otthagytam csapot-papot és felrohantam a szobámba. A lelkiállapotomhoz képest finoman csuktam be az ajtót, és a szekrényemhez lépve kinyitottam. Elővettem a bőröndjeimet és az ágyra dobáltam őket. Amikor visszafordultam, megakadt a szemem az éjjeli szekrényemen. Felvettem az Üvöltő szeleken heverő borítékot, amelyen az én nevem állt és kinyitottam. A borítékban egy levél volt Mactől.


Drága Bells!

Nem tudom, hogy személyesen is vagy csak ezen levélen keresztül tudok majd elbúcsúzni Tőled, de nem is számít. Soha nem szerettem búcsúzkodni, és ez most is így van. És „minden jót” csak azok mondanak, akik nem élnek egy örökkévalóságon keresztül, így én csak egy „Isten hozzád”-ot küldök Neked.

A legnagyobb kincs, amit valaha kaphattam a vámpírléttől az az, hogy megismerhettelek Téged, és ha képes is lennék a felejtésre, Te soha nem törlődnél ki az emlékeimből.

Egy apró kis ajándékot hagyok Neked hátra, hogy emlékezz rám, amikor nem vagyok Veled. Az érdekessége, hogy egyetlen darab készült belőle a világon, és bár közel húsz éve csinálták, de azóta nem állt meg. Remélem, hogy elnyeri a tetszésedet.

Kívánom, hogy találd meg a boldogságot amellett a személy mellett, akit szeretsz és neki is fényesítsd be sötét napjait, mint ahogyan azt velem is tetted.

Vigyázz Magadra és majd jelentkezem!

Ölel:

Mac


U.i.: Egész rendes srácnak tűnik ez az Edward, de egyszer még úgy istenigazából megütöm, amiért megbántott!

U.i.2: Ha már vámpírokon is alkalmazni óhajtod a „képességem”, légy óvatos, az első pár alkalom nagyon kimerítő és megterhelő!


Felvettem a kis bársonytasakot és kiborítva egy karóra hullt a tenyerembe, de nem is akármilyen. A legszebben megmunkált óra volt, amivel valaha találkoztam. Díszítése gyönyörű, de mégsem túl cicomás és egyszerűen beleszerettem.

Visszacsúsztattam az órát a tasakba és a levéllel együtt beraktam a táskámba. Felkeltem az ágyról és a szekrényhez lépve hajigáltam bele a cuccaimat a bőröndbe. Megtorpantam, amikor a halványkék ing került a kezeimbe és megremegtek az ujjaim.

- Te mégis mit művelsz? – rivallt rám Alice az ajtóból.

Észre sem vettem, hogy bejött. Beledobtam Edward ingét a táskába és folytattam a pakolást. A kis kobold türelmetlenül lépett közelebb.

- Azt kérdeztem, hogy mégis mi a francot művelsz? – Hangja dühös volt és zaklatott.

- Nem egyértelmű? – kérdeztem vissza. – Pakolok és elmegyek.

- Hogy mi? – csúszott pár oktávval magasabbra a hangja. – Miért? Hova?

Ránéztem és egyből tudta a választ a „miértre”.

- Most nem mehetsz el! – fakadt ki. – Hiszen a nyakunkon Rose esküvője és te vagy a koszorúslány.

- Tanya szuperül fog mutatni Edward mellett, úgyis összeszokott páros már! – mondtam szenvtelenül.

Alice kinyitotta, majd becsukta, kinyitotta, aztán ismét becsukta a száját, de mindezt olyan sokszor, hogy kezdtem félni, valami baja van.

- De… - nyögte ki végül nagy nehezen, ám közbevágtak.

- Alice, magunkra hagynál bennünket? – kérdezte Edward a küszöbről.

Nem tekintettem fel, csak szorgalmasan rámoltam a holmimat a bőröndökbe. Nem hiányzik, hogy még jobban megalázzon.

- Én… - hápogta Alice, de Edward türelmetlenül leintette.

- Alice, most! – szólt rá ellentmondást nem tűrően. –Kérlek!

