Vérvörös alkonyat

Sziasztok!

Még mindig lehet kérni a Vérvörös alkonyatot "PDF" formátumban, ha esetleg valaki még nem tette volna meg, és szeretné! :)
Az e-mail címem oldalt! ;)
Puszmancs

Szylu

2010. február 6., szombat

Vérvörös alkonyat - 26. fejezet

Szurkálódások

A kövi fejit minden ma névnapozó Dórinak és annak az Annának küldöm, aki a román naptár szerint tegnap ünnepelte a névnapját! És annak a barátnőmnek, akinek holnap (febr. 7-én) lesz a szülinapja. És persze Macario-nak, aki hatalmas szívességet tett nekem! Hogy miért? Azt majd meglátjátok!

(Bella szemszöge)

Emmett kecsesen szelte át a levegőt, majd egy gyönyörű szaltó bemutatása után mellettem landolt az erkélyen. Ennek következménye az lett, hogy a korlátomat porrá zúzta nem éppen kis súlyú testével és a terasz alapzata is egy kissé megremegett.
Hason fetrengve nyögdécselt és az oldalát tapogatta. Szánalmas látványt nyújtott volna, ha nem látom az arcát. Képét bosszús dac terítette be és gyilkos tekintettel mustrálta Edwardot, aki az erkély alatt ácsorgott karba font kezekkel és édes mosollyal.
- Ezt nem úszod meg ennyivel! – morogta Em, és szabad kezével rábökött az öccsére.
- Tudtommal megnyertem a fogadást – mondta higgadtan Edward. – Arról már nem én tehetek, hogy ennyire könnyen el lehet terelni a figyelmedet – kacsintott rám.
Normális keretek között remegni kezdett volna a lábam, de most nem ez történt. Várjunk csak! – szólalt meg fejemben egy hang. Fogadás? Milyen fogadás? Erről nekem egyikőjük sem szólt!
- Mi… - kezdtem volna, de Emmett már eltűnt mellőlem.
Rávetette magát Edwardra, és ismét bunyózni kezdtek.
Fogadás! Már megint egy átkozott fogadás! Mi olyat tudnak még egymásnak ajánlani, ami nincs meg nekik?
Inkább nem is gondoltam bele…
- Edward! – suttogtam elhaló hangon és a blöff bejött.
Rémülten kapta felém a fejét és a következő pillanatban már ő „melegítette” azt a helyet, amit már Emmett kifeküdt mellettem. Feszült csend következett, majd mindkét srácból kitört a nevetés. A család többi tagja sem bírta tovább és a reggeli erdő levegőjébe beleveszett ezüstösen csengő kacagásuk. Csak én álltam az erkélyen sértődött arccal, de rólam senki nem vett tudomást.
- Szerintem egyezzetek ki egy döntetlenben – vetette fel Carlisle, mire a fiúk kuncogva bólintottak.
Edward felkelt mellőlem és éppen felém fordult, amikor én lazán beléptem az erkélyajtón és az orra előtt bevágtam.
- Bella! – szólított meg megdöbbenten, és az arca is ilyen érzelmekről árulkodott.
Nem törődtem vele, hanem elhúztam a sötétítőfüggönyt és a fürdő felé vezető folyosóhoz sétáltam. Mögöttem a szobaajtóban felhangzott Edward felháborodott hangja.
- Elárulnád, hogy mégis mi a bajod? – kérdezte.
- Semmi – köptem oda neki flegmán és némileg közömbös hangon, de legbelül fortyogtam.
Kihasznált! Felhasznált az aljas kis játékához, amit Emmettel űznek! Undorító!
Bementem a fürdőbe – árnyékként követett – és megengedtem a forró vizet.
- A semmiért nem csapjuk rá a saját testvérünkre az ajtót – puffogott és vészesen közel jött.
- A saját testvérünk nem titkolózik előttünk! – szúrtam vissza és mellkasára helyezve a tenyerem (már bántam, hogy időközben visszavettem a kesztyűmet) tolni kezdtem kifelé. – És ha most megbocsátasz, megfürdenék, mert valaki szerint hogy is… áh, megvan: borzalmasan nézek ki!
- Azt már nem! – ellenkezett és mindkét kezével belekapaszkodott az ajtófélfába két oldalról. – Ezt a beszélgetést még nem zártuk le!
- Részemről igen, lezártuk! Most pedig tünés kifelé! – Tovább már sajnos nem tolhattam, mert akkor az én ajtóm bánta volna.
- Nem – mondta határozottan és karba tett kezekkel lecövekelt ott, ahol volt.
Legszívesebben toporzékoltam volna dühömben vagy egyszerűen csak képen törlöm, de nem süllyedek le az ő szintjükre. Nem, azt már nem!
Helyette viszont tudok mást csinálni…
