Vérvörös alkonyat

Sziasztok!

Még mindig lehet kérni a Vérvörös alkonyatot "PDF" formátumban, ha esetleg valaki még nem tette volna meg, és szeretné! :)
Az e-mail címem oldalt! ;)
Puszmancs

Szylu

2010. február 27., szombat

Vérvörös alkonyat - 29. fejezet

Búcsúölelések helyett…

Ezt a fejit minden szombaton itt tipródó, és körmét rágó olvasómnak küldöm, és áldalak Benneteket, hogy vagytok nekem! Szélvész Overdose Pupi, erre nincsenek szavak!
Pusz

(Bella szemszöge)

Döbbenten bámultam tükörképemet. A vámpírnak, aki visszameredt rám lágy karamella színű szeme volt, amely kitágult a döbbenettől. Először el sem hittem, hogy saját magamat látom, majd az információ eljutott a tudatomig és szétáradó örömmel töltött el.
Örömmámoromból Alice éles, sivító hangja rángatott ki:
- Edward Anthony Masen Cullen! – kiabálta és körülnézve a helyiségben rájöttem, hogy egyedül maradtam.
- Alice, ne borulj ki! – csitította Edward és én elindultam a szobája felé.
- Ne boruljak ki? – dühöngött a tünpír és szinte toporzékolt. – NE BORULJAK KI?!
- Már késő – mondta Jasper fájdalmasan.
- Csak pár hétről van szó – vitatkozott Edward, bár őt magát nem láthattam az ajtóját eltorlaszoló családtagoktól.
- PÁR HÉT? – sipította Alice. – Most nem mehetsz el!
- Alice, el kell intéznem valamit – mondta csendesen a bátyja.
- Nem látom, hogy hová mész! – esett kétségbe a kobold. – Egyszerűen lelépsz és…
- De visszajövök! – csattant fel Edward indulatosan. Láthatott valamit húga szemében, mert szelídebben folytatta. – Alice, kérlek! Ez nagyon fontos, és egyedül kell elintéznem!
Feszült csend állt be a párbeszédben. Alice hatalmasat sóhajtott és úgy suttogta:
- De visszajössz?!
- Komolyan, mintha nem látnád előre! – nevetett Edward.
Carlisle csipogója felharsant és mindenki odakapta a fejét.
- Mennem kell – mondta Carlisle a kütyüt nézegetve. – Súlyos baleset történt, sok a sérült.
Megcsókolta Esmét, valamit közölt Edwarddal gondolatban, mire az csak biccentett és már ott sem volt. A többiek is megmozdultak. Alice és Jasper visszamentek mellettem a könyvtárba, Rose és Em levonultak a szobájukba, Esme pedig lesuhant a nappaliba.
Egyedül álltam a folyosón és tanácstalanul néztem a szobaajtajához lépő Edwardot. Sötétarany szemei az enyémbe fúródtak és az ő tekintetében tükröződtek vissza azok a kérdések, amik bennem kavarogtak.
Nem tudtam, hogy hova megy, miért megy és mikor jön vissza, de volt egy olyan érzésem, hogy északnak veszi az irányt. Valami szomorúság kúszott fel a gyomromból a torkomba és ez megcsillant a szemeimben is.
Edward szóra nyitotta a száját és tétován lépett egyet felém.
- Bella, gyere már! – sürgetett Alice kissé morcosan. – Soha nem végzünk!
Lassan hátráltam a könyvtárig, majd belöktem az ajtót és eltűntem Edward fürkésző pillantása elől.
A következő egy órában fel sem fogtam, hogy mit csinálnak körülöttem. Alice úgy rángatott, mint egy rongybabát. Jasper pedig az egyik számítógépen ügyködött.
Gondolataim ide-oda cikáztak és rendszertelenül törtek fel bennem az emlékképek.
Emmett, amikor szóba hozta Tanyát és Edward reakciója…
A titokzatos vámpír felbukkanása Denaliban, Edward idegessége…
És most ez az elutazás…
Na meg persze az a furcsa űr bennem, amit nem tudtam hova tenni. Nem értettem, miért érint ilyen mélyen az, hogy Edward elmegy. Lehet, hogy akkor is így reagálnék, ha mondjuk Emmett, Rose vagy Alice lépne le pár napra?
- Bella, idehívnád egy pár percre Edwardot? – kérdezte Alice ragyogó szemekkel.
Jasper lemondóan megcsóválta a fejét és sóhajtott.
- Azt hittem, már elment! – rökönyödtem meg.
- Nem, csak fél óra múlva indul – somolyogta.
- Persze – egyeztem bele és kisuhantam a folyosóra.
Ott aztán lassan battyogtam az utolsó ajtó felé és előtte megtorpantam egy másodpercre.
