Vérvörös alkonyat

Sziasztok!

Még mindig lehet kérni a Vérvörös alkonyatot "PDF" formátumban, ha esetleg valaki még nem tette volna meg, és szeretné! :)
Az e-mail címem oldalt! ;)
Puszmancs

Szylu

2010. május 22., szombat

Vérvörös alkonyat - 39. fejezet

"Felhívjuk Kedves Olvasóink figyelmét, hogy a következő fejezet megtekintése csak és kizárólag erős idegzetűek vagy erős idegnyugtató befolyása alatt álló személyek részére ajánlott. A berendezésben keletkezett esetleges károkért, elmegyógyintézeti kezelésekért és személyi sérülésekért a szerző nem vállal felelősséget! Megértésüket köszönjük és jó szórakozást!"
Na, rövid leszek(mondta a kígyó és kimászott a sínekre...). Sok kérdésetek lesz, de mindenre fény derül majd szépen sorban, ígérem. Az ominózus jelenetet írhatnám akár az RM számlájára is, de már a kezdet kezdetén tudtam, hogy ezt bele kell írnom, szóval nincs mentségem. Hacsak az nem, hogy szeretlek Benneteket!
Jah, és vicces pályázatot hirdetek, amit nem kell komolyan venni. Készíts elő egy olyan masinát, ami fénykép készítésére alkalmas és örökítsd meg a feji utáni pillanatot - vagy valaki a családból. A legjobb megkapja a 40. fejezet kézzel írt, szkennelt változatát előbb, mint, hogy szombaton feltenném...XD
A kép természetesen a drága művésznő, Lia keze munkáját dicséri. Pupinak pedig ezer hála, hogy gépeltél két oldalt helyettem!
Pusz
U.i.: A meggyilkolásom miatt tessék sorszámot húzni... A rezonanciakatasztrófa Hajni kérésére került beleírásra - fizikából érettségizőkkel szimpatizáltunk - és a Tacoma-híd katasztrófáját itt tudjátok megnézni! Én meg Svájcba utaztam fontos ügyek miatt, mert ez az ország nem adhat ki Nektek!

Égszakadás, földindulás

"You know you're not the only one"
(Evanescence: The Only One)

(Carlisle szemszöge)

- Hogy érted, Eleazar, hogy Bella képessége rejtélyes? – kérdeztem, mert nem értettem, hogy öreg barátom mire célzott ezzel a kijelentésével.

- Ismerjük Bella képességét – érvelt mellettem Esme. – Tudjuk, hogy rendkívül erős mentális és fizikális pajzs veszi körül az elméjét és, hogy ő is gondolatolvasó, akárcsak Edward.

Időközben persze az üdvözlések is megtörténtek – Bella bemutatta Macariót – és szűkösen ugyan, de helyet foglaltunk a nappaliban. Bella egy percre sem mozdult Macario mellől és a lehető legtávolabb helyezkedett el Edwardtól és Tanyától.

Eleazar csak rendületlenül mosolygott és a gondolataira is ügyelhetett, mert fiam olyan feszülten ült a fotelben, és olyan erővel szorította a karfát, hogy a mellette álló Tanyának kellett lefejtenie az ujjait róla.

- Eleazar, kérlek, ne csigázd őket tovább, mert már teljesen rosszul vagyok az érzéseiktől – kérlelte őt Jasper, és Eleazar felnevetett.

- Jól van, rendben – bólintott. – Megpróbálom elmagyarázni egyszerűen és érthetően, mert egy kissé bonyolult.

Mindenki Eleazarra koncentrált és már belekezdett volna a mondókájába, de valaki hangosan felszisszent és odakaptuk a fejünket.

Macario az alkarját tapogatta, Bella pedig mellette állt és szúrós pillantásokat lövellt felé.

- Na, ezt most legalább tudom, hogy miért kaptam – morogta az orra alatt Macario.

- Tudod, hogy a szabadságjogaimat korlátozod? – kérdezte csípősen Bella.

- Te meg tudod, hogy beszélgetés közben nem illik lelépni?

- Kivéve, ha az a beszélgetés többnyire rólad és a paranormális képességedről fog szólni, ami…

- …amit ismét sikeresen alkalmaztál! – mosolygott Macario, Bella pedig csak fújt egyet, majd felénk fordult.

- Ha megbocsátotok, én most távozom. – Itt jelentőségteljesen ránézett a mellette lévő vámpírra, aki feltartotta a kezeit. – Holnap suliba kell mennem és még nem vagyok kész teljesen a házimmal.

- Te suliba jársz? – kérdezte Jasper meghökkenve.

Bella csak mosolyogva bólintott és eltűnt az emeleten.

- Jobban bírja az emberek közelségét, mint bárki hitte volna – szólt elismerően Eleazar. – Rendkívül fiatal és még annál is tehetségesebb. A Volturi két kézzel kapna utána…

Edward és Macario mellkasából egyszerre tört fel a morgás erre a mondatra és vészjóslóan csengett a beálló csendben.

- Elnézést! – kapott észbe Macario és felkelt. – Még dolgom van a városban, ezért mennem kell. Kate, ha megkérlek, szólnál Bellának, hogy ha végzett, keressen meg a könyvtárban. Mutatni szeretnék neki valamit.

- Persze – válaszolta készségesen a megszólított.

- Örülök, hogy találkoztunk – biccentett felénk, aztán már csak egy autó felzúgó motorját hallottuk.

- Rendes srácnak tűnik – jegyezte meg Rosalie, és ezzel egy horkantást idézett elő Emmettből.

- Szerintem is rendes vámpírnak néz ki – mondta Alice.

- Csak kár, hogy ennyire nyomul Bellára! – vetette közbe Jasper, majd Edward felé kapta a fejét.

- Eleazar, nem térhetnénk vissza Bella képességéhez? – kérdezte Esme, én pedig helyeslően elmosolyodtam.

- De, persze – bólintott a megszólított. – Szíves örömmel!

