Vérvörös alkonyat

Sziasztok!

Még mindig lehet kérni a Vérvörös alkonyatot "PDF" formátumban, ha esetleg valaki még nem tette volna meg, és szeretné! :)
Az e-mail címem oldalt! ;)
Puszmancs

Szylu

2010. március 4., csütörtök

Vérvörös alkonyat - 30. fejezet

Sziasztok!

Íme, elérkeztünk az ominózus 30. fejezethez, ahol végre lehull a lepel a híres-hírhedt Mirandáról... Vagy mégsem? :O Ha jól emlékszem 21 fejezet óta húzom az agyatokat ezzel, ezért megérdemlitek ezt az apró választ.
Na meg persze arra is választ adok, hogy ki az a nő, aki felbukkan és hol is vagyunk tulajdonképpen? Hova ment Edward?
Oké, nem fárasztalak Benneteket tovább, csak még annyit, hogy "történelmi" pillanat az, hogy csütörtökön frissítek és ne is nagyon számítsatok rá a közeljövőben. Volt egy nyugisabb hetem, de ennek vége...
A fejezetcím egy Hoobastank szám, amit "ronggyá" hallgattam írás közben.
Azt hiszem, most nem kell mondanom a 40 kritikát, mert... Majd meglátjátok!
Pusz


„More than a memory”

(Edward szemszöge)

