Vérvörös alkonyat

Sziasztok!

Még mindig lehet kérni a Vérvörös alkonyatot "PDF" formátumban, ha esetleg valaki még nem tette volna meg, és szeretné! :)
Az e-mail címem oldalt! ;)
Puszmancs

Szylu

2010. február 4., csütörtök

Ízelítő a 26. fejezetből

Sziasztok!

Mivel szeretlek Benneteket (kínozni...muhahaXD) és ilyen díjakkal dobáltok meg (még egyszer köszönöm...elmorzsol egy könnycseppet...), ezért elküldöm a kövi feji ízelítőjét.
Mint mindig, most sem vállalok érte felelősséget!XD És értékeljétek a szorgalmamat, mert művészetek órám van...

" - Te tudod - rántottam meg a vállamat és hátat fordítottam neki.
Elzártam a vízcsapot és a kád szélére ülve lehámoztam magamról a cipőimet. Felkeltem és még mindig neki háttal lerángatta a kesztyűimet is. Edward megvilágosodhatott, mert krákogott egyet és kissé félénken megszólalt:
- Ezzel nem mész semmire. Nem olyan lány vagy, aki...
A mondat a torkára forrt, ahogyan megragadtam a pólóm szélét és kibújtam belőle. Visszanézve a vállam fölött láttam, hogy Edward lemerevedett a döbbenettől. Szája halk "oh"-ra nyílt, szemei kitágultak, keze ökölbe szorult. Légzése nehézkessé vált, majd teljesen megszűnt.
- Még kimehetsz - figyelmeztettem és reménykedtem benne, hogy így is lesz, mert már kezdtem egy picit kényelmetlenül érezni magam.
- Nem tennéd meg - súgta.
Felvontam a szemöldököm és a hátamhoz nyúltam. Visszafordultam az ablak felé, így nem láttam, csak hallottam, mi történik mögöttem. A melltartóm kattanásával egy időben több dolgot észleltem egyszerre..."


Folyt. köv. szombaton...

24 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia
Te kis gonosz miből gondolod, hogy ilyen pikáns és igencsak félre nem érthető részlettől kibírjuk ilyen sokáig. Lerágom a körmöm a sok izgalomtól kérlek szánj meg minket Hali Kata

mesi28 írta...

Szylu....Én inkább nem mondok semmit, mert a végén még megint a rólam mondták rovatodban kötnék beragadt caps lockkal...
csak hogy tudd: FORR BENNEM AZ INDULAT TE....GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
neeem baaaj...te akartad...ezt még úgy vissza fogod kapni de úúúúúúgy!!!!
pápá...GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
AZT AJÁNLOM NYITOTT SZEMMEL ALUDJ!!!

Anett írta...

Ajjajjj...mi lesz itt...:D:D:D Már alig várom!
De..úú...ilyen kis részletet feltenni...:)

Pet írta...

Ahhh, te tényleg egy gonosz perszóna vagy!
És egy ilyen részlet valóban kínzással ér fel...

Névtelen írta...

ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ

bOri írta...

neeeeeeeeeeeeeeeeee
nem bírok várni szylu!!! Neeee XD jajj mikor kerülr fel a feji?? :D

Kis Csaj írta...

maglepíííí!
www.jayrathbone.blogspot.com

Névtelen írta...

ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ Szylu azt hittem már nem tudod fokozni a gonoszkodást... HATALMASAT tévedtem!!!!
Ez most felért egy kínzással!
Nagyon durva ízelítő lett :P
hát epekedve várom a teljes fejit..
pussz

Loveiny írta...

Huhuhuhúúúú, alig várom! *törökülésben ugrál az ágyon izgalmában* :D Váháháháhááááá! LÉÉÉccííííííííííííí, siess, mert tönkre fog menni a rugó az ágyamban, ha így folytatom! :D

Netti írta...

WÁÁÁÁÁÁÁ!!!!! URAM ISTEN!!!! ez.... wáááá!!! tudom, hogy ez most igazán ertelmes lett, de akkor is! ez... oh.... hű.... nagyon nagyon várom a kövi részt!!! Siess vele léci!!!!
Puszi: Lettina

Névtelen írta...

Szia!
Húú, teee már nagyon várom!!!
Nem fogom kibírni, míg végre olvashatom!
Puszi: Sipi

Viki<3 írta...

ÁÁÁÁ
hát ez nem igaz!!
te télleg szeretsz embereket kínozni!!!
No de se baj,ha hamar jön a kövi feji...hihi

Névtelen írta...

OOO, Myyyy Gooood!!!
Hogyy... mi... wááááááááááááá
nem jutok szavakhoz!!! Ez... miért??? Hogyan...
ííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííí, de durva xDxD:D:D:D:D:D:D:D mondd, hogy holnap lesz friss!!! nem kínozhatsz ennyire!!!!!!:o:O:O

Anna írta...

:D:D:D:D:D:D:D
már alig várom a fejezetet *_* ez télleg egy gonosz dolog volt... :'( XD

Anna

Névtelen írta...

wááááááááááááá... menj a már!!
Ez már szemétségXD

Névtelen írta...

Wááááá!!...lécci tedd fel a köv. fejezetet!!alig birom kivárniXD ne kínozz..

Bettii írta...

légyolyszives és tedd fel!: D::D

Bettii írta...

lécci
lécci

Betti írta...

megírom én a 20 kritikát: d

Bettii írta...

nagyon jó lett.ügye vagy de egy kész kínzónőő!: D

Névtelen írta...

Ejha....
Jöjjön ez a fejezet!!!
Nagyon várom!!

Unknown írta...

Szép volt, ifjú tanítványom... :-)

mesi28 írta...

Az ifjú tanítványod aláírta a halálos ítéletét!!!!!!Éljen a szadizmus XDXDXDXD

Morgina írta...

Szia
Gina vagyok ez nem semmi előzetes volt Gyorsan Frisssssset Üdv. Gina

Megjegyzés küldése

 

blogger templates | Make Money Online