Úgy látszik, hogy új családom szokása az, hogy nem kopognak. Nos, itt az ideje, hogy ezt a hagyományt én is elsajátítsam.
De úrihölgy vagyok, és csak nem rontok be valahova hívás nélkül! Aha!
Halkan kopogtam, majd azzal a lendülettel beléptem az ajtón és belekezdtem a mondókámba:
- Edward, A… a… - akadtam el a mondat közepén.
A döbbenettől még jobban lemerevedtem, mint a könyvtárban és azt hittem, hogy kápráznak a szemeim. Aztán kapcsoltam, hogy nem álmodom – vámpír vagyok, az istenért! – és iszonyatosan bizseregni kezdett az arcom.
Ezelőtt is láttam már őt félmeztelenül, de az teljesen más volt. Most csupán egy törölközőt csavart a derekára és piszkosul zavaró volt a helyzet, ahogyan az ajtóban álltam és mindenhová próbáltam nézni, csak rá nem.
Mégsem kerülhette el a figyelmemet, hogy talán most volt a legemberibb, mióta csak megismertem. Bronzvörös tincseiről hátára, vállára és mellkasára hullottak az apró, ezüstös vízcseppek és végigfolytak a bőrén, hogy a törölköző szélében szívódjanak fel.
Egyik kezével a ruhaanyag sarkát fogta, a másikkal beletúrt vizes hajába. Tekintetét rám emelte és felvonta egyik szemöldökét. Én pedig rájöttem, hogy az isten tudja mennyi ideje bámultam már őt. Lesütöttem a szemeimet és villámsebesen, egy szuszra elhadartam:
- Alice azt üzeni, hogy menj a könyvtárba! – daráltam, és gyorsabban, mint a kámfor eltűntem a szobából, bevágva magam mögött az ajtót.
Még a folyosó közepén sem járhattam, amikor kinyílt mögöttem az ajtaja. Hatalmas küzdelem dúlt bennem. Az ösztöneim, a testem, a szívem mást akart, mint az eszem. Énem egy része visszafordult volna, betolta volna őt a szobába és kétségbeesetten vetette volna magát a karjaiba…
Te jó ég! Ezt nem hiszem el! Képes lennék rámászni egy foglalt srácra a hülye vámpírösztönök miatt?
Bevágódtam a szobámba és a csukódó ajtó résén keresztül még megpillantottam Edwardot, amint magára húzott egy tiszta felsőt, eltakarva előlem finoman izmos mellkasát és hasát.
Lecsúsztam a fal mellett és fejemet a térdemre hajtottam. Gyorsan, zihálva vettem a levegőt és vártam, hogy háborgó lelkem lenyugodjon. Miért van az, hogy ennyire kikészít a jelenléte? Hogy ilyen furcsán érzem magam, ha a közelemben van?
A csendbe Alice csilingelő nevetése hasított bele.
- Bosszúálló vagy! – vetette Edward húga szemére. – Ez nem volt fair!
- Már miért nem? – érdeklődött kuncogva a tünpír.
- Mert nem kellett volna belerángatnod ebbe a játszmába szegény Bellát!
- Ha Rose nyit rád, akkor nem lennél ennyire zavarban! – csicseregte az áruló. – Igaz, Jazz?
A megszólított mélyen hallgatott, majd „lelki nyomásra” nagyot sóhajtott.
- Bocs, öcsi, de tény, ami tény!
- Néha elviselhetetlen vagy! – mondta Edward felháborodva.
- De még mindig itt vagy! – vágott vissza Alice.
Én mindeközben azon agyaltam, hogyan vághatnék vissza személyesen húgomnak. Csak egy jó terv kell, és még attól sem kell félnem, hogy előre meglátja.
Felálltam és az ablakhoz sétáltam. A hold már régen feljött az égre és most kísértetiesen megvilágította az ezüstfehér fénybe burkolózó rengeteget. Az esőcseppek lágyan simultak rá az ágakra és fűszálakra, amik lassan ringtak a feltámadó szélben.
Az egyik fatörzs mögül egy sárga szempár villant rám és odafordultam. A sötétség jótékony fátylát maga mögött hagyva egy puma lépett ki a szobámból kiszűrődő fényre és leült erkélyem alatt. Értelmes tekintetét egy pillanatra sem vette le rólam. Bundája teljesen elázott, hatalmas szemeibe apránként eső folyott. De őt ez egyáltalán nem zavarta, csak bámult, mintha mondani akarna valamit.
Elmerültem az általa sugárzott nyugalomban. Mindenütt csend volt, csak a zivatar kopogott halkan a tetőn. Semmi sem mozdult. Mintha a világ örök mozdulatlanságra és változatlanságra lett volna ítélve és minden erről árulkodott.
