Vérvörös alkonyat

Sziasztok!

Még mindig lehet kérni a Vérvörös alkonyatot "PDF" formátumban, ha esetleg valaki még nem tette volna meg, és szeretné! :)
Az e-mail címem oldalt! ;)
Puszmancs

Szylu

2010. február 23., kedd

Ízelítő a 29. fejezetből

Sziasztok!

Előre szólok, hogy lehet szidni, lehet elküldeni melegebb éghajlatra, de személyes testőröm van Dorszíí személyében, aki rávett arra, hogy egy nappal korábban hozzam az ízelítőt! Úgyhogy csak nyugodtan! És a friss szombaton (ismétlem SZOMBATON!), szal addig húzzátok ki... valahogyan! (És még mindig lehet kommentelni a legutolsó teljes fejihez is!XD Kis telhetetlen!XD)
A "Némber" Szylu

"- Edward, A… a… - akadtam el a mondat közepén.
A döbbenettől még jobban lemerevedtem, mint a könyvtárban és azt hittem, hogy kápráznak a szemeim. Aztán kapcsoltam, hogy nem álmodom – vámpír vagyok, az istenért! – és iszonyatosan bizseregni kezdett az arcom.
Ezelőtt is láttam már őt félmeztelenül, de az teljesen más volt. Most csupán egy törölközőt csavart a derekára és piszkosul zavaró volt a helyzet, ahogyan az ajtóban álltam és mindenhová próbáltam nézni, csak rá nem.
Mégsem kerülhette el a figyelmemet, hogy talán most volt a legemberibb, mióta csak megismertem. Bronzvörös tincseiről hátára, vállára és mellkasára hullottak az apró, ezüstös vízcseppek és végigfolytak a bőrén, hogy a törölköző szélében szívódjanak fel.
Egyik kezével a ruhaanyag sarkát fogta, a másikkal beletúrt vizes hajába. Tekintetét rám emelte és felvonta egyik szemöldökét…"

26 megjegyzés:

mesi28 írta...

ohóóóó de sexy hmm hmm
hihi, beindult a fantáziám
előttem van ám a kép...SÜTIIIIIIIII
nagyon nagyon tetszett, frucsa mód, ezért most nem akarlak kicsinálni, vhogy jó hangulatomban találtál meg engem ezzel az ízelítővel...*pirulós fej*
na, nem locsogok, mer na...jajjj
szal imádtam
alig várom a folytit!
puszka
mesi28

Dorothea írta...

Szia!

Am eddig nem írtam komit, mert nem rég találtam rád, és a végén akartam írni. Nem tudok sok mindent mondani, csak annyit, hogy: "Úristen! Ez fantasztikus!!! De ízelítőket nem fogok olvasni,legalább tovább bírom a frissig... " xD

Henriettalex írta...

A francba! Te szadista, imádnivaló, zseniális, gyönyörűség!
Hát lehet ilyet csinálni??
Én utmállak téged is meg Dorszíí-t is!
Imádlak, mert csodálatos vagy és utállak, mert állandóan húzod a fejem!
Szal: Utmállak! XD
Várom a szombatot és amennyire én imádlak téged, te annyira szurkolj nekem szóbelin csütörtökön!
Am Le Dia's Bronntanas-nak igaza van, de én nem bírom ki addig... ht, majd hamar megöregszem! :)
Pusz, te Stephenie Meyer-reinkarnáció!
U.I:Szombat, szombat, szombat, szombat, szombat.... *szuggerálja erősen a naptárat*

Netti írta...

Szia!! Jajj ez nagyon jó volt de már megint nem fogok bírni magammal szombatig...:D:D:D:D Nagyon, nagyon várom a frisst!:):):):)
Pusz

Morgina írta...

