Vérvörös alkonyat

Sziasztok!

Még mindig lehet kérni a Vérvörös alkonyatot "PDF" formátumban, ha esetleg valaki még nem tette volna meg, és szeretné! :)
Az e-mail címem oldalt! ;)
Puszmancs

Szylu

2010. július 29., csütörtök

Vérvörös alkonyat - 48. fejezet (Part 2)

Sziasztok!

Tudom, hogy nem így egyeztünk meg, de valami közbejött! (Apropó, tud valaki egy jó bérgyilkost? :P)
Viszont én is változtattam egy kicsit a dolgon, és sikerült csak két részre bontanom a fejit ezáltal, de majd később meglátjátok, hogy hol a csavar!
Ha pedig a szombatot túlélem(akkor minden túlélek ezek után!XD), akkor egy esetleges hét elejei friss benne van a pakliban, de jól kell viselkednetek hozzá! :D
Na, nem szövegelek, majd a végén!
Itt még a 20-as komihatár játszik, aztán váltunk a rendesre!
Pusz
Szylu

„Tudom, hogy merre jársz”


„Lehetnél másé talán
Vagy mindenkié
Az enyém biztosan nem vagy”

(Ákos: A világ legvégén)


(Mac szemszöge)


- Te most viccelsz velem? – ugorott fel a fotelből Bella és lassan én is felkeltem. – Mondd, hogy csak szórakozol! Nem mehetsz el!

- Bells, figyelj… - kezdtem volna bele, de apró kezeit a számra tapasztotta és dühtől sötétedő szemekkel meredt rám.

- Nem, te figyelj! – csattant fel és még mindig nem eresztett el. – Attól, hogy Edward meg én együtt vagyunk, az nem jelenti azt, hogy téged hanyagolni foglak. A legjobb barátom vagy, ezt nem szabad elfelejtened!

- Ne ahéz mehek eh, me di… - próbáltam érvelni, de Bella keze nem sokat segített a dologban.

Elvette a tenyerét, mire színpadiasan megtapogattam az állam és még roppantottam is rajta egyet. Bella durcásan karba fonta a kezeit és nagyon rondán nézett felém. Elvigyorodtam, bár a helyzet koránt sem volt mulatságos. Éppen egy búcsúzkodást kellett letudnom.

- Azt mondtam az előbb, hogy nem azért megyek el, mert ti együtt vagytok. – Mélyről jövően felmordult, ahogyan hazugságon kapott. – Rendben, nem csak azért megyek el, mert ti együtt vagytok – helyesbítettem.

- Hanem? – kérdezte és felvonta szemöldökét, amik között két apró ránc jelent meg.

- Közel kilencven évig éltem egy helyben és ez egy kicsit kiborított. Tizenöt esztendeje, mióta vegetáriánus vagyok, nem nagyon tartózkodtam sehol sem egy hónapnál tovább. Denalival meg egyenesen rekordot döntöttem – mosolyodtam el. – És különben is…

Nem, ezt már nem mondhatom el neki. Az már sok lenne. Kinéztem a havazó tájra.

- Különben is? – fordította maga felé a fejemet.

- Különben is, hamarosan ti is elmentek – mondtam egy másik választ.

- Nem ezt akartad kinyögni először – tapintott rá ismét a lényegre.

Felsóhajtottam, és már tudtam, hogy nincs más választási lehetőségem. Túlságosan éleslátású ahhoz, hogy ezt a maszlagot bevegye csak úgy, a két szép szememért.

- Már az ideérkezésed előtt le akartam lépni, de aztán amikor összekaptál Edwarddal – felhúztam az orrom a névnél –, és láttalak szinte szétesve a garázsnál, akkor úgy döntöttem, hogy maradok – vallottam be őszintén.

- Nem tudhattad, hogy ide fogok jönni – tiltakozott, és keze lecsúszott az arcomról.

- Nem, nem tudhattam, de jó esély volt rá, ugyanis itt él az egyetlen klán Amerikában, akik vegák – mondtam. – Meg pár napot még várhattam, amíg kiderült, hogy mit is óhajtasz tenni.

