Vérvörös alkonyat

Sziasztok!

Még mindig lehet kérni a Vérvörös alkonyatot "PDF" formátumban, ha esetleg valaki még nem tette volna meg, és szeretné! :)
Az e-mail címem oldalt! ;)
Puszmancs

Szylu

2010. augusztus 19., csütörtök

Vérvörös alkonyat - 51. fejezet

Sziasztok!

Kis csúszással meghoztam a fejit, de így is egy nappal előbb, ha péntekhez viszonyítjuk! :P
Krisz, tudom, hogy unszoltál, de így jött ki a lépés, sorry! :$
Holnap akartam feltenni, de nem tudom, hogy milyen állapotban leszek egy szalonnasütögetés után, ezért ma dobom fel! :D
Egy enyhe 16-os beütése van a dolognak, de jóból is megárt a sok!XD
A vége... Hát istenkéim! Azért Lucát kell megölni, ő húzta ki nálam a gyufát, de rendesen!
Komihatár áll, de rendesen teljesítettetek eddig, szal nem panaszkodhatom!
Pusz
Szylu

Az ellenállás vége


„A Fényre esküszöm,
Hogy nincsen több öröm,
Annál, amit Tőled kapok,
Oltáradon elhamvadok.”

(Ákos: Beavatás)


(Bella szemszöge)


Edward ágyán feküdtem és csak reménykedhettem benne, hogy nem hoz nekem egy extravagáns szín összeállítású ruhakupacot. A múltkori megmozdulása után, amikor is fehér trikót akart felvetetni velem a fekete melltartóhoz, már semmin nem csodálkoztam volna.

Lustán végignyúltam az ágyon és feljebb húztam a lepedőt magamon. Az elmúlt órák eseményeit elevenítettem fel magamban és alig mertem elhinni, hogy alig több mint nyolc órával ezelőtt még Alice-ék elől lógtunk meg a parkolóból. Akkor minden olyan szépen haladt előre, ám kész téboly lett az egész. De most rendeződni látszottak a dolgok. Csak Mac távozása miatt voltam letört. Vajon tényleg fogok még vele találkozni?

- Min merengtél el ennyire? – kérdezte Edward és leült mellém.

Felemelt egy még nedves tincset a kulcscsontomról és szórakozottan játszani kezdett vele, mintha a kérdése már nem is lett volna lényeges. Tekintete fel s alá cikázott lepedőbe bugyolált testemen és nem kellett gondolatolvasónak lennem, hogy tudjam, mi járt a fejében, amikor megnyalta alsó ajkát.

Hogy eltereljem a figyelmét – és persze az enyémet! –, gyorsan válaszoltam.

- Csak azon, hogy alig fél nap leforgása alatt mennyi minden megváltozhat. – Elkomoruló arca láttán hozzátettem. – Na és persze azon, hogy most vajon milyen ruhakombinációval fogsz meglepni!

És, hogy a francba csinálja, hogy nesztelenül járkál és észre sem veszem, amikor feltűnik mellettem?

Elmosolyodott és másik kezével egy kupacot tolt mellém. Felültem és biztos, ami biztos alapon, még jobban magamra erősítettem a lepedőt. Bár nem hinném, hogy ez bármiben is akadályozná, esetleg megállítaná Edwardot… Edward vehette a lapot, mert csalódottan sóhajtott fel, mire felnevettem és megpöcköltem az orrát. Csak ezután vettem szemügyre a ruhákat.

Semmi extra, csak egy halványkék, ám annál jobban dekoltált felső, egy farmer, egy szett színben is passzoló fehérnemű, zokni és edzőcipő. Pont, ahogyan szeretem.

Kikeltem az ágyból – Edward nagy nehezen elengedte a hajamat – és az anyagot szorosan magam köré fogtam. Már szóltam volna, hogy, ha a szobát nem is hagyja el, legalább forduljon meg, amíg átöltözöm – minek kísérteni a sorsot? –, de ő megelőzött.

- Ne is álmodj róla, hogy egy tapodtat is mozdulok innen!

És hogy nyomatékot adjon szavainak befeküdt az ágyba, a feje alatt összekulcsolta a kezeit és várakozóan nézett rám. Oh, és vigyorgott, mint a vadalma.