Nővérem a szemkontaktust kereste velem, aztán feladta és kibattyogott a helyiségből. Edward becsukta az ajtót és az ágyhoz lépett.

- Mi a frászt csinálsz? – kérdezte és éreztem a hátamba fúródó tekintetét.

Elkaptam az egyik tornacipőmet és kicsit nagyobb erővel hajítottam hátra, így az pont eltalálta őt, a tompa puffanásból ítélve.

- Hé! – hördült fel, én pedig megfordultam.

Edward a mellkasát tapogatta.

- Jé, te is itt vagy? – tettem az ártatlant. – Bocs, nem vettelek észre!

- Bella, mégis hova készülsz? – tette fel ismét a kérdést és közelebb lépett.

A bőröndből félig kicsúszott a kék ing, és határozottan emlékeztem, hogy azt rendesen tettem bele. Vagy ennyire hülye vagyok már?

- Hát, pontos úti célom az még nincs, de nagy a valószínűsége, hogy Mac után – vontam meg a vállam.

Edward arca elkomorult, szeme hirtelen egy árnyalatnyival sötétebb lett. Nyakán megfeszültek az izmok, homloka ráncokba szaladt.

- Azt sem tudod, hova megy! –szűrte a fogai között halkan, hogy ne halljam a hangjában rejlő dühöt.

- Ez a 21. század – mosolyogtam rá finoman. – Felhívom telefonon vagy megkérem Alice-t, tájékoztasson Mac terveiről.

- És mégis mit csináltok majd együtt? – sziszegte. – Közös vadászat a legközelebbi nagyvárosban?

- Ismered azt a mondást, hogy ne fesd az ördögöt a falra, mert megjelenik? – vontam fel a szemöldököm, és egy kicsit paprikás lett a hangulatom.

Bántott, hogy azt feltételezte Macről, ezek után visszatér az embervérre, de még jobban sértett, hogy rólam is ezt gondolta.

Edward csak bólintott, de még nem tudta, hogy mit akarok kihozni ebből az egészből.

- Annyiszor boronáltatok már össze a hátunk mögött, hogy lehet, tennem kéne valamit az ügy érdekében, hogy igaz legyen – sóhajtottam és visszafordultam a szekrény felé.

Edward elkapta az egyik blúzért nyúló kezemet, és erősen megragadva a csuklómat pördített rajtam egyet.

Éjfekete szeme kigyúlt, és ez semmi jót nem jelentett rám nézve…



*Latin eredetű szó, jelentése: könnyezve vagy könnyáradat, könnyzápor.



44 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nos...
Drága Szylu!
Köszike, hogy én olvashattam el először a fejit.:) Tanya hozta a formáját! Jazznek igaza volt Edwarddal kapcsolatban!
A feji remek lett, várom a következőt!
puxx: Réka

mesi28 írta...

Hát te csaj...
Tudtam éreztem én, hogy túl nagy a boldogság, sejtettem h lesz vmi, de Eddy fiúra most rohadtul ideges vagyok... ennyire hülye idióta barom lenne (már elnézést a kifejezésért), hogy Tanyanak hisz Bella helyett???
Meg különben is, amikor Eddel még egyáltalán nem voltak együtt, még akkor elkezdte tanulni a képességét (temető), hát akkor se hemperegtek de még csak nem is smároltak...
na jól van, ahogy bnőm mondaná, minden pasi vagy bunkó, vagy hülye, vagy meleg, vagy a tesód!
Egyébként nagyon tetszett, de ha Ed csak így elengedi Bellát, esküszöm odamegyek jól seggberúgom, kap egy idegbeteg mesi28 féle agymosást, utána meglincselem és kilövöm a szerelme után!
upsz, talán kicsit elragadtattam magam :P
na nem baj, megérdemli az a címeres ökör, ennél még Emnek is több esze van!
melegen ajánlom h ne játssza tovább a sértett kisfiút :D
alig várom a folytatást!
xoxo
mesi28
u.i.:egyébként én bírom Macket :D nem olyan erőszakos köcsög állat mint Jake, és ha Bellával összejönnek akkor az csak is annak a vadbarom Eddy fiúnak lesz köszönhető!

kácsa írta...