A feszült csendet csak öreg barátom torokköszörülése törte meg, majd belekezdett immár ténylegesen a közölnivalójába:

- Bellának igen kifinomult képessége van és részben neked is igazad volt, Esme, de nem teljesen. Ez a lány a világ talán legbonyolultabb és mégis legegyszerűbb képességével van megáldva, aminek a központja nem más, mint az elméje.

- Igen, az elmetrükkös dologról már tudunk – vetette közbe Emmett és felemelt karral, két nyújtott ujjal lassan elhúzta a kezét Rosalie orra előtt, aki megforgatta a szemeit.

- Isabella… - folytatta volna Eleazar, de öt gyermekem egyszerre szólalt meg:

- Bella!

- Oké, oké! – emelte fel védekezően a kezeit. – Bella agya körül a már említett mentális és fizikális képességeknek is ellenálló pajzs van, amit történetesen ki is tud terjeszteni és ezáltal másokat is meg tud védeni az ilyen behatásoktól! Ezt tapasztalhattad Te is – itt Edward felé fordult –, amikor nem hallottad Macario gondolatait.

- Bámulatos! – morfondíroztam félhangosan és az elmém vad száguldozásba kezdett.

- De ez még nem minden! – mosolygott rejtélyesen Eleazar.

- Ezt meg hogy érted? – kérdezte Edward, és finoman lesöpörve Tanya kezét a válláról felkelt.

- Bella hatalmas tudásszomja és kíváncsisága a képességében is megmutatkozik azáltal, hogy képes átvenni mások képességeit!

A szobára néma csend ült. Vendéglátóink nyugalommal kivárták azt a kis időt, amíg felfogtuk a kapott információkat. Mindegyikőnk a gondolataiba mélyedt, de Emmett volt az első, aki hangosan ki is mondta a véleményét:

- Bella lenyúlja a képességeket?

- Nem, Emmett, nem nyúlom le őket – válaszolta Bella kimérten a lépcső közepén állva. – Ez azért egy kicsit ennél komplikáltabb.

- Valaki elmagyarázná, hogy akkor most mi van? – adott hangot türelmetlenségének Rosalie. – Azt hittem, hogy a gondolatolvasás a képességed!

- Nem egészen – mosolyodott el finoman. – Eleazar?

- Parancsolj, hiszen mégis csak rólad van szó!

Bella leült a lépcsőn úgy, hogy mindenkit jól lásson és határozottan mesélni kezdett:

- A képességem ezen fele két részre osztható. Pillanatokra is át tudom venni a gondolatolvasást vagy a jövőbelátást, ha megérintem az adott tehetséggel rendelkező egyént és ez az állapot addig fent is marad, ameddig a testi kontaktus tart. Utána viszont beindulhat egyfajta tanulási mechanizmus, aminek segítségével el is sajátíthatom a képességet.

- Mi kell ahhoz, hogy ez a tanulási folyamat beinduljon? – érdeklődtem.

- Minél többször, és minél hosszabb ideig érintkezem valakivel, annál nagyobb az esélye a kialakulásának és annál gyorsabban tanulom meg – válaszolta. – De persze rengeteg befolyásoló tényező is közrejátszik, mint például az érzelmi állapot…

- Nem csak Belláé, hanem a másik vámpíré is – magyarázta közben Eleazar is.

- Vagy a képesség nehézsége – fejezte be Bella.

- És meddig fejlesztetted már? – kérdezte Jasper.

- Jelen pillanatban a sajátomon kívül csak Kate képességével rendelkezem olyan szinten, amit használni is tudok biztonságosan, és nem „felejtem el”. – A felejtés szónál éreztük az idézőjeleket. – De Eleazar megígérte, hogy megtanít az övére is. – A mondatnak nem volt vége, de Bella sóhajtva és szomorkásan hozzátette: - És most szenvedek Mac képességével!

- Mac? – vonta fel a szemöldökét Edward.

- Macario – mondta hűvösen Bella, de nem nézett a fiamra.

- Oh, most jut eszembe! Macario azt üzeni, hogy keresd meg a könyvtárban, mert mutatni szeretne valamit. – Kate vidáman mosolygott, míg ezt mondta.

Bella bólintott és felkelt. Elindult a lépcsőn felfelé, de Alice kérdése megállította:

- És a gondolatolvasás?

- Mi van vele? – kérdezett vissza Bella.

- Azt hittem, hogy ezt már elsajátítottad!

- Nem, tulajdonképpen nem – rázta a fejét. – Elkezdtem megtanulni, és már bizonyos fokig tudtam is, de sajnos nem tudott rendesen beleivódni az elmémbe, ezért azt elfelejtettem.

A zsebében lévő telefon megcsörrent és a második csörgést sem várva meg felkapta.

- Igen? Most mondta Kate. Igen, most indulok. Nem, körülbelül tizenöt perc. Jó, ott találkozunk. Szia! – Felénk fordult. – El kell mennem. Ugye megbocsátotok?

Egyezményesen biccentetünk, mire Bella felszaladt az emeletre és egy rövid kabáttal és a kocsi kulcsaival tért vissza.

- Mondd, hogy nem cserélted le a kocsidat! – nézett rá kétségbeesve Rosalie.

Bella felnevetett és felkapta a kabátját.

- Szeretem ezt az autót. Csendes, gyors, kényelmes és megbízható.

- Hála a magasságosnak! – tette össze a kezeit Emmett, és jutalmul egy kacsintást kapott. – Tudod, hogy mennyit küszködtünk, mire beszereztük?

- Majd jövünk! – intett oda nekünk Bella és lelépett.

(Bella szemszöge)

Nem értettem Edward viselkedését. Udvarias, ám annyira kimért és távolságtartó volt Tanyával. Jó, persze, nem eshettek rögtön egymásnak, de nem ezt vártam volna tőlük. Az a mozdulat, ahogyan lesöpörte a válláról Tanya kezét.

Oké, nem sok tapasztalatom van ilyen téren, de nem így kéne viselkedniük egymással. Persze, Tanya csüng Edward minden szaván, de ez fordítva már nem teljesen igaz.

