Vérvörös alkonyat

Sziasztok!

Még mindig lehet kérni a Vérvörös alkonyatot "PDF" formátumban, ha esetleg valaki még nem tette volna meg, és szeretné! :)
Az e-mail címem oldalt! ;)
Puszmancs

Szylu

2010. március 27., szombat

Vérvörös alkonyat - 33. fejezet

Sziasztok!

Nos, nem húzom tovább az idegeiteket, és lehull a lepel a Cullen-Swan ügyről, hogy helyette egy másik rejtélynek adja át a helyét. A fejit azoknak ajánlom, akik megdobtak pár díjjal (még párszor, köszönöm!XD), nyelvvizsgáztak egyet a héten, vagy fognak a közeljövőben és minden lázban égő fiatalnak! Gyerekek, Rob itt van nálunk!XD
Pusz

A Wysonok titka

(Edward szemszöge)

Carlisle cipőjének talpa halkan kopogott a padlón, ahogyan felsétált a dolgozószobájába. A bőrfotel finoman megnyikordult, amikor beleült és kényelmesen elhelyezkedett.
Minden idegszálam megfeszült, ahogyan belegondoltam, milyen beszélgetés fog következni nemsokára. Kiléptem a teraszra telefonnal a kezemben és végigtekintettem az alvó Chicagón. Annyi minden kötött ide, és annyi minden űzött el erről az elkárhozott helyről. Halandó családom, gyermekkorom, gyilkosságok, titkok és rejtélyek melyeket az idő jótékony ködfátyla sem tudott elrejteni előlem…
- Edward? – szólalt meg nyugodt hangon Carlisle.
- Chicagóban vagyok – kezdtem a beszélgetést, és elképzeltem apám meghökkent arcát. – Most jöttem a könyvtárból.
Néma csend volt a vonal túloldalán.
- A Wyson-család háttértörténete után kutattam egy kicsit – folytattam, de a mondat végén ismét megálltam, várva a reakciót.
- Patric Wyson és Helga Simons – merengett félhangosan Carlisle, és hallottam, hogy járkálni kezdett a szobában.
- Ismerted őket? – kérdeztem rá a nyilvánvaló tényre.
- Kétszer találkoztam velük. 1916-ban, amikor megszülettek a lányaik és 1918-ban, amikor spanyolnáthával kezeltem őket.
- Lányaik? Tehát tényleg ikerlányaik voltak?
- Igen, én segítettem a világra Mirandát és Mathildát is. Szegény házaspár, a mai napig fel tudom idézni az arcukat, amikor megtudták, hogy két gyermekük született. Anyagi okok miatt olyan döntést voltak kénytelenek hozni, amit senkinek sem kívánok: választaniuk kellett két újszülött gyermekük közül, a másikat pedig kénytelenek voltak örökbe adni.
- Miranda maradt náluk, Mathildát pedig nevelőszülőkhöz adták – suttogtam magam elé.
- Igen – nyugtázta Carlisle. – Látom, tájékozott vagy a témában.
- Tudod, hogy mi történt a lányokkal ezután? – Én persze már tudtam a választ, de kíváncsi voltam arra, hogy apám vajon mennyire foglalkozott ezzel a dologgal akkoriban.
- Mathildáról csak annyit tudok, hogy a nevelőszüleivel együtt elköltözött Seattle-be és itt férjhez ment. Azt már nem tudom, hogy kihez. Miranda a szülei halála után a nagyanyjához került és egy ideig még „tartottam” velük a kapcsolatot, de aztán jöttél te és megszakadt minden szál. – Carlisle csendben várakozott valamilyen reakciómra, de amikor rájött, hogy nem sokat szed ki belőlem, rákérdezett: - Edward, volt annak valami oka, hogy pont ezeket a kérdéseket tetted fel nekem?
Nagyot sóhajtottam és hosszú monológba kezdtem:
- Miranda nagyanyja meghalt, amikor a lány betöltötte a tizenkettőt és árvaházba került.
- Édes Istenem! – súgta Carlisle megrendülten.
Ő még nem tudta, hogy a hideg zuhany most érkezik csak.
- Mirandát 1931-ben meggyilkolták egy sikátorban, a tettesek viszont eltűntek.