- Te tudod - rántottam meg a vállamat és hátat fordítottam neki.Elzártam a vízcsapot és a kád szélére ülve lehámoztam magamról a cipőimet. Felkeltem és még mindig neki háttal lerángattam a kesztyűimet is. Edward megvilágosodhatott, mert krákogott egyet és kissé félénken megszólalt:- Ezzel nem mész semmire. Nem olyan lány vagy, aki...A mondat a torkára forrt, ahogyan megragadtam a pólóm szélét és kibújtam belőle. Visszanézve a vállam fölött láttam, hogy Edward lemerevedett a döbbenettől. Szája halk "oh"-ra nyílt, szemei kitágultak, keze ökölbe szorult. Légzése nehézkessé vált, majd teljesen megszűnt.- Még kimehetsz - figyelmeztettem és reménykedtem benne, hogy így is lesz, mert már kezdtem egy picit kényelmetlenül érezni magam.- Nem tennéd meg - súgta.Felvontam a szemöldököm és a hátamhoz nyúltam. Visszafordultam az ablak felé, így nem láttam, csak hallottam, mi történik mögöttem. A melltartóm kattanásával egy időben több dolgot észleltem egyszerre.
Hatalmas csattanással becsapódott a fürdőajtó, és lábdobogás közepette felhangzott Emmett hangja:
- Hát, te, öcsi, hova-hova? – kérdezte.
- Levegőzni – válaszolta egy feldúlt személy.
Nem tudtam megállni, így hangosan felkacagtam. Fuldoklásom közepette hangos morgás szállt felém, majd elhalt a hajnali erdőben. Megcsóváltam a fejem, majd befejezve a vetkőzést bemásztam a kád gőzölgő vízbe.
Most már legalább tudtam, hogyan kell kikergetnem Edwardot a szobámból, ha éppen nem kellemes társaság benyomását kelti bennem. Továbbá bíztam abban is, hogy ezt a kis incidenst nem kell többször megismételnünk, és főleg nem mondja el a barátnőjének…
Nagyot sóhajtottam, és csüggedten elmerültem a fürdőmben.
Edwardnak igaza volt: tényleg hihetetlen vagyok…
Addig vártam, amíg a víz ki nem hűlt és emberként vacogtam volna. Kiszálltam a kádból, kicsavartam a hajam, majd törölközőt kanyarítottam magam köré és átmentem a gardróbomba.
A látvány ismételten „szíven ütött”. Fújtattam egy aprót, de nem zsörtölődtem. A családom női tagjai már csak ilyenek.
A blúzok között keresgélve a kezem ügyébe akadt egy jól ismert ruhadarab. A halványkék ing megbújt a többi holmi között, de az én szemem nem tudott elsiklani felette. Kivettem a szekrényből és óvatosan megszagoltam, mert féltem, hogy az illat bármelyik pillanatban elillanhat. A jellegzetes napfény elbódított és lelassult a lélegzésem. Nyugtató hatása átjárta az egész testemet, és úgy éreztem, mintha ő is itt lenne velem. Na, ez már nevetséges!
Visszaakasztottam az inget, és mérgesen bevágtam a szekrényajtót. A fiókból előhalásztam egy szett fehérneműt, felvettem őket és nekiláttam összehorgászni valami viselhető ruhakombinációt. Fél óra könyörtelen kutatás után feladtam és bosszúsan dobtam le magam egy szál fehérneműben a szoba sarkában lévő bluppra. Szinte vetekszik a lehetetlennel ennyi ruha közül összehozni egy normális párosítást.
Tulajdonképpen nem is tudtam konkrétan, hogy miért duzzogok. Tényleg a ruhaválasztás problémája akasztott ki ennyire vagy még mindig azon rágódtam, hogy Edward nem volt őszinte hozzám? Nem is kellett volna beavatni a részletekbe, csak mondta volna el, hogy fogadtak Emmettel és ezért akarja legyőzni őt. De nem, őfelségének még ennyi is nehezére esett!
- Nagyképű barom! – dohogtam dühösen.
- Én? – kérdezte egy meglepődött hang az ajtóból.
Rosalie finoman összevonta a szemöldökét. Mint mindig, most is káprázatos jelenség volt.
- Nem, dehogy is – szabadkoztam rögtön. – Éppen Edwardot illettem szebbnél szebb szavakkal.
Hangosan felkacagott.
- És a bátyám szidalmazása annyira lefoglalt, hogy felöltözni sem volt energiád? – mutatott rám.
Végigpillantottam magamon. Szuper, még mindig félig felöltözve kuporogtam a habszivacsban.
- Nem tudtam eldönteni, hogy mit vegyek fel – adtam valamilyen kézenfekvő választ.
- Aham – somolyogta. – Na, akkor lássunk munkához!
Azzal belevetette – szó szerint, ugyanis teljesen eltűnt az állószekrényben – magát a gyilkos rengetegbe.


