Vérvörös alkonyat

Sziasztok!

Még mindig lehet kérni a Vérvörös alkonyatot "PDF" formátumban, ha esetleg valaki még nem tette volna meg, és szeretné! :)
Az e-mail címem oldalt! ;)
Puszmancs

Szylu

2010. február 10., szerda

Ízelítő a 27. fejezetből

Sziasztok!

Még mielőtt kéritek, nem, nem, csak 13-án jön az új feji. Az okokat majd kifejtem aznap. És amúgy is még csak háromnegyed része van kész a folytatásnak, de már most hosszabb, mint a szokásos...
Megpróbáltam nem annyira szemét lenni, mint a múltkor(XD), és most egy könnyedebb részletet hoztam Nektek! Itt kell megjegyeznem, hogy nekem személy szerint ez az egyik kedvenc "megmozdulásom", de ez csak az én véleményem. És tessék örülni, mert kitöltöttem a felvételi jelentkezési lapomat, már csak fel kell adni. Ez annyit tesz, hogy most egy darabig(érettségiig...XD) lehet velem normálisan beszélgetni!XD
Pusz


"- Túl világos! – Puff, egy top.
- Túl sötét! – Piff, egy garbó.
- Túl kék! – A blúzom keltette hang valamiért elmaradt – biztos fennakadt valamiben –, de túl elfoglalt voltam hozzá, hogy megnézzem.
A következő adaghoz nyúltam, amikor megszólalt az ajtóból, pontosabban mögülem egy hang:
- Nekem tetszik ez a blúz – mondta nemes egyszerűséggel az illető, mire megpördültem a tengelyem körül és rámeredtem…
Azaz rámeredtem volna, ha nem vagyok ekkora szerencsétlenség, és a lendülettől nem borulok be a szekrénybe. Természetesen a ruhák sem maradtak a helyükön – már miért is tették volna? –, így az egész szekrény tartalma rajtam kötött ki.
- Te jó ég, Bella! Jól vagy? – kérdezte Edward és éreztem, hogy a ruhatömeg eltűnik onnan, ahol az arcomnak kellett volna lennie.
- Nem – motyogtam. – Azt hiszem, eltört a vállam! – nyavalyogtam, mint egy hétéves.
Edward erre vigyorogva nézett le rám, és megcsóválta a fejét. Kezében ott virított a „túl kék” blúzom. Most már legalább tudtam, hogy kiben akadt fenn…"

11 megjegyzés:

mesi28 írta...

Szylu, ez fantasztikus lett, annyira előttem van a jelenet, ahogy Bells beborul a szekrénybe XD Jót nevettem rajta!
És Eddyke...hmm hmm :PXD
No, igen, a kék...Twilight hagyomány, am nekem is a sötétkék a kedvenc színem :p de ettől tök függetlenül :D
Na, szal imádtam!Vagy még indulás előtt, vagy hazajövetelem után első dolgom lesz ezt elolvasni :D
puszka
mesi28

Morgina írta...

Szia
Gina vagyok ez igazán vicces kis részlet volt szinte még most is magam előtt látom az események, hogy ezt a pár sort írtam. Aminek többször neki kellet rugaszkodnom a nevetéstől. Izgatottan várom a sztori folytatását Puszi Gina

Netti írta...

Szia
Hát köszönjük, hogy nem egy olyan kegyetlen ízelítővel jöttél mint legutóbb:D :) Ez most nagyon aranyos volt és igen a kék blúz:D Nagyon várom a frisst! :D:D
Pusz: Lettina

Névtelen írta...

Sziaaa!!!
Hát ez szper!! Tényleg tök vicces jelent lett, és el tudtam képzelni xD
tényleg, a kék az nagy dobás volt:D:D
és ahogy elképzeltem, hogy Ed hogy aggódik egy kis ruhatámadás miatt...cuki volt:D:P
egyszóval nagyon várom már a frisst!!!:D puszi

Névtelen írta...

Szuper lesz ez a rész érzem:)
Nem is tudtam Szylu,hogy most érettségizel.
Én neten jelentkeztem..nem sokára közeleg a vég:D nemám :) túléljük sikeresen ;)
puszik, Bogyoka

írta...

Huhh...
Hát ez nagy vlt...
Szegény Bella.Kíváncsi vok Eddyke miért zavarja őt ruhapróba közben...
Nagyon jó lett!
Várja már mindenki a 13.-át!!!

Névtelen írta...

remélem nem ez miatt a macario miatt akar kiöltözni bells...meg azt is hogy nem húzod tovább és eddy végre megcsókolja belláát...már ugy várom, a színek robbanását:D:D

Névtelen írta...

Gyerekek hamarosan teljes valójában megláthatjátok Macariot, éppen most végzem az utolsó simításokat a képein :D
Nagggyon ütni fog, ezt garantálom :D

Szylu irodalomórai padtársa XD

Névtelen írta...

És miért nem találjátok meg az igazi Bellát is?
Merthogy ha él Macario, akkor Bellának is itt kell lennie valahol!

Névtelen írta...

SZTEM AZ IGAZI ÍRÁS AZ AMIKOR NEM EGY MÁR MEGLÉVŐ TÖRTÉNETET DOLGOZOL ÁT, HANEM A MAGAD KÚTFŐJÉBŐL ÍRSZ VALAMIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
MERT ÍGY ELÉG SABLONOS MEG GICCSES LESZ AZ EGÉSZ!
MONDOM SZERINTEM!
M.EMESE

Névtelen írta...

Hidd el M.Emese, Szylu talált ki saját történetet is, amit jelenleg is ír :D Bár ezt nem tudom, hogy el szabadott-e mondanom XD

Megjegyzés küldése

 

blogger templates | Make Money Online