Vérvörös alkonyat

Sziasztok!

Még mindig lehet kérni a Vérvörös alkonyatot "PDF" formátumban, ha esetleg valaki még nem tette volna meg, és szeretné! :)
Az e-mail címem oldalt! ;)
Puszmancs

Szylu

2010. augusztus 10., kedd

Érdekességek Part II.

Sziasztok!

Meghoztam a második adag érdekességet, remélem, hogy tetszeni fog!

Vágjunk is bele! ;)


1. Egy nagyon fontos dologgal kezdeném, mely szerint tiszteld a házimunkát! Nekem elhiheted, remek kis ötletek jutnak az ember eszébe vasalás vagy éppen mosogatás közben. Csak arra kell figyelni, hogy amikor eldobod a kezedből a cuccokat, legyen valaki a közelben, aki elkapja őket és valamilyen nyomós okod is legyen rá, hogy a fél házon keresztülszáguldasz csak azért, mert fel kell jegyezned valamit.


2. A Vérvörös alkonyat ötlete akár hiszitek, akár nem, de porszívózás közben jutott az eszembe... Tudom, no comment! :D


3. A spontaneitás (jé, ezt e-vel írják?XD) híve vagyok, így csak nagy vonalakban van meg a fejemben a történet vagy adott esetben a fejezet. Vannak olyan jelenetek, amik csak úgy lettek maguktól, nem is terveztem bele őket előre. (Ilyen például a 46. fejezetben Edward és Bella kis fogadása valamint a párviadal Emmettel, vagy a 33. fejezetben a "faágról lerántós jelenet".)


4. A Vérvörös alkonyat kezdetben kísérleti céllal íródott, amolyan tesztszerűség volt, hogyan reagálnak az emberek a stílusomra és mit kell rajta még változtatnom. Erre azért volt szükség, mert dolgozom egy saját regényen is, amit majd ki szeretnék adni. Az idők folyamán annyira megszerettem a ficírást, hogy nem tudtam leállni... (Íme a rossz hír Nektek!)


5. Pupim a 12. fejezettől kezdve bétáz nekem, a körülményekről
ITT olvashattok bővebben! Pupim, imádlak!

6. Soha nem olvasom vissza a fejezeteket, leszámítva azt, amikor begépelem, de az nem számít, szóval soha nem olvasom vissza a fejezeteket! :D Valamikor majd ráveszem magamat, hogy elolvassam az egészet az elejétől a végéig, de az nem mostanában lesz! :P


7. Mindig kell valami háttérzaj az íráshoz, ezért lehetséges az, hogy töri illetve magyar órán is frankón tudtam írni. :P Amúgy jelen pillanatban közel 450 szám áll rendelkezésemre(MP3 és telefon), amihez kapásból hozzá tudok nyúlni, ha kell az íráshoz.


8. Sejtem, hogy miért alvászavaros az összes író. Nyugodtan csak akkor lehet írni, ha mindenki más alszik!XD


9. Egy fejezet megszületésének ideje roppant változó. Van, amikor akár három óra alatt összedobok egyet, máskor meg 6 napig szenvedek vele.


10. Mint már észrevettétek, lusta vagyok válaszolni a kritikákra, de...

HATALMAS KÖSZÖNET MINDENKINEK, AKI KOMMENTEL!


11. Legextrémebb hely, ahol fejezetet írtam? Öhm, nem tudom! :P Majd gondolkozom rajta.


12. Miranda karaktere csak egy fejezetre szólt volna, aztán valaki felvetette, hogy szeretnék-e
vele valamit kezdeni, és én meg elkezdtem agyalni. Ez lett belőle! :P

13. Ha valamit szeretnétek kérdezni(személyes, "szakmai", a történettel kapcsolatban...), bátran
tegyétek meg komiban itt, és akkor azokra válaszolok!

Jelen pillanatban nem jut eszembe semmi más, de holnap is lesz nap!;)


Pusz

Szylu

7 megjegyzés:

kácsa írta...

Hali!

Van pár dolog ami nálam is stimmel Pl: a spotizé én sem tudtam hogy e-vel írják. És nekem a zene azért kell mert akkor jobb a helyesírásom!
És egy kérdés ki az a Miranda?
Én nem emlékszem!

Puszika!:) :D

Névtelen írta...

Szia!
Nagyon jó hogy ennyit mindent megtudtam rólad és hogyan keletkezett ez a függővéges szívrohamot okozó idegrendszeri és gyógyszerfüggőséget okozó csoda szépség izgalom!!!
Melinda

Névtelen írta...

bocsi,de a sajtburit is szeretem mégsem érdekel, az előállításának metódusa.... nos a személyi kultusz építés nem rossz dolog, de sok érdekes okot rejt magában a szükségessége...

Szylu írta...

Sziasztok!

Kácsa: Miranda Bella dédnagynénje.Én is úgy kerestem vissza, mert tudtam, hogy rokonok, de azt nem, hogy mennyire!XD

Melinda: örülök, hogy tetszett.

Kedves névtelen!
Én azért jobban szeretem tudni, hogy adott esetben mivel szennyezem a szervezetem, legyen szó sajtburgerről, vagy egy szimpla hamburgerről.
A személyi kultuszos dologhoz meg csak annyit, hogy vannak, akiket az is érdekel, hogyan született a VA vagy kíváncsiak rám is. Ha Téged nem érdekel a dolog, ne olvass, csak ennyit tudok hozzáfűzni! Semmilyen személyi kultuszt nem akarok kiépíteni, de ha Te így látod, hát legyen... Demokrácia van, köszönöm, hogy megosztottad velem a véleményedet.

Pusz
Szylu

Névtelen írta...

Sya Szylu!

Én egyszerüen megörülök az irományodért és szerintem nagyon jó dolog hogy irsz és főleg hogy ilyen jót. Egyszerre vicces, romantikus és izgalmas a történeted. Fantasztikus csaj vagy és a törid is az. Irtam emailt és iwiwen is de most ide is leirom. Újra van netem igy az elvonási tüneteimet végre kielégithettem. Már nagyon hiányzott az olvasás főleg ez a blog-é. Mint multkor mondtam énis szerkesztek egyett, rem vissza irsz emailban és akkor talán kérdezhetek még egy-kettőt ha nem gond. Itt a blog címe: http://krisztina-bella19.blogspot.com
Nézz meg és irj véleményt.
Sokat jelentene.

UI: Soha ne hagyd abba a blog irást mert fantasztikus vagy.

Pusssz
Krixta

Névtelen írta...

demokrácia? chö.....
hiszti van és rinya nem demokrácia, no meg sértett ego

Névtelen írta...

Kedves Névtelen!
Hiszti?milyen hisztiről beszélsz te?..gondolkozz már el egy kicsit mielőtt írsz..
Vagy az a gondod hogy mert neked válaszolni?
Sértett ego..hát nemhiszem hogy felvette azt amit írtál ;)
Egyszerűen csak irigy vagy..ez itt a gond..megpróbálsz minden áron belekötni valamibe..
De ha nem tetszik akkor nem muszáj ám idejönni..senki nem kényszerít szerintem..
Ancsa

Megjegyzés küldése

 

blogger templates | Make Money Online