Szia
Gina vagyok és igen bűnös vagy mert már megint egy nagyon izgalmas előzetest csináltál nekünk, mi meg csak itt ülünk a gép előtt várjuk a folytatást ami csak nem jön és még ki is írod, hogy na tessék itt van de a többit csak hétvégén, hát kérem mi ez ha nem szándékos izgatás, igazán nem szép tőled. Most megint le fogom rágni tövig a körmömet hát szabad ilyet tenni velünk. Na de nem siránkozok azon amin nem érdemes inkább elmélkedem. Bellának mint látom beindult a fantáziája remélem most már lassan csak közelednek egy kicsit egymáshoz. Te jó ég mikor lesz már szombat? Puszi Gina

A. írta...

ajjaj
ezt nem kellett volna elolvasni:9
így most már félmeztelen Edwarddal fogok álmodni:)
várom a kövit:)

Dytta írta...

nah az ilyeneknél nem tudom eldönteni hogy érdemes volt-e elolvasni az ízelítőt. Most mit fogok csinálni szombatig? (szerintem megkattanok) Jesszus már alig várom. Nagyon jó!!!! Csak így tovább!

Névtelen írta...

éééééés itt vagyok..:D
személyes testőr jelentkezik..:D
hát nemtudom..durvának durva a maga módján,de nem annyira vészes..:D most én se vagyok annyira gyilkolós hangulatomban,de úgylátszik a többiek egy kicsikét..:D de Ennie Anabellát ki kell emelnem..:D utál téged..sőt még azt írja engem is! engem?? mit tettem mondd? :D egyrészt az én unszolásomra,másrészt Szylu "hatalmas szíve " miatt olvashatjátok egy nappal hamarabb..:D nah széépp :D
szombatig még 50 emberke kerül a gyogyóba..:D
hmm..amúgy nekem most beindult a fantáziám..xD eleinte azt hittem h teljesen meztelen lesz!xD miért nem írtál olyat??:D az annyira vicces lett volna..:D így nézett volna ki:
(elképzelésem szerint..xD)

"- Edward, A… a… - akadtam el a mondat közepén.
A döbbenettől még jobban lemerevedtem, mint a könyvtárban és azt hittem, hogy kápráznak a szemeim. Aztán kapcsoltam, hogy nem álmodom – vámpír vagyok, az istenért! – és iszonyatosan bizseregni kezdett az arcom.
Ezelőtt láttam már őt félmeztelenül, de most meztelenül teljesen más volt. De most máshogy ÁLLT a helyzet és piszkosul zavaró volt, ahogyan az ajtóban álltam és mindenhová próbáltam nézni, csak RÁ nem.
De azért mégsem kerülhette el a figyelmemet...

nah jó..ha ezek után vki nem néz betegnek...:D am téll beteg vok..csak most más értelemben..:D
most mondd meg h nem tetszik ez a verzió!? xD

pusz
A nevemet már fel se vállalom..sztem tudjátok ki az..:D

Névtelen írta...

Anyám!!!!!!! Ez állati lett!!!!!:D:D:D:D:D:D
Szerencsédre, ez nem olyan volt, mint a multkori zendülés oka, hanem inkább... aranyos:D:D
Nagyon jó lett!!! Jajj de szombatig ki kell bírni???:(:(:(:(:(
Mindenesetre most nagyon hálás vagyok Dorszíí-nak:D:D

Unknown írta...

Juj ez nagyon jónak igérkezik!
Már alig várom a szombatot!

virág írta...

Szia Szylu! Végre megcsinálták a gépünket, három hétbe telt, de most talán jó lesz. Végig olvastam amivel el voltam maradva, és mondhatom, hogy el vagyok káprázva, egyre jobban felcsigázod a kedélyeket és a fantáziám. Ilyen pazar előzetesre visszatérni, hát megérte, jaj remélem végre már történni fog velük valami kis apróság (csak egy pici puszi..naaaaaa.naaaaa.)mert ezt már nem lehet bírni ép ésszel. így kínozni minket, na mindegy még sokáig kínozz ilyen jó történetekkel. alig várom a szomatot.

virág írta...

persze szombatot akartam írni, bocsi.

mesi28 írta...