Felsóhajtottam és unottan támaszkodtam a kezemre. Mac éppen egy nőnek segített, aki nem talált valamit – aha, persze! –, ezért nem tudott velem még foglalkozni, így kénytelen voltam várakozni. Hihetetlen, hogy este nyolc óra körül még ennyien voltak a könyvtárban. Bár, mostanában a Denali környékén élő hölgyek többsége rákapott az olvasásra, amióta Mac itt dolgozott.

Gondolataim természetesen elkalandoztak, és azon kaptam magamat, hogy egy aranybarna szempár néz velem farkasszemet. Persze, amilyen az én formám, hát, naná, hogy ettől is megijedtem – gyáva vámpír! – és székestől, mindenestől akkorát ugrottam, hogy hátravágódtam az asztaltól. Benne még volt annyi lélekjelenlét, hogy mielőtt a fejem koppant volna a padlón – aminek az lett volna a következménye, hogy betöröm a márvány járólapot… -, odaugrott hozzám, és székestől elkapott.

Egyik kezével a szék háttámláját, másikkal a derekamat kulcsolta át, én meg a nyakába kapaszkodtam bele. Arca centiméterekre volt az enyémtől és ajkaimon éreztem hűvös leheletét.

- Jól vagy? – kérdezte Mac, és kisimított egy tincset az arcomból.

- Azt hiszem, igen – motyogtam.

Pár pillanatig habozott, aztán egy ügyes mozdulattal visszabillentett egyensúlyi helyzetembe. Csak ekkor vettem észre, hogy körülbelül tizenöt női szempár tapadt ránk és figyelte minden megmozdulásunkat. Mac összeráncolta a szemöldökét, mire mindegyikük roppant elfoglalt lett. Arról viszont az egyik vörös hajú nő megfeledkezett, hogy nem mangát tart a kezében és nem hátulról előre kéne lapozni. És azt sem tudtam, hogyan lehet fejjel lefelé lévő könyvet olvasni?

- Rossz hatással vagy az idejáró hölgyekre – mondtam neki suttogva és ő halkan felnevetett.

- Azért te sem panaszkodhatsz – bökött a háta mögötti sorra.

A válla fölött kikukucskálva láttam, ahogyan egy srác magára ránt vagy egy tucat biológia szakkönyvet, egy másik pedig nekimegy a legfelső polcokhoz vezető létrának.

- Jobb, ha eltűnünk, mielőtt evakuálni kell a terepet miattunk – morogtam neki oda.

Bólintott és a termen átvágva – kíváncsi tekintetektől kísérve – benyitott egy kisebb helyiségbe. Itt tárolták az újonnan érkezett könyveket, amik még nem lettek kategorizálva és nem kerültek a nyilvánosság elé.

Egy szekrényhez lépett és levett róla valamit. Az íróasztal felé intett, aminek mindkét oldalán kényelmes fotel állt, hogy üljek le. Lehuppantam a legközelebbibe, míg ő velem szemben helyezkedett el és az asztalon keresztül elém csúsztatta azt a valamit. Most már meg tudtam állapítani, hogy egy könyv volt, mégpedig nem is akármelyik. Emily Brontë Üvöltő szelek című regényét tartottam a kezeim között.

Kinyitottam és a legelső oldalak egyikén megpillantva a dátumot tágra nyíltak a szemeim. Hitetlenkedve néztem Macre, aki finom mosoly kíséretében bólintott, és tovább folytatta reakcióm kiértékelését.

- Ez nem lehet igaz! – motyogtam, és gyengéden simítottam végig az immár csukott könyv borítóján.

- De, hihetsz a szemeidnek – mondta. – Ez a legelső kiadás legelső példánya. És a tiéd.

Megrökönyödve kaptam fel a fejem, és már valami olyasmit vágtam volna hozzá, hogy ne szórakozzon velem, de tekintetéből kiolvashattam, igazat mondott.

- De… - kezdtem bele, de elhallgattatott.

- A könyv még nem képezi a könyvtár tulajdonát, ugyanis az enyém. És mivel én vagyok a tulaj, ezért én rendelkezem róla. Az én döntésemet pedig már hallhattad.

- Hogyan lehet a tiéd? – kérdeztem.

- Egy kedves barátomtól kaptam még az átváltozásom előtt és azóta őrizgettem. Úgy gondoltam, hogy a könyvtárnak adom, de te jobban értékeled, mint ezek a faragatlan némberek ott kint.

Ez volt a legelső alkalom, hogy szóba hozta vámpírrá válásának kényes részletét és a vegetáriánus lét előtti időkről is beszélt. Macario múltja tényleg kész rejtély volt számomra, az egyetlen pontosnak mondható információm abból állt, hogy Mac és Eleazar Volturikként találkoztak már…

- Bella? – kérdezte lágyan és „felébredtem”. – Szóval, elfogadod?

Sóhajtottam és mosolyogva válaszoltam.

- Ha nem, akkor meg úgyis becsempészed a szobámba.

- Az ablakon keresztül – tette hozzá.

- Oh, igen. Az ablakon keresztül.

Mindketten felnevettünk és elképzeltem, ahogyan Mac az éjnek évadján bemászik a szobámba és, mint egy profi tolvaj csempészi az íróasztalomra a könyvet. Nem is volt róla nehéz feltételeznem ilyet.

- Azt hiszem, indulnunk kéne – vetette fel és segített felvennem a kabátomat.

- Sajnos – morogtam az orrom alatt.

- Miért, nem is volt annyira vészes – tiltakozott, hiszen tudta, nem fűlik a fogam hozzá, hogy egy helyiségben tartózkodjak Edwarddal.

- Nem, egyelőre nem – fordultam felé és megtorpantam. – De van egy olyan érzésem, hogy a java még csak most jön.

(Edward szemszöge)

A hátsó teraszon álltam és a csillagos eget bámultam. Aggódtam, mert Bella még mindig nem tért vissza és Alice szerint éjszaka erős havazás várható, aminek a jelei már meg is mutatkoztak. Hatalmas pelyhekben hullott körülöttem a hó és, ha nem lettem volna vámpír az orromig sem láthattam volna. De Bella is vámpír, erről nem szabad megfeledkeznem. És vele van az a másik vámpír, Macario is. A gondolatra ösztönösen szorultak ökölbe az ujjaim.