(Edward szemszöge)

- Hát ezt nem hiszem el! – csaptam rá a közeli fenyőfa törzsére, így az nagy reccsenéssel derékban kettétört. – Lehetetlen egy nőszemély!
Dühösen leültem a kidőlt fára, és kezembe temettem az arcomat. Az alig öt perce lezajlott jelenet elevenen élt az emlékezetemben és minden egyes pillanatát fel tudtam idézni.
Hófehér háta, amely kecsesen megfeszült, ahogyan hátrafordult. Kihívó tekintete, amelybe nem lopódzott felélem. A csat halk kattanása, ami teljesen kikészített.
Tudtam nagyon jól: csak egy ezredmásodpercen múlt az, hogy nem veszítettem el a józan eszemet és nem tettem valami megbocsáthatatlant.
Minél jobban próbálom magam távol tartani Bellától, annál jobban vonz magához. Mint egy drog, amit csak nekem találtak ki. A vére, ami olyannyira csábított, hogy képes voltam érte ölni is, eltörpült személyisége mellett. Hangja, amely megbabonáz, mozgása, ami elszédít, látványa, mely megőrjít…
- Reménytelen! – mondtam elfúló hangon és elengedve magam átestem a farönkön.
„Az attól függ, hogy mit nevezel reménytelennek!” – csilingelte Alice és átugorva a tuskón letelepedett az én oldalamon.
- Már csak te hiányoztál – sóhajtottam.
- Kicsit kitörőbb lelkesedéssel is fogadhatnád a legkedvesebb testvéredet – mondta sértődötten. – Kezdem azt hinni, hogy ezt a státuszomat lenyúlta valaki más!
- Alice! – szóltam rá. – Megkergültél vagy az agyadra ment a sok látomás?
Elvigyorodott.
- Én teljesen beszámítható vagyok – trillázta. – Ellenben veled. Kissé szétszórt vagy mostanság.
Rám mutatott mutatóujjával. Még mindig nem volt rajtam ing és a nadrágom is eléggé mocskos volt.
- Ezt neked hoztam – hozzám vágott egy tiszta felsőt, amit rögtön felvettem. – És szeretném kikérni a véleményed!
- Öhm – krákogtam. – Mivel kapcsolatban?
- Azt hiszem, itt az ideje, hogy Bella részletesen is megismerkedjen a családunk történetével. Te nem így gondolod?
Megvontam a vállam és felkeltem.
- Erről Carlisle-nak kell döntenie…
- Ő már rábólintott – csicseregte.
- Akkor mégis mi a francért…? – háborogtam, hogy ilyen előre eldöntött dolgok miatt képes zaklatni.
- Mindenki maga mondja el a saját történetét – válaszolta.
- Oh – esett le végül, hogy mit is akart tőlem. – Rendben. De nem én leszek az első!
Szükségem volt még egy kis időre, hogy összeszedjem magam. Lelkileg – vicces szó, főleg egy vámpír szájából – nem készültem fel egy ilyesfajta beszélgetésre Bellával. Azt sem tudtam, hogy előéletemből mennyit mondjak el neki és főleg: megemlítsem-e Mirandát vagy sem…