- Oh – sóhajtotta és hátat fordítva az ablakhoz sétált. – Miért?

- Egyszerűen megkedveltelek, és meg akartalak ismerni személyesen is – vontam vállat.

- És most, hogy már megismertél, le is lécelsz – súgta. – Tehát már nem kedvelsz.

- Anyám, nők! – fakadtam ki. – Tudtok ám kombinálni, de rendesen! Tudod nagyon jól, hogy most baromi nagy hülyeséget hordasz össze!

Visszafordult felém, és a napfelkeltében láttam megcsillanni a szemeit. Gyönyörű volt, ahogyan ott állt. Egy pillanatra átfutott az agyamon, hogy mennyire rohadtul mázlista ez az Edward Cullen.

- A kedvemért sem maradnál? – kérlelt.

Megráztam a fejem.

- Tudod, hajt a vérem – válaszoltam és finoman elmosolyodtam.

- Ami technikailag nincs is – vágta rá Bella habozás nélkül.

- Aucs, most küldted haza a gyönyörű költői megmozdulásomat – jajdultam fel drámaian.

- Tehát semmi esélyem rá, hogy meg tudlak győzni: maradj! – suttogta lehajtott fejjel.

- Semmi – sóhajtottam. – Viszont szívesen megnézném, hogyan győzködsz!

Na, ezt azt hiszem, nem kellett volna mondanom, ugyanis Bella azzal a lendülettel elkapta az első keze útjába eső dolgot és hozzám vágta. Félreugrottam, de utánakaptam és ledobtam az ágyra.

- Mióta bánunk így egy T.S. Eliot kötettel? – kérdeztem szemrehányóan, de amikor megláttam az arcát, minden bosszúságom elszállt.

Szív alakú arca elkínzottan nyúlt meg és ha nem lett volna vámpír, esküdni mertem volna rá, hogy el is sírja magát.

- Jaj, ne csináld már! – sóhajtottam fel. – Ez nem a világ vége!

- Te könnyen beszélsz – suttogta.

Odaléptem hozzá, és a mellkasomra vontam. Gyengéden átölelte a derekamat, én pedig a hajába temettem az arcomat. Ez volt az az egyszerű mozdulatsor, ami összekötött bennünket a legelső pillanattól kezdve.

- Emlékszel, amiikor megérkeztél Denaliba, és mindenki úgy bámult rád, mint valami mutánsra? – kérdeztem csendesen.

- Te voltál az egyetlen, aki nem kérdeztél semmit, csak megöleltél és azt mondtad…

- „Örülök, hogy találkoztunk” – fejeztem be Bella mondatát.

- Hiányozni fogsz – szipogta.

- Te is nekem, Bells – sóhajtottam. – Te is nekem.

Kibontakozott az ölelésemből és káprázatos aranybarna szemeit rám emelte.

- Segítek pakolni – ajánlotta fel, de vissza kellett utasítanom.

- Arról szó sem lehet – tiltakoztam. – Egy koszorúslány nem dolgozik!

- Kösz, hogy eszembe juttattad – morogta és visszaült a fotelbe.

Felhúzta a lábait, fejét a térdeire fektette és így nézte végig, ahogyan elpakoltam a cuccaimat. Nem volt sok dolgom, hiszen évek óta vándorló életmódot folytattam, ergo nem hordhattam magammal egy komplett gardróbszekrényt. Két bőrönd telt meg és egy sporttáska.

Amikor úgy éreztem, hogy minden megvolt, végignéztem a szobán, és meggyőződtem róla, tényleg minden a táskába került. Felkaptam a bőröndöket, de Bella megelőzött és a táska már nála volt.

Levittünk mindent a garázsba, ahol ott állt a kocsim és betettük a csomagtartójába.

- A francba, valamit elfelejtettem! – csaptam látványosan a homlokomra. – Maradj itt, mindjárt visszajövök!

Felrohantam egyenesen Bella szobájába és az éjjeliszekrényre, pontosan a tőlem kapott Üvöltő szelekre rátettem a búcsúajándékomat és a tegnap írt levelemet. Egy utolsó pillantást vetettem a szobára és már lent is voltam Bellánál.

