Vérvörös alkonyat

Sziasztok!

Még mindig lehet kérni a Vérvörös alkonyatot "PDF" formátumban, ha esetleg valaki még nem tette volna meg, és szeretné! :)
Az e-mail címem oldalt! ;)
Puszmancs

Szylu

2010. április 24., szombat

Uborkaszezon (első rész)

Sziasztok!

Mivel madarat lehetne fogatni velem - sikeres nyelvvizsga, Pupim meglepije, bOri meglepije, Dorszíí "gonoszsága" és ilyen szép dolgok -, ezért gondoltam, hogy kedves leszek. Ha én kedves vagyok, az csak jót jelent Nektek... vagy sem... Majd kiderül...
Szóval itt van öt apró nyers, vágatlan jelenet (trailer, ha úgy tetszikXD) a következő fejezetekből, tessék vinni és lehet gondolkodni, hogy vajon kik között zajlik a párbeszéd... Várom az ötleteket is...XD
Ezek természetesen még változhatnak, ahogy majd írom a sztorit, de már ilyenek körvonalazódnak bennem... És nem feltétlenül ilyen sorrendben kerülnek majd elő.
Viszont egy kicsit szomorú is vagyok, mert nem nagyon dobáltatok meg komikkal az "utolsó" fejinél... Ennyire borzalmas lett? (Kétségbeesés szélén áll...)
Jah, és még egy dolog: szavazásra bocsátom, hogy a 37. fejezetet kinek a szemszögével nyissam meg, mert én teljesen tanácstalan vagyok, és percenként változtatom az ötleteim. Tehát lehet szavazni és csak annyit kérek, hogy az "Egyéb"-re voksolók dobjanak már egy komit ide, vagy mailt, hogy ki másra gondoltak...
És Pupim köszönöm!

Nyers jelenetek:

- Emmett mégis mit művel?
- Elvegyül a tömegben.

- Igazán sikeresen álcázza magát!
- Nincs abban semmi rossz, ha az ember vámpírnak öltözik.
- Kivéve, ha az illető maga is vámpír…

- Öhm, Bella, beszélhetnénk?
- Most is azt tesszük!
- Lehetőleg négyszemközt.
- Vadászatnál találkozunk.
- Hallgatlak.

- Most haragszol?
- Szoktam?
- Igen, szoktál.
- Akkor haragszom.
- És kiengesztelhetlek?

- Azt ne mondd, hogy ez a nyálgolyó a pasid?
- Ha ilyen barátnőm lenne, már rég a szájában lógnék és nem az enyémet jártatnám!
- Ha ekkora arcom lenne, ki sem férnék vele az ajtón!
- Hagyd, nem érdemes vele foglalkozni!
- Csak nem hiszed, hogy tűröm ezt a sértegetést?!

- Ezt meg kell beszélnünk! Nem tehetsz úgy, mintha…
- Semmiről nem kell beszélnünk!
- De…
- Attól, hogy egyszer lefeküdtem veled, még nem leszek a tulajdonod!
- Ezt nem mondhatod komolyan?


Pusz
Szylu

U.i.:Már csak két hét...

9 megjegyzés:

Pupi írta...

Na ez gonosz voooooooooooooooooooooltXD

Az utolsó kettőre van tippemXD

Am nagyon szívesen a meglepit. Puszillak Pupi

bogeszzz írta...

hali az utolsó
szerintem biztos, hogy edward és bella
am nagyon jó

Névtelen írta...

Attól, hogy egyszer lefeküdtem veled, még nem leszek a tulajdonod!

tapsikolva ugrándozik, miközben szegény Uros(szerb ismerős) hülyének nézi.

Patri-cica írta...

hmmm...izé...

Fogalmam sincs,hogy mit tervezel...mármint a következő résszel,így nem tudok szavazni a szemszögről!Bár Edward részéről érdekelne inkább,hisz azt tudjuk,hogy Bella miket gondol...