Na jó véged! Most leírom mit teszek veled!

Megkeresek egy vámpírt megkérem, hogy változtasson át, kiéheztetlek, széttéplek elégetlek és a hamvaidból feltámasztalak és addig verem a fejed a billentyűzetbe míg dalolni nem kezded a fejezeteket vagy legalábbis hiperszuper gyorsan gépelni!

Na csak ennyi! Amúgy jó lett!

Puszika!:) :D

Ui: ha dalolni akarod remélem hó hangod van ;)

b írta...

Szia!
Nagyon jó lett!!
Kár hogy így végzödött!!
Tanya meg megrohadhatna!!!!!Hülye Ribanc!!:@
Edi meg minden szavát elhiszi mert, egy idióta!!!Mindenki figyelmeztette de nem ő ismeri a gondolatokat csak az emberek személyiségét nem ismeri!!!:X
Remélem nem megy el és megbeszélik a dolgokat!!
Várom a kövit!
puszi

(:ClaryHerondale:) írta...

Hát Szylukám csak egyet mondok neked : TENEMVAGYNORMÁLIS! MOST EZT MEG MIÉRT? ESKÜSZÖM MÉG MINDIG SOKKOS VAGYOK! EDWARD, HOGY A FRANCBA LEHET EKKORA IDIÓTA, HOGY ELHITTE AZT AMIT TANYACSKA MONDOTT? URAM ISTEN!
Ennek ellenére rohadt jó lett, és végre Mac már nincs a közelben, bár baromira bírtam a csávót, annyira helyes volt! :) *nagy szemeket mereszt, és visszagörget a képre* Siess a frissel, mert ha nem, én egy kanállal fogom leszúrni magam, és megírom a szüleimnek, hogy miattad volt az egész! ;D
Puszi : ♥Friday♥

Morgina írta...

Szia
Gina vagyok hát nem is tudom, hogy így hirtelen mit is mondja mikor még magamhoz sem tértem igazán. Ez nem lehet igaz Edward ennél már jobban ismerhetné Bellát akár csak Tanyát. Ennyire nem lehet ostoba egy pasi Komolyan mondom megérdemelné, hogy Bella végleg elhagyja és az örökkévalóságot Mac társaságában élje le. Ő legalább nem egy idegbeteg féltékeny pasi aki nem lát tovább az orra hegyénél és persze az ostoba se maradhat le, hisz ezt már minősíteni sem lehet. Kíváncsi vagyok mit hozol ki ebből ezek után. Várom a folytatást tényleg mikor is lesz ez most???? Nem sürgetni szeretnélek csak mintha azt említetted volna, hogy lesz olyan mikor 3 napon keresztül lesz Frissssss!!!!!!!!
Pusz Gina

Rora írta...

Szia!
EZT NEM HISZEM EL!!!
MINDJÁRT MEGŐRÜLÖK!!!
Hogy lehet Edward akkora hülye? Meg is érdemelné, hogy Bella végképp ott hagyja, de azért mégse tegyél velünk ilyet.:D
Tessék gyorsan leülni írni és rendbe hozni a dolgokat! :DD
Puszi Rora

Névtelen írta...

Csatlakozok az előttem "szólóhoz". Remélem Edward mindent bevet, hogy Bellát maradásra bírja.
Várom a folytatást!
pussz

Névtelen írta...

huuuuuuuuuu nagyon jo volt meg Maja

Dytta írta...

ebben a pillanatban csak az van a fejemben, hogy vajon mivel érdemeltük ki ezt a befejezést? hát azt hiszem hogy erre a kérdésre nem fogok választ kapni. segáz. hogy ez az Edward mekkora egy idióta. remélem tanul a hibájából és ezentúl 100-szor is meggondolja hogy kinek higgyen. Tanya pedig egy hülye ribanc. úgy megtépném. az tuti hogy a legnagyobb szívességet tennéd ha eltennéd láb alól. Bella meg megint el akar menni....hm. hát igen. tuti nekem is megfordult volna a fejemben a dolog. azért remélem hogy Edward meg ha nem is tudja lebeszélni róla, valamit tenni fog. és ha most így átgondolom, a legjobb lenne ha Edward is elmenne Bellával. legalább nem lenne Tanya közelében.
hihetetlenül jó fejezet volt. várom a folytatást
Dytta

Névtelen írta...