Az erős lámpafény a megfakult lapokra hullt, ahogyan kezeim között forgattam a sárga könyv oldalait. A tinta erősen megkopott, de tökéletes látásomnak köszönhetően ez sem hátráltathatott tevékenységemben. Gyengéden futtattam át ujjaimat a díszes, cirádás betűkön valami használható és értékes információ után kutatva. Már egy hete voltam itt, és még semmi eredmény. Lehangoló…
A körülöttem lévő asztaloknál egyetemisták és főiskolások görnyedtek füzeteik fölé. Sziluettjük árnyékot vetett a falakra és szorgalmasan körmöltek. Elmosolyodtam a látványukra és folytattam a munkámat.
„Hogy a fenébe hozzak neki össze holnapra 20 oldalt a függetlenségi háborúból?” – fortyogott egy srác magában.
„Vajon elhív ma vacsorázni?” – álmodozott egy lány az analízisleckéje felett.
„Azt hiszem, elhagytam a lakáskulcsomat!” – esett kétségbe egy szemüveges fiú és feltúrta a táskáját.
Ilyen és ehhez hasonló gondolatok hatoltak be elmémbe, de csak jót szórakoztam rajtuk, amikor egy hang erősebben ütötte meg a fülemet.
- Szia! Zavarhatlak egy pillanatra?
Felnézve egy rendellenesen sötétvörös hajú lányt pillantottam meg, aki saját gondolatai szerint csábosan mosolygott. Elcsodálkoztam egy percre, hogy ember létére hogy nem fagyott meg? A mélyen dekoltált ujjatlan felső és a miniszoknya más srácnál biztosan megtette volna a kellő hatást, de én csak lekicsinylően szemléltem meg.
- Az igazat megvallva most nem éppen alkalmas – mondtam udvariasan és lapoztam.
„Oh, gyerünk! Ne kéresd magad!” – gondolta és rátámaszkodott az asztalomra.
- Csak pár kérdést szeretnék feltenni neked. Tudod, egy tanulmányomhoz készítek kérdőíves felmérést és gondoltam, te talán segíthetnél.
- Nem hallottad, hogy nem ér rá! – csattant fel mögöttem egy másik női hang és két kéz a vállamra csúszott.
„Hülye kis ribanc!” – dühöngött magában a miniszoknyás csaj és fintorogva elmosolyodott, majd eldübörgött.
Megmentőm levágódott mellém a székre és karba fonta a kezeit.
- Te meg mit keresel itt? – nyíltak tágra a szemeim.
- Kirángatlak a kínos szituációból – válaszolta nyugodtan.
- De hogy kerülsz ide? – A döbbenetem még mindig nem múlt el.
Gyöngyözően felkacagott, de olyan magas hangon, hogy csak az én fülem hallhatta.
- Azt hittem, hogy minimum egy köszönömöt megérdemelnék, de te tudod! – vonta meg a vállát. – Amúgy, szia Edward!
- Köszönöm, Kate – mosolyodtam el. – És örülök, hogy látlak!
- Szintúgy – nyomott két puszit az arcomra és közelebb húzódott székestől együtt. – Mit ügyködsz?
- Én kérdeztem előbb! – mutattam rá, hogy még mindig nem felelt a kérdésemre.
„Azt hittem, már rég kiolvastad a fejemből” – emelte meg kétszer egymás után a szemöldökét, mire hangtalanul nevetni kezdtem.
- Isten ments, hogy a Denali-testvérek valamelyikének a fejében turkáljak!
Ártatlanul tágra nyitotta a szemeit és roppant jó kislányos arcot vágott.
„Nem is vagyunk annyira…” – kereste a szót, de kisegítettem.
- Emberszeretők?
Mindketten nevettünk, majd Kate végre kibökte, hogy miért van Chicago kellős közepén és miért ődöng egy könyvtárban.
- Háttérinformációkat gyűjtök egy bizonyos személyről. – Maga elé húzta a poros könyvet és megszemlélte. – De úgy látom, nem csak én foglalatoskodom ezzel. Bár nekem nem kellett ilyen mélyre ásnom.
- Csak nem az új jövevényetek után nyomozol? – kérdeztem hűvösen.
- Mac után? – kérdezett vissza. – Ááá, dehogy. Vele minden okés.
- Minden okés?! – csattantam fel kicsit hangosabban, mire minden fej felénk fordult. Lehalkítottam a hangom és úgy folytattam. – Szerinted egy Volturival minden rendben van?
- Macario már régóta nem a Volturi testőrség tagja. Mellesleg pedig vegetáriánus életmódot folytat, akárcsak mi. Rendes srácnak tűnik.
- Én is rendes srácnak tűnök, mégsem vagyok az. A külsőség nem számít.
- Te tényleg rendes srác vagy – mondta mosolyogva. – Hacsak nem álltál be sorozatgyilkosnak az elmúlt két évben, amíg nem találkoztunk.
Nem válaszoltam, csak mereven bámultam a közeli könyvespolcot.
- Edward? - nógatott Kate.
- Hosszú, de a rövidített változat úgy hangzik, hogy gyarapodott a családunk még egy taggal.
- De hiszen ez szuper! – lelkendezett Katrina.
- Furcsa a fogalomszótárad, ha szupernek nevezed azt, amikor nyakon harapsz egy védtelen lányt, hogy az utolsó csepp vérét is kiszívd, és a testvéreidnek kell letépniük róla - suttogtam. – Az örök kárhozatra ítéltem őt.
- Sajnálom – súgta Kate és megszorította a kezem. – Akarsz beszélni róla?
- Inkább nem – mormoltam elfúló hangon, mert elhagyott az erőm. Erre még nem voltam felkészülve.
Egy toll halk sercegése hatolt be a fülembe, ahogyan végigszántott a papíron. Kate és én is makacs hallgatásba burkolóztunk, míg végül ő törte meg a csendet.
- Az egyik volt pasim után nyomozok – közölte egyszerűen, de vámpírérzékeimet nem tudta átverni. Idegei pattanásig feszültek.
- Csak volt? – próbáltam elütni egy poénnal az ügyet.
- Hé, nem úgy volt! – méltatlankodott a lány.
A gondolatai viszont elmesélték az egész történetet.
- Nagyon odalehetsz érte, ha még azt is elnézed neki, hogy megcsalt – mosolyodtam el finoman.
- Egy frászt! – dühöngött és arany szemei résznyire szűkültek. – Kicsinálom a hapsit!
- De még mindig nem értem, hogy mit keresel itt? – értetlenkedtem.
- Mr. Casanova itt tanul Ms. Tökéletesen Alkalmas Vagyok Arra, Hogy Velem Csalj Meggel együtt, és úgy gondoltam, meglepem őket. Ma kell lejönniük ide… - dühösen izzott a szeme.
