Vérvörös alkonyat

Sziasztok!

Még mindig lehet kérni a Vérvörös alkonyatot "PDF" formátumban, ha esetleg valaki még nem tette volna meg, és szeretné! :)
Az e-mail címem oldalt! ;)
Puszmancs

Szylu

2009. november 19., csütörtök

Ízelítő a 17. fejezetből

Elöljáróban annyit, hogy nem vállalok felelősséget a kiváltott reakciókért!XD

"Szinte hallottam, amint a helyére kattant valami az agyában, és gyorsan elhúzódott tőlem. Nálam viszont ekkor pattant el valami, és testem hamarabb cselekedett, mint elmém.
Vadul a feje után kaptam, és ajkaimat szorosan az övére tapasztottam. A másodperc töredékéig nem mozdult.
Oh, tehát ezt elszúrtam - gondoltam, és már éppen visszavonulót fújtam volna nagy nehezen, amikor ajkai életre keltek.
Mohón csókolt vissza, kezével az arcomat simogatta."

8 megjegyzés:

Névtelen írta...

jajj ez annyira nem ér
most miért kellett fel bolygatni a lelki világom ezzel az előzetessel?:O xD
jajjjj
már annyira várom h azt le sem tudom írni xD
mikor lesz friss?

Keina írta...

egyetértek!!:) írd meg gyorsan, ha meg már megvan ne habozz felrakni^^

Anna írta...

nagyon jó az előzetes! Siess felteni a frisset! Mikor fogod kb felrakni???

Morgina írta...

Szia
Gina vagyok hát kérem szépen ez olvasói izgatás nem is inkább kínzás. Szerintem sokunknak mint ahogy nekem is nagy luk lesz az oldalamon a kíváncsiságtól. Én meg csak itt ülök a monitor előtt bambán és várom a folytatást Kérlek legalább azt írd ki mikor lesz friss. Légyszíves ne KÍNOZ minket sokáig Puszi Gina

Szylu írta...

Sziasztok Csajszik!

Senki lelkivilágát nem akartam megzavarni, csak gondoltam, hogy megleplek benneteket egy kis előzetessel. De látom, hogy nem nagyon örültök neki, így a jövőben akkor lemondok erről a jó szokásomról...
A kövi rész szombat magasságában érkezik és addig csak kibírjátok valahogyan!XD
Pusz: a gonosz szerző (muhahaha)XD

Anyíta írta...

szombat? ó jajj mamám.
ilyen előzetes után... :)
tyűűű nem bírok magammal :) Bárcsak ma jönne a kövi (extracukinyuszibociszemek)

zitt2 írta...

Mikor teszed fel? Kérlek ne kínozz!! elég nekem a holnapot kivárni, hogy lássam az újholdat!!!

Névtelen írta...

Áááá...siess a frissel légyszi :)!
Nagyon komoly az előzetes :)))!!!
Epekedve várom az egész felyit!
pussz

Megjegyzés küldése

 

blogger templates | Make Money Online