Hát ez aztán fordulatos volt :D
Hogy lehet Ed ennyire, ennyire...lúzer? ezt má nem hiszem el...uhh
na am a fejezet szuper volt
őuszi: ramomona

Unknown írta...

Hát erre nem számítottam!
Utálom Tányát, mindent elrontott, de hogy Edward elhigyen mindent első szóra? EGY IDIÓTA!
Ezek után megérdemelné, hogy Bella faképnél hagyja és Mac után menjen! Egy kis leckésztetés nem ártana neki!
De azért remélem nem így fog történi és kibékülnek! :D

Már alig várom a kövit!

Névtelen írta...

pffff szerencsétlen Edward, egy csepp esze sincs... aaahmég hisz Tanyanak? de beteg!!!
de azért nem szeretném, ha Bella Maccel jönne össze!
remélem megbeszélik a dolgokat és kibékülnek Edwarddal! :D
am nagyon jó kis fejezet lett :D nagyon tetszett :D
aaah várom a következőt nagyooon :D
csak ügyesen :D
puszi

demon írta...

szia ez szupi bár edy egy tapló tanyaval együtt bella jólteszi ha mac után megy ő tényleg szereti
gratula puszy

Névtelen írta...

******** ********* ********* **** ****************************************** **** Szylu ez egyszerűen ******* ***** ******* hogy a ******. Te nő. Majd meghalok az alapozáson, küzdök az izomlázzal és eddig csak a szemmozgató izmom nem fájt, de hála neked, annyit meresztettem, hogy már az is. A fejezetre annyit, hogy csak sok sípolós szóval tudom jellemezni és nem akarok ilyen trágár kifejezéseket használni, mert kitiltanál. De most gondolj egy nemzetközi egyezményes jelre(megvan?) azt mutatom neked. Ajánlom, hogy gyorsan csinálj vissza mindent, mert nagyon-nagyon-nagyon sok izmot szedtem fel a sok-sok-sok edzés során.(jó nem annyit mint Taylor, de még így is nagyot tudok ütni) és ne felejtsd el Szylukám... a kézilabdás lányokban az a rossz, hogy bármit vág hozzád eltalál. Szóval ha virtuálisan hozzád vágnék egy zongorát, hidd el, rögtön meggondolnád magad. Ja és a londoni bunkerem a rendelkezésedre áll ha esetleg menekülni akarsz. Most azzal fejezném be, hogy puszi, de nem vagyok olyan hangulatomban.
Luca a baltásgyilkos

norcs. írta...

ne, ne, ne. ugye nem megy el Bella. ?
üzenem Edwardnak, hogy szedje össze magát, mert haragudni fogok rá. xd
egyébként nagyon tetszett a rész. ez a képesség..:D nagyon jó.
iszonyat kíváncsi vagyok, hogy mi lesz a folytatása.
puszi

Névtelen írta...

Szia Szylu! Komolyan még mindig sokkos állapotban vagyok, bár sejtettem hogy Tanya nem egykönnyen nyugszik bele a dolgokba. Komolyan meg tudnám tépni!
Természetesen Edward is hitt neki. Komolyan hogy lehet ilyen hülye? Pedig ismeri a gondolatokat meg Jazz is célozgatott dolgokra. Vagy ha más nincs, akkor ismeri Tanyát és tudhatná hogy bele van zúgva.Mind1.
Lécci írd meg gyorsan a frisst, mert nem hiszem h kibírom addig!!!!!!
Szia

zitt2 írta...

Néha nagyon fársztó vagy!! De ezért szeretünk!!
De hogy van szived minket így kínozni????

Patri-cica írta...

Ezek után...NEM FOGOK HOZZÁD SZÓLNI!!!