A terem túlsó felében nyílt az ajtó és két fiatal – egy fiú és egy lány – lépett be rajta, átkarolva egymást. Kate keze ökölbe szorult és odasúgta nekem:
- Örülök, hogy láttalak! Puszilom a többieket, neked meg sok sikert a kutatáshoz. – Felállt és visszatolva a széket lehajolt hozzám és a fülembe suttogta. – Most pedig dőlj hátra és élvezd a műsort, mert ilyet nem mindig fogsz látni!
Méltóságteljesen odalépdelt az ölelkező pároshoz. A srác teljesen lemerevedett és megkukult. A csaj fölényesen mérte végig Kate-et.
„Ez meg mi a fenét akar itt?”
- David! – búgta gyengéden Kate és a fiú álla alá nyúlva szenvedélyesen megcsókolta.
Köhögni kezdtem, hogy elnyomjam kacagásomat. Hát, igen! Egy újszülött vámpírnál már csak egy féltékeny vámpír veszélyesebb és kiszámíthatatlanabb.
- Köszönök mindent! – Megsimította az arcát. – Igazán jól szórakoztunk!
Lazán odatáncolt az ajtóhoz, kinyitotta és a küszöbről hátrafordulva rám kacsintott.
A következő pillanatban hatalmas csattanással landolt Ms. T.A.V.A.H.V.Cs.M. tenyere Mr. Casanova arcán és a lány fejhangon ordítani kezdett:
- Te utolsó, szemétláda disznó! – Visszakézből lekevert még egyet a srácnak, míg a könyvtáros próbálta kitoloncolni őket a teremből. Kate addigra már felszívódott.
A fiatalság tapssal jutalmazta a showműsort, én meg csak csóváltam a fejem.
Nők! Tényleg lehetetlen őket megérteni!
Becsuktam a hasznavehetetlen könyvet és a levéltári részlegbe visszatérve újabb után kutattam. A könyvek gerincén húztam végig az ujjaimat és szemem megakadt egy piszkos bordó köteten. Az arany cím az oldaláról rég lekopott, ezért kénytelen voltam levenni a polcról, hogy elolvassam.
A XIX.-XX. század fordulójának nagy nemesi családjai
Nem tudom miért nyitottam ki a megfakult lapokat takaró borítót, de az első oldal elolvasása után majdnem kiejtettem a könyvet a kezemből.
Egy név bontakozott ki a sok szó közül: Wyson.
Ahhoz is türelmetlen voltam, hogy átmenjek az olvasóterembe. Leültem a földre és lázasan lapoztam fel a tartalomjegyzék mutatta oldalt.
Hamarosan az állam egyik leggazdagabb családjának a története bontakozott ki "lelki" szemeim előtt. A Wyson-család meglévő vagyonát érdekházasságok tucatjával növelte és felemelkedésük töretlennek látszott egészen addig, míg az 1894-ben született Patric Wyson úgy nem döntött, hogy nem veszi el a számára kijelölt lányt.
Az apa szörnyű haragra gerjedt és elsőszülött fiát kitagadta, így minden vagyon lányára szállt és házasságával "hivatalosan" eltűnt a Wyson név.
A következő oldalon egy családfa rajza vezetett le szépen, hogyan növekedett a família. A lap alján lehetett látni, ahogyan a család kettévált és Patric Wyson elvette feleségül Helga Simonst, majd megszületett két lányuk Miranda és Mathilda.
Oké, azt hiszem, duplán látok! Csak káprázott a szemem!
Gyorsan elolvastam még ötször a neveket, de mindig ugyanarra az eredményre jutottam. Tuti, hogy kezdek meghülyülni! Hiszen minden jel arra utalt, hogy Miranda halála után tényleg kihalt a Wyson név. De ez most akkor mi?
Felkeltem a földről és odasiettem a könyvtároshoz, aki a Kate-David incidens után eléggé borsos hangulatban volt, de amint felnézett rám, hatalmas mosoly ült ki az arcára.
- Miben segíthetek a fiatalembernek? - kérdezte pilláit rebegtetve.
Kezét csábosan - saját bevallása szerint csábosan - a nyakára tette és fátyolos tekintettel vizslatott.
"Azt tudom, hogy te miben segíthetnél nekem!" - gondolta és gondolatai meglódultak.
- Szeretnék érdeklődni, hogy nem téves-e itt ez az adat - toltam elé a könyvet és rámutattam a nevekre. - Tudomásom szerint a Wyson-Simons házaspárnak csak egy gyermekük született.
A nő feltolta a szemüveget az orrán, tanulmányozta a kritikus adatokat, majd a számítógéphez gurult székestől és bepötyögött valamit.
Elavult masina lehetett, ugyanis percekig tartott, mire kidobta az eredményeket. Addig "jótevőm" rajtam legeltette a szemeit és "szebbnél szebb" gondolatait akaratlanul is megosztotta velem.
Borzalom, hogy egy könyvtárosnak milyen kreatív fantáziája van! Oké, nem azt mondom, hogy nem szép, sőt akár csinosnak is mondható - fiatal, 25 év körüli, jó testi adottságokkal megáldott -, de nem az esetem.
Háttal az asztalnak támaszkodtam, hogy ne kelljen elviselnem epekedő tekintetét és az utolsó otthon töltött napra gondoltam.
Bella halk hangjára, ahogyan utánam kiáltott, majd a gyengéd, de meghitt ölelésre, amiben részesített. Az érzésre, ami akkor kerített hatalmába, amikor puha ajka finoman, szinte már lepkeszárny könnyedén súrolta járomcsontomat és egy pillanatra megremegtem.
Megdöbbentem, hogy mennyire közvetlenül, nyíltan és testvériesen viselkedett velem szemben.
Én viszont…
- Azt hiszem, találtam valamit – rángatott ki álomvilágomból a könyvtáros nő, és felém fordította a képernyőt. – A születési anyakönyvi kivonatok másolatai között bukkantam rá.
Az anya, Helga Simons aznap éjjen két ikerlánynak, Mirandának és Mathildának adott életet, de csak az egyik gyermeket tudták felnevelni. A másik csecsemőt adoptálták, de a Wyson nevet meghagyták neki.
Az orvos aláírása is ott volt a lapon – megkopott, elhalványult kézírás, alig olvasható a gyors kézmozdulat miatt –, de tekintetem már a másik cellára siklott. Ott egy újságcikk volt látható, ami arról tudósított, hogy Mathilda Wyson házasságot kötött…
Agyam utolért és kapkodva lélegeztem, míg szemem a két dokumentum között ingázott.
A két név beleégett az íriszembe.
Cullen… Swan…