Nem tudom, hogy mennyi ideig álltam ott és figyeltem őt, magamba zárva ritmikusan dobogó szívverését és nyújtott lélegzetvételét, amikor egy kéz érintette meg a vállamat. Nem tehettem róla, automatikus újszülött-vámpír ösztön volt.
Megragadtam a karját, lendítve rajta egyet nekinyomtam az üvegfalnak – még szerencse, hogy nem tört ki – és másik kezemmel átkulcsoltam a torkát. Ő sem volt rest és abban a pillanatban ellentámadásba lendült.
Szabad kezével megmarkolta a térdem fölötti részt és rántott rajtam. Mindketten a padlón kötöttünk ki, de ő volt előnyösebb helyzetben, mert rajtam feküdt.
Az önbecsülésemet tiporta volna sárba, ha hagyom magam legyőzni, így újult erővel löktem oldalra őt és egy gyors mozdulattal a mellkasán térdeltem, csuklóját béklyóba fogva a feje fölött.
- Anyám, ez jobb, mint a kickbox a tévében! – lelkendezett Emmett az ajtóból, de nem figyeltem rá.
Tekintetemet az aranybarna íriszbe mélyesztettem.
- Feladod? – kérdeztem, megspékelve egy gunyoros mosollyal.
Dühösen fújtatott egyet és mocorogni próbált, de nem sikerült neki.
- Mivel jelen állapotodban erősebb vagy nálam, és időm se sok van eljátszadozni veled, ezért nem tehetek mást.
Elégedett vigyorral szálltam le róla és visszaléptem az ablakhoz, ahol még mindig ott volt a puma.
- Bella, mit fürkészel olyan elmélyülten, hogy még Emmett kopogtatását sem hallottad meg? – Jazz csatlakozott hozzám.
- Öreg, ez a dög vigyorog! – ámuldozott Em a másik oldalamon. – Hé, Edward, ez a sunyi kis alak szerintem rajtad mulat!
- Kicsoda? – tömörült oda az ablakhoz nem csak ő, hanem Rose és Alice is.
A puma rám villantotta még egyszer a tekintetét, majd nyújtózott egyet és elügetett a fák közé.
- Azt hiszem, egy gyors vadászatot még beiktatok, mielőtt megyek. – Kezét a kilincsre helyezte és már nyitotta az erkélyajtót, de én elálltam az útját és visszahúztam az üvegfalat.
Arca vészesen közel került az enyémhez. Ajkaimon éreztem hűvös leheletét és egy pillanatra megremegtek a lábaim. De aztán sikerült összekaparnom magam és határozottnak tűnő hangon fenyegettem meg:
- Csak a testemen keresztül! – Szeme megcsillant és szája kedvenc féloldalas mosolyomra húzódott. – Különben is, nincs sok időd, szóval…
Kezét elhúzta a kilincsről a csípőm mellett, és karba fonta.
- Azt akartam mondani, hogy vigyázz magadra, de látom, bebiztosítottad magad hódolókkal. – Morogtam egyet, de nem kommentáltam. – Most viszont csak annyit kérek tőled, hogy hagyj egy kicsi kikészítenivaló Emmettet nekem is!
- Meglátom, mit tehetek az érdekedben! – somolyogtam.
- Nem vagyok azért olyan könnyű eset – háborgott a szóban forgó személy.
- Aha, hát persze, hogy nem! – kuncogta Rosalie.
Edward biccentett, még egyszer utoljára a szemeimet kereste, aztán ellépett tőlem és az ajtóhoz sétált. A többiek mind vele mentek és hallottam, amint Edward odasúgja Jaspernek:
- Ha megkérlek, tarts rajta a szemed! Újszülött még és…
- Meglesz – ígérte Jazz.
- Hé, én is itt vagyok ám! – puffogtam.
Edward megcsóválta a fejét, odaintett nekem egyet, és lassan eltűnt a fal mögött a testvéreinkkel egyetemben.
Gyorsan kellett mérlegelnem, nem volt időm habozni.
- Edward! – kiáltottam utána, mire visszalépett a küszöbömre.
Odasuhantam hozzá és gyengéden megöleltem, Negyed másodperces reakcióidő után kapcsolt és karjai hátamra simultak. Pokolian jó érzés volt!
- Hozd haza magad egyben! – suttogtam bele a mellkasába és gyorsan egy puszit nyomtam az arcára.
- Meglátom, hogy mit tehetek az érdekedben! – kaptam meg a saját válaszom.
Elengedtük egymást – felért egy kínszenvedéssel – és a lépcsőn lesuhanva már csak a Volvója motorját hallottam dorombolni…