Kinyújtottam rá a nyelvem. A ruhákat gondosan kipakoltam egyesével magam elé, és lazán felkaptam a fehérneműt a lepedő alatt, miközben az arcát néztem. Megnyúlt, ahogyan rájött, hogy mit tervezek és morogva, duzzogva összefonta a kezeit a mellkasa előtt, mint valami kisgyerek. Ledobtam a lepedőt és magamra vettem a többi ruhát, majd bemásztam mellé és odabújtam a mellkasához.

Mintha észre sem vett volna, egyszerűen elfordította a fejét és az ajtót bámulta. Nem, ez már nem is duzzogás, ez már hiszti!

Gyengéden simogattam a hasát, éppen hogy csak hozzáértem, amikor elkapta a csuklómat és nagyon rondán nézett rám.

- Most mit tettem? – kérdeztem elfúló hangon.

- Az őrületbe kergetsz! – válaszolta és a kezemnél fogva felhúzott egy édes csókra.

Persze ő nem csak csókban gondolkodott és ezt tudtomra is adta, ahogyan szép lassan átfordult és maga alá gyűrt. Türelmetlenül túrt a hajamba és mohón csókolt. Tudtam, ha most engedek neki, egy újabb garnitúra ruhámat teszi tönkre és nem mostanában jutunk ki a szobából.

- Edward, le kéne mennünk – motyogtam, amikor ajkai a nyakamra csúsztak és finoman megharapott.

Elfojtottam egy feltörni készülő nyögést, és a testem megfeszült. Kezei már a pólóm alatt kalandoztak, ezzel is gyöngítve az ellenállásom. Ujjaimmal a fejfát markolásztam, karmolásztam, nehogy véletlenül én is elcsábuljak.

- Aham, majd megyünk – morogta a kulcscsontomnak.

Oké, Bella, ha most nem cselekszel, később már nem fogsz tudni és nem is akarsz – bíztattam magamat. Elengedtem az ágyat és a mellkasánál fogva toltam el Edwardot. Nem akartam megsérteni őt, ezért én is vele együtt mozogtam. Persze a megtévesztés sem volt a legfőbb céljaim között, de már előre sejtettem, hogyan fog reagálni…

- Most! – suttogtam az ajkainak és leszálltam róla.

- Ez nem ér! – vágta hozzám ez egyik párnát és felkönyökölt.

Elnevettem magamat kisfiúsan legörbülő ajkai láttán és még a párnáért sem orroltam meg rá. Ha tudná, hogy nekem mekkora harcot kellett vívnom önmagammal, hogy ne csábuljak el lágyan izzó sötétarany tekintetétől!

- Nem, az nem ér, hogy miattam hanyagolod a családodat – tettem csípőre a kezeimet, és megrovóan néztem vissza rá. – Velem máskor is ráérsz játszani, ők viszont nem tudják, hogy nem lépek le.

- Szerinted közel kilencven éve mit hallgatok minden éjjel? – mormolta. – Azt, hogy ők „játszanak” egymással. Most már én is beléptem a sorba, szóval…

- Teljesen megértelek – mosolyodtam el. – Viszont ki kell, hogy ábrándítsalak, de már lehet, vagy tíz óra is.

- És? – vonta fel a szemöldökét.

- Tudod, az nem éjszaka, hanem délelőtt – dobtam vissza neki a párnát és kisurrantam az ajtón.

A folyosó közepén ért utol és baloldalamra lépve jobb kezével átkarolta a derekamat. Elmosolyodtam, de nem szóltam semmit sem, csak élveztem a közelségét és magamba szívtam jól ismert napfény illatát, aminek az ízét szinte éreztem a számban is. Hmmm, a napfénynek vajon van íze? – morfondíroztam magamban, de a válasszal nem bajlódtam sokat. Kit érdekel, amikor itt van mellettem az a személy, akit mindennél jobban szeretek.

Amikor már fordultam volna rá a lépcsőre Edward egy gyengéd mozdulattal a saját szobám felé terelt.

- Hé, lefelé indultunk! – méltatlankodtam, mert azt hittem, hogy megint meg akar kísérteni, de csak megrázta a fejét.

- Pár perc az egész – válaszolta nyugodt hangon és odalépett a félig megpakolt bőröndömhöz.

Elővette a bársony tasakot és kicsúsztatta belőle a karórát. Összeszűkült szemmel vártam, hogy porrá zúzza a finom megmunkálású mesterművet, de nem tette. Helyette viszont odalépett hozzám, és finoman a kezemre kattintotta az órát.

Tökéletesen illett a kezemre, mintha csak rám szabták volna. Forgattam jobbra, balra, hogy minden oldalról megcsodálhassam, és be kellett vallanom, hogy egyre jobban megszerettem.

