Vérvörös alkonyat

Sziasztok!

Még mindig lehet kérni a Vérvörös alkonyatot "PDF" formátumban, ha esetleg valaki még nem tette volna meg, és szeretné! :)
Az e-mail címem oldalt! ;)
Puszmancs

Szylu

2010. március 11., csütörtök

Vérvörös alkonyat - 31. fejezet

Sziasztok!

Először arra gondoltam, semmi kommentet nem fűzök a fejihez, csak annyit, hogy tegyétek oda, ahova akarjátok a történetben, de aztán rájöttem, hogy nem fogom megállni e nélkül a mondat nélkül!
Tehát: felhívjuk kedves ide tévedő látogatóink figyelmét, hogy a következő fejezet megtekintése 18 éven aluliak számára csak erős idegnyugtatóval rendelkező nagykorú felügyelete mellett ajánlott! :P
A fejit Mindenkinek küldöm, akik már egy ideje fúrják az oldalam, hogy legyen benne ilyen jelenet... És persze Asunak, hálából!
Rövid, de velős feji!
Pusz
U.i.: Remélem, hogy nem nyeltek le keresztben amiatt, hogy még várni kell egy kicsit a Cullen-Swan rejtély felfedésére...


Gyűlölj, vess meg, csak ne szeress!

(Bella szemszöge)