- Tökfej vagy – bökött oldalba Alice és lassú, emberi tempóban visszasétáltunk a házhoz.
A nappaliban mindenki ott volt. Carlisle és Esme a kanapén ültek. Jasper felkelt mellőlük és átölelve Alice-t helyet foglaltak a zongora emelvényén. Emmett és Rosalie egy fotelben ültek ketten – furcsa jelenet volt innen nézve… -, a másikban pedig Bella ücsörgött felhúzott lábakkal. Testhelyzete miatt nem tudtam megnézni, mi van rajta, de azt rögtön kiszúrtam, hogy kesztyűbe bújtatta a kezeit és sálat tekert a nyaka köré.
- Na, mi van, kiszellőztetted a fejed? – poénkodott Emmett.
Mérgesen néztem rá és morogtam. Már megint kezdi…
- Amúgy min húztad fel magad ennyire? – kuncogta.
- Amúgy semmi közöd hozzá! – vágtam vissza, de végig Bellát néztem, aki érezhette a tekintetem.
Megrántotta a vállát, és mintha csak a térdének beszélt volna, megjegyezte:
- Nem tehetek róla, hogy gyengék az idegeid!
Na puff!
- Már megbocsáss, de ami történt, az még a legerősebb lénynél is kiverte volna a biztosítékot! – Háromszor, ha nem többször…
- Húúúú, gyerekek, ne csigázzatok már! – ficánkolt Emmett. – Mit csináltatok odafönn?
- Semmit – vágtuk rá egyszerre Bellával.
Ha jobban figyeltem volna biztos, hogy feltűnik Alice viselkedése és az elméjét is letapogathattam volna. De nem, nekem Emmett szurkálódásaival kellett foglalkoznom, így már csak azt láttam, hogy Jasper villámsebesen egy ceruzát és papírt nyom húgom kezébe, aki üveges szemmel rajzolni kezdett.
A jelenet nem tartott tovább négy-öt másodpercnél – Alice keze láthatatlanul mozgott a fehér papír felett –, aztán felkelt és a nappali közepén lévő asztalra dobta a rajzot.
- A Denali-klánnak látogatója lesz a közeljövőben. – Rábökött a lapra, mire mindannyian köréje sereglettünk.
A fekete-fehér rajz egy férfit ábrázolt, aki nem lehetett több 20-22 évesnél. A való életben magas volt, nyúlánk, mégis izmos. Arca némi déli beütésről árulkodott, mégsem ez ragadta meg a figyelmemet, hanem a szeme. Bár húgom csak két színt használt, ezért nem tudta visszaadni az idegen pillantásának színét, mégis kristálytisztán érződött: egy vámpír tekintetével néztünk farkasszemet.
Az egész lény megjelenése valamiféle megmagyarázhatatlan nyugtalansággal és aggodalommal töltött el. Baljós sejtelmem volt.
- Ez meg ki a franc? – kérdezte Em cenzúrázott változatban, amiért hálás voltam neki.
Családom mélyen hallgatott, míg végül valaki megtörte a csendet.
- Macario.