U.i.: Azt hiszem, életem legkegyetlenebb és legbrutálisabb függővégét írtam most meg, amire még büszke is vagyok! Muhahaha!
De lehet komikban szavazni, hogy Ti melyiket gondoltátok a legidegtépőbbnek! Folyt. köv...

47 megjegyzés:

Pupi írta...

Szia Csajszim!
Tényleg nem találtam ki hogy kivel találkozott Ed a könyvtárban.
De örülök, hogy Kate volt az, és nem Tanya. :D
Isteni lett a fejezet, imádtam. Voltak benne elgépelések is, jupííí. :D Remélem hogy mindet megtaláltam, mert 3x is átnéztem. XD
Pusszancs
Szélvész Overdose Pupi

Pupi írta...

A legidegtépőbb nekem az utolsó sor volt. Jupííí első komis vagyok.
Apró örömök az életemben :D

mesi28 írta...

Szylu...Ez no comment...SOKKOT KAPTAM ÚGY ÁM

Névtelen írta...

Imádtam!
Szylu ez is fantasztikus lett!
Várom akövit
Luca

Névtelen írta...

Mikor lesz folytatás??????
Én ezt nem bírom ki!!!!!!
Ez volt életed leggonoszabb húzása! Itt befejezni?? Miért?
különben nagyon tetszett az a Kate-es rész. Jót nevettem rajta. Na igen. A női praktikák. Folytatást akarok!!!!!!

Eni írta...

Oh My Fucking God!!!
Most tudom, h csak olyat mondanék amit megbánok, de muszáj
Hogy a rohadt kurva életben tudsz te ilyen kibaszottul idegtépő függővéget kreálni????!!
Menj a pokolba! Itt tépkedem a hajamat le van esve az állam és faszom tudja, h most mi van pontosan!
Kapd be!
Most ez a fejezet kurvára felbaszott! ÁÁÁÁÁ
Az este gyilkoságra készülök és az első ember, aki idegesíteni mer az húzza a rövidebbet. Ez a te lelkeden fog száradni SZYLU!!!
Te geci szadista istennő!!!!
Hogy lehet valakit ennyire utálni és isteníteni is egyben!!! Basszd meg magad! Kurva jó vagy (mármint az írásban XD)
ISZONYÚÚÚÚÚÚÚÚAN VÁROM AZT A FRISSST!!!!

(ezer bocs a trágár kommentért, de ezt váltatottad ki belőlem! és még soha nem írta ekkora komit! Most örülj!)

ÁÁÁÁ és nincs Pux

Unknown írta...

Na jó, bevallom, nekem sem sikerült előre kitalálnom, kiről is lesz szó... :-) De szokás szerint még jobb lett, mint amire előzőleg az én szerényebb fantáziámból futotta... Viszont már megint az agyamra mennek ezek a szerelmesek! De komolyan. Bella a nemlétező Tanya-ügy miatt görcsöl, Edwardot meg amiatt eszi a penész, hogy Bella csak tesóként szereti-e... Testvérként, na persze... :-) Az ég szerelmére! Meddig fognak ezek még itt szerencsétlenkedni?! Süti is legyen már, sok-sok bonbonnal!!! Ja, a másik: Ilyen új szálat behozni a végén, amit ennyire nem varrsz el?! Te jó ég... Na, majd holnap megbeszéljük a suliban, jó?! :-)
Reszkess!
Judit

Névtelen írta...

ez nem ér!!! miért pont itt kellett abba hagyni???:D amúgy nagyon jó lett:) hát én is örülök, hogy nem Tanya volt:) és hát az a Kate-es és Davides eset:) hihi:P és mi van a Cullen és a Swan névvel? én nem értem:) kérlek siess a következő fejezettel:)
Puszi:)

Morgina írta...

Szia
Gina vagyok ez fantasztikus lett. Igazán aranyos volt a könyvtári jelenet. Kate igazán ki tett magáért. Hát nem semmi jelent volt, nekem nagyon tetszett. Mit ne mondjak tényleg nagyon gonosz vagy. Végre kapunk választ egy kérdésre, erre tessék te már újabb megválaszolatlan kérdésekkel árasztasz el minket. Ráadásul a másik nagy kérdés még mindig függőben van. Csak annyit tudunk Macarioról, hogy volt Volturis vega testőr. Nem tudtál volna egy kicsivel több információval szolgálni nekünk. Na jó Kate monda, hogy rendes fickó na de nekem ennyi nem elég mikor fogunk többet tudni??? Nem is beszélve a végéről most egy hétig megint izgatott leszek, de amilyen kis gonosz vagy tovább fogsz minket váratni. Ettől félek Várom a frisst. Puszi Gina

norcs. írta...

