Vérvörös alkonyat

Sziasztok!

Még mindig lehet kérni a Vérvörös alkonyatot "PDF" formátumban, ha esetleg valaki még nem tette volna meg, és szeretné! :)
Az e-mail címem oldalt! ;)
Puszmancs

Szylu

2010. március 24., szerda

Bells szobája


Sziasztok!

Valamelyik részben voltam olyan elvetemült, és azzal untattalak Benneteket, hogyan is néz ki Bells szobája az átalakítás után. Volt egy unalmas órám, és megrajzoltam a tervet is hozzá, szóval felteszem ide is. Ne tessék nézni a méretarányokat, mert a mérnöki diplomámat még előző életemben szereztem...
Pusz

10 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nemhiába,azért jó volt h mégiscsak "baszogattalak"-->sorry a kifejezésért..:D
Gyönyörű a kézírásod komolyan..:D Mondjuk a "hintaszéket" külön meg kellett fejteni,de kitudtam olvasni..:D profi vok ez van..:D->egó befigyel.:D
A "Z" betűd különösen szép..annyira egyedi...olyan mintha egy 3-mas lenne..:D szal a betűid közül a "Z" tetszik a legjobban.:D
Mostmár a saját aláírásodra is kivi lennék..:D
De persze a beszkennelt füzetlapot se felejtem ám el..:D (te viszont annál inkább..xD) nah jó tudom hogy kell a hely..:D nincs hari...:D
És Bells szobája neméppen kicsi..:D Tetszik..:D nekem is kéne egy ekkora..:D Nem haragudnék meg érte,bár nekem ott a közepén lenne egy pezsgőfürdő is..:D
Oh és az ágy se kicsi...:D nem is szabad annak lennie,fontos tényező a töriben..:D
Szal az ágy meg a hintaszék lesz még a középpontban sztem..:D A kád már volt..:D
Majd mindegyik bútordarabbal eljátszogatol,aztán megunod őket és szétromboltatod velük..xDXD Megoldod.:D:D
Hát kb ennyit akartam,ebbe minden benne van..:D
pusz
Dorszíí

Unknown írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Szylu írta...

Juditom, a "blup" az a gardróbban van és babzsákfotelnek lehet fordítani! A többi kérdésedre pedig holnap személyesen válaszolok, már ha baszogatsz egy kicsit, mert tuti, hogy elfelejtem!XD
Pusz

Névtelen írta...

Amúgy ez enyhe spoiler volt szerintem Judit :D:D

Asu XD

MN írta...

Szia!
Szeretem a töridet!
Nézz be hozzám van Neked valami.
Várom a folytatást.

mesi28 írta...

Szylukám, én most betegen fekszem (vagyis inkább ülök a gép előtt) otthon,szal éppen van időm bogarászni, am tök szépen írsz szentem, az már más tál tészta h néhol olvashatatlan XD
De én meg borzalmasan rondán írok, szal sárgulok XD
am engem nem untatsz ezzel, mer belsőépítész szeretnék lenni, szal szívesen nézegetek meg cisnálok is ilyeneket, de az a legjobb amikor a progik segítségével 3D-ben, színekkel látod, és te csináltad, és...na de nem untatlak, csöppet bezsongtam, szal ugrok is nyűni a progimat :D
de naon tetszik!
pusz
mesi28

Névtelen írta...

Hát igen... Egy ilyen szobát én is elfogadnék! Nagyon jól kitaláltad és megtervezted! Nagyon tetszik!
Gemma

bOri írta...

azta jó isten Szylu! xD
Valakinek akorra a háza mint Bella szobája XD nekem is jöhetne egy ekora szoba xD akkora káád.. te jó úristen *nyálat csorgat* Am kajak úgy írod a "z" betűt mit a dráma tanárom:D őt juttatad eszembe :D mondjuk én meg az "a" betűt írom úgy mint te :D
puszi:
bOri

Unknown írta...

Ahogy kérted: XD A kövi fejezetért mindent...

Névtelen írta...

De szépen írsz :O

Megjegyzés küldése

 

blogger templates | Make Money Online