Vérvörös alkonyat

Sziasztok!

Még mindig lehet kérni a Vérvörös alkonyatot "PDF" formátumban, ha esetleg valaki még nem tette volna meg, és szeretné! :)
Az e-mail címem oldalt! ;)
Puszmancs

Szylu

2010. május 6., csütörtök

Ízelítő a 37. fejezetből

Sziasztok!

Megérdemlitek? Nem, tulajdonképpen nem érdemlitek meg, hogy megszegve a szavamat ízelítőt adjak Nektek, de mégis megteszem. És hogy miért? Mert szemét vagyok, és olyan részt kaptok, ami..
Oké, nem folytatom, ennyit már a jó cselekedetekből! Az ajándékot viszont ne várjátok ma, mert azt nem hozom! Szombaton pedig beindul a gépezet és újult erővel fog jelentkezni a Vérvörös alkonyat! Készüljetek MINDENRE, de úgyse azt fogjátok kapni, mint amit vártok! Mert mikor csináltam én olyat? Hmmm... XD
És lesz még meglepi szombaton, szal biztonsági öveket bekapcsolni és visszaszámlálás indul! Már csak két nap!
Pusz
Szylu

"- Mióta lettél te ilyen roppant okos?
- Te meg mióta vagy olyan cinikus, mint Emmett? – zsörtölődött Jasper.
- Na! – hördült fel a sértett.
- Bocs, de ez az igazság – védekezett Jazz.
- Miért nem lehet egyszerűen leszállni rólam? – téptem ki magam a kezük közül és megálltam.
- Nem is állunk rajtad! – vigyorgott Emmett.
- Elmegyek vadászni. – Reménykedő arcuk láttán hozzátettem: - Egyedül.
Sóhajtottak, de utamra engedtek. Mielőtt még bevetettem volna magam a fák sűrűjébe, meghallottam a hátam mögül Emmett hangját.
- Addig kellett volna bepróbálkoznia Bellánál, amíg még itt volt. Ha így folytatja, soha nem fog lefektetni senkit sem!"

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia!!
Te egy jóságos gonosz angyalka vagy ott a a fejeden az ördög szarv de rajta lóg a glória is te jó ég:):):)
Lehet hogy gonosz volt az ízelitő de teljesen felcsigázott a biztonsági övet még nem kapcsoltam de a popcornt és egy pici nasit már el raktam:P:P
Emmett megjegyzései pedig mint mindig tagadhatatlanul perverzek és poénosak:P:P
Nos igen Edward hibázott és ez az eredménye..
remélem hogy egyszer majd vissza lehet állítani mindent a jó helyes ösvényre
Melinda

bOri írta...

Jajj köszönjük, hogy meg kegyelmeztél rajtunk s tettél ízelítőt a barátnőm is már csak arról beszél, hogy vajon mit fogsz írni :D Várjuk ám nagyon nagyon :D
S remélem h jól sikerültek az eddigi éretségi vizsgák és remélem h az elkövetkezendőek is jól fognak sikerülni! :D
bOri

mesi28 írta...

Hello!
Jujj de jó lett az ízelítő :DDD
szánom bánom én se írtam neked komit az előzőbe...bár szentem elvagy te a baromságaim nélkül is :D szal hát ez nagyon tetszett!!!
szerintem ez most kivételesen nem lett kegyetlen, de el ne bízd itt nekem magad xP
Em tök jófej volt benne!szegény Ed h ki volt bukva mááár :P jajj még mindig előttem van ahogy leroskad a lépcsőre *könnyek a szembe*
oks, egyáltalán nem vok érzelmileg labilis ááá dehogy xDD
na most asszem bőségesen teletömtem a fejed a hülyeségeimmel, különben is ma fejbe talált egy focilabda szal vezsélyes vok muhaha :DDD
mentem is, puszka
mesi28

Névtelen írta...

SZIA gonosz vagíy legyen már szombaaaaat amúgy jó a sztori csak így tovább gratula

Rose23 írta...

Édes bogaram szombat van!!!!hol a 37.dik feji??:'(
Szylu!!!!!!!!!!!!!!!!!!! megfogok örülni és akkor nem lesz túl sokáig a You are my destinyből új feji!!(legalábbis nem olyan fantázia dús, a függővégekből is több lesz ha Mesi szabad kezet kap!!!)Segítség!!!!Kéne az ellenszer!!!!37.dik feji merre jársz?:D
Please help me!!!!

(:ClaryHerondale:) írta...

Istenkém! Emmett mindig csak a szexre gondol! Különben nagyon szuper lett! Szerintem Emmettnek mindig igaza van. Már nagyon várom a kövit!

Megjegyzés küldése

 

blogger templates | Make Money Online