43 megjegyzés:

mesi28 írta...

Szió!
Tuti, h nem én leszek az első, de azér próbálkozom
Oks, a függővéget ezek után már szóvá sem teszem, a beszólások fantasztiksuak voltak benne, naon tetszett, de most durcizom, szval nem fogok mást mondani
pápá, puszka
meg se kérdem ki az a macario, tuti nem mondod el XD

mesi28 írta...

jéééééééé első lettem hahaha

Névtelen írta...

Csoooodálatos lett Szylu :D
Megérte rá várni :D
Mégha ki is tört érte a 3. világháború :D
Hatalmas lekesedéssel várom a kövit :D
A rólad sóló vers költője : Luca :D

Névtelen írta...

Nagyon szuper volt ez a rész:D De ki lehet ez a vámpír? Annyira izgi! Remélem hamarosan Bella és Edward összejönnek!
puszi Bogyoka
Gyors legyen friss:D

Szepy írta...

Imádom! Nagyon jó lett! Függővég...:/ Bárcsak már jövő szombat lenne... Már nagyon várom a kövi fejit =D

Névtelen írta...

Tényleg nagyon jó lett.
Viszont most meg furdalja a kíváncsiság az oldalamat,hogy ki az a Ma..Ma kicsoda?
Szylu,nem félsz,hogy egyszer lyukas lesz az oldalam?
A kíváncsiság veszélyes dolog,biza! =)

Várom a folytatást.
Puszi: Bella1213

Névtelen írta...

szia!
Hogy egyen meg a fene!! megijesztettél először!xD h nem rakod fel..hát miket műveltünk mi chatbe..huhh..xD már a parasztlázadás is kitört..xD
nagyon-nagyon tetszett!! annyira tudtam h nem lesz köztük semmi..xD Ed kirohant..a francba..xD nah de majd a látomáskor!!xD
hmm..ez a Macario..asszem Bellához lesz sok köze..megtetszik majd neki Bella és Edi meg féltékeny lesz.:D juj és ez mind akkor mikor meglátogatja őket a Denali-klán..áh a fantáziám elszaladt..:D csak leírtam a tippjeimet..xD milyen féltékenykedések lesznek itt jujj..xD tök jóó :D
nagyon-nagyon várom a folytit!!:D
pusz
Dorszíí
U.i.: ízelítőt nyugodtan rakhatsz..xD

Névtelen írta...

énis remélem hogy össze fognak jöbbi,de addig még incselkedjenek egy kicsit.:D:D:D
nagyon jó lett,ügyi vagy! :D:D

Eni írta...

imá-imá-imá-do-o-om :D
Nagyon nagy ez a Bella csaj :P És hát Ed már csak ilyen egyszerűen nem tud ellenállni neki.
Jaj, rohadtul várom, hogy még még még közelebb kerüljenek :D OFC
Na, és akkor jön e Denali meg ez a Macario fickó, akiről fingunk sincs, hogy ki.
De persze, ha jön a Denali akkor jön Tanya is, amit imádni fogunk, mert vagy leesik Bellának a tantusz, vagy csak bajok lesznek.
Hajjaj nem tok várni!!
De azért várom a frisst :D Meg akár az ízelítőt is!
Lájkoltam a rész, mint mindig.
Nagy vagy csajszi!
Pux

Netti írta...

nagyon jó lett!Én megmondtam Lynanak és szannikának, hogy nem lesz semmi Edy meg Bella között! Szereted húzni az idegeinket :P Na hát igen, te vagy a függővég bajnok. komolyan mondom ezt már taníthatnád!! :):):) és most megont egy hétig itt fognak lebegni azok a bizonyos kérdőjelek:):(:) nagyon várom a folytit
puszi: Lettina

bOri írta...

nagyon jó lett! :D Reménykedtem hogy más vége lesz a vetkőzős résznek de ez így még jobb! :D ügyi vagy ^^

Loveiny írta...