- Edward? – kérdezte suttogva apám és éreztem, ahogy a kétségbeesés szinte szétáradt benne.
- Soha nem éreztem még magam annyira tehetetlennek, mint azokban a percekben – idéztem fel magamban az emlékképeket. – Ha csak egy kicsivel is jobban odafigyeltem volna, és nem őrjít meg a vér iránti vágyam, akkor megakadályozhattam volna egy ártatlan lény halálát.
Mélyről jövő sóhaj szakadt fel mellkasomból, és azt hittem, hogy ezzel majd minden problémám távozik, de nem ez történt. Sötét múltam ólomsúlyként nehezedett vállamra és hiába akartam görcsösen eltemetni, olyannyira megmakacsolta magát, hogy hívatlanul is előtört.
Ajkaimon kibuktak azok a szavak, amiket soha, senkinek, semmilyen körülmények között nem tártam volna fel és szinte öntudatlan állapotban meséltem el Carlisle-nak azt az éjszakát, ami megváltoztatta az életem 1931-ben.
Apám szótlanul hallgatta végig vallomásomat, és mikor befejeztem, csak ennyit mondott:
- Szegény lány! Nem ilyen sorsot érdemelt volna. – Hangja bánatosan csengett, egy cseppnyi szemrehányás sem volt benne.
- Sajnálom – kértem bocsánatot és a bűntudat elöntötte egész bensőmet.
- Mégis mit? – kérdezte Carlisle még mindig szomorúan, de már némi érdeklődéssel megfűszerezve.
- Azt, hogy nem mondtam el ezt nektek. Nem voltam hozzátok őszinte. – És most nem csak emiatt a hibám miatt vezekeltem, hanem mások miatt is.
- Soha nem kényszerítettünk arra, hogy beszélj erről az időszakról. Megértem, hogy miért nem meséltél erről soha és nem is hibáztatlak érte – oldozott fel ezen bűnöm alól apám.
- Köszönöm – motyogtam.
A beálló csendben rájöttem, hogy annyi mindenért hálásnak kell lennem a családomnak. Visszafogadtak, amikor meg sem érdemeltem volna, elnézték nekem furcsa viselkedésemet és segítettek, amikor azt hittem, elvesztem. Többel tartoztam nekik, mint amit meg tudtam hálálni.
- Ha jól sejtem arról is van információd, hogy mi történt Mathildával?
- A sejtéseid általában jónak szoktak bizonyulni – mosolyodtam el és tekintetem a chicagói éjszaka fölött siklott el.
- Sokat éltem már ahhoz, hogy tudjam, egy vámpír soha nem végez félmunkát. – A bőrfotel megcsikordult, ahogyan Carlisle hátradőlt benne.
- Vagy csak reménytelenül kiszámítható vagyok – sóhajtottam.
Carlisle dallamosan felnevetett és ez felidézte bennem az otthonomat. De azzal vigasztaltam magam, hogy nemsokára indulok haza. Itt már nincs több dolgom.
- Az a szép a vámpírokban, hogy soha nem tudhatod, mi lesz a következő cselekedetük. De szerintem nem erről a filozófiai kérdésről beszélgettünk pár perccel ezelőtt – terelte vissza a témát rendkívül jó érzékkel a rendes mederbe.
- Mathilda, mint már te is említetted, elköltözött nevelőszüleivel Seattle-be. Tényleg megházasodott. – Jelentőségteljesen elhallgattam, mint a jó szónok a nagy horderejű bejelentések előtt. – Férjhez ment egy jómódú, középosztálybeli férfihoz, bizonyos Charles Swanhoz.
Hallottam, amint Carlisle lélegzete elakadt a döbbenettől és percekig nem tudott megszólalni. Tudtam, hogyan érezhette magát, mert engem is sokkolt a hír. A reakcióidő letelte után csak egy szót bírt kinyögni:
- Swan?
- Igen, mégpedig annak a Charlie Swannak a nagyapja, akit Forks rendőrfőnökeként ismerünk – adtam meg a magyarázatot.
- Akkor tehát Miranda… - De a kérdést egyszerűen nem tudta bafejezni.
- Igen. Miranda Bella dédnagynénje.