Ez nem ér!! nagyon kegyetlen vagy. :( így abbahagyni? nagyon gonosz-gonosz-gonosz volt tőled:p
az annyira igazságtalanság...:/
én itt mindjárt megörülök, mi lesz velem addig, amíg nem lesz folytatás?
az agyam már dolgozik, és csak úgy özönlenek az ötleteim, hogy mi lehet. mondjuk a Swan névre pl. hogy Bella rokona, vagyis őse. de hogy a Cullen hogy került oda?
egyébként imádtam ezt a részt, és amit Kate rendezett le a könyvtárban :D
remélem lesz minél hamarabb friss, mert majd megöl a kíváncsiság, hogy mi lehet ott a Cullen név?
puszi

Bella123 írta...

Most csak így ültömben hátra estem.
EZ VOLT A LEGKEGYETLENEBB FÜGGŐVÉGED EDDIG!
Most annyi mindent kreált agyam,hogy végeredményben azt sem tudom mi van..=)
Azt hiszem megyek és belövöm valamivel magam mert ezek után aludni..hű..képtelenség! :D

Puszi: Bella1213

Adrienn írta...

Sya!
Mint akit sokkoltak az utolsó sor után. EZT NEM HISZEM EL, HOGY VOLTÁL KÉPES ILYEN KEGYETLENÜL ELBÁNNI AZ OLVASÓIDDAL!!! XD
Am naon jó lett ez a feji (na nem mintha a többi nem).
Puszi.
Ui.: Remélem hamar jön a folytatás mert nem sokáig bírom idegileg...
Pux

Carrie írta...

Szylu!
Nagyon jó lett a fejezet, bár ez a függővég a lehető leggonoszabb húzás volt tőled...
Nem baj, én így szeretlek :):):)
Szóval, Kate húzása isteni volt, sokat nevettem rajta. Tipikus, méltóságteljes nő.
Edward érdekes titokra lelhetett, de már sokadszorra olvasom a fejezet végét, és nem értem :S
Várom a következőt, hogy kicsit megvilágosodjak.
Puszi

Névtelen írta...

Most Cullen vagy Swan? Ezt nem értem! Akkor most Bella, Mirinda rokona!? De akkor hogy kerül oda a Cullan név? Össze zavarodtam! Gyorsan hozd a következőt, mielőtt megbolondulunk!

ui.: Nagyon jó lett!

Niky írta...

Én ezt most marhára nem értem...mi van a két névvel?????Ajj komolyan ezt már nem hiszem el:( Miért vagy velünk ilyen kegyetlen....most amíg nem jön friss minden percem ezzel fog eltelni h mi is lehet pontosan....am naon jó lett örülök h Kate volt az aki felbukant.Jól elintézte a fiúcskát:D
Remélem naon hamar folytatod mert így ideg összeroppanást fogok kapni:D
nah pusza

virág írta...

kész! feladtam! teljes kiakadás....tényleg most akkor mi van? jó Swan, de Cullen,....hát ez sok, alig várom a következőt (végül is péntek van és szombatonként szoksz újat hozni, tehát holnap szombat! ja ébredjek fel! ilyen függővég után tényleg kaphatnák egy plusz fejit.... na várom az újat, siess, mert tényleg idegtépő vagy...

Névtelen írta...

Szia!
Hát ez nagyon durva vég.Totál nem értem,hogy most mi van.A Kate-es jelenet nekem is nagyon bejött.Meg Edward visszaemlékezése Bellára.Legyen már valami izgi is köztük.Nem bírom már ezt a huza-vonát.Frisset minél hamarabb kérlek.Zs.

Unknown írta...

MOST MI VAN??????
Nem vágom a végét, de remélem a kövi részben kiderül minden, mert jaj lesz neked!!!
Amúgy szupi lett ez a rész is, nagyon tetszett Kate akciója :)
Már alig várom a folytatást!

Névtelen írta...

