Vérvörös alkonyat

Sziasztok!

Még mindig lehet kérni a Vérvörös alkonyatot "PDF" formátumban, ha esetleg valaki még nem tette volna meg, és szeretné! :)
Az e-mail címem oldalt! ;)
Puszmancs

Szylu

2009. november 19., csütörtök

Remember me trailer

Sziasztok!

Tudom, hogy nem nagyon tartozik ide (vagy, hát szerintem igen, de erről most ne nyissunk vitát, mert úgyis én győznékXD), és nem tudom, hogy tudok-e vele újat mondani (mutatni:P), de megjelent az első hivatalos Remember me trailer Rob új filmjéből.
És személy szerint majdnem lefordultam a székről, de ez nálam normális. Ilyen hatással van rám a pasi.:P
Link:
http://www.youtube.com/watch?v=hqGRddTPEXA

Vélemények?
Pusz

U.i.:Nekem megvan a kedvenc jelenetem is, de nem árulom el, nehogy bárkit is befolyásoljak!XD

4 megjegyzés:

mesi28 írta...

Hú, hát jó filmnek ígérkezik, én bizti meg fogom majd nézni.Nekem az tetszett, amikor Rob sütit sütött, meg amikor a csaj ablaka alatt állt. Az ollyan cukker volt, de am. az egész tök jó szentem...XD

Névtelen írta...

tuti jó lesz...:)
nekem akislányos puszilgatós rész tetszik a legjobban...:)

Névtelen írta...

remélem jóóó lesz én má várom!!!!

Andi írta...

Nekem azok a részek tetszettek a legjobban amiben Robert volt az összes többi jelenet elég gyenge de amíben Ő van hát az szuper amúgy nekem a film is bejött jó kis sztori Puszi Andi

Megjegyzés küldése

 

blogger templates | Make Money Online