Vérvörös alkonyat

Sziasztok!

Még mindig lehet kérni a Vérvörös alkonyatot "PDF" formátumban, ha esetleg valaki még nem tette volna meg, és szeretné! :)
Az e-mail címem oldalt! ;)
Puszmancs

Szylu

2010. augusztus 7., szombat

Ízleljük meg a következő fejezetet!

Sziasztok!

Szépen összehoztátok a kért 40 kommentet, ezért hozok egy ízelítőt!
A feji időpontja péntek lesz, nem előbb és nem később!
Pusz és lehet szidni, vállalom! :P

"Felemeltem a másik kezemet és alig érintve Bella gyönyörű bőrét végigsimítottam arcán. Lehunyta szemeit, de nem reagált.

- Jogos a gyűlöleted, mert hibáztam – suttogtam és közel hajoltam ajkaihoz, hogy belélegezzem bódító leheletét.

Elengedtem a csuklóját – karja élettelenül hullott le a teste mellé – és immár szabad kezemmel a nyaka tövében lévő kis gödröcskét érintettem meg. Ujjaim végigfutottak az álla vonalán, majd a gesztenyebarna hajzuhatagban tűntek el.

- Bármit megtennék, hogy jóvátegyem – súgtam és beszéd közben ajkaim érintették az övéit.

- Edward, kérlek! – könyörgött elfúló hangon."

11 megjegyzés:

Névtelen írta...

:O:O eleg jo lesz! :D:D

mesi28 írta...

hűűűű alig várom :D
nem akarlak kinyírni, vhogy furcsán nyugis vagyok...hé, te begyógyszereztél engem??? *összeszűkült szemek* xD
puszkó
mesi28

Névtelen írta...

KIAKASZTASZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Rora írta...

Szia:))
Jaj ugye végre tényleg kibékültek?
Ez nagyon tetszett ,de még majdnem egy hét, mire frisset kapunk. :((
Mi lesz velünk addig?
Puszi Rora

Morgina írta...

Te kis gonosz nem elég hogy közlöd friss csak pénteken még fel is izgatsz minket. Ez nem szép tőled. Most izgulhatunk egy hétig. Már alig várom Gina

Patri-cica írta...

...túl szép,hogy igaz legyen!

Bella most nem fogja olyan könnyen adni magát szerintem!
(Remélem!)
Pitizzen csak Edward!
(De azért ne olyan sokáig,hisz Bella szereti!Viszont azért Mac visszajöhet felpofozni egy kicsit!)

Na cupp!

Névtelen írta...

Szia!
Hmm Edward bevette a bűnbánatos szomorú kiengesztelős nézését helyes csak csinálja ha már ekkora hülye volt..De aztán ne húzza annyira az időt .Vajon Bella ellent tud állni vagy a harag és a tudatra ébredés során mégis elmegy..??
Nagyon várom hogy mi lesz..:)
Melinda

Rebii írta...

wooww....biztos jó lessz :DDD

Unknown írta...

jujj, nagyon várom már a folytatást
és szerintem se adja könnyen magát Bella, mert mindig kell egy kis konfliktus:D

Névtelen írta...

jaj de jóóó:D:D
mondd h kibékülnek!!! tedd föl minél hamarabb..:D igy tovább!

Névtelen írta...

jajj már alig várom!!!! siess!!!! X)

Megjegyzés küldése

 

blogger templates | Make Money Online