Egy nappal később…
(Bella szemszöge)

Unottan üldögéltem az egyik fa alacsonyabbik ágán és gondolataim fogságából próbáltam szabadulni. A villából már kiszabadultam, ugyanis a futáros incidens után megjelent a házban még pár kiszállító különféle csomagokkal – laptopokat, tévéket és egyéb méregdrága cuccokat hoztak – és fura módon hirtelen mindenki annyira elfoglalt lett, hogy nekem kellett ajtót nyitnom. Ennek köszönhetően már felügyelet nélkül is kiengedtek a szabadba, így most egyedül tébláboltam az erdőben.
A szomszédos fán egy puma terpeszkedett el lustán, fejét mancsain nyugtatta, jobb hátsó lába lelógott az ágról és egyáltalán nem zavarta, hogy alig öt méterre tőle egy vámpír csücsül. Fél szemét biztos, ami biztos alapon rajtam tartotta, de nem gondolta, hogy veszélyes lennék rá nézve. Két őz és egy grizzly elfogyasztása után volt benne valami.
Jobban szemügyre vettem a nagytestű ragadozót és felismertem őt. Ez volt az, amelyik a temetésem napján a ház körül ődöngött, őt láttuk az emeleti folyosóról és két héttel ezelőtt a szobám erkélye alatt is ő „kuncogott”. Gyönyörű világosbarna bundája könnyedén hullámzott kecses testén, ahogy fel s le mozgott mellkasa. Nagy, sárga szemeit lehunyta és olyan ütemben kezdett el dorombolni, ahogy a farkát csóválta.
Az egész lény látványa felidézte bennem Edwardot és mosolyognom kellett a hasonlóságokon. Tényleg felvesszük annak az állatnak a tulajdonságit, amit a legjobban kedvelünk.
A puma szép lassan álomba szenderült, én pedig visszatértem a gondolataimhoz. Vajon merre járhat most Edward? Miért távozott olyan gyorsan? Mit nem mondott el nekem? Miért akart feltétlenül beszélni Carlisle-lal? Ezek a kérdések gyötörtek már azóta, mióta elment. De tegnap azt mondta, hogy indul haza…
Hatalmasat sóhajtottam, mire a puma kipislantott pillái mögül, de vissza is aludt. Ha mindehhez még hozzáteszem az „apró” kis jeleneteket, amiket Alice jóvoltából látok, akkor egy brazil szappanopera elbújhatna a helyzetem mellett.
Mit fogok tenni, ha Edward visszajön és…
Tovább nem tudtam eszmefuttatásomat végiggondolni, mert egy kéz kulcsolódott a bokámra és villámsebesen lerántott az ágról. Az illető már csak azt nem vette számításba, hogy ha alattam áll, akkor 99, 99 % az esély arra, hogy rajta kötök ki. Szerencsétlenségére nem jött be neki az a 0, 01 %, így leterítettem őt, mint vámpír a vacsit.
A puma mérgesen kapta fel a fejét és mogorván vizslatott bennünket.
- Remek, most felébresztetted Edet! – vetettem a szemére „áldozatomnak” és megpróbáltam nem kimutatni, mennyire megrettentem a helyzettől és örültem neki, hogy itt van.
- Edet? – kérdezett vissza, és nekem össze kellett szednem magam, mert megéreztem kezeit a derekamon. – Az meg ki?
Mutatóujjammal ráböktem a szóban forgó „személyre”.
- Oh, és miért nevezted el így? – érdeklődött nyájasan.
- Mert hasonlít rád – mondtam nemes egyszerűséget tettetve és rákönyököltem a mellkasára.
- Te elneveztél rólam egy pumát? – vigyorgott.
- Aham. Tudod, ő is olyan önfejű, makacs és unott képű, mint az alteregója! – hecceltem.
Csendes nevetésétől jóleső érzés járt át, de a feszélyezettség még mindig nem múlt el. Ebben a pillanatban nem tudtam elképzelni, hogy ha – és a hangsúly a „ha” szócskán volt – Alice látomása valahogyan mégis beteljesedne, akkor olyan dolgokat vágna a fejemhez.
- Mennyi időt töltöttél el vele, hogy ilyen jól a lelkébe látsz? – ugratott. – Ugye a házba nem vitted be? Esme nem szeret szőrt takarítani.
Megforgattam a szemem, mire felnevetett. Ed megelégelte azt, hogy nem hagytuk pihenni, ezért leugrott a fáról és befutott az erdőbe.
- Szép, most meg elkergetted! – horkantam fel és az eltűnő alak után bámultam.
- Nem. Az a szép, hogy én itt töröm magam, hogy a frász hozzam rád, téged meg jobban izgat egy puma, mint…
A mondatot elharapta. Vajon mit akart mondani? Hogy engem mi izgat, arról meg inkább ne is beszéljünk!
- Szia, Edward! Örülök, hogy látlak! Hogy vagy? – mosolyogtam rá édesen.
- Na, ezt már szeretem – dobott meg egy féloldalas mosollyal. – Köszönöm kérdésedet jól, bár egy kicsit éhes vagyok. De az előbb láttam itt egy jól megtermett pumát, szóval…
- Azt próbáld meg! – csattantam fel és mindkét kezemmel visszanyomtam őt a földre. – Csak a testemen át!
Világos aranybarna szemei megvillantak, majd az enyémbe fúrta őket. Mindkét kezét összekulcsolta a feje alatt.
- Ez nem ugyanaz a puma, amelyik gúnyt űzött belőlem? – Csak bólintani bírtam. – Akkor illendő lenne revansot vennem.
- Kérlek, ne! – súgtam.
- Miért ne? – kérdezte, míg szemöldökét érdeklődve felvonta.
- Megkedveltem őt, és nem akar senkit sem bántani – dadogtam zavartan.
- Hmmm – töprengett pár pillanatig, majd megfontoltan ezt mondta: - Mit kapok azért cserébe, ha nem vadászom le?
Kitágultak a szemeim, hogy mégis mit tudnék neki megadni, amit még nem kapott meg, de a kérdésemet már nem tudtam feltenni.

