Vérvörös alkonyat

Sziasztok!

Még mindig lehet kérni a Vérvörös alkonyatot "PDF" formátumban, ha esetleg valaki még nem tette volna meg, és szeretné! :)
Az e-mail címem oldalt! ;)
Puszmancs

Szylu

2010. február 17., szerda

Ízelítő a 28. fejezetből

Sziasztok!

Sokan hiányolták az utóbbi fejikből Jaspert, így most ezzel az ízelítővel nekik kedvezek!XD
És friss szombat este, ha valaki kérdezné!XD Pusz


"- Miért, mégis mit gondoltál? – nézett ki két polcsor közül Jasper vigyorogva. – Csak kell neked is igazolnod magad, ha elkap a rendőr!
- Ja-ja! – kontrázott Emmett. – Nem elég csak bájosan mosolyognod és rebegtetned a szempilládat a flancos A… aúúúú!
Emmett felkiáltott és elugrált Jasper mellől, aki elegánsan leporolta a kezeit és vigyorgott.
- Ezt most miért kaptam? – durcáskodott Em és a tarkóját tapogatta. – És miért mindenki a fejemet bántja?
- Egyszerűen csak ingerenciám támadt – vonta meg a vállát Jazz. – És a fejedben már több kárt nem tehetek!
- Mert? – nyíltak ki bátyám szemei, de én már tudtam a választ, mielőtt Jasper kimondta volna.
- Mert az észt már nem tudom kiverni belőle! – húzta az agyát Jazz. – Ami nincs, azt nem rongálhatom meg!"

4 megjegyzés:

Szörcsi írta...

:D nagyon várom már a kövi fejit...:D és ez is tök jóó lett... ááh...:D

Szörcsi írta...

és első lettem...:D:D juppy:P

Morgina írta...

Szia
Gina vagyok Hát látom jó kis vicces heccelős fejezett fog következni és mint látom most talán nem Emmett fogja vinni a pálmát hanem Jaspesr már alig várom Üdv. Gina

EsztiIi írta...

Ez nagyon jó már nagyon várom!!!
Friss,Friss!!!
Puszi:Eszter

Megjegyzés küldése

 

blogger templates | Make Money Online