- Illik hozzád – mondta Edward halkan és hangjában, akármennyire is titkolta, szomorúság bujkált.

Már nyúltam volna, hogy leveszem, de ő megelőzött. Elkapta a karomat, és ismét megrázta a fejét.

- Elszúrtam bizonyos dolgokat és ezzel azt idéztem elő, hogy Macario az életed részét képezi – magyarázta és egyenesen a szemembe nézett. – Szoros kötelék van köztetek, amit nem tudok, és nem is akarok elszakítani. Fontos vagy neki, és ő talán jobban megérdemelne, mint én, mert…

Az ajkaira helyeztem mutatóujjamat, így hallgattatva el őt. Feszülten figyelt, mintha csak minimum egy halálos ítéletre várna, amit én mondok ki rá.

- Mac fontos számomra, de te még fontosabb vagy! Ha hozzá szoros kötelékek fűznek, akkor veled egyenesen összekötöztek. Hogy ki érdemel meg engem, és ki nem, arról pedig szeretnék én dönteni. Én pedig már döntöttem és ezen te sem tudsz változtatni.

Levettem az ujjamat és megcsókoltam. Visszacsókolt, és éreztem a megkönnyebbülést és a felém áradó szerelmét is. Annyira jó lett volna így maradni, de egy diszkrét köhintés megzavarta az idilli pillanatot.

- Úgy látom, hogy nem nagyon készülődsz sehova sem – jegyezte meg Alice csak úgy, mellékesen, de nem tudta elrejteni a szája szegletében rejlő mosolyát.

- Még maradok egy kicsit és élvezem a bátyád társaságát – válaszoltam én is jókedvűen.

- Ezt a mondatodat szerény véleményem szerint vehetjük szó szerint is! – kiabálta a földszintről Emmett, és éreztem, hogy bizseregni kezd az arcom.

Tehát elég sok mindent hallottak. Edward jóságosan tekintett le rám és bíztatóan megszorította a kezemet. Vettem egy nagy levegőt és gonoszul elvigyorodtam. Oh, ezt a játékot ketten játsszák, Emmett Cullen!

Szerelmemmel és nővéremmel a nyomomban leballagtam a lépcsőn a nappaliba, ahol mindenki ott volt.

Azaz csak a mi családunk tartózkodott a helyiségben, a Denali-klánt nem láttam sehol sem. A fél szoba úgy nézett ki, mintha tornádó pusztított volna itt. Az egyik fotel és az asztal felborítva, a padlón üvegszilánkok szanaszét és az egyik hatalmas ablak kitörve. Jobban szemügyre vettem és rájöttem, hogy azon az ablakon segítette ki Rose Tanyát, amit én már előzőleg megrepesztettem. Legalább elvégezték a csajok az üvegesek munkájának egy részét.

Mindenki nyugodtnak tűnt, egyedül Emmett csitítgatta még mindig a „menyasszonyát”, de közben felénk tekingetett. A többiek próbáltak diszkrétnek mutatkozni, mintha semmit sem hallottak volna, Em viszont gátlástalanul vigyorgott bele a képünkbe, amikor már el merte engedni Rosalie-t.

Alice odatáncolt Jasper mellé, és egy gyors csókot nyomott a szájára, egy „minden a legnagyobb rendben!” kíséretében.

- Látom, Edwardnak sikerült meggyőznie téged a maradásról! – mondta és csibészesen kacsintott hozzá.

- Emmett! – hördült fel mellettem szerelmem, mire a mellkasára helyeztem az egyik kezemet és figyelmeztetőleg rápillantottam.

- Tudod, Em, Edward roppant meggyőző tud lenni, ha akar – mosolyogtam ördögien.

Edward teste megfeszült, mert nem tudta, hogy mik is a céljaim, és meddig merek elmenni. Jasper válla rázkódott az elfojtott nevetéstől, Rose, Alice és Esme ajka is apró mosolyra húzódott, Carlisle köhécselt, Emmett pedig teli tüdőből röhögött.

- Hát, hugi, azt hallottuk – közölte velem, mintha én magam eddig nem lettem volna tisztában azzal, hogy nagy valószínűséggel sok mindent hallottak.

- Ez van – vontam meg a vállamat. – Viszont tudod mit nem értek? Amíg Forksban éltünk nem nagyon hallottam a te szobádból ilyen hangokat kiszűrődni. Ennek vajon mi lehet az oka?