Drága névtelen, én csak annyit mondok erre: SÜTIIIII am téll nem nehéz rájönni XD
vagy te, vagy tincsu, de mivel te testőrséget is vállalsz, ezért az én zseniális agyammal rájöttem, szal véége az inkognitónak :D:D:D
ugye mien okos vagyok?háhá, nem hiába mek csütin dokihoz, tök beteg vagyok XD
Ja, és tetszett a te változatod is de naon :P
mesi28

bOri írta...

megint kíváncsivá tettél, de azt kell mondjam ez nem olyan kibprító mint a múltkori XD Bár ez is elég érdekes, hogy Edward vámpír létére zuhanyozik, ráadásul Bella előtt áll majdhogynem MEZTELENÜL!!!!! XD Nagyon várom már a szombatot! :D
:D:D
bOri

Anniii írta...

Helóka!
Nemrég taliztam az oldalra,és 3 nap alatt elolvastam az eddigi fejiket.Nagyon tetszik a történet.Csak 1 probléma van.........:(:(:(:(
MOST HOGY FOGOM KIBÍRNI SZOMBATIG???
XD

Loveiny írta...

:D

Névtelen írta...

Szia,
el kell hogy mondjam, már régóta olvaslak, de még csak most komizok :)

Egy valamit le kell szögeznem!! :)
Te folytogatsz az Ízelítőiddel és a Függővégeiddel!!
Már beutalóm van a diliházba!!XD
Szerntem holnap már viszmek is! XD

Na a lényeg a lényeg szupi vagy!! :D
Így tovább!! ( én nem bírom ki szombatig!!)

Pussy: Licsy

Névtelen írta...

Gyerekek én már olvastam az új fejezetet, és annyit mondhatok, hogy ez az ízelítő semmi ahhoz képest, amilyen vége lesz ennek a fejezetnek :D Szokás szerint a legjobb résznél fogja abbahagyni, de marha jó fejezet lesz XD

AmyC írta...

ÁÁÁÁ!!!
SZOMBATOT! Ez.. uh... izé... (késő van, az értelmes beszéd meg nem tartozik az erősségeim közé, öhm...) Alig várom, hogy megtudjam mi az előzménye és a folytatása a kis "egyáltalán-nem-idegeket-húzó" ízelítődnek. :D

EsztiIi írta...

Ez nagyon jó lesz! MIKOR JÖN MÁR SZOMBAT?! :) Puszil:Eszter

Henriettalex írta...

Fohászom meghallgattatott! Holnap szombat!
Dorszíí én nem utállak! - de ha már az ízelítőre rábeszélted, lehetne a teljes fejire is..:D:D
Am Utmállak Dorszííka, ami nem ugyanaz!!! Puszantás!
U.I: Már csak 24 óra....

Névtelen írta...

Nyugi..tudom h nem utálsz!xD
pusz
Dorszíí

Henriettalex írta...

Nah, akk megnyugodtam!
Puszantlak Dorszíí

Kripi írta...

Basszus! ma jöttem rá, hogy blogod is van. Egyébként szombat van, de hol a feji??!!!
Am megmondhatnád, hogy tudsz ilyan bvaszott jól írni, hogy ennyi kritikát kapj, én soha nem kapok egyet sem :(
De a lényeg FOLYTATÁST!! De gyorsan, mert uncsitesóméknmál vagyok és halálra unom magam.
Pussz Kripi

Unknown írta...

szia Szylu!

Névtelen írta...

hy
ez nagyon jó volt, de azért már idegesít, hogy mikor történik már valami bella és edward között, mert ezt már nem lehet idegekkel bírni, tényleg nagyon idegesítő
egyébként ezt most nehogy a szívedre vedd, mert ez pozitív komi, nem negatív
szóval fantasztikusan írsz, egyszerűen fizikai fájdalmat érzek, amikor a fejezet végéhez érek,
csak így tovább

Megjegyzés küldése

 

blogger templates | Make Money Online