Vérvörös alkonyat

Sziasztok!

Még mindig lehet kérni a Vérvörös alkonyatot "PDF" formátumban, ha esetleg valaki még nem tette volna meg, és szeretné! :)
Az e-mail címem oldalt! ;)
Puszmancs

Szylu

2010. március 20., szombat

Vérvörös alkonyat - 32. fejezet

Sziasztok!

Megjött a friss, és hogy kárpótoljalak Benneteket, ez most egy kicsit hosszabb lett, mint szokott, de szerintem ezért nem kapjátok le a fejem!XD
A szokásos kritikaszám még mindig áll, de ezt általában be szoktátok tartani!
A jövő heti frissről annyit, hogy nem tudom, hogy hogyan fogom szállítani, ugyanis szombaton nyelvvizsgázok (9:30-tól tessék szorítani, mert 35 pontom múlik ezen a kis megmozdulásomon...), de majd okosban megoldjuk.
A fejit most Mindenkinek ajánlom, csak mert szeretlek Titeket!XD
Pusz

Emmett remekel

(Bella szemszöge)

Az ágyamban hasaltam és Guy de Maupassant Szépfiúját olvastam. Emmett és Rosalie vadászni voltak, Alice és Jasper eltűntek szobájuk magányában. Carlisle szokás szerint dolgozni volt, Esme pedig elment vásárolni. Felesleges pénzkidobás, de egy hét fős családnak fenn kell tartania a normális élet látszatát.
Becsuktam a könyvet és lehengeredtem az ágyról. Kinyitottam az ajtót és komótosan lesétáltam az első emeletre. A ház lágy, dallamos csengője töltötte be a levegőt és Alice felsikkantott a fal túloldalán:
- Megjöttek a ruhák Seattle-ből! – És hallottam, amint rohan a szobájából.
- Nyitom! – kiáltottam a szállítónak és emberi tempóban sétáltam oda az ajtóhoz.
A fiatal srác kitágult szemekkel bámult rám, s meg sem bírt szólalni. Először azt hittem, hogy talán felismert, de aztán rájöttem, hogy senkit nem ismerek a közeli nagyvárosból, így ez a veszély elmúlt. A kezében tartotta az aláírandó papírokat, háta mögött meg vagy fél tucat kartondoboz tornyosult.
- Hahó! – integettem az arca előtt, mire felolvadt szobormerev arca.
- Oh, bocsi – pihegett, mint aki éppen maratont futott. – Csak elbambultam.
- Hát, azt vettem észre – mosolyogtam, és ráböktem a lapokra. – Hol írjam alá?
- Jah, igen. Itt. – Elém tolta az ívet, én pedig pár másodperces habozás után aláfirkantottam, hogy Isabella Cullen. – Átutalással fizettek már – fűzte tovább.
Furcsa érzés fogott el, amikor leírtam a Cullen nevet. Éreztem, hogy most már végérvényesen ehhez a családhoz tartozom és ez szomorúsággal és örömmel töltött el, vegyesen.
- Segítsek bevinni a cuccot? – kérdezte nagylelkűen.
- Hagyd csak, majd megoldjuk – mondtam, mire lehervadt a mosoly az arcáról. – De nagyon szépen köszönöm.
- Igazán nincs mit – motyogta a tarkóját tapogatva, majd lassan visszaindult a kocsijához.
A kartondobozok mellett elhaladva gyorsan – emberhez képest gyorsan – megkocogtatta az egyik tetejét és rácsúsztatott egy névjegykártyát. Felvont szemöldökkel néztem utána, míg beszállt az autóba és elhajtott a kavicsos úton. Amint kikerült látótávolságomból felkaptam a dobozokat és beszambázva velük, sarkammal meglöktem az ajtót és letettem a csomagokat az asztalra.
- Alice, itt vannak a ruhák! – kiáltottam fel neki, de a válasz már a hátam mögül hangzott.
- Tudom – súgta Alice.
Megfordultam, és szembetaláltam magam a halálsápadt tünpírrel és Jazzel.
- Nektek meg mi bajotok? – kérdeztem meghökkenve.
- A futár volt itt? – kérdezett vissza Alice.