Rose – hál’ Istennek nem sértődött meg – nem bírta tovább és Em fancsali képe láttán gyöngyözően felkacagott. Nem sokkal később már az egész ház zengett a nevetésünktől. Csak bátyám ült ott, mint aki éppen citromba harapott.

- Jaj, ne légy már ennyire elkenődve! – szólt rá gyengéden Rosalie és megpuszilta a homlokát. – Elvégre te kezdted, és tudhattad volna, hogy Bella nem fogja annyiban hagyni!

- Jó, de ő most a férfiúi méltóságomat vonta kétségbe! – fonta karba a kezeit Emmett, és duzzogva fordult el tőlem.

Odalépdeltem hozzá, és levágódtam mellé a kanapéra. Elővettem a legszebb kiskutya tekintetemet, és addig szuggeráltam, amíg fel nem sóhajtott.

- Rendben, megbocsájtok! – legyintett felém nagylelkűen, mire megöleltem és cserébe én is kaptam egy macis ölelést. – De azt meg kell hagyni, hogy jól bírjátok az iramot! – Elfordult tőlem, és Edwardra kacsintott. – Nem is olyan rossz, egy több mint száz éves fószertől!

- Kösz, Emmett, nagyon rendes vagy! – morogta Edward és mosolyogva a fejét csóválta.

Rosalie összecsapta a tenyerét, így mindenki felé kapta a fejét.

- Nos, most, hogy ismét megvolt a nagy összeborulás, és szent a béke, talán összpontosíthatnánk egy nagyon fontos dologra is! – mondta rejtélyesen.

- Mire is? – kérdeztem értetlenül.

Edward előbb tudta, hogy miről volt szó, mert felnyögött és ez semmi jót nem ígért a jövőre nézve.

- A leánybúcsúmra – somolygott Rose és, ha ember lettem volna, megállt volna bennem az ütő.

- Ami mikor is lesz? – tudakoltam finoman és még élt bennem a remény, hogy valamilyen kibúvóval elkerülhetem ezt a katasztrófát.

- Pontosan holnap este!

41 megjegyzés:

Névtelen írta...

Hát ez nagyon tetszett! Rosalie szép munkát végzett az üveggel, nagyra becsülöm eme tettéért. Alig várom már, hogy mi lesz a lánybúcsún. Emmett megkapta a magáét, szegény srác... :D
pux: Réka

Névtelen írta...

Szia!

Régóta olvasom a történetedet, és egyszerűen bolondulok érte! :D Imádom!:D Mindig jókor jött, és a vizsgákra készülve is motiváltak.:D (Inkább pontosítok: inkább olvastam, mint tanultam:DXD)
Alig vártam az új fejezetet, és annyira örülök, hogy fölraktad a szülinapom előtt. :) ( Öhm, holnap lesz. xD)
Nagyszerűen írsz, és remélem még sokáig fog tartani a Vérvörös alkonyat. ^^

Millió puszy
Mary

Ui.: Imádom a függővégeidet, de olyankor a falat szoktam kaparni...:D:D:D

Lizzyke írta...

Szia!
Nagyon klassz lett ez a fejli is.
Nemrég kezdtelek el olvasni, és imádom ahogy és amit írsz.
Annyira jó, hogy Bella nem ment el, ott rendesen a frász jött rám.
Olyan arik Edwardal.
Na meg Emmett? Hát benne most sem csalódtunk, imádom :)
Várjuk nagyon a kövit.

UI: Nekem is van egy Twilightos blogom ha van kedved nézz be és benne lennél egy linkcserében:
http://lionandlamb-love.blogspot.com/

Pusssz: Lizzyke

Rora írta...

Szia:))
Emmett megkapta a magáét :DD
Gondolom Edward nem véletlenül húzza a száját a leánybúcsúra, a fiuk biztos ki fognak akadni valamitől...a csajok kitalálnak valami huncutságot.. XDXD
Puszi Rora

d. írta...

hátez istenien jó lett :D
nagyon várom a kövit remélem hamar tudod hozni :)

FannyV írta...

Szija!
Nagyon jó lett ez a feji is ; )
Bella aztán jól megszívatta Emmettett : P
Ajjajjajjjj..leánybúcsúú ; )
Szerintem Rose-nak nem a megszokásos leánybúcsúja lesz xD.; )
És akkor az Emmettéről ne is beszéljünk ; )Örüljünk ha nem mennek el egy sztriptíz bárba *kaján vigyor*
Várom már a kövi fejit;)
Puszi<3

Unknown írta...