Imádom a marakodó Bellát és Edwardot. Sokkal jobban, mint a nyálas-csöpögős-imádlak csapatot. Ez így sokkal izgibb :D Csak vigyázz, Stephenie meg ne tudja, mert mérges lesz, hogy a te ötleted jobb, mint az övé :D

Névtelen írta...

oppáá:DD
amikor Bells nekiállt vetkőzni..na ott lepadlóztam :O halál komolyan azt hittem, h Ed ráveti magát Bellára...xDD
Miranda??? :OOOOO
Macarico??? csak nem Bells szólalt meg?? :O
na jólvan elegem van belőled Szylu...folyton aza ******** függővég!!!! :@:@:@
eddig azt hittem kicsit egyszerűbb a story de most bonyolódni látszik.... :DD
pussz
Julcsi

Csenci írta...

Ó, mostmár komolyan...belepusztulok a várakozásba. Edward&Bella Lamour-t akaroook! xD
Amúgy szokás szerint eszméletlenül jó lett a fejezet, nem csalódtam benned, a függővéget, és a felcsigázó ízelítőt illetően sem. (: Izgatottan várom a következő részt! Puszi! (:

Névtelen írta...

tetszenek a párbeszédek benne. viccsek és választékosak. csak azt kifogásolom, hogy nagyon nem történik semmi a két főhősünk között...

Emőke írta...

Te kegyetlen,függővég királynő!XDXD
Nagyon szupi rész lett,Bella...Hát nem volt semmi.Szegény Ed,bár én vártam h lesz egy kis megmozdulása Bella felé.De hát így is jó ): XD
Hát nagyon kíváncsi vok h ki ez a Macario.
Szal nagyon várom a folytit.Szia

คภςรא írta...

nagyon szuper lett .kíváncsian várom a folytit , Aligvárom hogy megtudjam ki az a Macario

Névtelen írta...

nagoyn jóó lett ez is:) csak igy tovább. várom a folytatást:)
puszi mezike

Carlie írta...

Szija!

Nem olyan régóta követem nyomon a történetet, de magával ragadott. :) Teljesen egyedi, amellyel még nem is találkoztam. :) Nagyon tetszik az írási stílusod, és jó ötletnek tartom, hogy a történetet nem csak Bella szemszögéből írod, hanem betekintést kaphatunk Edward elméjébe is. ^^

Kíváncsi vagyok mi lesz a Macarioval. :D Mert eléggé bonyodalom szaga van... ^^

Csók,
Carlie

Névtelen írta...

Szia!
Nagyon király lett!!! Idegtépőőő!!!:D Kíváncsi vagyok, hogy ki ez a Macario?!:)
Alig várom a kövit!!!:D

üdv
Ani

Névtelen írta...

ÁÁÁ!
Erre nem találok szavakat! Annyira jó lett!:D
Alicenek vannak/lesznek látomásai Belláról és Edről????

puszi


ui: A kérésed teljesült!!! Megvan a 20. komi!:D Bárcsak már most olvashatnám a kövit?!:D

Morgina írta...

Szia
Gina vagyok hát ez nem semmi rész volt. Igazán jól sikerült Bella profilja és a beszólások is remekül illetek a sztoriban. Nekem nagyon tetszik Edward és Bella párharca igazán remek ötlet volt tőled. Igaz Emmett is remekül hozta a formáját egyszóval tökéletes lett. Na és ez a függő vég már nem is csodálkozom rajta inkább merengek a lehetőségeken, de igazán kíváncsi leszek ki lesz féltékenyebb Bella Tanyára vagy Edward az új vámpírra mert szinte ezt érzem a zsigereimen eltaláltam??? Remélem hamar választ kapok a nagy kérdésre Már most várom a frisst Puszi Gina

Névtelen írta...

