Vérvörös alkonyat

Sziasztok!

Még mindig lehet kérni a Vérvörös alkonyatot "PDF" formátumban, ha esetleg valaki még nem tette volna meg, és szeretné! :)
Az e-mail címem oldalt! ;)
Puszmancs

Szylu

2010. május 10., hétfő

Ízelítő a 38. fejezetből kicsit másképp...

- Vááá, itt a sok zöldség!
- Szylu, viselkedj, mert kiszedlek onnan!
- Jó, jó, értettem. Megint korlátozni akarnak…
- Édesem, téged, soha. Már így is sötét vagy és korlátolt, mint egy lépcsőház.
- Hé, te inkább foglalkozz a telefonoddal és hagyd a dolgokat a nagyokra.
Sóhaj.
- Na, szal, sziasztok! Tervezőm el van foglalva, ugyanis ma rájött, hogy kiesett a gyakorlatból Guitar Hero terén, és most nagyban nyomja az ipart. Meg kissé gázosan indult a napja, mert…
- Ez szerintem nem érdekli őket…
- Te csak fogd be, és játszd a Smoke on the watert! Na, szóval a reggele igen vicces volt, mert 10 percen keresztül folytatott passzív kommunikációt a kávéfőzővel…
- De éreztem, hogy válaszolni akart!
- Jó, jó, persze, elhiszem. Utána meg belenézett a tükörbe és látnotok kellett volna az arcát, meg a haját! Csúúúúcs!
Semmi reakció a háttérből.
- Aztán meg a buszmegállóban majdnem hasra esett és sikeresen leégette magát egy anyuka meg a kisfia előtt.
Semmi.
- Annyira elmerült a Guitar Hero rejtelmeiben, hogy ha azt mondanám neki, hogy Jackson és Rob itt sétálgatnak az utcán…
- Ki, mi, hol?
(Puff!)
- Aucs, jól vagy? Csak szívatlak!
- Nem tudom. Nem hiszem… Nem láttad a telefonom?
- Reménytelen. (Sóhaj.) Na, tehát, elmartam a füzetét és kinéztem belőle egy frankó kis részt Nektek – ő tuti, hogy nem ezt adta volna, amilyen szívtelen –, ami nagyon tetszett. Csak az a gáz, hogy megírta előre ezt a jelenetet és azt sem tudom, hogy kinek a szemszöge, vagy hogy kik a szereplők! Persze, megkérdeztem tőle, de ébredés után vele beszélgetni? Kész öngyilkosság! Most meg azt mondja…
- Vááá, félrenyomtam!
- … tulajdonképpen még nem tudja. Na, szerintetek ez normális? Mindegy, a lényeg, hogy itt az ízelítő, de csak saját felelősségre! És ha rájöttök, hogy kikről szól, írjátok már meg!
Peace & love van!
U.i.: Annak a „kedves” névtelen kritikaírónak pedig, aki a 37. fejihez olyan „tartalmas” véleményt írt csak annyit üzennék, hogy mindenki magából indul ki, és ha neked ilyen problémáid vannak, akkor sürgősen keress fel egy orvost! Nem rosszindulatból mondom, vagy ilyenek, de tudod, a kulturált véleménynyilvánításnak is megvannak a bizonyos szabályai, amiket jó, ha ismer az ember!
De szereztél pár vicces pillanatot, szóval köszönöm!
És a 37. fejinél nem ez dilinyós gépelte el a címet, hanem a számnak ez a címe... Szegény csaj, ott dobta kútba az angol nyelvvizsgáját...

"Lágyan, tétován csúsztatta kezét nyakam oldalára és felemelte a fejemet. Tekintete tele volt fájdalommal, gyűlölettel, haraggal, bizonytalansággal és kétségbeeséssel, arca megviselt volt és nyúzott.
Bólintottam, mire óvatosan közelített felém, és arcomon éreztem leheletét.
- Ezt nem kéne – suttogta.
- Tudom – válaszoltam halkan, de nem tiltakoztam.
Ajkaink találkoztak, és vadul csókolni kezdtem őt…"

14 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia!
Fura volt az eleje, de tetszett! Uhh Szylu, jól beszóltál a csajnak! :)
A szereplők... Hát nem tudom, hogy pontosan kik is lehetnek azok. :( De annyi tippem azért van, hogy két vámpír és az egyik egy hím nevű egyed,a másik meg egy nő! Ügyi vagyok?! :D

Puszi és további kellemes estét: Gemma

Ui.: Nem tudom, hogy megkérhetlek-e rá, de azért megteszem. :D Szóval a barátnőmnek van egy blogja (nem Twilight-os) és szerintem nagyon jó, és megkérhetlek-e arra, hogy ha tetszik kiraknád az oldalra? "boci szemek"
De, ha nem szeretnéd megértem!
Köszi!
A címe: http://daphneandherdreams.blogspot.com/

kácsa írta...

Hali!

Őszintén megmondva 60x elolvastam(és ez halálosan komoly) de még mindig nem értem és szerintem nem is baj mert akkor csak "dühös" lennék rád, hogy miért ott abba ahol.