- Nem, a halloweenes gyerekek jöttek cukorkát kunyerálni! – Miért teszi a hülyét?
Emmett és Rosalie a hátsó ajtón jöttek be és Em jókorát sózott Jasper hátára.
- Szeva fiatalság! Na, mizu? – vágódott le a kanapéra.
- Bella éppen most vette át a Seattle-ből jött ruháinkat – foglalta össze tömören Alice.
Emmett felpattant, mintha gombostűt böktek volna a fenekébe, Rose álltában megmerevedett.
- Itt volt a futár? – kérdezte Rose is.
Jasper és Alice csak bólintottak, nekem pedig elegem lett az egészből és elvesztettem a türelmemet.
- Mi lenne, ha nem néznétek levegőnek? – tromfoltam le őket.
- Bella, te beszéltél egy sráccal! – mondta Jasper.
- Igen, és? – értetlenkedtem.
- Hahó, hús-vér élő személy volt. Ember – somolygott Alice.
Meghökkentem az információtól és kitágult szemekkel néztem rájuk.
- Egy emberrel álltam szemben – hüppögtem.
- És még él a csávó! – vigyorgott Emmett. – Szép volt, hugi!
- De… én… Meg is ölhettem volna! – fakadtam ki.
Alice odajött hozzám és megfogta a kezem.
- Egész végig itt voltunk mögötted, nem lett volna semmi baj – nyugtatott meg lágyan.
- És tényleg hihetetlen önuralmad van – fűzte hozzá Jasper. – Rendkívül gyorsan adaptálódtál a helyzethez.
Aprókat szippantottam és orromban éreztem a friss vér szagát. Torkom égni kezdett, de nem lángolt fel bennem a gyilkolási vágy. Az illat vonzó volt számomra, de feleannyira sem csábított, mint a napfény…
- Most már nem lesz semmi probléma – nyugtázta Jasper. – Még pár ilyen alkalom, és te is hozzászoksz a dologhoz.
- De hogy lehet, hogy titeket nem vett észre a srác? – zavarodtam össze.
- El sem hinnéd, mennyire lekötötted a figyelmét – mosolygott Alice. – Jazz majdnem viháncolni kezdett mellettem szegény fiú érzelmeitől!
- Nem is igaz! – védekezett az említett. – Csak megállapítottam, hogy mennyire feldobódott a srác Bella látványától!
Emmett felröhögött.
- Hát, nem csak a látványa izgathatja, ha névjegykártyákat hagy a dobozokon extra szolgáltatások reményében – vigyorgott teli képpel.
- Pfúj, undorító vagy! – szisszent fel Rosalie és felrohant a lépcsőn.
- Most meg mi rosszat mondtam? - tárta szét a karját a mackó, majd nagy sóhaj közepette felcaplatott élete értelme után.
Már éppen nyitottam volna a számat, hogy valamit kérdezzek, de Alice „hozzám vágott” egy telefont huncut mosollyal az ajkán és kijelentette:
- Vedd csak fel! – kacagta.
Értetlenül meredtem rá, majd az ezüst ketyere életre kelt a kezeim között. A kijelzőn csak egy szám volt, semmi név.
- Tizenöt másodperc, és leteszi – dobolt Alice az ujjaival összefont karján, majd türelmetlenül felkiáltott: - Jaj, Bella! Könyörgöm, vedd már fel!
Kinyitottam a mobilt és félénken beleszóltam:
- Igen?
Néma csönd, majd:
- Bella? – kérdezte a világ legbársonyosabb hangja, és a gyomrom bukfencezett egyet.
Két hete nem hallottam őt.
- Edward? – Tudtam, hogy ő az, de ki kellett mondanom ahhoz, hogy igazzá váljon.
- Jól vagy? Minden rendben? Nem történt semmi? – aggodalmaskodott.
- Minden rendben, nem történt semmi különös – motyogtam. – Te hogy vagy?
A kérdésre már nem tudott válaszolni, mert Alice odaugrott mellém, és belekiabálta a telefonba:
- Bella egy emberrel találkozott! – sipította.
- Hogy… mi? – nyögte Edward. – De ugye nem?
