Vérvörös alkonyat

Sziasztok!

Még mindig lehet kérni a Vérvörös alkonyatot "PDF" formátumban, ha esetleg valaki még nem tette volna meg, és szeretné! :)
Az e-mail címem oldalt! ;)
Puszmancs

Szylu

2010. május 24., hétfő

Ízelítő és díjeső

Sziasztok!
Hát, most nem megy a beszéd, sem az írás, mert annyira meg vagyok hatódva, szóval nézzétek el nekem. Először hozom a beígért ízelítőt. Gondolkodtam, hogy kegyes vagy kegyetlen legyek, de aztán egy harmadik opció mellett döntöttem: elgondolkodtató leszek. Rövid, de lehet rajta tanakodni!

"Annyira könnyű lett volna me
gtenni, mert a pillanat is adta magát, mégis haboztam. Vissza akartam vágni Edwardnak, hogy tudja, egy cseppet sem izgat, mit csinál és kivel, de nem okozhattam fájdalmat Macnek. A barátságunkat tenném tönkre ezzel a lépéssel."

Aztán, amiért az utóbbi három napban kétszer is bőgtem:

Az első két díjat egy pályamunkámért kaptam, amit Ti is elolvashattatok már az előző ízelítőnél betett linken, de most elárulhatom, hogy az 5. mű volt az enyém - szerencseszámom! - és a "Minden a feje tetejére áll..." címet kapta. Majd az oldalra is kikerül, csak nem akarok annyira hosszú bejegyzést csinálni...

A harmadik díjat pedig a Merengőn kaptam és ennél is eltörött a mécses!

Egyszerűen kifogytam a szavakból, sajnálom, de most nem tudok értelmesen kommunikálni! Csak HATALMAS KÖSZÖNET, hogy vagytok nekem és imádlak Benneteket!

Pusz

Szylu


6 megjegyzés:

Névtelen írta...

Gratulálok Szylu, szerintem megérdemelten kaptad meg a díjat. Ja, ettől függetlenül ki akarlak még nyírni :D

mesi28 írta...

nagyon gratulálok, megérdemelted mindet, és nagyon tetszett az ízli is, és most kivételesen tudom, hogy miről szólt, ilyen sincs minden nap :) nagyon nagyon tetszett!
pusza
mesi28

Hajni írta...

Gratulálok! Nagyon megérdemelted a díjakat! Fantasztikus töriket írsz! Puszi:Hajni

~Lia Everglot~ írta...

Nagyon nagyon nagyon nagyon gratulálok Csaj, és baromi büszke vagyok az én kicsi "férjecskémre" OO Megérdemelted, fantasztikusan írsz édesem!! :) puszi

Unknown írta...

Szia!

Csatlakoznék az előttem szólókhoz: Gratulálok!!! Nagyon ügyes vagy, minden elismerésem, és csak így tovább! ;-)

Puszi:

Judit

Nana írta...

Grat!!
KÉRLEK,HOZD ŐKET ÖSSZE!
Nana

Megjegyzés küldése

 

blogger templates | Make Money Online