40 megjegyzés:

Névtelen írta...

Óóóóóó szemöldökhuzogatás! Nagyon jó fejezet lett! Nagyon tetszik! Csak túl rövid! *nyafog* Folytatást, foyltatást xD
puszi: Doree

mesi28 írta...

ó ó óóóóó
nagyon bejött a fejezet, főleg Bella beszólása a puámról meg Edwardról, akkorát röhögtem XD
naon tetszett a feji!
pusz
mesi28

Névtelen írta...

Szija!
áááááááá ez nagyon jó lett de itt abahagyni kinzás xD
most fog valóraválni Alice látomása? és csak egy hét mulva derül ki bár van sejtésem :)XD
remélem a szünet örömére (és h Rob itt van) hamarabb lesz még frissXXD
na nem fárasztalak továbbXD
hamar folytit:D
Vik

Landy írta...

Nagyon jó lett!Ed a puma:)Alig várom a kövit!Végre kiderült a swan dolog!

Rebii írta...

hát ez valami fenomenális és a vége .....uh az nagyot szólt!!!!!!!!!!!!

Adrienn írta...

Wow, Wow. Nagyon jó lett a feji. Hum, vajon mit akat Edward Bellátó? Humm??? van egy sejtésem.
HA NEM SIETSZ A KÖVI FEJIVEL.... HÁT ÉN... ÉN MÁR A HAJAMAT TÉPEM TŐLED! XD
Lécci siess a kövivel.
ha van kedved nézz be hozzám http://moonlightlittleangel.blogspot.com/
Puxy Adry

Tincsu írta...