- Nem, dehogy – nyugtatta meg Alice és kikapva a mobilt a kezemből gyorsan darálni kezdte az eseményeket.
Nagyot sóhajtottam és csüggedten belerogytam a fotelbe. Jasper elnézően tekintett párjára, én meg dohogtam, hogy csak ennyit beszélhettem Edwarddal.
A tünpír hadonászva, gesztikulálva magyarázott és úgy rótta a köröket, mintha muszáj lenne. Pár perc után megtorpant előttem, megforgatta a szemeit és odanyújtotta a telefont.
- Veled akar beszélni! – mondta kissé sértődötten.
Átvettem a mobilt és már hallottam is Edwardot:
- Mondd meg a koboldnak, hogy ne dühöngjön! – viccelődött.
- Késő bánat, eb gondolat – közölte fölényesen.
- Hihetetlen egy nőszemély! – nevetett Edward, majd elkomolyodva folytatta: - Büszke vagyok rád! Nem mindennapi dolgot cselekedtél!
- Nem tettem semmit – súgtam szégyenlősen, mert dicsérete mélyen érintett.
- Hát, azt viszont nagyon jól! – Elképzeltem, ahogy ajka finom mosolyra húzódott. – Hallom, első látásra az ujjad köré csavartad a srácot.
- Alice egy kicsit túlzott. – Rápillantottam kobold húgomra, aki feltartotta a kezét.
- Hmmm! Tényleg? – kérdezte.
- Ez nem annyira lényeges – hárítottam. – Veled mi van?
Felnevetett.
- Látom, még mindig nem szereted, ha te vagy a középpontban – közölte kész tényként. – Ma este indulok haza, de nem tudom, hogy mikor érkezem majd meg.
- Oh, ez… klassz. – Oh, remek, most mit fogok majd tenni? Azok után, amit láttam…
- Aha, az – nyugtázta.
Nagy dübörgés töltötte be a házat és megjelent Emmett.
- Csak nem a melák bátyánk robogott le a nappaliba? – érdeklődött.
- Teljes életnagyságban – mosolyogtam Em izgatott arca láttán.
- Gyerekek, olyan viccem van, hogy eldobjátok tőle a parókátokat! – süvítette és megállt a nappali kellős közepén.
- Azt hiszem jobb, ha megkíméllek ettől az élménytől – mondtam Edwardnak.
- Kihagyni egy Emmett-féle viccet? Nincs az az Isten! – mondta. – Sziporkázó poénjai szoktak lenni, hacsak nem rontja el a csattanót. Kihangosítanál?
- Te tudod – motyogtam, és teljesítettem a kérését.
Alice természetesen előre látta az egész jelenetet, így a hasát fogva kacagott Jasper mellett, akire átragadt egy kevés felesége jókedvéből, ugyanis vigyorgott, mint a vadalma. Rosalie, aki időközben szintén megérkezett, unottan kukkantott ki a legújabb divatmagazin mögül.
- Ha ez is olyan, mint az előző, akkor inkább ne is kezdj bele!
Emmett most az egyszer nem sértődött meg. Úgy látszik, túlságosan a viccére koncentrált. Egykedvűen sétáltam oda az ablakhoz – a telefont letettem az asztalra – és az égen gyülekező felhők lassú mozgását néztem. Ha hinni lehetett Alice-nek – és már miért kételkedtem volna benne?! –, akkor holnap estére megjön a hatalmas vihar is. Nem értettem, hogy ez a többieket miért spannolta fel annyira – napok óta erről beszélgettek –, de inkább nem firtattam a dolgot.
- Készen álltok? – kérdezte izgatottan Emmett.
- Nem, de rád soha nem lehet felkészülni, ezért hajrá! – piszkálta Edward a túloldalról.
- Jé, az öcsipók is itt van? – vágott vissza Em.
- Nem sokáig, szóval csapj a lovak közé!
Rose sóhajtott és visszabújt az újság mögé.
- Alice, te nem súghatsz! – intette meg pajkosan húgát, aki látványos mozdulattal zipzárt húzott a szájára. – Hogy hívják a világ legmagasabb épületét, amit vámpírok laknak?