U.i.: A múltkori fejiben a "fogadásos" szó az igerencia volt...

41 megjegyzés:

Névtelen írta...

Csodálato:D
Megérte várni rá, mégha ez egy napi eltiltáshoz vezet is :D
Várom a következőt Szylu :D

Csenci írta...

Szia! (:
Már megint tökéletesen jellemezted Bella érzéseit. Ahogy olvastam, úgy éreztem, mintha velem történne meg mindez, és szinte nekem is fájt, hogy Edward elmegy.^^ Ha Edward netalántán összeállna Tanyával a későbbiekben, az olyan húzás lenne, amitől mindenki totál kiborulna, de valahogy el is várnánk tőled, szóval meglepő tanácsot adok: minél bonyolultabban, ahogyan csak kigondoltad,úgy folytasd, ne sajnálj minket, mert én személy szerint szívesen olvasom a történeted, még akkor is, ha a hó alulról felfelé esik. xD Hajrá, csajszi! (: Puszi, Csenci

Névtelen írta...

Elsőő letttemm ezazzzz :D
Megint Luca
Mert az előzőhöz elfelejtettem odaírni :D

mesi28 írta...

Szió!
Imádtam!Imádtam!IMÁDTAAAAAAAAAAAAAAAM!!!
egyszerűen fantasztikusan frenetikusan észbontóan király zsír klassz lett!!!!!!!!
cuki ölelééééééééés (L)(L)(L)
és OMG sexy vámpírpasi!!!XDXDnekem is kell egy!
azé h ne dicsérjelek agyon, egy problémát megemlítenék!
MÉR NEM ESETT LE A TÖRCSIIIII :O:O:O
:p alig várom a folytit, te galádovics fantáziatúltengéses írópalánta :DXD
pux
mesi28

Eni írta...