Tanácstalanul álltam a gardrób közepén és a fekete farmerhez passzoló felső után kutattam, amikor Alice bevágtatott az ajtón, és bordaropogtató ölelésben részesített.
- Holnap este indul haza! – kiáltotta örömtelien, de a többire már nem tudtam odafigyelni, mert tekintetem elhomályosult.
Karja és arca hozzáért csupasz bőrömhöz és abban a pillanatban elmerültem egy olyan világban, ami a jövő állandóan változó képének egy darabkáját osztotta meg velem.
Nyugodtan feküdtem az ágyamban és az ablak felé bámultam. A hajnali nap aranysárga sugarai megcsillantak a bőrén, még gyönyörűbbé varázsolva őt. Aranybarna tekintete az erdőre révedt, és még véletlenül sem nézett rám. Azóta kerülte pillantásomat, amióta felkelt mellőlem a gyűrött ágyból. Rutinosan, hidegen húzta fel magára farmerját, de széttépett ingjével nem tudott mit kezdeni. Leült az ablak elé és vagy egy órája meg sem moccant. Meseszép arkangyal szárnyak nélkül. Egy szót sem szólt hozzám, és ez megrémített.
Talán megbánta volna a tegnap estét? Vissza szeretne vonni minden apró érintést, minden szenvedélyes mozdulatot és azt a pillanatot, amikor megszűnt körülöttünk a világ, semmi más nem létezett, csak ő meg én? Egy test, egy lélek.
Mondani akartam valamit, rákiáltani, hogy itt vagyok, vagy pusztán csak sikítani. Nem bírtam elviselni ezt a feszültséget, ezt a bizonytalanságot, ezt a tétlenséget.
Óvatosan felkeltem és közben vállaimra húztam a lepedőt. Meztelenségem az éjszaka folyamán egyáltalán nem zavart, most annál inkább.
Lekuporodtam vele szemben a földre, hátamat a falnak támasztottam, térdeimet felhúztam, és rajtuk nyugtattam a fejem. Nem mozdult. Vártam… Aztán egyszer csak elfogyott a türelmem.
- Megtisztelnél azzal, hogy hozzám szólsz? – kérdeztem suttogva.
Lassan felém fordította a fejét, és ridegen pillantott rám sötétarany szemeivel. Bronzbarna haja kócosabban meredezett szerteszét, mint általában, ajkát vékony vonallá préselte össze. Mellkasa nyugodt ütemben emelkedett és süllyedt.
- Sajnálom – mondta kimérten, és megfagyott a világ.
- Mégis mit? – kérdeztem vissza értetlenül.
- Azt, hogy kihasználtalak. Újszülött vagy, labilis és én ezzel tökéletesen tisztában voltam. Az ösztöneid, a vágyaid irányítanak, nem tudod kontrollálni magad. – Azt hittem, hogy ennél jobban már nem tud megalázni, de az utolsó mondata ostorcsapásként csattant. – Nagy valószínűséggel, bárki mással megtetted volna ugyanezt, mint velem!
Minden idegszálam megfeszült és a szenvtelenség álarcát öltöttem magamra, míg felálltam. Belül viszont összetörtem. Fogást váltottam a lepedőn és a mellem fölött szorítottam magamhoz. Lekicsinylő pillantást vetettem rá, majd elindultam az ajtóhoz.
- Hova mész? - kérdezte közömbösen.
- Gondoltam, keresek magamnak egy "bárki mást" és megerősítem az elméleted. Emmett pont kapóra jön majd - vágtam hozzá flegmán, de persze az utolsó mondatot nem gondoltam komolyan. Mint akinek valami szenzációs ötlet jutott eszébe, úgy kaptam ajkaimhoz a kezem, és engedtem, hogy a fehér anyag suhogva lehulljon rólam. - Vagy várj csak, Jasper még jobb lesz! Ő olyan...
A mondatot már nem tudtam befejezni, mert Edward keze a számra tapadt és erősen szorított neki az ajtónak. Tekintete dühtől parázslott és éjfekete volt. Kihívóan álltam pillantását, míg végül nagyot sóhajtott.
- Miért csinálod ezt? Miért teszed ezt az egészet még nehezebbé?
Levette a kezét az arcomról, de válaszolni képtelen voltam, mert megéreztem hűvös lélegzetét a hasamon. Lehajolt a lepedőért és visszacsúsztatta meztelen testemre.
- Te vagy az, aki mindent elrontasz! - vádoltam meg.
Felhorkant és karba fonta a kezeit.
- Ne csinálj úgy, mintha nem tudnád, hogy miről beszélek - folytattam rendületlenül. - Tényleg azt hiszed, hogy csak azért feküdtem le veled, mert labilis vagyok, és nem tudtam ellenállni a kísértésnek?
Keményen nézett le rám, márványhomloka ráncokba szaladt.
- Igen, azt gondolom - erősített meg.
Elöntött a düh és a bosszúvágy. Arra nem gondolt, hogy én azért tettem mindazt, amit tettem, mert...
Odaálltam elé, lábujjhegyre ágaskodtam és gyengéden megcsókoltam pengevékony ajkát. Egyszer... Kétszer... Háromszor...
A harmadik után már nem bírta tovább és ragadozó módjára csapott le ajkaimra. Készségesen válaszoltam kimondatlan kérdéseire és kezdtem elveszíteni az eszem, ahogy lehelete elbódította elmémet. De nem, nem szabad. Józannak kell maradnom.
Hosszú ujjai tarkómra fonódtak és még közelebb húzott magához. Másik keze derekamat karolta át és hátrálni kezdett az ágy felé. Mindkét kezemmel a hajába túrtam, és hagytam, hogy irányítson.
Az ágynál megtorpant, de vállainál fogva lenyomtam őt és ledér nőszemély módjára rámásztam. Zihálva vette a levegőt, ahogy elnyúltam rajta és kéjesen megcsókoltam. Nem bírtam tovább, így ajkaimat végighúztam járomcsontján és halkan a fülébe súgtam:
- Menj a fenébe!
Meghökkenten nyögött egyet, míg én diadalittasan leszálltam róla és eltáncoltam a gardróbom irányába...
- Upsz, bocsi - ugrott el tőlem Alice. - Még meg kell szoknom, hogy neked is van ez a gondolatolvasós izéd, mint Edwardnak.
Szobormereven álltam, és nem bírtam megszólalni.
- De ugye nem láttál sokat? - kérdezte szemlesütve, mire félelem úszott fel a torkomba.
Te jó ég! Ezt Alice is látta?
- Mit? - adtam a hülyét.
- Hát, hogy én meg Jasper... - piszkálta a padlót a lábával zavarában.
Megkönnyebbülve fújtam ki a levegőt.
- Megnyugtatlak, hogy most nem hallottam egyetlen gondolatodat sem. - Az már más lapra tartozik, hogy mibe nyertem bepillantást.
- Huh, akkor jó - lélegzett fel. - Hagylak is felöltözni.
Azzal kiugrált a helyiségből.
Én pedig összeroskadva rogytam le a padlóra a kétségbeeséstől.
Édes Istenem! Le fogok feküdni Edwarddal!

