Vérvörös alkonyat

Sziasztok!

Még mindig lehet kérni a Vérvörös alkonyatot "PDF" formátumban, ha esetleg valaki még nem tette volna meg, és szeretné! :)
Az e-mail címem oldalt! ;)
Puszmancs

Szylu

2010. március 2., kedd

Ízelítő a 30. fejezetből

Sziasztok!

Nos, úgy néz ki, hogy a friss már csütörtök-péntek tájékán meg fog érkezni, de addig itt egy kis ízelítő, hogy ne legyen nagyon hiányotok! (Soha nem agyaltam még annyit, hogy melyik részt adjam oda Nektek, mint most, de végül erre esett a választásom...)
És felhívom azon Olvasóim figyelmét, akik Mesi28 Sparkle Moon című regényét is olvassák, hogy tessék komizni a csajnál, mert dühös leszek, és ne akarjátok tudni, hogy milyen az, amikor Szylu dühös...


"- Szia! Zavarhatlak egy pillanatra?
Felnézve egy rendellenesen sötétvörös hajú lányt pillantottam meg, aki saját gondolatai szerint csábosan mosolygott. Elcsodálkoztam egy percre, hogy ember létére hogy nem fagyott meg? A mélyen dekoltált ujjatlan felső és a miniszoknya más srácnál biztosan megtette volna a kellő hatást, de én csak lekicsinylően szemléltem meg.
- Az igazat megvallva most nem éppen alkalmas – mondtam udvariasan és lapoztam.
„Oh, gyerünk! Ne kéresd magad!” – gondolta és rátámaszkodott az asztalomra.
- Csak pár kérdést szeretnék feltenni neked. Tudod, egy tanulmányomhoz készítek kérdőíves felmérést és gondoltam, te talán segíthetnél.
- Nem hallottad, hogy nem ér rá! – csattant fel mögöttem egy másik női hang és két kéz a vállamra csúszott.
„Hülye kis ribanc!” – dühöngött magában a miniszoknyás csaj és fintorogva elmosolyodott, majd eldübörgött.
Megmentőm levágódott mellém a székre és karba fonta a kezeit.
- Te meg mit keresel itt? – nyíltak tágra a szemeim.
- Kirángatlak a kínos szituációból – válaszolta nyugodtan.
- De hogy kerülsz ide? – A döbbenetem még mindig nem múlt el."


U.i.:Találgatni lehet, de úgysem jöttök rá... Muhahaha!XD

15 megjegyzés:

Névtelen írta...

hát ha lehet találgatni..jó Bella volt az első akit tippeltem volna utána Alice és Tanya rem az egyik bejön:)

norcs. írta...

szia :)
hát nekem akkor van pár tippen :D
az egyik az, hogy valamelyik Denali klán tagja leginkább Tanya lehetne ..:D
vagy Bella?:D
talán Alice? vagy Rose?
nah joh lenne még pár tippem, de ezek a legvalószínűbbek az én szemszögemből, aztán kíváncsian várom, hogy bejön-e a tippem =)
jah meg persze magát a fejezetet is =D
puszi

Dorothea írta...

Nem igaz!

Mindig megfogadom, hogy nem olvasom el az ízelítőket, és sosem tudom betartani. xD

Am, hogy biztosra menjek, rengeteg tippem van. xD Első Bella, aztán Alice, utána a Denali klán tagjai, esetleg Rosalie. xD

Remélem eltaláltam. xD

mesi28 írta...

ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ KI AZ ISTEN AZ???????????
AKAROM MONDANI VÁMPÍR!!!
találgathatok???de ha beletalálok, mit kapok?:D
az tutkó h csaj...Alice?Bella?Tanya?Kate?Carmen?Irina? hmm hmm vaaaaaaaaaagy...ááá mind1...vaaaaaaaaagy...nem ez sem...hmm hmm... vaaaaaaagy hmm hmm
ennyi tippem van, ami nem megy túl az épeszűség határán XD
alig várom a teljes fejit!
és köszi, amit az elejére írtál!meg amit a köszönetbe is!
pusz
mesi28

Tincsu írta...

szija
én igazán próbáltam de nem ment elolvtam a kíváncsiságom sokkal nagyobb nálam már túlnőtt xD
én is már mindenkire gondoltam amit az előttem szólok elmondtak de van még egy végső tippem Esme pár ez igazán öööö valószínűtlen de nem baj:D
nagyon várom a fisst:D
pussa Tincsu :)

Névtelen írta...

szia!
ez izgi nagyon.szerintem tanya lesz.alig várom a fejit.tetszik,hogy ed-et nem izgatja a csaj :)Orsi

Keina írta...

szia!
én tudod, kire tippelek? (gondolom nem is nagyon érdekel, de azért is leírom:P)
sztem Macario az, mert őt még ne ismerjük...
nagyon jó lett az ízelítő
Puszi

Névtelen írta...

hát...nem is tudom.
A tippeim: Bella, Alice, Rosalie, Esme, Tanya, vagy Edward egy régi női ismerőse még a múltjából

Névtelen írta...

ez az ördögi kacaj a végére feltétlen kellett :):)
remélem Bella az, de kibaszásból már csak azért sem lesz Bells...érzem a v.Alkonyatos zsigereimben...
ám a hétvégén volt az Alkonyat a tv-ben...:)
hbo, vasárnap este 8:00 :)

Névtelen írta...

hát, sztem Bella volt, mivel egyedül az ő gondolatait nem hallja, ezáltal észre sem vehette
Zsoshi

bOri írta...

van egy tippem h ki a megmentő.. a bizonyos "ribanc" xD... fogadjunk h jó a tippem :D :D De akkor ez azt jetelnti h megint szombaton lesz friss?? szerencséd h itthon leszek! :D

puszii :D

Névtelen írta...

szylu azt hiszem te névtelen gyilkosok által fogsz meghalni.......

Daphnee írta...

jaaaaaaaajjjjjjjjjjjjjjjjj!!!!!!!!!! de gonosz vagy!!! hogy lehetsz velünk ilyen!!! annyira utállak!! annyira imádlak!!valld be h ezt úgy élvezed!! jobban mint minden mást...(hadd ne fejtsem ki bővebben:D:D) most törhetem a fejem... az első megérzés természetesen Bea volt, de ezt hamar elvetettem tekintve, h nem találhatjuk ki..szval sztem Tanya..:D vagy Edward egy régi bnője:DD najó nem taálgatok mertcsak megfájdul bele a fejem... hamar azzal a fejivel pls ^^ ha minden igaz márcsak egy nap :DD

Névtelen írta...

Háát... először Bellára tippeltem, de az túl szép lenne ahhoz, hogy igaz legyen. Szóval Tanya, Alice vagy Rose.

Névtelen írta...

Ki az?????????????
KI KI KI KI KI KI KI KI KI????????????
Miért kínzol miért miért ?? :(
DE ....talán Bella az,... vagy Alice ,...... nem-nem Tanya lesz ,..vagy mégsem.. lehet hogy Rosalie,.... Esme.
Ha nem akkor mégis ki KI A FRANCIA AZ????

Várom a kövit: Licsy

Megjegyzés küldése

 

blogger templates | Make Money Online