Vérvörös alkonyat

Sziasztok!

Még mindig lehet kérni a Vérvörös alkonyatot "PDF" formátumban, ha esetleg valaki még nem tette volna meg, és szeretné! :)
Az e-mail címem oldalt! ;)
Puszmancs

Szylu

2009. november 6., péntek

Ízelítő a 15. fejezetből

" - Nos? - néztem rá felhúzott szemöldökkel, míg leültem a fotel karfájára.
- Mit nos? - kérdezett vissza Emmett és mélyarany szemeivel próbált ártatlan bocis-kisangyalkás képet vágni.
- Idefelé jövet elhangzott egy kérdés, amire szeretném tudni a választ.
Pici mosoly jelent meg a szája szegletében. Megvakarta a fejét, fújt egyet és tagoltan mormolni kezdte, mintha fájna neki a dolog, vagy húznák a fogát.
- Tanya a Denali-klán egyik tagja. - Az ördögi vigyor szinte már szétrepesztette a fejét. - És nem mellesleg Ed...
- Emmett! - csattant fel egy bársonyosan mély hang a lépcső tetején, és a gazdája lesiklott mellénk. - Ez azt hiszem, nem tartozik ide!
Edward dühtől izzó szemmel méregette bátyját, aki kihívóan nézett vele vámpírszemet.
- Én csak éppen felvilágosítottam Bellát, hogy...
- Mi lenne, ha te nem világosítanál fel senkit sem? - kérdezte gunyorosan Edward és összeszűkítette karamellaszín szemeit."

14 megjegyzés:

mesi1618 írta...

Szijók!
Nagyon jó lett a kis ízelítő, kellő kedvet csinált az új fejezethez (nem mintha eddig nem lett volna :).
Remélem hamar fenn lesz, szijjóka :)

mesi28 írta...

hehe, hozod a formád!XD
remélem hamarosan olvashatom a teljes fejit!

mesi28 írta...

Szia!
Tudnál nekem segíteni?
Letöltöttem egy magyar grafikai programot, ami hasonlít a photoshophoz, de nem boldogulok vele, mert a súgója meg angol. A másik ok pedig, hogy tök sötét vagyok!XD
A neve Artweaver 0.5
Ismered?
Ha tudsz segíteni, akkor lécci rágd a számba.
Vagy akkor ajánlj egy olyat amit ismerst, és tudsz segíteni, mert totál béna vok!
Előre is köszi!
És nagyon várom a frisst!

Szylu írta...

Szia Mesi28!

Sajnos most nem sokat tudok Neked segíteni, mert még soha életemben nem hallottam erről a progiról.
Én majd photoshopot fogok használni(elkunyiztam a barátnőmtőlXD), szal ha be tudsz szerezni ilyen progit, akkor nagyon szívesen segítek Neked, bár én is akkor fogom megtanulni a dolgot.Viszont nagyon jó tanárom lesz.(Vagy már használtál photoshopot?)
Ha bármi van, itt is megtalálsz vagy irhatsz mailt a címemre.
Remélem, hogy azért majd csak összehozunk valamit!XD Pusz és a frisst hamarosan hozom!:D

mesi28 írta...

okés, köszönöm, megpróbálom letölteni, de még életemben nem használtam semmi hasonlót, szval nem lesz egyszerű velem!XD
Remélem sok türelemmel vagy megáldva XD

Szylu írta...

Elárulom, hogy a türelem a második(vagy most már nem tudom, hogy hányadikXD) keresztnevem, szal nem aggódj!
Pusz

Szylu írta...

Szia Mesi28!

Kis korrigálásra szorulok, ugyanis nem Photo Shop-ot használok, hanem Paint Shop-ot!XD Vagy hát még ismerkedem vele, és eddig nem harapott meg!:P
Pusz

mesi28 írta...

okés, az jó, mert a photoshopot nem tom letölteni, ennek még utána nézek ;)

mesi28 írta...

figyi én találtam paint shop pro8-at és 9-et is.melyket töltsem le?

Szylu írta...

Szia!

Öhm, ja igen. A 9-es lenne jó, mert én is azt használok!XD Pusz

mesi28 írta...

okés, letöltöttem, de lövésem sincs róla!
tanárnéni segíts!!!!
de jó szájba rágósan, mert ezekhez tök hülye vok!
e-mail címem:cs.mesi28@citromail.hu
msn címem:cs.mesi876@hotmail.com
ja, amúgy mikor jön a friss?
remélem, h jóóóó hosszú lesz, már naon várom!!!

Szylu írta...

Szia!

A kövi feji már fenn van!XD (De úgyis észrevetted:P) És jó hosszú!XD
Még nekem is tanulmányoznom kell a dolgot, de este nekifekszem és akkor majd próbálok instrukciókat írni.
Pusz

Névtelen írta...

Nagyon szuper lett az ízelítő, de remélem fent lesz a kövi fejezet !!! :)

Névtelen írta...

* de remélem hamar fent lesz a kövi fejezet !!! :)

Megjegyzés küldése

 

blogger templates | Make Money Online