...figyelek...itt leszek továbbra is...írok komit a jó folytatás érdekében...de nem szólok hozzád,míg ezt rendbe nem hozod!Nem kapsz sok időt... :-D

(Amúgy én is kézilabdáztam...és focizok is,így nemcsak dobálni(mint Luca),de rugdalni is tudnék bármit-bármilyen irányba!)

Ui.:JA! És addig a puszi is elmarad...viszont mérges még mindig nem vagyok,csak most "bedurciztam"! :-P
Ui.2:Hát ezt érdemli az egyik legnagyobb rajongód?!Hogy kínzod a főhőseidet már megint és ezáltal engem is?! :-(
Ui.3:Jól megírt fejezet ismét amúgy...várom a folytatást!

Cupp
(P...ba(!) az a h...e megszokás!)

Csanita írta...

Nagyon állat rész volt, de ilyenkor úgy, de úgy fejbe tudnám rúgni Edwardot, hogy áááááh! Mindegy, néha idegesítő egy krapek, de hogy Tanyat megszaggatnám az biztos! Nagyon jó lett! Kérlek ne nyúzz minket sokáig, mert a végén szakad a cérna! Siess!
PUXD

T_T írta...

Istenem, komolyan mondom, hogy Edward NEM lehet ennyire gyerekes és zszánalamas és.. *keresi a lekicsinylő jelzőket* Behalok rajta...
Egyébkén két kimentele lehet a dolognak. Egy: Vagy lefekszenek, Kettő: Vagy még jobban össze kapnak. Téged ismerve a "kettő" lesz megírva de az "egy" is lehet esélyes.. hmm-hmm.... Egyébként nagyon jó lett a fejezet, nekem nagyon tetszett! :)

puszi:
bOri

Névtelen írta...

Szylu nekem nagyon tetszett!:) csatlakozom az előttem szólókhoz...várom a folytatást:) pusz: Martin

Marietta írta...

Add hogy ne menjel el..
Légyszíí:D

Névtelen írta...

Szia!
Hogy is gondolhattam hogy nem fogsz a közeljövőben egy csavart beletenni, méghozzá ekkorát?
Hát Edward egy idióta, ahogy azt elöttem is néhányan leírták..de sztem most Bella annyira meg van sértődve(jogosan) hogy tuti hogy Mac után megy..legalábbis szerintem..meg is érdemelné Edward..szenvedjen ha ekkora egy barom volt..és essen neki Tanyanak (de ha lehet akkor senki ne fogja le, jól tépje meg).
Nah jólvan, azért jó rész lett:)
Siess a kövivel:)
Pusz:Ancsa

Névtelen írta...

Szia!
Ohh Szylu hogy a gonosz manók vinnének el téged de jóóóóóó messzire.....És hogy azt a ******* meg a ******.Már elnézést.Tanya hogy rohadnál meg szerencse hogy ennyivel megúszta és hogy Bella kínozását is...Nha de ott van Edward is a másik főkolompos miért hisz pont Tanyának?Más nőnek amikor Bellától is meg kérdezhette volna nem ő túlságosan féltékeny És Macnak igaza volt örülnék is neki ha úgy isten igazából megütné Edwardot csak hogy felébredjen és mi lesz ha Ma megtudja mindezt abból nem lesz köszönet..Bella pakolása ez már a második alkalom nem mindig jó elmenni inkább szembe nézni a dologgal de ha ugyan az játszódik le újra és újra igaz nekem is elegem lenne...Remélem hogy Bella nem hagyja magát elcsábulni talán akkor észhez tér a mi mindentudónk...*mérgesen rázza a fejét*
Nagyon nagyon jó lett!!
Melinda

Névtelen írta...

Szia!

Ez kész.Nem is tudom hogy mit írhatnék.Nem rajtad töltöm ki a mérgem hisz te mindent jóvá fogsz tenni amit Ed elrontott(Igaz?).Pont most kell ennyit várnunk:(.Jó nem rinyálok.Erős nő vagyok és kibírom.

puszi

Unknown írta...

Szia!