TE SZADISTA!!
WHY??
Kate volt! rá is tippeltem csak nem mondtam..:D
de jó volt az a jelenet..:D
meg az egész tetszett!!:D
most akkor mivan? nem értem a végét..oks Bella vmilyen kapcsolatban áll Mirandával...de h kerül oda ez a Cullen név?? nem értem..
majd küldök egy mailt..:D
igen te brutális szadista némber vagy..:D
pusz
Dorszíí

Gré írta...

nem tudok mit mondani...
sokkot kaptam.XD
siess a folytatással,mert ettől gonoszabb függővéget még életemben nem olvastam..
szerencséd, h nem egy helyen lakunk mert akkor most megvernélek.XDXD

bOri írta...

nah a tippem majdnem jó volt.. Bellára vagy Tanyára gondoltam és hát Kate lett az.. Nah de amiről tényleg írni akarok..
TEEEE!! TEEEE! KEGYETLEN GONOSZ.... HOGY TEHETTED EZT??? MIÉRT MIÉRT MIÉRT??? NEM NEM NEM NEM NEM!!! Jól van ezt megjegyeztem *besértődik* XD
De mégis miért?? Ajj máár Szylu!!!! nem bírok várni a kövi frissig!!!! wááááááááááááááááá

sok puszi:
bOri

Rosalice írta...

Szia!

Te nagyon kegyetlen vagy, remélem tudod!!! Ilyen függővéget írni, ez nem a te, hanem az egész világ legkegyetlenebb függővége!!! De ugye nem derül ki, hogy rokonok, mert akkor komolyan nem tudom mit csinálok!! Ők szerelmesek, úgyhogy nem lehetnek rokonok!! SIESS!!!

pusz
Rosalice

Névtelen írta...

SZIA, Mérges vok de nagyon!!!

Komolyan mondom felfogadok egy bérgyilkost!!! VAGY én személyesen öllek meg!!! VIGYÁZZ!!!
* szikrákat szór a szeme és ördögi vigyor*
TE..TE KEGYETLEN!! Nagyon szemét vagy!!
Ugye tudod!?:(
A feji mint mindíg szuper. :)
DE A VÉGE....! HOGY MERÉSZELTED ITT ABBAHAGYNI!? :(
Száradj el!! (nem gondolom komolyan) :)
CULLEN...SWAN nem értem :( ez most mit jelent
REJTÉJ!! NEM FOGOK TUDNI ALUKÁLNI!!

VÁROM A KÖVIT, NAGYON NAGYON NAGYON !!!!!!
SIESS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Licsy

Emőke írta...

Szija Szylu!

Hát nem akarok csúnyát mondani.Úhogy szépen fejezem ki magam,te kegyetlen,gonosz nőszemély!:D XD
Nagyon állat feji lett,szeretem Ed szemszögét,na Belláét is természetesen.
Hát nagyon várom a kövi felyit amiből többet is megtudunk a Cullen-Swan-okról,rem.Bejött Kate kis műsora,meg ahogy lekoptatta az Ed-re nyomuló csajt.Szegény srác,még könyvtárba se mehet h ne bukna rá vki.Bár ez nem is csoda!!!XDXD
Már bizti h Ed is szerelmes Bellába,mert Bella is tuti szereti,legalábbis rem és h semmi rokoni kapcsi nincs köztük.Na az lenne ám a kegyetlenség a legjavából!(na jó inkább nem adok ötleteketXD)
Szal nagyon várom a folytit,lécci siesssss!Nem bírom ki sokáig.Szija és kellemes hétvégét,mindenkinek!

Unknown írta...

huu te nagyon nagyon gonosz vagy!!!!! itt abbahagyni !!!!!!! de azert nagyon izgalmas fejezet lett IMADOM A TORTENETEDET!!!!!! pussziii

Névtelen írta...

én..... ez.......... te........... wááááááááááááááááááááááááááááááááááááá!!!
én is itt tépem a hajamat, nemkapok levegőt, és újraolvasom az utolsó sort... Cullen... Swan............?????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
mi van itt??????????????????????? nem 1 emberrel házasodott össze??????????? vagy....... csak az, h cullen tag és swan, magyarán Bella elődje???? jesszusom, Szylu, kétségkívül ez a legdurvább függővéged!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! rohadtul szar, és ráéadásul a te muhahaha-áidat is el kell viselnünkk.................... mondd, h szombaton is lesz friss:D:D:D:D:D:D:D

Dorothea írta...

Na Ez Durva Volt... Hogy lehet valaki képes ilyen helyen abbahagyni?
Nem mintha nem tetszett volna a fejezet, mert wáá nagyon élveztem, de a vége... Egy kés a szívembe.. xD Most megint pattoghatok a következő fejezetig. :D

Névtelen írta...

Szia!
Most olvastam az írásod és el kell mondjam le vagyok nyűgözve. Az összes rész fantasztikusan van megírva és nagyon jó a stílusod illetve már maga az alapötledted is^^
Kíváncsi vagyok a folytatására :D , bár ki nem? XD

ui. lehet hogy nem tudod, a módszered és a függővégeid szadista módszerek XD

Szerintem Bella Carlisle rokona, valamilyen módon oO *talánn*

puszi és nagyon várom a folytatást :)

A. írta...

áhhh
ez nem igaz
itt nem szabad abbahagyni:)
nagyon jó lett
nagyon tetszett:)
várom a kövi részt:)

Tincsu írta...