Furcsa gondolkodásmódja volt, azt meg kellett hagyni. Rettentően idegesített, hogy tudott ügyelni az elméjére, így jóformán semmit nem „szedhettem” ki belőle.

És vajon Bella hogyan viszonyul hozzá? Tényleg csak barátok, mint ahogyan ők állítják, vagy van közöttük ennél több is? És mi az, hogy Bella Macario képességét tanulja?

Gondolataim örvényéből egy hosszasan dübörgő hang rángatott ki.

- Emmett! A közlekedési stílusod egyszer még rezonanciakatasztrófához fog vezetni – mondtam a hátam mögött ácsorgó testvéremnek. – Vagy a terroristák fogják bevetni, mint szupertitkos fegyvert.

- Mi van? – értetlenkedett. – Én csak lejöttem a lépcsőn! És mi az a rezonancia bigyula?

- Oh, igen, drágám, de úgy jöttél le, hogy azt szerintem még Mexikóban is hallották – húzta a legközelebbi kanapé felé Rose a férjét.

- A rezonanciakatasztrófa pedig az, ami például a Tacoma-híddal is történt – magyarázta Jasper, Alice mögött belépve.

- Jah, arra gondoltok, amikor olyan frankón hullámzott a híd, mint a kosármeccseken szoktak? – kérdezte.

- Igen, arra – sóhajtotta Rosalie.

- Várjatok, várjatok! – kiáltott fel Emmett. – Most esett le! Edward poénkodott!

A visszavágást inkább elvetettem, mert megláttam a fák közül kilépő Tanyát, akivel semmi kedvem nem volt beszélgetni, ezért visszavonulót fújtam. Persze, hogy ő volt az egyetlen, aki most talált meg. Hiába, ilyen az én „szerencsém”. Bellát várom, hogy végre elmondjak neki mindent, erre Tanyát kapom.

Szégyen a futás, de hasznos – szokták mondani -, és én elérkezettnek láttam az időt, hogy angolosan távozzam. Sietős léptekkel rontottam be a szobába és már majdnem elértem a szabadulást ígérő bejárati ajtót – kiérve ugyanis gyorsan eltűntem volna a fák között, és bottal ütheti a nyomomat -, de Tanya fürgén utolért a helyiség felénél és elkapva a karomat maga felé fordított.

- Tanya, kérlek! Ne most! – mondtam ingerülten és kirántottam a kezemet szorításából.

- Az az érzésem, hogy szándékosan kerülsz engem! – nézett rám választ várva.

- Nem kerüllek, de most dolgom van. – Azzal megindultam az ajtó felé.

- Csak nem a kis kedvencedhez futsz? – kérdezte gúnyosan, és ha még ez sem lett volna elég, hozzátette. – Hát, ő úgy látszik, egész jól elszórakozgat Mr. A’ngellel!

Nagy lendülettel visszafordultam és dühösen sziszegtem a fogaim között.

- Semmi közöd hozzá, hogy hova megyek és kivel vagyok!

A válaszát már meg sem hallgatva elindultam a hátsó ajtó felé, hogy ott távozok. Igaz, hogy hosszabb, de „biztonságosabb” és „Tanya-mentesebb”.

- Edward, várj! – kiáltott utánam. – Ezt meg kell beszélnünk. Nem tehetsz úgy mintha…

- Semmiről nem kell beszélnünk – morogtam.

- De…

Az akadékoskodásától elvesztettem a fejem és egyszerűen csak a képébe vágtam.

- Attól, hogy egyszer lefeküdtem veled, még nem leszek a tulajdonod!

Tanya nyelt egy nagyot és elhaló hangon nyökögte.

- Ezt nem mondhatod komolyan?!

Az előző mondatom értemét csak most fogtam fel, és bár igaz volt, mégis szerettem volna visszavonni. A torkomból feltörő hangot azonban az a szélroham sodorta el, ami magával hozott egy illatot is.

Levendula és frézia…


46 megjegyzés:

Pupi írta...

Hónapok óta várok erre a fejire... vagyis pontosabban arra, hogy mi lesz az olvasóid reakció a Tanya-Ed dolog miatt.
Nagyon szívesen ismét a gépelést, és máskor is nyugodtan igénybe veheted a szolgálataimat.
Imádtam a fejit, megint isteni fejezetet írtál. Puszillak :)

Névtelen írta...

Istenem te jó ég hogy az a...............................................................................
SZYLU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ez...... Te!!!!!!!!!!!!!!!!!!:@:@:@:@
óóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóó
jáááááááááááááááááááááááj
na jó, ennél értelmesebb mailt nem tudok írni, majd ksésőbb próbálkozom....
u.i.:TEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!

Netti írta...

Úr isten! Basszus hallgatnom kellett volna rád azzal a kamerás dolognál... Hogy mi??? Edward és Tanya??? Ez most komoly??? Nem gondoltam volna, hogy pont ők lesznek a szereplők ennél a mondatnál. Uram isten! És ezt Bella is hallotta??? Oh... Még most is szájtátva ülök itt és... hűű... kiváncsi vagyok a reakciókra. Uram isten!!! Hűű... asszem a sokktól nem igazán tudok még többet írni szóval:
Puszi: Lettina

IccsiNee írta...

Lefeküdtek??????????
Lefeküdtek!!!!!!!!!!
LEFEKTETTED ŐKET???????!!!!!4

amúgy zseniális!!:p
Iccsi

T_T írta...

Nah bazdmeg! Már elnézést.. miaz, hogy Tanya és Edward?? Ne Nem NEM!!!! Hogy a büdös francba tehetted ezt? Azt a jó... SZYLU A FRANCBA IS!! NE CSINÁLD MÁR!!!! Miaz, hogy lefeküttek? Miaz, hogy... fúú... ne.. A francba...
Nah jó abba hagyom mert telekáromkodnám az egészet..
megyek lenyugszom....

puszi:
bOri

Kim írta...

Szia!

