Vérvörös alkonyat

Sziasztok!

Még mindig lehet kérni a Vérvörös alkonyatot "PDF" formátumban, ha esetleg valaki még nem tette volna meg, és szeretné! :)
Az e-mail címem oldalt! ;)
Puszmancs

Szylu

2010. május 29., szombat

Meglepetés

Sziasztok!

Nem, ez nem a következő fejezet - mazochista azért én sem vagyok!XD -, de ha már szombat van, ne maradjon le a jól megszokott bejegyzés!
Sokan kérdeztétek, hogy milyen lett az érettségim, és tényleg nagyon örülök, hogy érdekel Benneteket, hogy mi van velem, ezért megosztom az eredményeimet. Ez persze még csak az írásbeli, majd jún. 5-én (szombat!) német emeltezek, és jún. 16-19 között lesz a közepem.
Na, szal: matek: 74% (ezen már nem tudok változtatni, de elégedett vagyok vele, mert hülye vagyok a matekhoz!XD), magyar 81% (nem szeretett a magyartanárom javításnál, vagy csak így bosszulta meg, hogy az óráján írok? :P), töri 83% (egész jó, rosszabbat vártam, és a töritanárom legalább nem torolta meg, hogy nála is írok! Vagy majd a szóbelin? :S), ekita 90% (zsiráf!), és a német emeltemet majd kedden tudom meg!
Na, és akkor most a meglepi!
Nem, ez most nem az én irományom lesz - már így is elegetek lehet belőlem! -, hanem az egyik barátnőm pihent volt irodalomórán és írt egy verset, jobban mondva ódát nekem!
Én meg megígértem neki, hogy kiteszem és most akkor törlesztek!
Remélem, hogy tetszeni fog nektek, én egy-két helyen vitatkoznék vele, de nem nyúltam bele!
Az ízelítő pedig holnap - vasárnap! - érkezik, mert megvolt a komihatár! Az új feji még nem tom, hogy mikor jön, majd értesítelek Benneteket róla!
Pusz és jó szórakozást!


„Ezennel hivatalosan is megadom az engedélyt B.Sz. alias Szylu velencei lakosnak, hogy internetes weboldalán – nem pénzszerzési céllal – közzétegye művemet.”


Szyluhoz

Fény vagy te a sötétben

Óh Szylu, te kegyetlen!

Aranykezed páratlan kincs,

Tehetségesebb nálad nincs

e földön; jól vág az eszed.

Műveid közkinccsé teszed

S hagysz minket szenvedni.

Még nem kész az új feji;

Gonosz vagy, egy szívtelen dög!

Ám kegyetlenséged mögött

Gyémántként fénylik tehetséged

Óh kérlek, szolgáld még a népet!

És én is leborulok előtted

Imába foglalom szent neved

Imádlak és szeretlek

Óh Szylu, te kegyetlen!

by: Asu

2010. április 20.

T.G. és M. Szakközépisk. 142-es terem, ablak felőli padsor, ötödik pad, jobboldalt (Szfv.)

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

Fény vagy te a sötétben

Óh Szylu, te kegyetlen! Ez a két sor fogott meg a legjobban :D

Névtelen írta...

Nagyon jó lett a versike vagy inkább oda. Még annyira nem ismerlek de ebből a pár sorból és a mai leveledből igen rád ismertem benne.

:Aranykezed páratlan kincs,

Tehetségesebb nálad nincs. Xd

További sok sikert irományodhoz és Grat az érettségidhez. És egy KALAPPAL a szóbelire.
ÜGYI VAGY!!!!:) HAJRÁ!!!!!!!!!!!!!

Pussssz
Krixta

Névtelen írta...

te ez egész jó lett így visszaolvasva :D:D

~Lia Everglot~ írta...

istenem, ezen mennyit szakadtunk azon az órán xD már azt hittem sose kerül fel... :D Asu, kuuurva nagy lett a vers:D

Pupi írta...

Asu, nekem is tetszik... Eszméletlen lett :D

Megjegyzés küldése

 

blogger templates | Make Money Online