Sziaaaaaaaaaa
hát... szóhoz sem jutok... azért ez már tényleg szívás... és mi lesz Mirandával? és ki az a Macario??? Jasper ismeri?? vagy Carlisle?? biztos, h nem Bella... vaígy mégis???
na de tegnap nagyon dühös voltam, hogy pont akkor kellett elmnnem, de most hogy olvastam...fantasztikus lett:D:D:D
az a mázlid, hogy megteheted, hogy húzod az idegeinket... jajj, de várom már a frisst!!!! de nagyon jó volt az a kis incidens xDxD pusza

Anyíta írta...

hát ez nagyon ott volt :)
tetszett, imádtam.
na de a vége... húú alig várom, hogy kiderüljön ki a frász az a srác :)
pusz

Szandy^-^ írta...

Vááá...függővég...!xD
Hamar folytit!:D

Névtelen írta...

Szia! Nagyon jó a feji!! Kár hogy ez lett a vetkőzésből...:) De egyszer csak lesz valami..remélem minél hamarabb!

Pupi írta...

Szia!

Én nem kérdezem meg hogy kicsoda Macario :P
Tudom hogy gonosz vagyok, de jól esik hogy ők azon agyalnak hogy kicsoda Mac én meg már tudom :) *kuncog*
Végre Miranda is szóba került. Ennek örülök. :)
A fejezet húúú de jó lett, szavak nincsenek is rá. :)
Na megyek, van egy kis időm hogy komikat írjak neked, szóval megejtek párat. :D XD

Pusz
Pupi

Névtelen írta...

Szia!

Csatlakozom Emmett kérdéséhez: ki az a Macario??? :-) És ki ismeri őt?
Meg ki az a Miranda?
Egy dologban nagyon profi vagy (az íráson kívül): egy-egy fejezetnél egy kérdésre megadod a választ, de helyette 20 másik kérdést vagy problémát vetsz fel. Mindig sikerül elérned, hogy a friss elolvasása után napokig azon gondolkozzam, hogy ennek mi lesz a folytatása!
Ez megint így lesz!!! :-)
De azért ne kínozz bennünket sokáig. Legyen hamar folytatás, mert túl hamar fogok megöregedni a kíváncsiságtól! :-)
Szóval megint nagyon jó voltál! Csak így tovább!!!
Üdv: Kriszta

mesi28 írta...

Ja, még azt akartam hozzáfűzni, (most h már önmagamhoz képest beszámítható vok:P) h lassan megint elindul itt az események lavinája, mer Tanya, Denali klán, Macario, ráadásul imádom amikor Belláék veszekednek, és szívatják egymást, sokkal jobban bejön ez a huza vona mint a romantikázás XD
puszka
mesi28

Névtelen írta...

Szia!
Nagyon jó lett! Bella is cseles volt. De mikor jön már rá, hogy Edward nem jár Tanyaval?
Már furdal a kíváncsiság, hogy ki az a vámpír!
Puszi: Sipi

norcs. írta...