Most fejeztem be az eddigi összes fejezetet, ezt viszont nem lehet kritika nélkül hagyni.
Azt már észrevettem, hogy ez egy teljesen más Edward, mint aki a könyvekben van. Hiszen a Steph által elképzelt Edward nem feküdt volna le Tanya-val, max ha összeházasodnak vagy valami...
De ő a te Edwardod, és mivel a tiéd, ezért téged teszlek felelőssé, amiért azt írtad, hogy Tanyaval lefeküdt. Hogy tehetted ezt? És hogy tehette ezt Edward?:'S
Tudom, hogy új kritikaíróként nem vonhatnálak felelősségre, de ...
Még mindig bőszen kapkodom a levegőt, a pulzusom pedig még mindig az egekben van xD

Komolyan mondom, jobb vagy, mint egy sokkoló xD

Azt hiszem jelenleg ennyit tudtam kisajtolni az agyamból. Megyek és összekaparom magam :D

Puszi, Angyal

Névtelen írta...

Szia
miiiiiiiiiiiiiiiii
ugye ez csak vicc, Tanya és Ed??????????
Ez apszolút váratlan volt, de így jó, sőt Fantasztikus (a váratlanra értettem) :)
Inádom a hajtápő részeket.
Most nézhet mindenki hülyének de én a gonoszokért mindíg jobban odavagyok.Nélkülük nincs story nincs élet :( Na meg az író nélkül se!!! :)
Így tovább!!!!!!!!!!
Licsy

คภςรא írta...

nagyon szuper lett...
kíváncsian várom folytit :D

Névtelen írta...

jesszus imádom!!

Szepy írta...

Na nem már!!!!!!!!!!!!!!!! ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ! NNNNNNNNNNNNNNNEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE... most lesokkoltam... Tanya és Edward szeretkeztek?! *hisztérikus sikítás* Asszem, hogy most már esélyed sincs Eddy fiú Bellánál... De Ed és Tanya? Mi? Fel sem fogom... az agyam leblokkolt és film szakadás van. Bátyám, húgom meg anyám tiszta hülyének néz... amikor végeztem a fejezet elolvasásával fel ugrottam a székből, majd fel s alá kezdtem járkálni, közben a hajamat téptem és próbáltam magam lenyugtatni ami megjegyzem nem nagyon ment. De én még mindig ott tartok, hogy a mi Eddynk hancúrozott a világ r*****-ával. Ez már az őrület határát is túl lépte kész vége van a világnak ez egy olyan szörnyű hír mint mikor chernobylban felrobbant az erőmű, vagy kitört a 2. vh...
Ám fantasztikus fejezet lett :D
Már várom a kövit!
Pusszy

Névtelen írta...

alig várom már,hogy végre össze jöjjek de ez a tanya meg Mac idegesít de akkor is BAROOMI JÓÓÓÓÓ!!!:D

manocskka írta...

Jóééééééééééééééég!!! Edward és Tanya??? Ez nem lehet igaaaz!! Jólett ez is ♥ nagyon várom a kövit!! :)))

Névtelen írta...

Na neeeeeeeeeee! Itt abbahagyni?! ez komoly?! oké, megemésztem valahogy hogy lefeküdtek...de uhh.! Na most a Bella mit fog szólni, ajjaj, mi lesz itt, má előre félek. Gyorsan frisset!!!!!!!! mert besokkolok.
ezt a meglepit!
Na jó, nem tom mit mondjak. télleg pihent agy kell ide.
pesz: ramomona

Moncs írta...

Te Boszi...hát miket csinálsz??? Ed&Tanya???? Soha...ilyen nincs!!!!!!!!!!!!
naná hogy Bella meghallotta....gondolom majd vissza akar vágni....de ha nem sietsz a következővel megkereslek és akkor kapsz!! :)
Na meg azért nem volt ám szép itt abbahagyni....siess!!

Névtelen írta...

ááááááááááááááááááááááááááááááááá
HOGY MI VAN????????????????
Ezt most nem gondolhattad komolyan???!?!?!?!??! Tanya és Edward??????? de... mikor... hogy... MIÉRT???????????? ez hatalmas lelki traumát okozott nekem... tuti h kikészülök a kövi fejezetig... és naná h ezt Bella is meghallotta... (bár annyira nem érhette váratlanul,mert ő ugy tudta h együtt vannak vagy mi) de azért akkor is!!!!!!!!!! én ezt nem tudom felfogni, h lehettél ilyen kegyetlen!!!!!!! :( na jó ennyi tellett tőlem mert még mindig sokkos állapotban vok... basszus..... na jó lépek! kérlek siess a frissel!!!!! :) imádunk!!!!!! :D

Szió: Zsú :)

Névtelen írta...

Úristen!!!
Edward és Tanya lefeküdtek!?Na ne!
És Bella meghallotta?
Amúgy jó lett,Bella képességét az elején kicsit sejtettem,de nem gondoltam volna hogy igazam lesz.
Szerintem szombatig megőrülök friss nélkül.
Eni

Morgina írta...

Szia
Gina vagyok ezt el se hiszem, jól olvastam Tanya és Edward együtt voltak tényleg igaz ??
A biztonság kedvéért kétszer is elolvastam és sajnos nem olvastam félre. Ez hogy lehet mikor és miért Legalább felvilágosíthatnál minket ha már a frászt hoztad ránk. Ráadásul pont itt abbahagyni ez több mint kegyetlenség. Edwardnak e nélkül sem lenne könnyű dolga meggyőzni Bellát de most, hogy eszt Bella is megtudta szinte esélye sincs arra, hogy ezt az este folyamán megbeszéljék. Bella ezután ha lehet még jobban el fogja őt kerülni mint eddig valaha az is lehet hogy megkéri Mact, hogy tegyen úgy mintha járnának legalább is látszólag. Abban a reményben, hogy így majd leszáll róla Edward. Remélem nincs igazam mert a te Edwardod sokkal hevesebb és lobbanékonyabb ami további bonyodalmakhoz vezethet. Ez már szinte kész katasztrófa lenne és gőzöm nincs akkor hogy fogod mégis összeboronálni a mi kis gerlepárunkat. Remélem nem hagysz minket sokáig kétségek közt már most várom a folytatást Üdv. Gina

Crystal írta...