A két másik tesó tanácstalanul nézhetett rá, Edward sem szólalt meg, ezért Em hozzám fordult.
- Bella?
- Passzoltam – mondtam, de nem néztem rá.
- Tudod, hogy kezdesz hasonlítani Mr. Önmarcangoló Búbánatos Aszott Majomhoz? – kérdezte cinikusan.
- Hé! – hördült fel a megsértett személy.
- Nagy az Isten állatkertje, kicsi a kerítés – vágtam vissza nyugodt hangon.
Rosalie és Alice köhécselni kezdtek. Edward felkacagott, Jazz meg közbevetette:
- 1: 1 az állás a mai napra.
- Jaj, Emmett, mondd már! – csattant fel Alice.
- Ja, tényleg. Tehát, hogy hívják a világ legmagasabb „vámpíros” épületét? – Néma csend. – Vempire/Vampire State Building!
Nem kellett megvárni az emberi reakcióidőd, így az utolsó szó elhangzása után fél másodperccel már felharsant Jasper öblös nevetése, Edward bársonyos hangja keverve Rose és Alice csilingelő kacagásával.
Megcsóváltam a fejem, de mosolyomat nem tudtam elrejteni.
- Ez nagyon fájt! – szuszogta Edward a nevetéstől.
- Em, ez volt eddig a legnagyobb vicced! – dicsérte Jazz.
- Mi ez a nagy viháncolás, fiatalok? – kérdezte a belépő Esme és nyomában ott jött Carlisle is.
- Emmett alkotott – adta meg a választ Rose.
- De még hogy! - toldotta meg Alice.
- Szia, anya! – köszönt Edward a vonal túlsó végéről.
A következő pillanatban már Esme kezében volt a telefon.
- Edward, minden rendben? – kérdezte aggódó hangon. – Hol vagy?
- Jól vagyok, minden a legnagyobb rendben. – Hangja itt egy kissé megbicsaklott, de nem tűnt fel rajtam kívül senki másnak. – Ma este indulok haza, de még nem tudom, hogy mikor érkezem – kerülte ki a második kérdést. – Ott van Carlisle valahol?
- Igen, itt vagyok – felelt nyugodtan a keresett személy.
- Tudnád adni – kérte Edward. – Szeretnék vele beszélni… „négyfülközt” – mondta egy kis habozás után.
- Persze – nyugodott meg Esme – Gyere haza hamar! Szia!
- Szia, Edward! – köszönt el Alice és Rose egyszerre.
- Béke veled, öcsibogyó! – vigyorgott Em.
- Edward – köszönt el Jasper.
Itt volt az ideje a búcsúnak.
- Szia! – mondtam hangosan.
- Sziasztok! – köszönt el tőlünk, és Carlisle eltűnt a dolgozószobájában vele „együtt”.
Mereven bámultam kifelé az ablakon és próbáltam nem megválaszolni azon kérdések tucatját, amik a fejemben kavarogtak.
- Menjünk vadászni! – ajánlotta Esme, mire életre kelt a szoba.
Emmett és Jasper egymást leelőzve akart kijutni az ajtón, aminek az lett a következménye, hogy mindketten beszorultak.
Sóhajtottam, kinyitottam oldalt egy ablakot, és kiugrottam rajta. Megálltam a dulakodó páros előtt és csendesen, de vigyorogva odasúgtam nekik:
- Kívül tágasabb!
Jasper nevetni kezdett, Emmett meg a szemét forgatta.
- 2: 1 oda – közölte Jasper, mire kecsesen meghajoltam.
Közben megérkeztek a lányok is és csatlakoztam hozzájuk. Még hallottam, hogy Emmett utánam kiált, hogy ezt még visszakapom, de már Esme anyai mosolyára figyeltem, ahogy átfogta a vállamat és húzott magával.
- Szóval, mi ez a jókedv?
Alice előrevágtatott, szembefordult velünk és hátal ugrált, míg elmesélte a mai napunkat, kezdve a futártól Emmett viccéig.
Ha tudtam volna, hogy fognak még annál nagyobb dolgok is történni az elkövetkezendő napokban, mint a találkozásom a csomagszállítóval, nem így állok hozzá az egészhez. De ezt még Alice sem láthatta előre, hiszen rólam volt szó.