- Azt hittem, hogy a napszemüvegemet ott fent hagytam, de nem – vakartam a fejem.

- Minek neked napszemüveg? – értetlenkedett.

- Úgy rémlik, hogy Spanyolországban rendesen süt a nap – kacsintottam rá. – Majd hívj!

- De hát, nem kéne másoktól is elbúcsúznod? – hápogott.

- Nem szeretek búcsúzkodni – vontam vállat. – És úgyis látjuk még egymást. Tudod, az örökkévalóság piszkosul hosszú!

- Vigyázz magadra! – súgta.

- Ááá, az nem az én stílusom! – vigyorogtam és megállva előtte megcsókoltam a homlokát.

Beszálltam az autóba és kitolattam a garázsból. Bella felszaladt a tornácra és onnan nézett utánam, amíg el nem tűntem a szeme elől.

Ez volt a legokosabb, amit tehettem mindkettőnk érdekében. Azt viszont már a kezdet kezdetén tudtam, hogy soha többé nem láthatom őt viszont, mert másodszorra már nem lennék képes elhagyni ilyen könnyedén. És nem is akarnám. Szerettem őt, és ezért el kellett engednem.



Végjáték:

- Aúúú, ne a fejemet üsd, abból élek, te tök!

- Neeeeemmmmmm! Mac nem mehet el! Nem teheted! Nem írhatod ki!

- Megnyugodnál egy picit és figyelnél? És ne vágd magad a földhöz, azzal nem megyünk semmire!

- Jó, hallgatlak!

(Suttogás és piszmogás a háttérből, majd...)

- Úhhhh, te... Nem tudom, hogy mi vagy, de imádlak!

- Tudom, és remélem, hogy majd ők is fognak! Vagy sem! Ez a jövő kérdése!

27 megjegyzés:

^^GreenGirl^^ írta...

Elsőő:)
jaj nagyon jó lett! Imádtam:D Siess a kövivel puszi

Tincsu írta...

WOW!
Durva elment. Gondoltam hogy visszajön.
Tetszett a végén a párbeszéd! Az összes ilyened tetszik ám :P
Kitartást a hétvégére!
Puszííí
Tincsu
(másodííííííík)

Ria írta...

Az eszem megáll, hogy mindig képes vagy belevinni mégegy csavart. T nő, a sírba fogsz juttatni!!!
De azért légyszí folytasd, minél előbb

Névtelen írta...

szia
most jön a lavina
MIIIIIIIIIIIIII!
szívroham-még egy-légzésleállás-kórház-sűrgősségi
Alice ezt lánáa jövömben XD
Te..te..tudod mi vagy te...egy ...egy rád nincs jelző mert ez már minden határon túl megy
Mac elmegy NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE *sír*
de úgye visszajön nyugtass meg kérlek mert nem bírom ez sokkkkkkkkkk

Ez értelmesvolt: pillanatnyi elmezavar összefoglalva
Hajtápve várom a kövit és gondolatban már megnyúztalak
Licsy

Névtelen írta...

Hát ez.
Elment.
Nem hiszem el h mindig tutsz
meglepetést okozni!
Aszt hittem megküzd Belláert vagy valami
ere lelép
Légyszi folytasd minnél előbb mert megőszülök
Kinga

Rora írta...

Én tudok egy bérgyilkost, Anthony Masen! XDXD
Szegény Mac, de én akkor is team Edward vagyok. :DD
Jaj ez a végjáték nagyon kiváncsivá tett, várom a kövit.
Puszi Rora

Blair írta...

hmm...hmm...
Szylu imádlak te Istennő! :D
(ez a harmadik volt xD)
remélem látjuk még Mac-et a VA-ban.
szegény Bella össze van törve:/ de majd Ed felvidítja:D ugye? :P
*perverz mosollyal az arcán fürkészi a jövőt, miközben elküldi a komit*

Morgina írta...