ááá
ennyi?
Itt vége van most a fejinek?
Mi?
ááá
atyám, ed de szexi lehetett *álmodozó fejet vág* naaaagyon a szexi...
bella naon szerencsés egy csaj, de ezt eddig is tudtuk :/
Jaj, vajon hova megy ed?? remélem ide, hozzám XD
most ilyen perverz hangulatom van :P
de a fejit Imádom!!
és téged is Szylu!
legyen már jövő szombat :/:/
Pux

Névtelen írta...

Hűű.
Most nagyon kíváncsi lettem,de ez még sem egy gonosz függővég. Ez jó..=)
Tetszett főleg az hogy Bella azért megölelte Edwardot. Kedves volt és aranyos. A pumát meg nem értem,de ez is nagyon tetszett benne.
És persze,mint mindig az egész úgy ahogy volt tökéletes! =)

Puszi: Bella1213
Ui: Tetszik az új külső.

norcs. írta...

nagyon tetszett :D imádtam ezt a részt is=D
Edward hova megy?:o
és ugye minél hamarabb visszajön? :)
hát.. Bella egyre furcsább :P remélem minél hamarabb összejönnek Edwarddal,de így h mostmeg elment ő ..:/ nah de azért nagyon kíváncsi avgyok, hogy hogy lesz tovább =)
várom nagyon a folytatást
puszi

AmyC írta...

Röviden és tömören: UHH! :D:D Cute volt. :D
Kivi vok, hogy hova és miért megy Edward, és mikor jön vissza. :D

Szörcsi írta...

nagyon jó lett. várom már a folytatást:) puszi: Yvi (:

Névtelen írta...

Szia,
Hova megy Eddy fiú? Hova? HOVA? HOVA?
Ne menjen el, nem akarom!!! :C
*hisztizek(pedig nem szoktam)*:C
A törcsis rész nagyon jó volt
Eddy mint mindíg Szexis.XD
Bellus meg a kis pirulós.XD
Hát igen, elvarázsoltál.
csiribu-csiribá, hókusz-pókusz meg hasonló XD
Hogy várom én a kövit.
Mi lesz Ballussal és Eddy fiúval?
*merengö arc*
Így tovább!!!!
Pussy: Licsy

Szaffi írta...

Szia!
Új olvasód vagyok és most fejeztem be a pótlást! Nagyon tetszik ahogy írsz és a történet is! A függővégek nem tetszenek annyira, de ettől függetlenül imádom a történetet!
Kiváncsian várom a folytatást!
Tenshi

Netti írta...

Szia! Hát ez eszméletlen jó volt! Szegény Bella milyen zavarba jött:):) Na és a vége!!! Hát ez annyira aranyos volt:):):):) jaj már nagyon várom a kövi részt:):):)
Pussz: Lettina

Henriettalex írta...

Így itt hagyni...
Basszus ez nagyon jó lett! A végén az az ölelkezős rész olyan cucokfalat!! :D Mikor kapja már le Edward Bellalítát?? Csókót! XD
Ja, és Dorszíí! Örülnék ha megint rábeszélnéd Szylut egy ízelítőre...
Tudom... türelmetlen vok!
Puszka

Névtelen írta...

ÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍíípppppppppppppp:D:D:D:D:D
Ez baromi jó volt!!! A törülközős....xD
Na de a vége... A "testvéri búcsú" egyikőlyüknek sem azt jelentette xD kár, hogy cask ennyi volt...:(:(:(:( és most jövőhétig várjunk???
legalább nem függővég...:DxD pusz

szannika írta...

Szia!
Jaj anyám ez olyan jó volt! A törülközős jelent, és Alice..... xD Jó kis bossú!
És a végén az az ölelés....
Nagyon jó lett, várom a kövit!
puszi

Névtelen írta...