40 megjegyzés:

Csenci írta...

Tyű. Ez aztán fejezet volt. Nem baj, hogy rövid, annál...hmm, tartalmasabb.^^ Az én kritikám is rövid lesz, ám de velős: imádtam a fejezetet, és már megint nagyon kreatív voltál! (: Várom a folytatást. Puszi!

Unknown írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Névtelen írta...

Nézem a bevezetődet...mondom dejó, végre lesz süti. :D
DE te mindig olyan művészien belepiszkálsz a levesbe és valóban, tényleg van benne süti, de még mindig nem hoztad őket össze! Komolyan, én már belehaltam volna a helyedben a csuklásba!
Köszi, h te még nem :D
Várom a kövit Luca:D

Unknown írta...

ATYAÉG! EZ NEM ÉR! Jelentem, én is csatlakozom azokhoz, akik előttem már - néhány fejezettel ezelőtt - kiakadtak. Végre ideszórsz számunkra néhány "sütimorzsát" :-), nehogy szó érje a ház elejét, aztán persze profi szerzőhöz illően a tényleges akció előtt lelépsz! Ja, mellesleg ez az egész csak egy - na jó, az tény, hogy egy meglehetősen remek - elterelése annak a rejtélyes új szálnak, amely mézesmadzagját a múltkor elhúztad az orrunk előtt! Szóval szégyelld magad! :-)
Na persze azért ne gondold, hogy nem tetszett. Sőt! :-) Nagyon-nagyon jó volt. Viszont akkor, amikor Edward beszólt, hogy Bella csak azért volt vele, mert újszülött, és "bárki mással is megtette volna", na akkor én nem csókolgattam volna őt, hanem lekevertem volna neki egy hatalmasat visszkézből... A végkifejlet úgyis ugyanez lett volna: így is úgy is egymásnak esnek. :-) Na de én persze nem vagyok író, mint egyesek... :-) Szóval persze a te verziód szó szerint fergeteges, mint mindig... :-)

Dorothea írta...

Hát... Wíí... Imádtam. Milyen kínos lehet majd, hogy Bella az adott percben tudni fogja, hogy mi fog történni? Nem lennék a helyében. Persze ez attól függ, hogy hogyan írod meg. Szerintem fantasztikus lesz. :D Szóval, csak ügyesen, gyorsan fegyelmezetten. Ahogy a gépírástanár mondanám.. xD

Netti írta...

Jaj, nagyon jó lett! Kicsit rövid, de annál lényegesebb:):):) Nagyon tetszett! Hű de begurultam, amikor Edward így megvádolta Bellát!!! De Bella leleményesen vágott vissza, ahogy azt a te történetedben már megszokhattuk.:):) Nagyon tetszett, de én is nagyon kíváncsi vagyok annak az új szálnak a folytatására:):)
Siess a frissel
Pussz: Lettina

Adrienn írta...

Szia
Ez nagyon jó lett, bár egy kicsit csalódott vagyok mert nem derült ki semmi a Cullen Swan névvel kapcsolatban de... amilyen kicsi volt a fejezet annál tartalmasabb. úgyhogy gratulálok nagyon jó lett.
Puxy Adry

Szörcsi írta...

jaaajj... nagyon jóó lett. Imádtam!! Puszi Yvi (:

Névtelen írta...