Puszika!:) :D

Ui: attól még jó volt hogy nem érettem

mesi28 írta...

Hello!
Jól van skizo Szylu, így kell ezt :DDD
sztem Edward Bella, bár ez túl kézenfekvő szal tuti nem ez fog kisülni belőle, a másik ötletem az h Bella és Mac.
De basszus ez a párbeszéd az elején :P nem baj, én is így szoktam :D az a legviccesebb amikor számba veszem mit felejtettem el hihi
de ezzel nem untatlak :P
puszka
mesi28

Rose23 írta...

Nekem is ugyan az az elméletem mint Mesinek...de sztem inkább Bella és Mac. Bár akkor nem mondaná h nem szabadna...mert ugye Edward ugye elviekbe gyűlöli Bellát(legalábbis így tudja:)...Nem-nem, újra olvastam és biztos h EdykexD innen tudom: "Tekintete tele volt fájdalommal, gyűlölettel, haraggal, bizonytalansággal és kétségbeeséssel,arca megviselt volt és nyúzott."Mac arca miért lenne megviselt és nyúzott??
na jó abba hagyom az okoskodást!!xD

Névtelen írta...

Tegnap reggel kezdtem el olvasni. Nem tudtam abbahagyni.Most szenvedek, mert nem jön a folytatás. Könyörgök!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Névtelen írta...

Szia!
Húúhh....hát ez nagyon jó lett! Remélem, hogy Edward és Bella az, de nem lehetek túl biztos benne....
És hát.....Vááá! Itt a sok zöldség!.... Jól sejtem, hogy abból a bizonyos magyar népmesék remixből vetted??xD
Dika

Névtelen írta...

SZYLU TE TEHETSÉGES SZADISTA DIKTATÓRIKUS PERSZÓNA!!!!
KOMOLYAN, HOGY TEHETSZ ILYET AZ EMBERISÉGGEL????????????A CSODÁLATOSAN GYILKOS FÜGGŐVÉGEIDET ELNÉZTEM EDDIG, NA, DE HOGY MÉG AZ ÍZLIBEN IS MINKET KÍNZOL!!! MI EZ????
oké lenyugodtam. Nagyon nagyn nagyon remélem, hogy ez Ed&Bells mert ha Mac lesz én Macöllek !!

Patri-cica írta...

Tetszik az ízelítő is...

Mint már írtam,ez Mac szemszöge szerintem.Így Mac fogja megcsókolni Bellát.Emiatt ellenkezik Bella eleinte,hisz ha Edward lenne,akkor megbeszélték volna a dolgot és nem mondaná ezt.

De ha mégis Edward...amit sajnos nagyon kétlek...akkor nagyon fogok neki örülni!

De úgy érzem nem ő,hanem Mac...és hozzátenném,hogy lehet hogy jófej és törődik Bellával,de ha ezt megteszi utálni fogom!Nagyon!!!

Cupp

Suzy írta...

hali!
Ez furi volt, de jó!
Nem akarnék hirdetni, de szeretném ha megnéznétek a blogomat:
www.suzyblogja.blogspot.com
nagyon szépen köszönöm!
Jó írást!

AmyC írta...

Amikor elolvastam először, akkor úgy sejtettem Bella szemszög és Edwarddal van, aztán egy pár nappal ezelőtti chat-böngészés után Mac váltotta le Edwardot, amiről szeretném azt hinni, hogy nem így van, mert má' megint egy újabb problem... aztán a hozzászólások elolvasása után, már azt sem tudom mit higgyek. Az a Mac szemszög és Bellával van is hihető lenne, vannak mellette és ellene szóló érvek, szal teljes a káosz. Várom a szombatot, hogy kiderüljön. :D

EsztiIi írta...

Izgalmas lesz a következő rész!
IMÁDOM!!!
O.M.G.! :)
Már nagyon várom a folytatást!
Puszi:Esztíí

~Lia Everglot~ írta...

holnap én is itt fogok toporzékolni drágaságom... baromi gyorsan tegyed fel a következő fejezetet OO

Névtelen írta...

háát szerintem edward és bella közt folyik ez a kis párbeszéd és szerintem bella szemszögéből, de lehet h edwardéból, mert ez: ,,Bólintottam, mire óvatosan közelített felém, és arcomon éreztem leheletét." <- olyan mintha bella szemszögéből lenne, de ez: ,,- Ezt nem kéne – suttogta.
- Tudom – válaszoltam halkan, de nem tiltakoztam.
Ajkaink találkoztak, és vadul csókolni kezdtem őt…" <- olyan mintha edwardéból, szerintem bár nemtudom.. remélem nem bella és mac közt folyik a párbeszéd.. *reménykedős fej* team edward vagyok ♥
és gratulálok :D

(:ClaryHerondale:) írta...

Szerintem ez olyan tipikus Tanya féle képzelgés. Nagyon jó volt az eleje az ízelítőnek! " Nem láttad a telefonomat? " Hatalmas! :D

Megjegyzés küldése

 

blogger templates | Make Money Online