Vérvörös alkonyat

Sziasztok!

Még mindig lehet kérni a Vérvörös alkonyatot "PDF" formátumban, ha esetleg valaki még nem tette volna meg, és szeretné! :)
Az e-mail címem oldalt! ;)
Puszmancs

Szylu

2010. március 30., kedd

Ízelítő helyett...

Nem, azért azt nem merem megcsinálni!
Amúgy sziasztok!
Na, arról van szó, hogy ma nem csak ízelítőt kaptok, hanem valami különlegeset is, de először essünk túl a megszokott dolgokon! Tehát itt az ízli a kövi fejiből, vegyétek és vigyétek!XD Az utóbbi hetekben próbáltam nem "annyira" durva előzeteseket hozni, de ezt egyszerűen nem lehetett kihagyni!:P
A kockázatokért és mellékhatásokért nem (ismétlem NEM) vállalok felelősséget!

"Felkacagtam és megcsóváltam a fejem. Annyira könnyűnek és gondtalannak éreztem magam, hogy szinte megrészegültem. Soha nem szórakoztam még ilyen jól, soha nem voltam még ilyen nyugodt és felszabadult. Lehet, hogy mindez Bella miatt történik? Ő változtatott volna meg ennyire? És ha igen, hogy volt képes rá? Kész rejtély ez a lány, ez nem vitás!
Teste szorosan és tökéletesen simult az enyémhez, de annyira alacsonyan ült rajtam, hogy fejét nem tudta kényelmesen elhelyezni vállamon..."

Ha megvolt a hatás, akkor lépjünk át a másik meglepire!
A múlt héten voltak a sulinapok nálunk, és ezen alkalomból mindig szoktak diákigazgató-választást rendezni. Ez idén sem volt másképp, azzal a kis különbséggel, hogy most az osztályunk is nevezett. A történethez az is hozzátartozik, hogy keddre kellett volna leadni a kész vidit és úgy volt, hogy két másik osztálytársam indul. Ők nem tudták megcsinálni a filmüket időre, ezért visszaléptek. Másik osztálytársamnál megindult a vezérhangya kedd este, hogy kérjünk haladékot, és akkor induljunk mégis! Az engedélyt megkaptuk, így csütörtökön, egy egész napos forgatás és kb. 6 órás vágás után az eredményt fel tudtuk mutatni!:D
Négy nevezőből a szép harmadik helyet csíptük meg, de ez engem nem vigasztal, mert egy fogadásnak köszönhetően pancsizni fogok a filmben látott tóban júniusban!XD (A kövi vidit sztem arról fogjátok majd látni!)
Na, de akkor az ominózus videót itt tekinthetitek meg, és mi más lenne a témája, mint...
http://www.dailymotion.com/video/xcq4xu_13d-kampanyfilm_fun
(Az osztálytársak engedélyét megszereztem, hogy közölhessem, mert én még ilyen személyiségi jogokra is odafigyelek.)
Kérdések és kérések chatben és komiban!XD
Pusz

14 megjegyzés:

Unknown írta...

:-) :-) :-)

Unknown írta...

Jé, most tényleg én lettem az első! XD El sem hiszem. Na mindegy, térjünk a lényegre: MIKOR LESZ FOLYTATÁS? És persze pontosan MIKOR LESZ A PANCSI A TÓBAN? :-)

Unknown írta...

Ja, és még valami: Tudod kivel szórakozz az "ízelítő helyett" szövegekkel, jó?! :-)

Judit

Kata írta...

Naneee! Ez aztán a kampányvidi. XD
Amúgy imádom a történetet, és a kis ízelítővel felkorbácsoltad az érdeklődésemet.
Pussz Katica

norcs. írta...

Jó volt a vidi :D
amugy te Benne voltál magában a videóban?:D
és ez az előzetes.. annyira várom a frisset :D
puszi

Névtelen írta...

azért nem volt semmi ez a videó...zentek mi? XD
jót röhögtem rajta...ha a tiétek a 3. akkor kiváncsi lennék az első kettőre is...XD

Névtelen írta...

Szia!
Nagyon jó lett a videó! Jókat nevettem rajta! Szerintem fel kéne rakni youtube-ra!
Gemma

Névtelen írta...

Szia:) az izelítő nagyon jó nah és avideó..állatli jóó... :9 nagyon sokat röhögtem rajta... :)
grat hozzá :)

Névtelen írta...

Szia!
Marha jó lett, de tényleg. A röhögéstől majdnem lefordultam a székről! Én tuti, hogy a 13D-re szavaztam volna. Aki nem így tett az azt hiszem vak. Tényleg állati jó volt.
PUXD

Névtelen írta...

Hát szakdtam én is a röhögéstől :) És én is biztos a 13Dre szavztam volna :) Téll te is játszottál a filmben? Ja és remélem hamar lesz friss, mert már alig várom :)
Pussz Elena

[Miharu] írta...

Ahhh, ezt el sem hiszem! En pont a melletted levo Kodoba jarok, es asszem van egypar kozos ismerosunk (Huber Hajnit sztem ismered). Amikor meglattam a kampanyvidit, nagyon meglepodtem, dehat az elet tele van meglepetesekkel... Amugy nagyon jo lett, en ratok szavaztam volna :) Ja, es nagyon szeretem a tortenetet is, mar a legelejetol fogva olvasom, csak idaig az "anonim rajongotabort" erositettem. Am Merengon kendvenc vagy =)
Pussz: Lia

Névtelen írta...

Kedves Lia, így Szylu nevében is megnyugtatlak téged: olyannyira ismeri, hogy közös osztálytársunk :D:D

Asu voltam XD

Patri-cica írta...

Szia!

Csak a minap találtam rá a blogodra teljesen véletlenül...és gondoltam leírom neked(2x is elolvastam és fogom ezentúl is olvasni,remélem még sokáig folytatod)...bár ennyi komment után már úgyis tudhatod...szóval nagyon tehetséges vagy!
Jól fogalmazol és hihetetlen feszültséget keltesz az olvasókban!Bennem is...bevallom.Egyszerre imádom és utálom ezeket a befejezéseket! :-D

Na de itt jön a lényeg:Van 1 naggggyon "félő" elképzelésem hogy hogyan folytatódik tovább(és itt most nem az esetleges csókra gondolok,annak már rég itt volt az ideje!)
Sokkal inkább a "FURA" látomásra...(és azzal sem az a bajom,hogy mi fog történni,hisz egyértelműen oda fog vezetni majd a dolog!)

:-D

Szóval akkor mi is a problémám?
hmmm-...
Nem írom le ide,mert lehet hogy csak én gondolom ezt...vagy esetleg jöttem rá "talán"!
De mihelyt az én elképzeléseim felé halad a "dolog" azonnal jelzem!

Várom a folytatást!NAGYON

Alice656 írta...

Nagyon jó a videó! Grat! kár, hogy nem ti nyertetek!

Megjegyzés küldése

 

blogger templates | Make Money Online