Szylu te perverz állat..:D Ledér nőszemély,te!!
olvasom énis az elejét,mondom yeee folytatódik a látomás..az hittem a zongorától..erre mit látok?? átugrottad Drága!xD
Hát így elégíted ki a Sütipajtásokat?XD
Oks,megbocsájtok,mert végre volt Bonbon is meg egy kis KEKSZ is..xDXD
De Edward!! a kis mazoista seggfej!XD
már megint kezdi az önmarcangolást..hát mondom nemigaz..:D és miket mondott már Bellának?
De azért nemtudott neki ellenállni!xD persze..nagy a kísértés tudom..:D és Bella..hát..jól megleckéztette..:D az tetszett viszont a végén..:D kicsit belett csapva Eddy fiú..:D de azért benne lett volna még egy gyors menetben,persze..XD
hm..azon gondolkozom h ..Bella bosszúból Macarioval fog vigasztalódni!XD vagy nagyon féltékennyé tenni Edet..:D
és most mondom..eddig ezt a nyavalyás látomásfolytatást láttam..de most! most inkább azt mondom,hogy nehogymár így történjen meg,még változhat nyugodtan..:D még Gyúrjáál Szylu..:D tudod mint a Gálvölgyiben : Gyúrunk,vazze? Gyúrjunk,vazze..
háh ezt most lekellett írnom..:D
de azért be is csaptál..nem volt ez azért annyira 18-as!xD inkább 16-os..:D hm..habár a végefele már beindultak..XD nah de AZ A FEJI majd legyen téll 18-as..XDXD Sok sütíível tudod..:D Éhezünk már rá..XD
de most addig ezzel elleszünk egy darabig..de téll nem értem most Edet..élvezte meg nemis..:D nah jóvan..:D Meg Bella Emmettel..hát kéész..:D el is képzeltem..xDDXD de az már durva lenne...:D
hát most szidjalak vagy ne szidjalak? most nem szidlak annyira..:D de nagyon gonosz kis feji lett azt ugye tudod?? téll rövid,de velőős..:D
és a végén? Alice Jasperrel? hát mivan?? Ez érdekesnek ígérkezik..:D
és most kivételesen nincs hari az előző függővég miatt!XD de érdekes címet adtál neki hallod! Elgondolkodtató..
nah már nem is tok többet írni,csak azt,hogy nagyon várom a kövit..:D És az utsó mondat..Bella nagyon okos!xD Most jött rá..:D de remélem h igaza lesz!XD habár ugyis az lesz..nah m1..:D ez most egy szép hosszú komi lett tőlem..:D
pusz
Dorszíí

bOri írta...

Bella szivesen leveszem ezt a terhet a válladról oké?? XD Lefekszem én helyetted XD :P Nekem nem lesz lelki ismeret furdalásom anem létezó Tanyás ügy miatt! XD
De am Szylu olyan gonosz vagy! Pont így és pont itt hagyod abba! Gonsz nőszemély vagy XD...
És most várni vagy egy hetet a kövire... ugye ez lesz?? XD GONOSZ!!! xD

A. írta...

áhh ez nagyon durva lett
szegény Bella
remélem most már nem ezen fog idegeskedni XD
am nagyon tetszett
a látomás is és az utána lévő rész is
nagyon jó lett
várom a következő részt:)

bOri írta...

Jah és az lemaradt hogy Edwardis milyen tetű már?? Bárkivel megtetted volna.. áhh... ez segg dolog! XD

Eni írta...

halihó!
ok, hogy a végén Bella azt mondta, hogy "Édes Istenem! Le fogok feküdni Edwarddal!" hát én nagyon kiakadtam. én kábé egy olyat csináltam volna, hogy "Yay, yay le fogok feküdni Eddyvel!!! :D:D" Ő nem szeretné vagy mivan? ezt nem értettem :/
mind1 a feji meseszép lett :P és hát ummm nem tudok mit mondani... volt benne action rendesen :D bárcsak már "real life" (mármint ott :) történnének meg ezek a dolgok :/ és Alice miért nem látta azt, amit Bella? ajjaj, most annyi kérdés cikázik a fejemben :/
és arra a Cullen-Swan rejtélyre is már nagyon várok :D:D
siess a frissel, mert máris a hajamat tépem, mert nem tom, hogy mi lesz itt még!!!
Nah, Pux

Unknown írta...

Imádtam minden eggyes szavát a fejinek!
De Edwardnak jól bemostam volna amikor azt mondta: "Nagy valószínűséggel, bárki mással megtetted volna ugyanezt, mint velem!"
Remélem amikor beteljesül ez a látomás nem fog ilyen hülyén viselkedni!
Már alig várom a kövit és bízom benne, hogy kiderül Cullen-Swan titok! :D

Gré írta...

nagyonnagyonjóó:DDDD

AmyC írta...

OME! OH MY EDWARD! Azta... ez... uh... *teljes sokk* És ha még meg is történik... Így tovább! :D

Bella1213 írta...

Hűűűűű.

ahhh. ühhh.
Ne haragudj de egy értelmes szó sem jut az eszembe.. kész..a lehető legjobb értelemben.