Hogy én hogy utálom Tanyát!!! De komolyan... Meg ha már itt tartunk, akkor Edwardot is, ha van olyan bunkó, hogy hisz annak a kétszínű, féltékeny és önző libának... Hű de felhúztam magam, bocs a kevésbé szalonképes jelzőkért.
Ennek ellenére persze isteni lett a fejezet, naná, hogy az. :-)
Alig bírom kivárni, hogy most mi is lesz. Remélhetőleg Edward "meggyőzi" valahogy Bellát, hogy maradjon, és könnyek között kér tőle bocsánatot, amiért ilyen bunkó volt.
Ja, és közben mondjuk kitör Bellán a fáradság, amire Mac utalt a levelében. Na mindegy, a lényeg, hogy remélem, most majd a romantikus írói vénád kerül túlsúlyba (és nem a kegyetlen függővég-mániás), és szemtanúi lehetünk valami jónak... :-) Tudod, jön a spéci vámpíresküvő is. ;-)

Üdv:

Judit

Anita(Nitus) írta...

Szia. Ez az első alkalom hogy irok neked komit, nagyon tetszik a történeted, jobban mondva imádom és néha képes lennék gyilkolni mert a legjobb résznél hagyod abba :D Reméltem is hogy Macariot nem fogod teljesen kiszedni a történetből mert nekem személy szerint nagyon tetszik :D Biztos voltam benne hogy Tanya nem fogja békén hagyni őket és hogy be fog kavarni de hogy igy, jobban mondva nem is ezzel van a baj hanem hogy Edward olyan idióta hogy még hisz is neki. Teljes mértékben egyet értek Bellával, bár én a helyében egy kicsit na jó nagyon :D biztos megtépáztam volna Tanyat. És tetszik hogy Bella nem próbál magyarázkodni Ed előtt, értelmetlen lenne, ha Ed annak a..... hisz ahelyett hogy a szerelmének higyen akkor....
Egyszóval imádtam és várom a folytit ha lehet minnél hamarabb :D
puszi Anita

Moncs írta...

szuper lett, siess a folytatással :)

Névtelen írta...

Szia!
Annyira UUUUtálom Tanyát! És Edward hogyan hihette el amit mondott neki? Valaki felpofozhatná azt idióta fejét, de úgy, hogy repültjön vagy fél kilométert, hátha akkor észhez tér. Tanyára visszatérve pedig...valami durva véget érdemelne a csaj. MEGVAN! A haját kitépni tüzet rakni belőle, és szép lassan égetni el rajta a csajt, apránként.
Egyébként a fejezet fantasztikus lett! Lécci, siess a frissel, már nagyonnagyonnagyonnagyonnagyonnagyonnagyonnagyonnagyonnagyonnagyonnagyonnagyonnagyonnagyon
várom!

Pusz
Limmy

Nana írta...

Tudtam,h Mac vissza jön!
Am meg sztem megérdemli Ed
Mert nem a szerelmének hitt hanem Tanyának pedig Jasper figyelmeztette néhányszor...
És Bellát is meg lehet érteni.
Mac kedves fickó,most így megkedveltem.
Kíváncsi vok mit hozol ki ezek után ebből.
Az a rész non tetszett amikor Tanya és Bella "harcolt" igazából inkább Tanya szenvedett.És az a 2 mondat? "Tudod mi a jó a mentális képességekben?...."
Az favorit
Szol kivi vok az egészre.
Pár fejire összehoztad őket és vége lenne?Ennyire nem lehetsz szadista!!:D Vagy de?Ahogy téged ismerlek...
Puszil
Nana

Süsü írta...

Szupi lett... 'álmodozó sóhaj'
Siess a folytatással!

Névtelen írta...

Nagyon jólett!!!
Imádtam!!! :P
Várom a következőt!!

Üdv:Szancsiii

AmyC írta...

Huhh... hol is kezdjem? Először is: bocsi, hogy az előző pár (asszem 3) fejihez nem írtam kommentet, de nem voltam itthon, 2 hét tábor. Ebben az egyben pótolom. Wáow. És a mostani pedig... Edward tényleg lúzer... amikor Tanya hazudott, hol volt a gondolatolvasós-izéje? És hogy Mac lelép, Bella meg utánamegy... Remélem Edward mindent helyretesz, mert ha nem, akkor nagyon mérges leszek rá...