WOW
hát ez OMG!!
Nagyon szupíí lett mint mindig is :D Most akkor izének az izéje Bella :O
hát ezt jól megaszontam xD nem baj most amúg y is sokkolva vok a feji után is meg hogy ROB nálunk van XD ez tök jó :D
Rem nem fog megtörténni amit látott Bella vagyis a SÜTIS része jöhet de a veszekedős részét inkább kicserélném vmi másra .... nem is tudom hát mondjuk még több SÜTÍÍÍÍre :D:D nah az lenne az igazi xD bocsi hogy fárasztalak de én is épp elég fáradt vok:P buli után használhatatlan vok de az a pojén hogy csütin volt de még mindig hulla vok xD
nah nem fárasztalak a nyomorommal:D
A feji fantörpikusan cukíííín tök jóh lett :D:D olvastam volna még az biztos:D:D
sok puszíííííííí
és siess a kövivel plíííz :D
Tsók :D
SH Tincsuuuuu

Névtelen írta...

Sziaa!

Már látom előre, hogy ezekkel a függővégekkel fogsz a sírba vinni. De komra. Egy ilyen fanatikusan szadista írót még nem láttam, eddig a pillanatig, de mi ezért szeretünk téged. xDxDxDxDxD
Állandóan kínzol..és most ezen fogok majd agyalni állandóan.
Am ettől eltérve nagyon bírtam, IMÁDTAM ezt a fejit.Annyira tetszett..és olyan cukik voltak:)) Edy meg Bella meg a puma..jókat mosolyogtam rajta..annyira édesek.
Ez a titok..hát itt még tuti h lesz valami,100%.xDxD
Várom nagyon a kövit..:D:D:
Puszi:))

Névtelen írta...

Szia,
végre megtudtam mi van a rejtéjjel.VÉGRE.
Függővég, ne má ilyen nincs. :(
Kihagy hatatlan volt mi ???????? :(
Jaj olyan édik volttak, imádtam.
* mogbabonázza a képernyő és még minimum 3-szor elolvassa*
Így tovább! :)
Nagyon várom a kövit, Nagyon-nagyon.

Licsy lófrált errefele XD

Névtelen írta...

Szia!
Annyira jó lett!!! ;D Nem igazság, hogy megint egy hetet kell rá várni!!!:(
Izgulok....

puszi
Ani

Netti írta...

Szia! Wááááá! Nagyon bírtam, ahogy Bella Edwardon landolt :P Na meg azt, hogy pont Róla nevezte el a pumát:D:D Na vajon mit tud neki felajánlani :P (szemöldököt húzogat) JAaaj elegem van már a függővégeidből!!! Nagyon várom a kövi részt:D:D
Pussz: Lettina

Szepy írta...

Nagyon jó lett a fejezet!!! Végre kiderült a nagy titok is... Vajon mit csinált Edward a végén?? Talán megcsókolta??? Már nagyon várom a kövi részt!
Pusszy

Crystal írta...

Helló!:)
Huhh, hát ez naygon klassz volt!
Különösen tetszett nekem is Bella beszólása!:D
Nem tudok újat mondani, csak azt amit az előttem lévők: WoW!^^
Pux: Crystal:)

bOri írta...

Ha bántod Edet megverlek! xD omg! :D
Szylu miért itt kell abbahgynod?? :D Jajj már, teljesen felvagyok spanolva és most ez is megint függő véég! ÁÁÁÁ xD

puszi:bOri

Unknown írta...

Hát ez fantasztikus lett, főleg a vége!
De az elejét még mindig nem nagyon értem, lehet, hogy én vagyok a hülye, de mi köze a Cullenekhez Mathildának és Mirandának?
Edward és Bella olyan édesek együtt! :D
De mér kell ilyen gonosznak lenned, hogy itt abbahagyod! :S
Szerintem azért nem tud válaszolni a kérdésre, mert megint lesz egy szaftos kis látomása! XD
Már alig várom a folytatást!

szannika írta...

Szia!
Na végre megtudtuk a Cullen-Swan rejtélyt.... Én személy szerint valami ilyesmire számítottam megoldásként!xD
Ed a puma meg nagyon tetszett... tényleg hasonlítanak Edwarddal!xD
És vajon mit kér cserébe Edward?
Nekem lenne pár ötletem...xD
Nagyon tetszett ez a fejezet, várom a következőt!
puszi

Névtelen írta...