Szia, Szylu! ^.^

Wow, hát ez egészen meglepett, sőt mi több, megdöbbentett. Tényleg olyan volt, mint egy nagy pofon, de nem tudom... Ha jobban bele gondolok, akkor imádom! Olyan csavar ez, amire senki sem számított, egyszerűen hihetetlen, hogy még Bella is hallotta. Jaj, jaj, jaj... Kedves volt Mac ajándéka, az nekem nagyon tetszett. De Tanya és Edward? Ez hát fú... Igazából minden amit olvastam most, hirtelen szzétrepült a fejemből és csak nagyokat pislogtam. Azt hittem, hogy félre olvastam - ami nem túl meglepő negyed négykor... xD - de szerencsére nem. Igen, szerencsére. Én nem utállak, sőt nagyon i sszeretem, hogy így folytatódik a sztori. Mi lenne az izgalmas benne, ha Bella és Edward simán egymásba szeretnének, senki nem állná útjukat és happy end... Ezek a történetek, amik kiborítanak. Ez viszont olyan szuper lett... :D A függővégért minden elismerésem, pont oda kellett, és bár sejtettem, hogy Bella illatát érezte meg, azét jó volt, hogy odabigyesztetted a végére azt a levendula és frézát, mert így legalább nem kellett ezen gondolkoznom. Azt hiszem ennyi, most álmos vagyok, de rmeélem megelégszel a komim hosszával. :)

Puszi: Crystal ^.^

Névtelen írta...

bocsi, de kihagytad az előzetest, ebből a részből és a Tánya Ed kapcsolat hatásvasdász... nem ez lett a legjobb fejezeted
rétestészta....

szannika írta...

Ha tudnád,h hány féle káromkodás jutott eszembe amikor elolvastam a végét...
Egyébként Szia!
Te nem gondolsz ránk szgény, szerencsétlen olvasóidra? Ez már sok(k)!
Komolyan én a szívroham közelében jártam...
De miért pont Tanya? Edwardnaj ennél jobb ízlése van... phúj...
Már eljutottam arra a pontra, hogy félek feljönni frissekkor...Pedig imádom a történeted, és azt ahogyan írsu... de most komolyan, mi lesz még itt?
A feji nagyon jó lett, örülök,h végre kiderűlt Bella teljes terhessége... de a vége... most sok dühös ember keres téged Magyarországban, szal szerintem menekülj! xDxD
Egy szó, mint száz nagyon jó lett a fejiezet, de ezt már legalább 600 elmondták neked előttem. Én vagyok a 601. xD
puszi

Unknown írta...

URAMISREEEEEN a VÉGE, Tanya és Edward? Phúj... és ezt Bella is hallota. Hát nem jutok szóhoz!
Ez megdöbbentő volt, de legalább kiderült, hogy konkrétan mi Bella képessége!
Már kíváncsian várom, hogy mi fog kisülni ebből! :D

Névtelen írta...

SZYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYLLLLLLLUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!
tudod vannak kapcsolataim Svájcban...
Egyszer komolyan mondom megetetném veled a függővégedet. Biztosan ízlene *gonoszmosoly* én inkább nem csinálok fényképet, mert abban a pillanatban, amikor elolvastam az utolsó 3 szót szabályosan úgy néztem ki mint Hulk és az az ördög izéé összekeverve, megspékelve Hókuszpók hajkoronájával. (Remélem ebből lejött a lelkiállapotom is) Én csak nagyon nagyon remélem, hogy egyszer majd a távoli jövőben (mert az biztos, hogy nem mostanában) majd sikerül megbeszélniük a dolgokat, az ízelítővel szokás szerint lépre csaltál(legalábbis engem) és nem kell beutalóó a sárga házba, mert már bent lakom, ami pedig a kezelések pedig már ingyen vannak, mivel törzsvendégnek számítok. Várom a következő fejit.
Puszo Luca

(:ClaryHerondale:) írta...

Basszus! Pont Edward és Tanya? Én azt hittem, hogy Edward és Bella cuc lesz ez az " Attól, hogy egyszer lefeküdtem veled, még nem leszek a tulajdonod " duma! Anyám! Te aztán tudsz kombinálni! Nagyon durva! De ez most komoly! És Mac, hogy nyomul Bellára! Remélem, hogy nem jönnek össze, bár bírom a pasit, meg tök helyes... Na, de akkor is! Bella hallott mindent! Na itt kellene Alice képessége!
Különben nagyon szupi lett! Imádtam!

Rose23 írta...

SZYLUUUUUUUUUU!!!Te jóságos úr ég...
Edward??és Tanya???:S:O Na szegény Bella!!(főleg ha meghallotta...) Szylu te nem vagy normális...x) De mitn már sokan mondták naon jó lett a feji<3

^^GreenGirl írta...

Hoooooooogyyyyy mIIIIIIIIIIIIIIIIIiii lefeküdtek?????? Ezt nem hiszem el!! Te jó éééég:O NMa mind1 egyébként nagyon jóóó volt:D Imádtam:)puszika(L)

Unknown írta...

Szia!

Most biztos őrjöngő komit vársz tőlem, de sajnos csalódást kell okoznom: mivel már úgy ismerem az írói szokásaidat, mint a tenyeremet, közlöm veled, hogy én pontosan tudtam, hogy Tanya és Edward már összejöttek. Teljesen biztos voltam ebben, mivel két ember csak akkor kerüli egymást ennyire (akár olyankor, amikor a másik csak szóba kerül mondjuk egy beszélgetés során), ha volt köztük valami (na jó, kivéve Edwardot és Bellát -> ők már most csinálják a drámát, pedig eddig még nem történt meg köztük a dolog...), és most nem egy séta folyamán "megesett" kézfogásra gondolok... Már csak az volt számomra kérdéses, hogy ez a dolog csak egyszer történt meg, mégis ekkora drámát okozott, vagy hosszabb távon is egy párt alkottak anno... Na de ezen sem lepődtem meg annyira, mert gondoltam, hogy te a meglepőbb, kevésbé kézenfekvő, ám nagyobb csattanóval és bonyodalommal járó változatot részesíted előnyben. Bizony, túl jól ismerlek már... :-)
Mindenesetre nagyon tetszett a fejezet, köszi! :-)
Ja, és gratulálok a Twilight Pályázat során elnyert két díjhoz is, szép munka, büszke vagyok rád! :-)

Üdv:

Judit

Patri-cica írta...