Névtelen írta...

xD hát ez nagyon nagy! MÁr itt volt az ideje! most semmi sem ronthatja a kedvemet ugyanis az ideiglenes listában (a fevételin) 2. vok! *SIKÍÍÍT*
Puszi: DOree

Tincsu írta...

szija
hát igen jó feji lett:D kicsit rövid:( de annál jobb :D:D:D *szemöldökhúzogatós fej az msn-ről xD *
nah szal látom a SÜTÍÍÍ úgy terjed mint a pestis :D xD
Dorszííí xD lett a komid :D és már majdnem hajazol minket Csubival :P:D
szóval nagyonnagyon nagyon nagyon nagyon vááárom a kövííít mert egész nem itthon ültem és untam a fejem --->beteg vok:(:(
és örülnék egy gyógyító fejinek *cukíí fej*+*bocííí szemek* xD
plíííz siess :D
puszíííí
Tincsu

Emőke írta...

Ááááá...te dög!XDXD
Annyira szupi feji volt,nem fogom kibírni a kövit.Lécci siess vele,ne kínozz minket(bár tudom h szereted ezt csinálni:D)!!!Nagyon várom.Szija.

Unknown írta...

áááááááá..... ez nagyon joo lett varom mar azt a fejit ahol meg is tortenik siess lecci mert itt halok meg ha nem kapom meg hamar a kov fejit!!!!!!!!!! :D :D pussziii

Dytta írta...

fúúúúú... ez nagyon gonosz dolog volt. miért hagytad abba? én ezt nem fogom kibírni! NYUGTATÓÓÓT!!!!! remélem kárpótlásul legalább hamarabb hozod nekünk a frisset. (kiskutyaszemek)
amúgy nagyon jó lett. csak így tovább!

Névtelen írta...

Szia!
Te jó ég! Atya-gaty! Omg!
Hát ez valami fergeteges volt! Én dőltem a röhögéstől, amikor Bella ezt mondta Eddy fiúnak: menj a fenébe! imádtam!
puszi és várom a kövi fejit!
szannika aki nem névtelen, csak nem volt kedve bejelentkezni! xD

norcs. írta...

ezzel a fejezettel kárpótoltál miatt, hogy nem tudtam meg a Cullen-Swan rejtélyt :D
olyan kíváncsi vagyok, hogy mi is lesz ebből az egészből:D
és amugy meg tetszett a rész és olyan kíváncsi vagyok hogy az csak na =)
remélem lesz hamar friis:D
puszi

Szepy írta...

Ez gonosz volt!!! Amúgy nagyon jó feji lett! Már várom a kövi részt!!!
Pusszy:D

Névtelen írta...

HOGY??....MI??.....MIKOR?....HOL?....MIÉRT??
TTTTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
várj összeszedem magam
.................................................................
Jó itt vok élek és nem éretem ....vagyis igen csak ....mindegy.XD
A CULLEN....SWAN -os REJTÉLY miatt én keresztbe lenyelnélek, de ez után a feji után mégse.
Nagyon nagyon tetszett.:D
Tetszett én totál hügyén fogalmazok IMÁDTAMMMM!!!
ez most kiütött szóval mielőtt egy litánia lesz befejezem. XD
És bevonulok a gyogyóba!!XD

UI:írtad a múltkor a bérgyílkosra hogy már az összeset ismered.
Akkor Terosista csoport? XD jó tom féraszto vok.:D
Így tovább!
Licsy

คภςรא írta...

jujj de szuper lett nagyon várom a folytit... remélem Edward benne lesz a kövi részben az jó lenne :D

flóra írta...

nagyon jó lett várom a kövit XD

Pupi írta...

Szia!
Hupsz megfeledkeztem a komiról. Igazából sok komival tartozom, de most már pótolom őket és nem halogatom.

Nagyon gonosz vagy XD
Kimaradt a SÜTIIIIIII
Ez csak morzsa volt. Tepsire ragadt süti darabka XD
Elment az eszem, hülyeségeket beszélek.
Folytasd minél hamarabb és remélem, hogy nem változik a látomás, mármint Eddyke lehetett volna kicsit happybb egy nagy adag sütiiii után, de legalább nem tűnt el sütizés után, ez is több mint a semmi, de attól még tetszett hogy Bella, hogy játszott vele a végén, azt hitte Eddyke h újabb adag desszert jön, és hoppon maradt. hihi

Imádtam, imádtam.
Alig várom a kicsiny postaládámba a kövi bétázásra váró fejezetet.