Végre megoldódott a rejtély felexD
Nagyon tetszett ez a fejezet is(szokás szerint)
És most a lényeg:
MIÉRT NEM TUDTA BEFEJEZNI A MONDATOT? MIÉRT NEM TUDTA? MIÉRT?
Szylu, te tuti, hogy valami főgonosz leszármazottja vagy, mert ilyen méreteket öltő gonoszkodáshoz, már örökölt gének kellenek.

Ui: MIÉRT NEM TUDTA???

Luca voltam

Névtelen írta...

Gonosz, nagyon gonosz!
így befejezni...kááár! Olyan jó lenne ha az történne amire szerintem mindenki gondol :) Légyszi ne keseríts el minket és legyen már az! Am a fejezet tetszett csak a függővég..
nembaj neked elnézzük!
Pusz

Bettike írta...

Szia!
Hát ez nem volt semmi, nem sűrven szoktam komit írni, de most muszáj...xĐ Függővég, mindig ez a függővég...:P Remélem, a következő fejezetet hamar megkapjuk. Létszi, létszi, létszi... *angyalian néz*
Nagyon tetszik a stílusod, megvan benne minden, ami kell az ilyen storyhoz. Köszi az élményt!

AmyC írta...

Sya!
Á, ez nagyon ott van! :D Ed, a puma, és Ed, a nem puma és egy befejezetlen mondat. És Bella a kérdését nem tudta feltenni, mert: Edward hozzáért (ki tudja hol?xD) és Bells hallotta a gondolatait?
Nagyon várom a következő fejezetet!
AmyC

Névtelen írta...

wáááááááááááááááááááááááááááááááá
ez rohadt jó feji lett!!!!! miért itt van vége??:(:(:(:(:(:'(
jáááááááájjj... a pumát nagyon bírom...
röhögtem szét magam a jeleneten, nagyon aranyosak voltak Edwardal.......... xDxDxD
Na, mi az ajánlat??:D:D bírtam, hogy Bella 'elkábult' xD nagyon elvolt.. frisst! puszi:)

norcs. írta...

uristeeen_:D jujh imádtam ezt a részt. annyirajó volt?és vajon mit akarhat Edward?:D van egykét tippem =D
aztmár tudjuk hogy aSwan név hogyankapcsolódik oda, de a Cullen név?
"A két név beleégett az íriszembe.
Cullen… Swan…"
olyankíváncsi avgyok:D
egyébként meg az a puma.. túl okos egy állathoz képest. nemlehet hogy mondjuk egy alakváltó vámpír? na jo lehet hogy hülyén hangzik,de ez jutott legelőször az eszembe :D.XD
és hogy Carlisle-nek is köze volt az ikrekhez:D ezt nem gondoltam volna ..
tetszik ez az Edward aki a történet végén volt:D
várom nagyon a folytatást és megint ezafüggővég:/ megőrjít...xd
puszi

Unknown írta...

Nagyon cseles, nagyon humoros és nagyon kegyetlen!!! :-)Asszem mást most nem tudok hozzáfűzni... XD

Csenci írta...

Az előttem kritikát írő olvasók már mindent elmondtak, amit én szerettem volna. Röviden, tömören, imádtam, és csak így tovább! :)

A. írta...

áhh ez nagyon jó lett:)
annyit nevettem rajtuk:)
ez azért durva:)
jót elfekszik Edwardon:)
remélem megcsókolja:)
nagyon tetszett:)
várom a kövi részt:)

Eni írta...