Szia
Gina vagyok én őszintén sajnálom Macot igazán rendes és nagyon szimpatikus a karaktere. Végtére is ha szereti Bellát nem mehet ölre szerelmével, hisz azzal megbántaná, de hát ilyen az élet. Remélem azért még hallunk róla. Bellának két jó lélek között kellett választania és ő Edwardot választotta. Végtére is belőle csak egy van nem lehet mindkettőjüké.
Kíváncsian várom a folytatást Puszi Gina

norcs. írta...

Mac szereti Bellát... sejteni lehetett, és ez most megint csak bonyolítani fogja a mi életünket, hála neked, szylu. :p
nem tudom mi lehetett ez a végjáték, de arra kellet következtetnem, hogy Mac még fog szerepelni... =D
puszi

Névtelen írta...

Szijaa!
Hát ez ismét fantasztikus lett:)
Sajnáltam Mac-et hogy elmegy..tényleg látszik hogy szereti Bellát, azért remélem hogy nem fogod sokáig szenvedni hagyni és ő is megtalálja majd az igazit:)
Egyébként, van egy olyan sejtésem hogy én imádni foglak:D (persze nem mintha már nem imádnálak XD ).
Kiváncsi vagyok hogy most mit találtál ki:)
Remélem hogy jövőhét elején kiderül:D
Sok-sok pusz:Ancsa

Névtelen írta...

ahhh végre elment Mac :D nembírtam szegényt :P
de az a végjátékos poén nagy volt :D grat hozzá:) Mac szereti Bellat? pff semmi esélye...
még most is nevetek:P

Névtelen írta...

Szia
NNNEEEEEE....:(:(:(:( jöjön vissza Mac...ő a legaranyosabbb...inkább vele legyen mint Edwarddal...meg sem érdemli Bellát...Mac sokkal jobbb...:(:'(:'(
Depis letem

Patri-cica írta...

Elment...jó!
Visszajön...jó!

De addig hogy még mit lesznek itt?!
Huh...inkább bele se gondolok,mert így is már több tucat variáció van a fejemben! :-D
Ami lássuk be több,mint amit el tudok viselni hiszti nélkül!:-DDDD Na jó csak vicceltem,még nem hisztizek,ahhoz azért több kell!;-)

Siess a folytatással!

Cupp

b írta...

Szia!!
Most először írok komit neked!!
Nagyon nagyon jó lett!!!!!!
Kár hogy Mac elmegy, de remélem találkoznak, bár lehet hogy nem kéne mert, Edike párti vagyok!!!
A végjáték a kedvencem!!XD
Várom a kövit!
puszi

Unknown írta...

Szia!

Naná, hogy Mac szereti Bellát, ez nem volt kérdés! És gondoltam, hogy kedves 'imádom-a-rejtélyeket-és-a-félbehagyott-ám-annál-inkább-olvasókat-piszkáló-szálakat' Szylu valami ilyesmivel fog előrukkolni, mármint hogy Mac: "Szerettem őt, és ezért el kellett engednem." De szerintem majd még egyszer vissza fog térni.
Apropó, eszembe jutott, hogy a te történeted esetében célszerű lenne megalapítani a Team Mac-et is, mit szólsz hozzá? :-) Vigyázat, az én ötletem volt!!! ;-)

Üdv:

Judit

Névtelen írta...

Szia!
Ejj,de gonosz itt vki..így kiírni Macet-ideiglenesen-mert ugyebár ugyis visszahozod vhogy..:DDD
Kicsit rövid lett..XD de tetszett! :DD
Most nemtom h örüljek-e annak h elment..egyfelől szerettem,másfelől meg nem..:DD
Hajtja a vére..:DDDD
Várom,h mik jutnak még eszedbe..:DD
Kár h a kövit már nembiztos h eltom olvasni =// De van egy előnye..nem őrülök meg a köviig..XDDDD
pusz
Dorszíí

T_T írta...

Basszus! Az ilyen végjátékoknál tudom, hogy valami ne lesz rendben. De ha nem hagysz végjátékot akkor is tudom hogy valami nem lesz rendben. Fúú milyen össze esküvési (ezt így írják?) elméleteket gyártok! WOW!
Kiváncsian várom hogy alakul a helyzet!

Nah puszi!
bOri

Névtelen írta...