Puszillak
Pupi

zitt2 írta...

waw nagyon nagy volt!!!
Csak sajnálom, hogy rövid... de tömör ami nagyon jó... várom a kövit.
pusy:zizi

Névtelen írta...

Hali!
Gratula, nagyon király...
Alig várom a következőt siess!!!

Névtelen írta...

Szia!
Ááá, nagyon jó lett! De így átsiklani a dolgok felett! Ezt, hogy tehetted? Remélem a következő részben már kiderül ez a Cullen-Swan féle ügy! Mert már nagyon várom! És mikor fog kiderülni, hogy Bella Alicen keresztül "látja a jövőt"? Mert jó lenne, ha kiderülne, szerintem.

Puszi: Gemma (alias Sipi)

Névtelen írta...

Hali!!
Én csak most találtam meg a sztoridat, de azóta teljesen függő lettem!!!!!! egyszerűen imádom!!!!!! :)és egyetértek azzal h gonosz vagy az ilyen kis "morzsákkal" kapcsolatban!!! bár én már azt várom h ezek mikor fognak valóra válni!!! ;) és a Cullen-Swan rejtélyes dolog is gonosz volt!!!! :) remekül oldod meg h mindenki a monitorra tapadjon!!!! csak így tovább!!! :) és lléééécccciiiii hamar jöjjön az új feji!!!!! mert én már most nagyon nehezem bírom!!!!!
üdv: Zsú :)

Névtelen írta...

Micsoda fejezet! erre vártunk a kezdetektől fogva xD. És Alice..tök cuki volt! És az utolsó mondat... mintha az jelentené a világvégét.

Névtelen írta...

Édes istenem!Egyszer még meg fogsz ölni.Kegyetlen vagy,de azért szeretünk.
puszi

virág írta...

na most jutottam ide hogy komizzak, de azt hiszem a múltkori "kirohanásom" önmagáért beszélt. olyan jó volt olvasni, de már jó lenne ha itt tartana a történet, hogy ez valóban megtörténik, megnézném Ed arcát....miért kell ilyen nehéz esetnek lennie??? na írj mihamarabb.

Névtelen írta...

Húúúúúúú aztamindenit! Végrevégrevégre! Ujjongok! Á... xD jól vagyok! Folytasd! Minél előbb! ÁÁÁÁÁÁ

Névtelen írta...

alig várom a szombatot, jó lenne, ha ez tényleg megtörténne, bocsi de már olvastam az előzetest, ugye Ed hívja, vele fog beszélni, jó lenne már ha tisztáznák hogy mi éreznek, de ahogy ismerlek, ez nem mostanában fog megtörténni. szerintem te élvezed, hogy "kínzol" minket. anita

Unknown írta...

nincs mit kertelni....ez úgy fasza ahogy van...csak annyira röviiid lett...(ezt olyan hisztizős hangon) :)
minden tiszteletem a tiéd...

Névtelen írta...

40.-ik!! :D
Hogy meglegyen a teljes örömöd..nehogy rajtam múljon..:D
Most tudom h boldoggá tettelek!XD
Megvan a napi jócselekedetem.:D
Ezt a fejit most nem részletezném ki,mert elszabadulnu a fantáziám..:D És,hát annak tudjuk,hogy érdekes eredménye lenne..:D
De az Élesben menő PILÓTAKEKSZ-nél...->figyeled? új szó :D ahh milyen komit fogsz kapni..:D Habár képzeld..:D Sasszememnek köszönhetően tudom,mikor fogod összehozni őket..:D vagyis azt biztosra tudom h hanyadik fejiig nem szándékozod őket összehozni..:D És tutira tudom..:D Látod előlem nem titkolhasz semmit..ez vanXDXD De nem lövöm le a poént legyen másnak is meglepi,de az biztos h nem hamarkodod el a dolgokat..:D
pusz
Dorszíí

Megjegyzés küldése

 

blogger templates | Make Money Online