Na most akkor jön az "értelmes" hozzászólás...

Ez történt:

Hatalmas sátras buli(több száz ember)...táncoló tömeg és a tömegben egy félőrült,aki a barátnője kezét megfogva ugrál és vigyorogva üvöltözik...de a többiekkel ellentétben nem a dalszöveget!!!

-"Rájöttem!Rájöttem!Rájöttem!"
-"Mire jöttél rá?!"
-"Hát AKKOR történt... nem érted?!"
-"Hát nem...Most mi van?!...Mi volt abban a piában?!...Nem hiszem el,hogy egy pohártól így bezsongtál!"(közben furán néz)
-"Jaj már tök józan vagyok...viszont rájöttem,hogy MIÉRT és MIKOR történt!"
-"Na jó szerintem jobb lesz ha megyünk...kezdesz megijeszteni!"
-"Ne már...befejeztem!Táncoljunk tovább!"

Szóval nem kicsit nézett bolondnak,de esküszöm úúúúgy megkönnyebbültem amikor rájöttem!Amikor először elolvastam,akkor csak az volt bennem,hogy jól van,nem baj!Az már a múlt...

A lényeg,hogy visszakerestem a bizonyítékait annak amire rájöttem és egyértelműen kiderült MINDEN!!!

Várom a folytatást!Mint mindig!

Cupp

Ui.:Majd mailben leírom,hogy mi is az!
Ami meg a fotót illeti...ha találok magamról a neten a buliban készült fotók közül,akkor majd elküldöm!Bár a telómmal is csinálhattunk volna ... basszus!Akkor tuti enyém lenne!

mesi28 írta...

hello!
nah, még mindig kómás vok, most inkább érzem magam másnaposnak,de azért hozom a szokott formám, a képet pedig majd küldöm xD csak még le kell rajzolnom a fénykép alapján, mert ott még törülközőben turbánban ülök leesett állal...hanghatást is lehet küldeni? :P
akkor most jön a komi:
AZT A JÓISTENIT SZYLU, HA EGYSZER ELKAPLAK!!!!!
HOGY AZ A JÓSÁGOS DÖGLÖTT PATKÁNY SZÍVNA BE A CSATORNÁBAN ÉS AZ ÜKANYJÁNAK A ROHADT BÉKALENCSÉIT TENNÉ A TUDOD HOVA!!!!!ARRRRRGGGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
*halálhörgés a köbön*
*infarktus*
basszus....
ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ
oké, meguntam, de még hozzászámolhatsz legalább ennyit!!!
sorryka a rövid szentségelésért, de ma reggel nem vagyok formában, és kómás fejemben kb annyi értelem van mint minőség a tacskóban (tesco)
puszka
mesi28

AmyC írta...

Huh! Ez durva! :D De tetszik. És sokkot kaptam, szóval nem tudok mást mondani.

Névtelen írta...

Hát, én nem foglak meglincselni, mivel IMÁDTAM!!! :D Ez baromi jó lett!
Ugyan ki hitte el, hogy Eddy fiú 100 évig nem ért nőhöz?? Könyörgöm, pasiból van :D De, h pont Tanya legyen.. bakker :O:O Ez nagyon durva... kíváncsi vagyok mit hozol ki belőle... Mac még mindig nem a kedvencem, ahogy Tanya sem :D
De basszus, ezek szexeltek :O:O Oké, még mindig nem fogtam fel... Emmett drágám erre célzott még a történet elején??? :O:O Mikor Bella rákérdezett?? basszus, basszus... Ha lefotóztam volna magam, tuti első lennék... De muszáj várni 1 hetet? :O Nem raknád fel, mondjuk holnap?? :D:D
Háááh, Eddy fiú nem is olyan ártatlan szerzetes... :D Ez nagyon jóóóó :D
Puszi, Detty

Alexa írta...

Tegnap találtam rá a történetedre, elolvasva a sztorit, hát valami fantasztikus!!! Egyszerűen imádom. Igaz agyrázkódást kapok a tuti függővégektől, ami eddig nem is zavart, mert volt mit olvasni 1-39 fejezetig. De most hát na...Kész vagyok. Remélem nem borzolod nagyon sokáig a kedélyeket a következő fejezetig.
Nagyon várom már.

Lexi írta...

Istenem. Ez a fejezet húúúú meg haaa. El se hiszem. Én teljesen nem erre számította. De nagyon jó lett. Imádom.
Alig várom a folytatást. Nem tudom hogy fogom kibirni ezt a hetet.

Eni írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Linda írta...

ATYA ÚR ISTEN! TE EGYSZER KI FOGSZ ENGEM NYÍRNI EZEKKEL A VÉGEKKEL...
PERSZE EZT A FEJIT IS IMÁDTAM MINT MINDIG:)
PUSZI: LINDA

Névtelen írta...

Szóval... szija!
Itt vagyok kifújtan, nyugodtabban, ámde sdepressziósabban... megnéztem az RM-t.....
na de most nem ez a lényeg....
Hogy a rohadt életbe már Szylu!!!
Asszem az eddigi fejezetek közül ez is bekerülhet a top5-ös listába... imádtam... nagyon jól volt emgírva, olyan sejtetőek voltak a szemszgek végei... Nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon jó lett!!!
bár ezt tudhatod abból, h mennyire ki akarunk nyírni x'D
de mi lesz itt még...????
istenem ez a vég........................
ezt tényleg nem gondoltam volna.............
és h Bells pont akk jelent emg........
Tipikus filmjelenet x)xDxDxD
NEM TUDOM H FOGOM KIBÍRNI!!!!!!!!!!!!!!!
mi az, h nem vállalsz felelősséget?? ez a max!! xD nam pusszantalak... szijó...

