Vérvörös alkonyat

Sziasztok!

Még mindig lehet kérni a Vérvörös alkonyatot "PDF" formátumban, ha esetleg valaki még nem tette volna meg, és szeretné! :)
Az e-mail címem oldalt! ;)
Puszmancs

Szylu

2010. március 23., kedd

Ízelítő a 33. fejezetből

Sziasztok!

Pupimnak, hogy ennyivel is jobb kedve legyen! Pusz

"Hatalmasat sóhajtottam, mire a puma kipislantott pillái mögül, de vissza is aludt. Ha mindehhez még hozzáteszem az „apró” kis jeleneteket, amiket Alice jóvoltából látok, akkor egy brazil szappanopera elbújhatna a helyzetem mellett.
Mit fogok tenni, ha Edward visszajön és…
Tovább nem tudtam eszmefuttatásomat végiggondolni, mert egy kéz kulcsolódott a bokámra és villámsebesen lerántott az ágról. Az illető már csak azt nem vette számításba, hogy ha alattam áll, akkor 99, 99 % az esély arra, hogy rajta kötök ki. Szerencsétlenségére nem jött be neki az a 0, 01 %, így leterítettem őt, mint vámpír a vacsit."

4 megjegyzés:

Pupi írta...

Szia!

Köszönöm. Jobb kedvem lett tőle.

Jujj, de várom már a fejezetet. Megesz a penész addig míg el nem küldöd kicsiny postaládámbaXD

Puszi
Pupi

bOri írta...

jajj ez iszonyat jó :D Fogadjunk, hogy Edward rántotta le! :D
hihi^^

Landy írta...

Jujj nagyon jó lett.Hogy fogom kibírni míg fent lesz a teljes.

Névtelen írta...

Drága Szylum! mikor jelented be a mániákus olvasóidnak hogy mire készülünk? :D a fejezeteiddel?? :D:D:D
cupp
Lia voltam ^^

Megjegyzés küldése

 

blogger templates | Make Money Online