*tapsol* a klasszikus Szylus függővég... imádom... *fintorog*
A fejezet bámulatos lett :D Miranda dédi... hát nekem leesett az állam.
Ed puma halál cuki volt. Ahogy elképzeltem tényleg olyan Edwardos :P Pl, ugyanolyan helyesek XD
A vége meg persze a legjobb, mivel az nem volt XD Jaj, már alig várom az frisst! Nagyon, nagyon kíváncsivá tettél... Mondjuk lenne pár tippem, hogy mi történt ezek után *somolyog* :P
Nem tudom, hogy fogom kibírni egy teljes hétig! Az ízelítőt hamar kérem!
De azért tud hogy odáig vagyok érted meg vissza! :D
Pux *puszit dob*

zitt2 írta...

egy kicsit hirtelen lett gyors a cselekménye, de ezért panaszkodjak? szerintem szuper

คภςรא írta...

ajjj... itt abbahagyni :D lécci siess a folytival nem tudom meddig bírom... Egyszerűen Imádom :D

Névtelen írta...

Úristen.. függő vagyok... ez eszméletlen jó lett:)

Névtelen írta...

Szia!
Első szavam rá: Azta!!!
Nagyon boldog vagyok, hogy kiderült a Cullen-Swan ügy! De most még egy rejtély a végére!!!! Már várom! :D
Puszi: Gemma (alias Sipi)

Ui.: Utólag is gratula a díjért!

EsztiIi írta...

IMÁDOM!!
Na Edwárd mikor mondja el az új hírt?!
:)
Már nagyon várom a folytatást!
Puszi Eszter

Névtelen írta...

Szia!
Vááá,itt abbahagyni. Alig vártam,hogy legyen valami Belláék közt.Remélem mostmár tényleg lesz.Olyan édes Edward visszatérése.:)Orsi

Névtelen írta...

Végre hazajött a mi hősszerelmesünk :D :P Jujj most teljesedik be a látomás? Nemrég találtam rá a blogodra, szóval nem tudom, hogy milyen gyakran van friss, meg ilyenek :S Remélem gyakran, mert nagyon jól írsZ!
PuszancS
Brigitta

Névtelen írta...

Ááááááááááááááááá. Itt abbahagyni kínzás. Remélem hamar lesz folytatás.
Vik

Névtelen írta...

Szija
Remélem még ma összegyülnek a komik és lesz meglepi. Kiváncsi vok mi lesz a meglepi. Csak így tovább.
Puxx: Lilla

Névtelen írta...

Hello!
Nagyon jó léett ez a fejezet is.
Viola

Pupi írta...

Szia
Legközelebb ordíts rám, hogy írjak komit.
Mióta megtudtam, hogy Bells Miranda rokona, azóta várom az olvasói reakciókatXD
Olyan jó volt olvasni. A puma dologXD
Am pirulok mint állat a dolgo miatt, de én nem tudtam, hogy a hegyi oroszlán a puma, Luca világosított fel valamelyik napXD
Kivi vok a meglepire.

Imádtam a fejezetet CsajszimXD
Ismét eszméletlent alkottál.
Puszillak
Pupi

Névtelen írta...

Szia!
Nagyon jó fejezet lett.:)
Tetszett Edward visszatérése.:)És hát az ízelítőd...Jaj ne kínozz minket,muti légyszi azt a fejit.

Emőke írta...

Szylu!
Ááááá,te nő!Miért kínzod itt a jó népet?Hmmm???XD
Ezt a véget,áááá.Szupi kis rész lett.
Carlisle igen csak meglepődött amikor Ed elmondta h mit derített ki.Nem is csodálom.
Bella meg az ő Ed-je(a puma Ed).Olyan édik(kül a puma az egyik kedvenc állatom XD)Bella télleg megkedvelte ezt a "dögöt".Tökéletes jellemzést adott az Edek-ről!:D
Ed(a vámpír XD)...imádom!
Hát nagyon kivi vok h mi lesz a kövi részben.Várom nagyon.Szia Szylu

Névtelen írta...

Szia!
Ez nem volt semmi.Mik ki nem derülnek itt.
Szegény Edward most elég rosszul érezheti magát a múlt miatt.
A puma nagyon furcsa nekem.Nem tudom miért.Tudom,hogy csak egy állat,de olyan kis furcsa.
És végre visszajött Edward.Hiányzott!!

Megjegyzés küldése

 

blogger templates | Make Money Online