Szija:D
mikor elolvatm egy hatalmas ?-jel jelenet meg a fejem fölött:D
lehet hogy csak én nem értem de most akkor mi van? ki kinek a rokona és ki hogyan ismeri a Mirandá meg Mathildát ajj és hogy jön a Swan meg a Cullen össze? oly aj már a kérdőjel a fejemre nő xD
de ha rokona lenne Bella a Culleneknek akkor is csak Carlislenek lenne nem? vagy akkor mi?? hát ez már túlnőtt rajtam :D
ezért is várom nagyon de nagyon a frisst:D
siess vele plíz:D
pussza
Tincsu

AmyCullen írta...

AZT... a... leborult... Hogy lehet ilyet tenni? Ez, ez... ez törvényellenes, be kéne tiltani a fanfiction függővégeket! És nem csak "történelmi" pillanatként kellene kezelni a csütörtöki frisst... :D Várom a következő fejezetet. :D

Névtelen írta...

ááááá Szylu te továbbra is egy szadista szemét vagy!!!! de eszméletlenül jól írsz még mindig!!!
remélem hamar felkerül az új feji...különben verekedés lesz!!! :S

Névtelen írta...

nem küldi el a kommentemet :S na mindegy, szóval ez a feji is iszonyatosan jó lett és várom a folytatást!!!

Névtelen írta...

Hát ez nagyon jó volt!:D
Gyorsan írj kérlek folytatást!:)

Évike írta...

halihó. tetszett a fejezet de én nem vágom a végét nemtom h mire jött rá Edward remélem nem rokonok bellával mert akk tutira felkötöm magam.
várom a folytatást. imádlak drága pusszantás

Névtelen írta...

Szia!

Egyik függővég elképesztőbb, mint a másik... :-D De ez most nem semmi!
Carlisle lett volna az orvos, aki örökbe adta az egyik lányt egy Swan-nek? Én erre jutottam, de nálad sohasem lehet tudni... Miért kellett pont itt befejezned??? Remélem hamar lesz folytatás, mert nagyon kíváncsi vagyok!!!
Nagyon jó volt. Kate-en nagyon jót szórakoztam! Egyébként rá biztos nem gondoltam volna. Azt hittem Alice látott valamit és ő ment oda, de nem. Mindig meg tudsz lepni!
Nagyon várom a következő részt!
Üdv: Kriszta

fostro írta...

ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ
ez most komoly? tessék gyorsan megírni a folytatást remélem hamar fény derül a titokra légyszike igyekezni a frissel

egyébként naon tetszett, főleg a Belláról álmodozós rész, az olyan Edwardos volt.

Legyen szép napod!

Névtelen írta...

nos erre csak ennyit tudok írni: no comment!!!
na bye
Anna66

Szörcsi írta...

Szia! hát ez alami eszméletlenül gonosz, érdekes, irritáló és mégegyszer GONOSZ függővég lett!
Gonosz: Itt abbahagyni... (nem is folytatom...túl sok lenne...:D)
Érdekes: Mi vaaan? Cullen? Swan? Hee? Nem értek semmit!!
Irritáló. Épp az előbb mondtam... NEM értek SEMMIT!!!
GONOSZ!!: az első, csak eléggé kiemelve...
hogy teheted ezt velünk? hazajöttem Párizsból, és mit látnak szemeim: a világ legdurvább függővégét.
Szerintem elnyerhetnéd a 'A Történelem Legdurvább Függővége' című díjat... Gratulálok:)
Puszi!! Yvi (:
U.I.: remélem, hogy sietsz a folytival, mert különben itt őrök meg...:D

Névtelen írta...

remélem rokoni szál lesz köztük...remek...tisztára mint a lélekvihar, a vér szava...jaj istenkém ne rontsd el ugy mint ahogy az el lett rontva...

Unknown írta...

woow, várj kitalálom...a végén még a carlisle apja kötött vele házasságot...és miután megszülte carlisle-t meghalt vagy valami...hú most ezen fog pörögni az agyam....
nem semmi...:)
Lily

Szylu írta...

Sziasztok!