30 megjegyzés:

Pupi írta...

Szia!
Az a viccXD
Szakadtam tőle :)
Állati jó lett a fejezet :)
Imádtam.
Remélem Öcsipók féltékeny volt a futárraXD
Jaj, Csajszim, isteni fejezetet alkottál megint.
Egyszerűen tökéletes volt.
Puszi
Pupi

Pupi írta...

Jupííí első komi.
Bár kicsi csalással, mert én hamarabb olvastam. De azért mégis csak örülök, hogy első komizó vagyokXD

Névtelen írta...

Te jó ég nekem nem esett le, mi bajuk a futárral XD
ÉS háááá dobogóóóóóó :D

Ja és Asu voltam XD

Szepy írta...

Nagyon jó lett!!! És Emm vicce! xD Dőltem a röhögéstől... Edward és Bella közt nagyon értelmes telefon beszélgetés zajlott le... komolyan, már igazán egymásra találhatnának
! Már várom a kövi részt!!!
Pusszy

Eni írta...

Áj, na mi lesz?
A vicc az nagyon nagy volt :D ROFL!
Eddy fiút már nagyon várjuk és szerintem a futár fiú is tök aranyos volt :P És milyen bátor, hogy megadta a számát! Na meg persze szerencsés, hogy nem deglett meg XD
Imádtam és már nagyon várom az újabb fejit és hogy mi lesz a következő napokban :D
Lúv ya Szylu!
Pux

virág írta...

Hát azt hiszem nagyon szupi estét szereztél, végig vigyorogtam az egész fejit. Nagyon jó volt. Ilyen poénok, na meg az "öcsipók" és a hasonlók. Kész vagyok, azt hiszem ez a feji megér még egy olvasást. Bella szuper volt, alig várom hogy hazaérjen Edward. Na majd jövőhéten...
egy nagy-nagy pótkocsis szekérrel a szerencséből....majd gondolok rád, én "csak" dolgozni fogok szombat délelőtt.. Hú imádtam ezt a részt is, nem is tértem még magamhoz, még mindig vigyorral a számon ülök a gép előtt. Na jóéjt mindenkinek.

Csenci írta...

Verionájsz!^^ :D Vempájörsztétbilding, nagyon tetszett. :D Még csak most fejeztem be az olvasást, de már tűkön ülök. Öcsipók, gyere haza!^^ :D Gratu újból! Puszi! :)

Névtelen írta...

Em viccét én már elsütöttem xD (nem gondoltátok volna, mi?) És ezer meg ezer bocsi h csak most írok de osztálytalálkozón voltam.Nagyon jó lett a fejezet, de egy kicsit sajnálom, hogy nem tudtuk meg a Swan-Cullen párhuzam lényegét. Epekedve várom a folytatástDrukkolok szombaton.
Luca :D

Netti írta...

Szia! Hát ez nagyon jó lett! Végig röhögtem és vigyorodtam az egészet! Jó volt a futáros rész nagy mázlija van hogy életben maradt. Ari volt, ahogy Edward mondta Bellának, hogy büszke rá<333 Imádom ahogy Bella és Emmett szócsatát vívnak:D:D De egy szó, mint száz: Nagyon jó volt. Nagyon várom a frisst és szurkolok majd neked a nyelvvizsgádon:):):)

AmyC írta...

Huh! Imádom a (jó értelemben) fájdalmas vicceket. :D És vajon mikor fognak történni a következő napokban? Várom a következő fejezetet, ez is szuper volt, mint a többi! :D

mesi28 írta...

Helloka!
Hát ez (h kikerüljem a csúny szavakat)
BAZI NAGY LETT!!!ezt a vampire state buildinget már előtte ismertem, mi is dőltünk rajta v egy hétig, ha vámpíros vicc kell, elég nagy a kelléktáram :P
Meg az az Aszott majom...hát egy percig röhögtem rajta hangosan, anyám bejött a szobába, h min röhögök ennyire, és meg kellett mutatnom :D funny volt XD
na mind1, imádtam!
alig várom a folyítit!
pusza
mesi28

Adrienn írta...