Szia!
Egyértelmű volt hogy Mac szereti Bellát és nem csak úgy mint egy jó barát annál több, főleg ami a végét illeti!!!Kíváncsi vagyok a levél tartalmára és az ajándékra..És az apró
poénkodások:"Mióta dobálunk egy T.S.Eliot könyvet?"hajt a vérem, de hisz neked nincs is olyan"Ezek oldották a hangulatot...Bella győzködése nem volt sikeres mégis a búcsúzás és a hiány érződni fog Bellán, és biztos hogy nemsokára beleraksz egy csavart.féltékenység dráma..minden lesz..
Kíváncsian várom hogy mi lesz!!!
Melinda

Stella D. Hudson írta...

Szia!!
Kb. egy hete találtam rá a blogodra és azóta szinte megállás nélkül csak ezt olvastam!!
Nagyon jó az alap ötleted!!:)
És az események is fantasztikusak.:)
Nem siettél el semmit a Bella-Edward kapcsolatban és ez nagyon tetszik!!
DE most már végre együtt vannak aminek nagyon örülök.:):)
Én kedvelem Mac-et csak ne merjen a jövőben rámászni Bellára -mert szerintem még találkoznak-, mert megölöm.xĐ
Amúgy először Macaroni-nak olvastam szóval nálam már az is marad.xĐ
És remélem h Tanya nem kavar be, mert akkor öt is megölöm.xĐ Össze kéne őket Mac-kel kötni.xĐ Szép pár lennének.xĐ
Nagyon várom a folytatást.!!

U.i.: Örömmel értesítem, hogy én vagyok a 227. rendszeres olvasója...xĐ

demon írta...

szia szylu ez csúcs de kár hogy mac nem lesz pedig bella jobban járna vele mint eddel de azért gratula puszy
ui.: mikor lesz fiss?

Nana írta...

Hátt mit is mondjak.
Könnyezek.
Neh félre érts nem azért mert Mac elmegy.
Hanem a röhögéstől ez a végjáték ez vmi brutál XD
A feji!
Hah*büszkén kihúzza magát és mutogat a képernyőre*Én!Én!Én!TUDTAM!haha
Tudtam,h szerelmes Bellába,Jajj de büszke vagyok magamra :D
Am téll tök szép lett.
Kíváncsian várom h
1 mi a búcsú ajándék?
2 mi van a levélben?Bevallja a valódi okokat v sem?
3 Bella majd megy Cullenékkel?Mert gondolom,h igen
4 Mit szólnak a többiek Mac távozásához?
5 NEM JÖN VISSZA UGYE?XD
Nah szol grat a fejihez.Várom a kövit!
Puszi
Nana

Rebii írta...

ááá... nagyon jó lett :DDD
Mac elment.... ://
vajon mi a bucsú ajándék ??? :OOO
és a levél ???
ááá... siess a frissel !!
puszi repcsi <33

Névtelen írta...

elolvastam az osszes fejezetet
s elmondhatom hogy nagyon jo vagy!!!
alig varom a kovetkezot....sisess vele!!:Pez utan ha minden igaz huseges komentalo es olvaso leszek!
Hajra!!:P:>

Névtelen írta...

Tudtam! Tudtam hogy szereti :D
Most ezzel a tettével nagyot nőtt a szemembe Mac, egész megkedveltem :P Már sajnálom hogy elmegy/egyelőre/, addig nincs rivalizálás:(
Jó volt mint mindig! ;)
pusz:ramomona

áנѕzтєα írta...

kifejezetten utállak ilyenkor.:D várom a folytatást :D

Csanita írta...

Mi? Ne már! Most Mac-et nem is "látjuk" többet? És mi az hogy Bellát ÚGY szereti? Nekem ez, már megbocsáts, de enyhén szólva, SOK! De amúgy nagyon jó volt, remélem hamar hozod a kövit! Siess ezzel és a Pupi-val közös blogoddal, lécci! Am bocs, eddig nem említettem, de jó a dizi és a fejléc!
PUXD

Névtelen írta...

az egomán végjátéktól eltekintve elment....

Megjegyzés küldése

 

blogger templates | Make Money Online