Szylu! Te tényleg nagyon kedves vagy és nagyon jól írsz!Titkon bíztam benne hogy lecsúszik az a fránya törölköző :P Nah mindegy, szóval tényleg hálás vagyok és további sok sikert! Ahogy te mondanád: Rajtad tartom a szemem ;)
Puszi: Doree

Pupi írta...

Szia!

Mikor Ed ott állt a törcsiben, azért reménykedtem hogy csak leesik majd róla, de sebaj. :)
Bár kár hogy Bella nem akkor toppant be mikor épp öltözik XD
Remélem, hogy Edward nem sokáig lesz távol amiatt a bizonyos dolog miatt :)
Ahogy számoltam csak 4 emberke kérdezett rá hogy hová is ment Eddyke, én vagyok az 5., bár 99,9999999% biztos vagyok benne hogy hová is indult.
A pumás dolog zsiráf volt XD főleg ezen röhögtem nagyokat: - Öreg, ez a dög vigyorog!, Emmett már csak Emmett.
Nagyon de nagyon várom a folytatást, sok-sok helyesírási hibával :P

Pusszancs:
Szélvész Overdose Pupi

Ui.: nagyon tetszik ez a név :D

EsztiIi írta...

IMÁDOM!!!
Már nagyon várom a folytatást! :)
Puszi Eszter

Dorothea írta...

Szia!

Wow! Ez fantasztikus lett! Mihamarabb legyen friss... xD

Névtelen írta...

hú ez nagyon jó volt, és most rághatom a körmön megint a hét végéi, szörnyű vagy.....na de majd csak szombat lesz....valamikor...nagysokára...nem is látom a naptárban....jaj-jaj-jaj.....tényleg nem lesznek körmeim....
na szóval én nem szoktam találgatni, de puma lehet hogy alakváltó....Ed pedig most aztán hova ment...nemhogy berángatná a szobájába Bellát....aztán....hú, azt hiszem itt most én abbahagyom...na siess, alig várom a kövit. nanita

kinguci írta...

szia....ez remek volt,,nem let volna rosz ha bella par percel hamarabb lep be:)....
mar nagyon varom a fojtit....

Névtelen írta...

Szia te némber..:D
hát jól lemaradtam komiírásba..:D de tegnap olyan fáradt voltam,h nem volt erőm..:D
Szóval..ejnye..hát még mindig nem hozod össze őket?!
és most Edit is elküldted..nah széép...:D de tudom h a kövi Edis lesz szóval nem harapok..:D
és ahogy Bella leterítette Edet..:D szép volt..:D azért most sok közös pillanatuk volt..:D
és a puma..:D a puma az egyik kedvenc állatom,szóval biztos cuki volt..:D és Emmett beszólása,h az a dög rajtad nevet..:D ez jó volt..:D
és a végén mikor megölelte,és megpuszilta..:D wáá várom már mikor lesz több..:D
és nyugodtan hozhatod az ízelítőt is,habár ugyis tom h olyan némberes,gonosz lesz..xDXD mint teee:D(L)
nah szal nagyon várom a kövit..:D és ez is egy szupi feji lett..:D és sajna nem az én általam elképzelt ízelítővel folytatódott,de ez van..:D tudom h lesz majd olyan is,mikor nem lesz rajta törcsi..:D tudom,érzem..:D
pusz
Dorszíí

bOri írta...

mamáám! Szylu már megint hatalmasat alkottál! :D annyira kis cuki a vége mikor Bella megöleli Eder! :D jajj árom már a 30.at :D És asszem a fejlim kezd nagyon is jó irányba terelni téged! ^^ Tudtam én hogy hasznos lesz xD

Bettii írta...

nemigaz hogy mindig egy hetet kell szenvednem mire jön a kövi feji.:D:D
mindt mindig most is eszméletlen.:D

Tincsu írta...