Hmmm! Jó hosszú kibékülés lehetett
Ezt Emmett jól megkapta
várom hogy milyen lesz az a lány búcsú
remélem Tanya fejéből kiverték a kavarás gondolatát is
puszi

Névtelen írta...

ezfaja vooooooolt xDD
bocsi h nemkomiztam az uccsó fejikre, csak egyszer írtam egy rohadthosszú komit, és nem küldte el, és nagyon dühös lettem, ezért nem mentem nagyon blogközelbe.......><
de a kibékülés...x))
meg emmett... istenem, nemtom megunni!!:D
kíváncsi vagyok a leánybúcsúra... remek lett a vége:D;DD csóók

Névtelen írta...

Nagyon jóóó volt!! Emmett vs Bella ->szakadtam a röhögéstől! :D Edward meg a kis kívánatos, hmm :)
És most a vége se őrületbe kergető idegszálakat romboló függővég :)
Várom már azt a leánybúcsút is!XD
pusz:ramomona

Patri-cica írta...

Jaj!Nagyon tetszett!

Ez a mondta tetszett a legjobban:
"Ha hozzá szoros kötelékek fűznek, akkor veled egyenesen összekötöztek. "

De persze Emmett elleni hadviselést is imádtam!

Cupp

Ui.:Köszönöm itt is! ;-)

^^GreenGirl^^ írta...

Szia
Nagyon tetszett ez a feji is:D Emmett és Bella nagyon kész volt á imádtam siess a kövivel puszii

Unknown írta...

Szia!

Remek, remek, mint mindig! :-) Imádom, amikor Emmett és Bella csipkelődnek. Ja, és persze már nagyon várom a leánybúcsút és az esküvőt! ;-)

Puszi:

Judit

hajni írta...

szia!
nagyon jó lett :D de ezzel nem mondok semmi újat :D
jaaaj köszi, hohy feltetted, már komolyan mondom a halálaomon voltam :D
DE most, hogy elolvastam ezt a fejezetet sokkal jobban vagyok :D
annyira jó volt, aaah... ez az EDward hmmm... nah mindegy :P
siess a következővel, már nagyon várom!

Névtelen írta...

annyira jó lett!:D:D
mikor jön a következő? minél hamarabb ha lehet:D igy tovább!

Névtelen írta...

Vazzeee! Ne kend rám a függővéged, mert így már a te olvasóid is engem fognak nyírni, nem csak az enyémek xD Ja és van még hely mellettem a bunkerben elférsz még XXD Amúgy nagyon bíeom Bellát, amiért visszaszól Emmettnek :D
Most ennyire telik, mert Etyt- olvastam és kicsapta a biztosítékot XD
Pu-azt hitted mi? XD
Luca

Névtelen írta...

Szia!
Annyira jó lett Em maci és Bells apró szópárbaját imádtam Edward telhetetlensége nagyon tetszik és ahogy az órát rá rakta Bellsre elfogadta azt ami van remélem hogy nem fog tovább egy nagy ökörként viselkedni és önmarcangolni..A leánybúcsút pedig nagyon várom és Rose pedig szépen elintézte a szobát illetve tanyát.Mindenki boldog hogy végre együtt vana szerelmes pár itt volt az ideje vajon ezek után mi lesz?És Maccal eközben mi van vagy tanya tervezni fog valamit és Maccel hazugsággal visszacsalja hogy Edwardot bántsa vagy...hogy csábítsa el a lányt?Nagyon jó lett ismét alkottál!:D:D
Melinda

Csanita írta...

Nagyon jó lett! Imádtam, főleg Edward vallomását és az Emmett kontra Bella viadalt! Tanya remélem többet nem mászik bele Belláék életébe! Nagyon várom a kövit, remélem sietsz vele!
PUXD

Névtelen írta...

Drága Szylu!

Ez megint fantasztikus lett. Imádtam és téged is Imádlak! Csak így tovább már alig várom a kövi fejezetet.

pusssz
Krixta /Bella19/

Jucus írta...

Szia!
A napokban találtam rá a blogodra, és azonnal beleszerettem a történetedbe!
Egyszerűen csodásan írsz, és fejezeteid fantasztikusak!
Türelmetlenül várom a folytatást!

Puszy Jucus

Névtelen írta...