Ruby írta...

ÓÓÓÓÓÓÓ!!!! Ne már!!!
Megint a legrosszabbkor hagytad abba!!!!
Kár volt Emmett-éknek leszedni Bellát Tányáról, a legkevesebb, hogy minimum 20 percig fojtogassa.
Ja és Edward is megérdemelne egy maflást!!!!
Hogy lehet vámpír és gondolatolvasó létére ilyen f...sz!
FÉRFI!!!! Vagy mi!!!
Megérdemelné, ha Bella tényleg elhagyná, hátha tanul a leckéből!
De ugye nem fogja, olyan jól alakultak a dolgok.
Alig várom már a kövi részt!
Siess vele kérlek!!!!!!

Névtelen írta...

huuuh nagyon jóóó lett :D
azért Tanya medérdemelne egy rendes pofont... de hogy Edwardnak is csak ennyi esze van... hallgat egy olyan hülye nőcskére...
nah m1 :P
várom a követletőt :D
siess vele :D
puszi :)

Névtelen írta...

Gonosz gonosz gonosz... Nem lenne szabad így játszanod szegény olvasók idegzetével. Ez már kínzás, és büntetni kéne. Tényleg te vagy a függővégek Nagymestere :)
eka73

Névtelen írta...

haah itt abbahagyni? úúú ez már szinte kínzás...
nah nem baj... neked megbocsájtok! :D természetesen csak akkor ha hamar hozod a friss fejezetet :D
pff hát remélem Bella nem megy el...
várom a következőt :d

Névtelen írta...

Szia!
Már nagyon kíváncsi vagyok mi lesz Bellával és Edwarddal.A többiekkel ellentétben én nem haragszok rá.:D Kellenek az ilyen bonyodalmak.:P
Szóval már tűkön ülök.:D

Ivett0714 írta...

Névtelen véleményén vok én is nem haragszom én rád ezért.Kell 1 kis izgalom csak azért béküljenek ki a végén mert úgy jó ha szent a béke azért.

Edy fiú tiszta hülye,Tanya meg 1kis ribi...
Bella helyében én is ezt tettem volna..

Várom a kövit...

pussz

Krisz írta...

Szia!

ÁÁÁÁÁÁÁ.... Kegyetlenség itt abbahagyni! :D Az egy dolog, hogy imádok én is függővéget írni, de éppen annyira utálom is őket olvasni! XD

Nem is tudom mit mondjak Tanyára... Azt hittem ennél jobban már nem lehet őt utálni, de te tettél most róla! XD

Edward pedig... -.-"
Buta fiú... *mélyet sóhajt*

Megvan a 40 kommi!!!! :D:D:D:D szóval gyorsan azt a frisset! :D

Pusza, Krisz

Névtelen írta...

Naa neeeeeee
Bazd Szylu,mi ez??
Eddy de köcsög lett most..XDDD Elkezdi: Jól vagy Tanya? XDDD
Nah ez betett...Ilyen könnyen elhisz mindent..=/ XDDDDD
Nah de h most összeugrasztod őket..nah erre nem gondoltam...
írtad h gonosz lesz..nah de ennyire...és függővég h a *** vigyen el XDDD
erre kell hazajönnöm...jobb lett volna ha megvárom a kövit is,és úgy olvasom XDDD
pusz
Dorszíí

Névtelen írta...

Szia! hát ez nagyon jóóó lett :D
nagyon jól írsz történeteket! :)
és már kíváncsian várom a kövi részt :D :P
vajon mi fog ebből kijönni?(komoly arcal gondolkodik)
Puszi Móni

Névtelen írta...

Wáá..na végre beolvasott Edwardnak!! Nagyon kiri fejezet lett!!! Add hogy menjen MAc után!!! KÉRLEK!!! GRAT!
Dorcsi

Megjegyzés küldése

 

blogger templates | Make Money Online