Szia :)
mostanra sikerült elolvasnom az összes részét, és nagyon jó lett, egyszerűen imádom :D
nagyon tetsett, hogy Edward-Bella kapcsolata ugymond vámpíkénz kezdődött el mindkettőjük részénél, és nem ismerték egymást ugy, hogy Bella ember volt:D nagyon jo ötlet volt ez, hogy megtámadja vére miatt =)
aztán imádom Emmettet persze hogy hozza formáját=D
nagyon tetszik ez a vicces mégis sértődős Bella, annyit röhögtem míg elolvastam idáig, ja és erre rátérve imádom, hogy ennyit röhöghetek rajta, nagyon jo a sztori :D
tetszik nekem ez a Roseali is nagyon:d nem aza gonosz "utáljuk Bellát" fajta, ám most ha a Stephes indokot nézzük, Bella is ugyanolyan sorsra jutott mint ő
örültem nagyon, hogy Jasper mien viszonyban volt Bellával szimpatikus karakterje van nagyon, de az utobbi fejezetekböl hiányoltam egy kicsit, de kárpótlásul volt sok Edwardos rész *-* ugyhogy egy szavam se lehet :D
Bella képessége nagyon tetszik, van egy két elméletem rolla, hogy talán összegyüjti környezete képességeit de nem tudja ugyanolyan szinten használni mint gazdái(pl Edward gondolat olvasásához nem kell hozzáérnie máshoz ugyszintén Alice el ) meg még van egy pár, de most hagyjuk inkább :_Dszval kíváncsi vagyok, hogy mi is az ő képesége igazából, igazán elmondhatná a többieknek h látomása is volt és akkor Carlisle előállna briliáns elméleteivel :P :D
Emmett vs. Edward és közbeavatkozva Bella bunyó tetszett főleg ami utána volt, és ahogy Bella lenyugtatta Edwardot :)
és Edwardot is jol kikergette a fürdőszobából =P
egyébként nagyon kíváncsi vagyok ki aza titokzatos idegen Alice látomásában
végeztül még egyszer elmondom hogy a történeted nagyon jo egyszerűen imádom
puszi
üdvözlettel: norcs

AmyC írta...

Ezután az ízelítő után... huhh! Mindig behúzol a csőbe, de már kezdem megszokni, hogy csak a fantáziám kalandozik el, amikor próbálok rájönni, hogy hogyan folyatódik a kis részlet. :D

Névtelen írta...

hát a fürdőszobás jelenet nem volt semmi...:)
kíváncsi vagyok mikor lesz,hogy Edi már nem bírja és leteperi Bellát...
Imádtam ezt a fejit is!
kíváncsian várom a kövit!
pusza

Amelia írta...

Szia:)
Rászántam magam ,hogy végre írok. :) Imádtam, komolyan,hogy lehet így befejezni egy ilyen jó fejezet?
A fürdőszobás jelenet nagyon tetszett kíváncsi leszek, mit szól Bella majd Edward múltjához. :)
Pussz Dorothy :)

Névtelen írta...

Úúú ayám.. ez nagyon jó volt...de várom akövetkező rész..XDXDXD

Névtelen írta...

A fürdőszobás jelenet nagyon nagy volt:D csak jöjjön a következő:)

Dytta írta...

hát ez nagyon jó lett. csak így tovább.
nagyon várom már a következőt!

EsztiIi írta...

Most kezdtem el olvasni amit írsz, így tovább!! Puszi:Eszter

Névtelen írta...

ez tök cool. csak legyen már a kövi!:)

Névtelen írta...

a 27 részbe bella és edward összejön?? tökre kíváncsi vok am nagyon jó lett

Névtelen írta...

áááááá frissért áhítozok!!XD
csak most épp az ízelítőért küzdünk..xD
tudom..2x írok komit..egy incuri-pincurit csalok most..xD de úgyis megbocsájtod...xD kis jószívűű ördögfióka..xD-->nah ez értelmes volt..xD
EPEKEDVE VÁRJUK A FRISSET!! NAH ÉS PERSZE AZ ÍZELÍTŐT IS!XD
szóval kezdjed el bemelegíteni ujjacskáidat a gépeléshez..xD
pusz
Dorszíí

Miss Moon írta...

Szia!! nagyon tetszett ez a rész is, grat hozzá,nekem még mindig nagyon bejön h nem esnek egymásnak!! így sokkal izgalmasabb, csak így tovább, Pussz

Ui: Várom a folytatást! :P

Névtelen írta...

hihetetlen és elképesztő mennyi fantázia van benned...csak így tovább...
L

Megjegyzés küldése

 

blogger templates | Make Money Online