A párbeszédek pedig...

-az utolsó biztosan Edward és Bella közötti,de az nem a következő fejezetben lesz az tuti!(azért gondolom,hogy köztük lesz,mivel a többiek már nem csak 1x...!Igaz eddig még ők sem...de ugyebár tudjuk,hogy lesz valami majd!)

Hosszú ez a 2 hét...

Na cupp!

Unknown írta...

Szia Szylu! Örülök a sikeres vizsgádnak, remélem a többi is így sikerül! Nekem szerencsém van én már rég túl vagyok az érettségi hercehurcákon. Gondolok rád és mindenki más vizsgázóra. Na most a legutolsó fejezethez nem mertem komit írni mert kissé ideges lettem, hogy Bella lelépett. Megértem én őt meg hát tudom hallott egykét dolgot amit félre értett, de nem lehetnének kicsit boldogok? Na jó majd kiderül mit tartogatsz nekünk. Mostantól rendszeres olvasód leszek, mert te is szuper jól írsz! Sok sikert és minden jót kívánok! Üdv.:Rozi

Unknown írta...

Szia!

Hé, te kis hamis! Ez így nem ér, de komolyan... Ez a-vastag-mézesmadzagot-kegyetlenül-elhúzom-többször-is-az-orruk-előtt - dolog nem szép ám! Na jó, az is igaz, hogy ez a pár csepp tartja bennünk a lelket pillanatnyilag, szóval megbocsátok és köszi. :-) És persze örömmel vettem tudomásul, hogy a drámai ideiglenes-befejezés ellenére azért sikerült megőrizned a szokásos humoros hangodat! :-)

Légy jó!

Judit

Ui.: Hogy érted azt, hogy nem árasztottunk el komikkal az utolsó fejezet után? Ezt kikérem magamnak! Én minden sokkhatás ellenére például rekordhosszúságú komit írtam! (És megjegyzem, nem voltam egyedül.)

Névtelen írta...

Szia!!
Gratulálok a nyelvvizsgádhoz!!!
Az utolsó két párbeszéd szerintem Ed és Bella között van vagy Macario és Bella között
Az eleje pedig Alice Emmett és Bella között nem tudom eldönteni nha és nyálgolyó pasid résznél szerintem Macario és Edward között vagy Emmett ám Bella is szerepel benne!!
Szerintem a következő fejezet Bella szemszögéből vagy Alice szemszögéből írhatnád kíváncsi vagyok rá ám mindegy hogy melyik lesz egy biztos örömmel fogom olvasni..
Ám teljesen felcsigáztál nem szép dolog de tetszik::):)Alig várom hogy Bella mit fog cselekedni és i van eközben Cullenékkel:):):)
Amúgy nagyon rosszul gondolod és érzed hogy az utolsó fejezet rossz lett, butaság hihetetlen lett rágódott is a kis buksim hogy mi lesz a családdal és a szerelmespárunkkal, nagyon szeretem a történetedet jól írsz úgyhogy ne kételkedj magadban!!!!:)
Melinda

norcs. írta...

az első sztem Jasper és Bella
a második az egyik tuti Bella másik? hát nem tom alán Edwrad, de nem tudom....
a harmadik sztem Edwrad és Bella
a negyedik az Edwrad, Bella meg valami idegen, aki eddig még nem nagyon tünt fel a töriben, vagy iesmi:D
az utolsó az meg szintén Edwrad Bella:D
és ez igy gonosz volt tőled, ezeka részek, nagyon kíváncsi vagyok, hogy minek a jelenetei lesznek...:D
puszi

Névtelen írta...

Gratulálok a nyelvvizsgádhoz!
És ezek a párbeszédek... nagyon tetszettek! Nem sok képzelőerővel áldottak meg, úgyhogy kíváncsi vagyok, hogy kik között zajlanak. :)
2 hét... azt még csak kibírom valahogyan...

Megjegyzés küldése

 

blogger templates | Make Money Online