Szija!!
Juj jóh lett :D:D
a pumát azt nem nagyon értettem de WOW mikor rányitott Bella nah ott már beindult az agyam és kattogott:D:D
és hogy mit?? hát azt hogy SÜTÍÍÍÍ SÜTÍÍÍÍÍÍ SÜTÍÍ SÜTÍÍÍ xD
és olyan cukiiii volt mikor megölelte Edwardot:D
remélem hamar visszajön és egyedül és nem Tanyaval :D
nem nagyon szeressem a csajt:P
de sztem az új csávó miatt megy oda vagy az se biztos hogy oda ajjj most nem tudok semmit :( ez igy nem jo :D
de legalább nincs függővég:D
siess a kövivel nagyonnagyon várom :D
puszííííl
Tincsu

คภςรא írta...

remélem Edward hamar hazamegy:D szuper lett

zsóka írta...

szia. nagyon jó lett. remélem a köviben kiderül hova ment ed. már azt hittem, hogy bella összebarátkozik a pumával. nagyon várom a kövit.

Unknown írta...

hy naon joo lett de azert remelem h hamarosan visszajon Edward es akkor osszejonnek vegre pussziii

Unknown írta...

Szia!
Szuper lett megint!
De hova megy Edward? Már most hiányzik :)
Már alig várom a szombatot, hogy olvashassam a kövit!!!

Névtelen írta...

nesze neked ingerencia...XD

Névtelen írta...

Szia!
Ez annyira jó lett!!! Kicsit szomi vagyok, hogy elmegy Ed, de remélem hamar visszajön!!!:D

üdv
Ani

Unknown írta...

És most végre talán tudok írni kritikát, mert a rendszer - melynek ugyebár lelke van - is végre így akarja! :-)
Szóval... Mint már annyiszor, most is szívesen lettem volna Bella helyében... Hmmm... Nyammm... :-)
Ja, és eszembe jutott, amikor feltűnt a puma, hogy vajon Jake barátunk számára tartogat-e karriert ez a sztori? :-)
Üdv:
Judit

Unknown írta...

Ééééssss... Igen!!! Tényleg sikerült!!! Ez az. :-)

Névtelen írta...

Szia nagyon jó a fejezet:D Imádom ahogy Bella és Edward "küszködnek" egymással...tényleg jó lett:P

Névtelen írta...

Remélem hamar visszajön Ed!!!!!:D

Chanel írta...

Nagyon jó lett mint mindig!
Már írni akartam, de csak most jutottam ide!
Már nagyon várom a következőt!
Puszy Chanel

Névtelen írta...

Szia!
Nekem nagyon bejött a búcsúzós rész.Edward kicsit alul maradt :P.Kellan ő meg hozta a formáját :P.Alig várom,hogy alakuljon már valami Edward-ék között.Zs.

Névtelen írta...

Szia!
Nagyon tetszik az egész történet,mégcsak nemrég találtam rá,de máris függő lettem.Alig várom a folytatást.Remélem hamarosan lesz némi izgalmasabb rész is Edward és Bella között.Kellan beszólásaiért odavagyok.Nagyon várom az újat.Meli

Névtelen írta...

Jövök, Jövök! Itt is van a 40. komi!!!:D
Nem tudom szavakba önteni, annyira jó!!!:) Remélem mihamarabb lesz frisssss!!!!!!!!:D

puszi
Pinky

Névtelen írta...

Szia!
Felülmúltad ismét önmagad!!!:D
Kövit!!!!!:)

puszi
M

Emőke írta...

Szylu!

Nagyon szupi rész lett.Jajj de megnéztem volna a törcsibe csavart Ed-et.Awww...*vágyakozvanéz*
Ari volt a puma,egyik best állatom.Bejött h Bella letepert Ed-et,szegényke:P
Gyors elolvasom a 30-ast is.Tök jó h elutazok és arra érek haza h 2 új rész van már.Happy vok!Szia

Megjegyzés küldése

 

blogger templates | Make Money Online