Huh, köszönöm Mindenkinek a "lelkes" fogadtatás, érzem a kommentekből, hogy egy kiskanál vízben meg tudnátok fojtani!XD De azért szeretlek Benneteket ám! :P
Az közeljövőben bokros teendőim miatt nem fogok tudni egyesével reagálni minden kritikára, remélem megértitek, de végzős vagyok, és időhiányban szenvedek.
Szal egyben fogok reagálni mindenre, ha nem gond.
Folytatás a szokott időpontban, szombaton, de lehet, hogy egy kis meglepit is kaptok majd...
A ronda beszédet elnézem, sőt megértem. Tudom, nem volt szép húzás tőlem ez a függővég, de elfogyott a papírom, na...!XD (az más lapra tartozik, hogy lusta voltam lapozniXD)
Macről a későbbiekben még ki fog derülni egy s más, de még nem jött el az ideje...
Sajnálom, de a kövi részben még nem fog kiderülni, hogy mi ez a nagy rejtély, de sztem nem fogtok meglincselni, mert olyat kaptok, hogy csak na...
A kedélyek megnyugtatása végett tisztázzuk le: Bella és Edward nem lehetnek rokonok, mivel Edward eredetileg Masen, szal ebből kiindulva csak Carlisle jöhet valahogy a képbe... Na, remélem, hogy most még jobban összekavartalak Benneteket. :P
A bérgyilkosokat már személyesen, egytől egyig ismerem, szal Csajok, valami újjal kell próbálkozni!XD
Szia Detty, örülök, hogy itt vagy!XD És örülök, hogy olvasol, és tetszik a történetem! De tisztában vagyok vele, hogy a módszerem és a függővégeim gyilkosak, és szadisták, de ők így szeretnek. Igaz,srácok? (Megerősítést vár)
A fanficek függővégeinek betiltására irányuló megmozdulásokat kérjük ne itt vitassák meg, mert a szerző nem akarja, hogy elvegyék tőle szadista örömforrásának egyik alapját! Megértésüket köszönjük!XD
Köszönöm a "Történelem Legdurvább Függővége" Díjat, de sztem még lesznek szebbek is. Gondoltam, felkészítelek rá Benneteket!XD
És megnyugtatok Mindenkit, hogy rajtam és Pupin kívül senki nem tudja, hogy mi az ábra a Cullen-Swan névvel kapcsolatban, szal relax van!XD
És nem azért csinálok ilyen végeket, mert nem szeretlek Titeket, hanem mert annyira adja magát, hogy az ilyen labdákat nem lehet leütni!XD
Pusz és köszönöm
Szylu

Névtelen írta...

Szia!

Megnyugtatlak: a függővégeiddel együtt imádjuk (mert szerintem ezzel nem vagyok egyedül)a történeted!!! Sőt így csak mégjobban várom a következő részt! Tehát van érzéked ahhoz, hogy hogy csinálj az olvasóidból függőt (elvonókúrára fogsz minket küldeni, ha egyszer befejezed a történeted :-)) Az nem meglepő, hogy számíthatunk még durva függővégekre, mert szerintem nem tudnál élni függővégek nélkül! :-D De megvan bocsátva a fantasztikus részek miatt!!!
Azt mindjárt gondoltam, hogy olyan ötleted van, amit úgysem fogunk kitalálni, de azért szeretek tippelni :-D
Na és mire készülsz a következő részben??? Nyugi, ez csak költői kérdés volt. Nem is reménykedem benne, hogy erre választ is kapok! :-)
Na hát már kíváncsian várom, hogy milyen ötlettel állsz elő a következő részben!!!
Üdv: Kriszta

Csenci írta...

Utálatos függővég, de attól függetlenül imádom! :D Újat nem hiszem, hogy tudok írni, szokás szerint imádtam, és várom a folytatást! Puszi! (:

Névtelen írta...

Szia!
Tegnap találtam meg a történeted...
Összegzem:
Szóval, szerintem lekörözöd Meyer-t, ebben semmi kétség. Örülök, hogy nincs benne Jacob, mert én őt az eredetiben nem igazán kedveltem. És sikerült megszerettetned velem Rose-t és Jasper-t is. :-)
A jellemeket nagyon vissza tudod adni, főleg Emett-ét akit imádok.
Ja, igen. Remélem te nem fogod összehozni Tanyat és Edwardot, mert akkor már ezt sem tudnám tovább olvasni. Mert az nem illik hozzájuk, mármint a megcsalás. Nem egy fic-et ilyen résznél untam meg, és hagytam abba, a tiedet viszont szeretném tovább olvasni, mert rettenetesen, őrjítően jól írsz :-) Komolyan, minden elismerésem!
Hm, a függővég, az tényleg dúrva, főleg ennél a fejezetnél.
Várom a folytatást!
Szióka
Móni

EsztiIi írta...

Jaj de jó!
Nagyon jó lett! Most mi lesz?
Már nagyon várom a folytatást!
Ölel sokszor Eszti! :)

Alice656 írta...

Ez nagyon jó és izgi! :)
Mindjárt olvasom is tovább! Én Tanyát nagyon nem szeretem, de Kate-t igen. Olyan buta Bella, hogy a Tanya dologra nem kérdez rá.... Grat!

Megjegyzés küldése

 

blogger templates | Make Money Online