Névtelen írta...

PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF

ComaWhite írta...

áááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ez ciki!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!jujjjj edward és tanya lefeküdtek??? vagyis........ úúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúú ás bells terészetesen meghallotta.......
és már megint FÜGGGŐVÉG!!!!!!!!! EZZEL FOGSZ KINYÍRNI!!!!!!!!

norcs. írta...

HOGY MIIII ? :O
hát én ezt még most sem fogtam fel. Edward és Tanya?:O
te aztán kegyetlen vagy Szylu... hát tényleg nagy kár, hogy nem örökítettem meg azt a képet, amilyen arcot vágtam mikor elolvastam a végét:O erre aztán tényleg nem számítottam. még most se fogtam fel teljesen. hát ez nagyon meglepett. : D
egyébként nagyon jó rész lett imádtam az egészet =)
puszi

Névtelen írta...

Szia!!
nagyon jó lett ez a fejezet.. Bella képessége húha nagyon érdekes és igéretes... Ám az ő kapcsolata Maccal neki testvéri és hát Macnek nem tudom az Üvöltő szelek első kiadása tyűha nagy kincs neki
És hogy Tanya és Edward lefeküdtek egymással?? Nha neee pár másodpercre beállt az agyhalál miért hogyan nha nee ezzel a *****elnézést de ez egyszerűen képtelenség hihetetlen tudom tudom a csavarok királynője vagy de ez.....
Azt hiszem hogy Bella ezeket a szavakat mind hallotta amit mondott Edward és azt hiszem h itt végleg elvágta magát a lány előtt vagy mégsem hisz nálad nem lehet tudni...Miért van az hogy akit igazán szeretünk fájdalmat okozunk neki???Nem értem.. És szerintem sohasem fogom megérteni...
Nha mindegy amúgy nagyon jó az egész történet..:)
Melinda

Névtelen írta...

Szylu, Szylu, Szylu.... XD
Jobb ha összekapod magad, még csak vasárnap, és mindjárt 40 komi, és te ilyenkor ízelítőt vagy köteles nekünk írni. :P
Am nagyon jó lett a feji, kiváncsi vagyok Bella reakciójára! Persze sajnálom szegény Tanyát... az ő reakciója se lesz piskóta.
Jahm és ezer köszi a rezonanciakatasztrófáért! XD

Üdv: Hajni

Adrienn írta...

Atya, gatya... És még folytathatnám, de minek amikor csak azt tudom "mondani", hogy
-MIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII????????????????????????????????????????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ, Ez, EZ, EZ NEM LEHET IGAZ. HOGY LEHETSZ ILYEN SZEMÉT??? HOGY, VAGY KÉPES ILYENEKET ÍRNI? Hum?
ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ed és Tanya le-fe-küd-tek??? Ez egyszerüen sokk(kkkkkkkk...)olt. HOgy a fenébe!!!
ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!!! *fogja a fejét és azon elmélkedik vajon medig fogja bíni idegileg*
Szylu én megölleg, báár ha megöllek akkor nem lesz friss... és akkor végleg bezárhatnának a sárga csempésbe - mondjuk most is odavaló vagyok, de ez mellékes.
NAgyon jóóóól kitaláltad Bella képességét - grat.
WÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!!!!!!...
Tény és való, hogy én mindjárt megbolondulok, miadtad *a képernyőre mutogat* - ezt szűrd le úgy ahogy jónak látod.
Nem bírom ki szombatig, addig öngyi leszek...


-Adry-

Névtelen írta...

OMG!!!
Teljesen kész vagyok.2 napba tellett hogy tudjak komit írni.Ez egyszerűen sokk.Nem tudom mi játszódhat le a fejedbe amikor ilyen résznél abbahagyod.Az biztos hogy ki akarsz nyírni minket(vagy bolondokházába csukatni).Azér Bellát sajnálom.Nem kicsit fog kiakadni.Rem Maccel nem jön össze bár ki tudja.

Meg fogunk halni szombatig:( Ja, és én is kérek sorszámot a gyilkoláshoz:D
puszi

Unknown írta...

Szia Szylu!
Komolyan mondom, te azért írsz ilyeneket, hogy direkt kiakassz minket, és hogy a reakcióinkon röhögj. Te tényleg egy gonosz nőszemély vagy, de én nagyon bírlak. Nem vagy mindennapi! Különben én is nagyon jókat röhögtem a hozzá szólásokon , mindenki kiakadt köztük én is , sose bírtam Tanyat. Remélem a köviben Bella megint elrohan, mert az igazán gáz lenne! Ja és ugye nem tervezed ugyanezt Bellával és Macel?,
További jó gonoszkodást! Várom a kövit!
Üdv.: puszi.: Rozi

nellcsi írta...

ÁÁÁ hogy lehetsz ilyen itt befejezni kész kínzás Tanyának jól meg mondta Edward XD .Várom a kövit!puszi

~Lia Everglot~ írta...

ez durva egy fejezet lett... imádom... szokásosan OO. és kérlek emailben küld el azt a bizonyos linket, kíváncsi vagyok az "értelmi szerzőre"... Nagyon jó a fejezet, nah OO

Emőke írta...

Na neeeeeeeeeeeee...áááááá.Ez nem lehet igaz.H Ed és Tanya!!!Szylu!!!*picitmérgesennéz*
Basszus(bocsi),nem hiszem el.
Mac nagyon ari,bár tuti h többet akar Bellától,mint a lány tőle.
De kivi vok h mi lesz belőle.
Emmett...rezonancia bigyula.Kész vok!--->Imádom!
Jó volt a Carlisle-os szemszög.
Ed...hát akk nem csodálom h kerüli Tanyát.
Ha jól éreztem akk féltékeny Mac-re.Nem is kicsit.
Hát megint nagyon csúnya függővég lett.
Áááá már alig bírom kivárni a kövi részt.Szia

Megjegyzés küldése

 

blogger templates | Make Money Online