Sya
Nagyon jó - inkább fenomenális - lett a feji. először nekem se esett le a futáros dolog de aztán észbe kaptam. Em vicce is nagyon jó szakadtam. Remélem hamar kiderül ez a Cullen Swan dolog - hiszen Edward arról akart beszélni Carlisle-van? Nemde?
Már alig várom a kövi fejit.
Puxy Adry
(ha van kedved nézz be hozzám: moonlightlittleangel.blogspot.com )

Névtelen írta...

Szia!!
Hát ez nagyon jó volt!!!! csomót röhögtem rajta!!!! :) bár kicsit csalódtam, h se Edward nem jutott még haza, se a rejtélyre nem derült fény!!! :( nagyon értesz hozzá h hogyan kell fenn tartani az olvasó figyelmét!!! gratula hozzá!!! :) és a fejihez is!!! hétvégére pedig sok sikert!!!! :
Üdv: Zsú :)

Névtelen írta...

migint remekeeltél, mint mindig
alig várom, hogy Ed hazaérjen és fény derüljön e titokre... Zsoshi

Névtelen írta...

Szia!

Ez szokásodhoz híven, nagyon jó lett!
Nekem eszembe sem jutott, hogy Bella még újszülött és nem lehet emberek közelében, de ezek szerint mégis. :-) Tök jó volt ez a rész!
Emmett vicce haláli volt.
Alig várom a folytatást, de most az a legfontosabb, hogy a nyelvvizsgán remekelj! Sok sikert hozzá!
Üdv: Kriszta

Névtelen írta...

szia!!
Ez a fejezet.. már a könnyeim is ki jöttek a szememből ezektől a poénoktól..:)
A mi Bellánk és az önuralma na meg a bája tényleg még mindig rosszul látja magát pedig már szemüveg sem kell neki..:):)
Várom hogy edward haza jöjjön a családhoz és ott beszámoljon mindenről..
"Ha tudtam volna, hogy fognak még annál nagyobb dolgok is történni az elkövetkezendő napokban, mint a találkozásom a csomagszállítóval, nem így állok hozzá az egészhez. De ezt még Alice sem láthatta előre, hiszen rólam volt szó." -Erre csak annyit hogy na neee és hogy Bellát megint elkezdte üldözni a balszerencséje?:S
Melinda

Unknown írta...

Fantasztikus lett! Emmett hozta a formáját megint! :D
Már alig várom, hogy haza jöjjön Edward!
Jó lenne, ha leírnád a telefonbeszélgetést Edward és Carlisle között, és kiderülne a titok! "szomorú kutyaszem"
És mégis mik fognak történni az elkövetkezendő napokba? Már alig várom, hogy megtudjam!

UI.: Sok sikert a nyelvvizsgához!!!!

Keina írta...

Jujj, Szylu ez Isteni lett,
Kérünk még szépen ilyet!
Kár, hogy Edward nem volt velünk,
De Emmetten jót nevethettünk.

Megpróbáltam versbe foglalni, mit is érzek a fejid elolvasása után:P
Hát... legalább megpróbáltam... XD

Keina írta...

Ja és SOK SZERENCSÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉT, SZORÍTOK NEKED :)
XD

bOri írta...

jajj ezt a viccet tavyl osztály kiránduláson negyed 5kor mesélte az egyik osztálytársam és olyankor már mindenen nevettem.. szóval ezt én pont ismertem! :P

Amúgy nagyon jó lett a fejezet fogadjunk h Edward arról a Swan&Cullen házaságról akar beszélni! :D

Egyébként sok sikert a nyelvviszgához mondjuk úgy is sikerülni fog! :D

Ügyes légy csajszi! :D

Unknown írta...

Bizony, bizony, ahogy ígértem, ezért már jár a kritika... :-)
Nagyon jó lett, bár a viccet már ismertem, mesélted már nekem személyesen is! :-) Kíváncsi leszek, hogy fog alakulni ez az egymásnak esés, miután Edward hazér. Bár ahogy ismerlek, lehet, hogy galád módon valahogy ki fogod kerülni ezt a szitut (tudod: függővég, késleltetés stb.), mondván, hogy Alice csak a jövőt látja, de azt meg lehet változtatni. Így, mivel Bella látta, hogy mi fog történni, akár el is kerülheti valahogy azt, nemde? Kérlek, ne tedd ezt velünk!!! :-) Légyszi, légyszi, légyszi!

norcs. írta...