Edward kanos..ennyi..:DDD
nah de h 16-os korhatár?:DD ez túlzás..:DDD
Szylu..:DD kezd nagyon csöpögössé válni!XD
túl nagy a boldogság...csinálj vmit!XD
Leánybúcsú? Nah..itt a remek alkalom...:DD
Eddynek sztriptíztáncosnők..Bellának chippendélfiúk!XD ennyiii :DDDDDDDDDDDDD
Nah de tényleg....tudod h szeretem a botrányos részeket!XD
pusz
Dorszíí

AmethystHollis írta...

Hát ez! XD Tetszett! :D Fószer... szeretem ez a szót. Meg Emmettet is. :D Vajon mi lesz a lánybúcsún? Várom a következő fejezetet! :D

Rammi írta...

Óóó mindig olyan későn esek be a blogra. :D Szupi lett ^^ Alig várom a folytatást :D:D

Névtelen írta...

Nagyon jó és remélem nem sokat kell várni a folytatásra.

demon írta...

szia ez nagyonjó gratulálok
csak így tovább puszi

Ruby írta...

Ez tökéletes lett! Mindenki boldog, és még leánybúcsú is lesz!
Alig várom hogy mit találsz ki a csajoknak!

norcs. írta...

végre végre :D
imádtam ezt a részt.
nagyon jólett.
puszi :)

Faywell írta...

Nagyon-nagyon klassz lett!
Király vagy csajszi, és még a függővég se durva. XDXD ^^ ^^ ^^

Névtelen írta...

Nagyon-nagyon jó lett. És szerintem a vége is jó. pusz

Isabella írta...

Naon jó lett:D Alig várom a kövi részt!
Puszi:D

Bella08 írta...

Szija!
Nagyon nagyon nagyon imádom a törid, és mint mindig, ez a feji is nagyon szuper lett.
Szeretnék neked küldeni egy díjat, amit megtalálsz a blogomon:)
www.bella08-blog.blogspot.com

Névtelen írta...

Szia!
Hát Szylu..most sem fogtad vissza a magad.. :D
Kiváncsi vagyok mit hozol ki a lánybúcsúból..biztos vagyok benne hogy nagyon jó lesz...viszont Edi fiú meg fog addig őrülni, hogy mit csinálhatnak a csajokXD Áhh, kész..siess vele légyszi:D
Pusz:Ancsa

bogeszzz írta...

hali.
szupi lett.
várom a kövit.
pux

Ria írta...

Megvan az a nagyon rossz tulajdonságom, hogy nem szeretek komikat írni. Oké-oké, azért nem kell haragudni, a te fejezeteidre viszont annyira kíváncsi vagyok, hogy a cél érdekében mindent. Nagyon tetszik a stílusod, és szórakoztatóak a történetek.

Benedicta írta...

Szia Szylu. Gratulálok a blogodhoz, nem régóta akadtam rá, de amikor igen nem is tudtam abbahagyni az olvasást amíg csak nem végeztem az utolsó aktuális fejezettel. Véleményem szerint a történet jól felépített, humoros, és rendkívül szórakoztató. Alapból szeretm a Twilight könyveket, és a hozzá kapcsolódó fanfic-eket, és a tiéd ezek között egészen kiemelkedő. Dicta

Netti írta...

Szia!
Nagyon jó feji lett:D:D:D:D Edward hogy durcizik már:):):) Emmett meg jól meg kapta:):):):) Kíváncsi vagyok én arra a leánybúcsúra:D:D:D Nagyon várom a kövi fejit:):):):):)
Pussz: Lettina

Kate írta...

Szia!
Nagyon tetszett a fejezet, főleg hogy Edward mennyire szeretne "játszadozni", na meg Bella beszólása Emmettnek hát az nagyon ott volt XD XD
Alig várom a következő fejezetet és Rosalie leánybúcsúját.
Pusz

Bettii írta...

Mint mindig most is lehengerlő,döbbenetes,tökéletes,fantasztikus,napom bearanyozója,élvezetes,érdekes,híres lett ez a fejezet :D
Nagyon szeretem ezt az oldalt *.*

Névtelen írta...

Várom a kövi részt
Nina

Névtelen írta...

Kérlek könyörülj meg rajtunk szegény olvasókon, és tedd fel a következőt:)
-nagy bociszemekkel néz rád-
Moncsa

Névtelen írta...

Szia:)
nagyon jóó a történet:) pár napja találtam meg de már most behoztam a lemaradásom:) nagyon ügyes vagy
márom a folytatást:) puszi

Névtelen írta...

Imádom!
Kövit!!

Megjegyzés küldése

 

blogger templates | Make Money Online