Jó lett nagyon:D
komolyan, nekem se esett le, hogy mi bajuk van a futárral, aztán mikor olvasom tovább, itt röhögök, hogy tényleg =D
jó volt Emmett vicce is:D
meg ez az Emmett vs. Bella :D még jó hogy Bella vezet :) xd
és a vihart azért várják, mert majd basebollozni fognak ?:D
egyébként meg nemvolt szép tőled, hogy még most se tudhattuk meg, hogy mi van a Cullen-Swan nevekkel amit Edward talált... :/ remélem hamar kiderül, mert megőrülök a kíváncsiságtól xd
és sok sikert a nyelvvizsgához :D
puszi

Névtelen írta...

Sziaaa :D
egy "kis" késéssel..xD de neked mindig írok komit..:D
Nah szóvL BÍRTAM benne Emmettet..:D ezt a viccet még nem is hallottam h Vampire State Building..XDXD Szeretjük Emmettet..:D de nem jobban mint Edet..:D Oh és Eddy fiú hazaér nemsokára..:D mik lesznek itt..És a vége..hát most nem olyan szörnyű,de ebből tudjuk h történnek majd dolgok..:D És még mindig nemtudok a Cullen-Swan ügyről!!XD kész..Nemkéne ilyen csúnyán kínozni a Sütipajtásokat alias Hű olvasóidat..:D És Bella és a futár..:D milyen jó párosítás..:D ez nekem eszembe se jutott h a vére miatt csapnak ekkora patáliát..XD Hanem azért mert ő eredetileg halott és most más tud róla..először ezt gondoltam....:D Jah és igen értelmes elmémmel megkérdeztem h miért 7fős a család..:D Már azt hittem h hoppá,elírtad.:DxD De nem..Ms.Tökély nem ronthat el ilyesmit..:D:D Pedig már azthittem..:D Nah majd a kövinél..:D Nos nemtok többet írni ez a feji nem mozgatta meg annyira a fantáziámat...:D Hát van ilyen...:D Várom a kövit..:D NAGYON-NAGYON
pusz
Dorszíí

Unknown írta...

jaj nagyon nagyon joo lett es vegre jon haza Edward!!! *vigyorogmintavadalma* Na es hat Emben nem csalodtam!! :D kifekudtem anevetestol!!!! nagyon nagyon joo lett varom a folytatast!!! pussziii

Emőke írta...

Áááá,szupi volt!

Emmett vicce...huhh!!XDXD
Edward gyere hazaaaaaa,pls!!!!
Szegény csomagszállítós srác,Bella "mély" benyomást tehetett rá.:D
De nagyon szupi h ellenállt a vérnek,én is büszke lennék magamra.
Nanááá h várják a vihart,rem h azért,mert baseball-ozni fognak.Jajj nagyon várom a kövit.Szijóóó

Landy írta...

Ááá!Ez is rettentő jó lett!Em vicce tetszett.Kár hogy nem derült ki a cullen-swam dolog :( Alig várom a kövit!!

Névtelen írta...

Szia!
Én is örülök Bella-nak!
Az a vicc... Tényleg jó volt!
Már furdal a kíváncsiság, hogy mi lesz Bellával!
Végre Edward is haza jön! Remélem akkor már kiderül a Cullen&Swan dolog! Már nagyon izgatott vagyok miatta!
Úgy látom végre lesz baseball. Nagyon örülök neki!

Puszi: Gemma (alias Sipi)

Névtelen írta...

Szia
IMÁDTAM, IMÁDTAM .Emmett alkotott.XD
Várom hogy mi lesz a REJTÉJEl!! *Dobol a lábával és karba teszi a kezét ,de még mindíg vigyorog:)*
Várom a kövit!
Úgye abba benne lesz Eddy boy is!!
IMÁDTAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Licsy

Névtelen írta...

Jajj ez a vicc. xD Em tök cuki volt benne. Meg edy meg Bella is. xD Ez értelmes volt tudom. :D Már várom a frisst!
puszi: Doree

Kinga írta...

Jájj..imádtam !!! Mikor teljesül a látomás??? *.* Alig várom h forróbb legyen a történet :D

Megjegyzés küldése

 

blogger templates | Make Money Online