Vérvörös alkonyat

Sziasztok!

Még mindig lehet kérni a Vérvörös alkonyatot "PDF" formátumban, ha esetleg valaki még nem tette volna meg, és szeretné! :)
Az e-mail címem oldalt! ;)
Puszmancs

Szylu

2011. január 23., vasárnap

Vérvörös alkonyat - 64. fejezet

Sziasztok!

Szokásomhoz híven kéne valamit írnom a fejezet elé, de most nem megy.
Jah, de, mégis!
A fejezet címe annyit tesz, hogy "Keserédes", és ajánlom minden tegnap felvételizettnek. Nagyon remélem, hogy jól sikerült minden! ;)
Elég sokáig írtam ezt a részt, mert sok mindent kellett megmagyaráznom, és sok dologra kellett figyelnem, ezért egy kissé meg is viselt a szülése, de megérte! A szívem és a lelkem is benne van, remélem, hogy tetszeni fog!
Többet nem beszélek, a fejezet beszédesebb nálam!
Viszont annyit még elmondok, hogy ez NEM az utolsó fejezet! Tehát még nem szabadultok tőlem! ;)
Pusz
Szylu

Bittersweet


„Couldn’t save you from the start

Love you so it hurts my soul

Can you forgive me for trying again

Your silence makes me hold my breath

Oh, time has passed you by.”

(Within Temptation – Forgiven)


(Bella szemszöge)


- Azt hittem, hogy már csak a túlvilágon fogunk találkozni, Adriana – mondta Mac, és egy gúnyos mosoly jelent meg szája szegletében.

Éreztem, ahogyan Edward derekamat ölelő karja megfeszült és felpillantva rá láttam, hogy azt a köpenyes alakot bámulta, akit Mac Adrianaként szólított meg. Tekintetem ide-oda járt a két vámpír között, és az égvilágon semmit nem értettem. Úgy tudtam – és mivel Macario mesélte el a történetet, ezért ő is abban a hitben élt –, hogy Adriana halott, és pontosan a Volturi keze által végezte be. De akkor most mégis hogyan…?

Gondoltam, hogy gyorsan kiolvasom az elméjükből a magyarázatot Edward segítségével, de erre nem volt szükségem.

- Talán meg sem kéne lepődnöm azon, hogy nem egy kupac hamuként végezted. – Mac hangja tökéletes önuralomról árulkodott, akármennyire is megdöbbent. – Nincs igazam, Aro?

A csapat közepén álló méltóságteljes kinézetű vámpír harsányan felkacagott. Ébenfekete, hosszú haja éles kontrasztot alkotott vérvörös szemével, és vámpírokat is megszégyenítően fehér bőrével. A mellette álló másik két vámpír, akiket már az elbeszélésekből ismertem, Marcus és Caius volt.

Marcusnak szintén fekete haja volt, de hullámosabb és hosszabb, mint Aróé, és az arca olyan ősi fájdalmat tükrözött, amivel még soha nem találkoztam. Egy szenvedő lélek egy örökké élő testbe zárva.

Caius ellenben teljesen más volt, mint a „fivérei”. Az ő arcán a vérbeli uralkodók vonásait véltem felfedezni, és ehhez tökéletesen illett hófehér, vállig érő haja, ami még baljósabbá tette külsejét. Azt is tudtam viszont, hogy bár hármuk között egyenlő mértékben oszlik meg a hatalom, mégis Aro az, akitől a leginkább tartanunk kell.

- Nos, ifjú barátom, tudod nagyon jól, hogy nem szeretem pazarolni a különleges képességeket – válaszolt Aro a pár pillanattal ezelőtt elhangzott, talán költőinek szánt kérdésre. – Viszont meg kell, hogy mondjam, csalódtam benned.

- Oh, most meg kéne döbbennem? – vált Mac hangja cinikussá, mire Edward felszisszent mögöttem.

Megszorítottam a kezét, hogy kicsikarjak belőle valamiféle választ.

- Ennyire nem lehet öngyilkos hajlamú – suttogta úgy, hogy csak én halljam. – Felbőszíteni a királyi család egyik tagját, főleg Arót…


Nem tudta folytatni, mert Macario előrelépett és ezzel a közvetlenül a két tábor között helyezkedett el. A Volturi testőrök éppen úgy készenlétben álltak, mint mi és feszülten várakoztunk.

- Tudod, a véremben van az, hogy mindenkinek csalódást okozzak – fonta karba a kezeit a mellkasa előtt, és úgy viselkedett, mintha egy átlagos teadélutánon lenne csak, nem egy kirobbanni készülő harc kellős közepén. – Kezdtem a családommal, folytattam veled és még annak is csalódást kell majd okoznom, akit szeretek.

Az Arótól nem messze álló köpenyes alak megmozdult, felemelte a fejét és vékony ajkain mosoly jelent meg. Egy apró mozdulattal lesöpörte fejéről a csuklyát, felfedve valódi kilétét. Olyan volt, mint ahogyan Mac története alapján elképzeltem: fehér, sápadt bőrén átütött valamilyen barnaság, ami a mediterrán származására utalt, és arcát éjfekete, enyhén hullámos haja keretezte. Kecses, nyúlánk alakját eltakarta a köpeny, de még így, álltában is látszott rajta, hogy minimum úgy mozog, mint valami balett-táncos.

- Nekem nem fogsz csalódást okozni – mondta Adriana és sötétvörös szemei megcsillantak.

- Oh, Adriana, te is itt vagy? – fordult felé Macario és megeresztett egy pimasz vigyort. – El is feledkeztem rólad, ne haragudj! Bár, ha haragszol, az sem igazán izgat – vonta meg a vállát flegmán, amivel azt érte el, hogy volt barátnője a fogát csikorgatta, Aro pedig ismét felnevetett.

Nem bírtam ki én sem, és egy apró mosoly jelent meg az ajkamon. Ez az a Mac, akit ismerek. Még a legvérfagyasztóbb helyzetekben is képes viccelődni.

- Azt viszont látom, hogy a humorérzékedet nem vesztetted el az étrendváltáskor – jegyezte meg Aro.

- Valami vonzerőm kell, hogy legyen, különben meghalnék az unalomtól – ütötte a vasat továbbra is. – Apropó, halál! Lennél olyan kedves, Aro, és megosztanád velünk – itt körbemutatott rajtunk –, hogy Adriana mégis hogy lehet életben? Utána pedig kitérhetünk a felbukkanásotok okaira is!


Az utolsó mondat úgy lógott a levegőben, mint valami penge, ami bármelyik pillanatban áthasíthatja a levegőt, és akkor valakinek vége.

- Igazán könnyű volt megrendezni Adriana halálát – vette át a szót először Caius és gyilkos tekintetét egyenesen Macarióra szegezte, mintha azt várná, hogy bármelyik pillanatban elnyeli őt a föld. – És te csak megkönnyítetted a helyzetet azzal, hogy olyan makacsul és gyorsan távozni akartál. Egy apró kis csere és már nem is az a vámpír hullik darabokra, akit a pokolra kívántál.

- Hmmm, most már értem – hümmögött Mac és unottan beletúrt a hajába. – Amikor hátat fordítottam, akkor sikerült kicserélnetek Adrianát valaki másra, aki feláldozható számba ment. Roppant ügyes.

- De te mégsem maradtál – mondta Marcus, és hangjában is érződött a fájdalom. – Láttad elégni azt a nőt, aki iránt valamit éreztél, mégsem maradtál, hogy bosszút állj.

Macario Marcus felé fordult, és a beszélgetés alatt most először láttam rajta, hogy tiszteli azt, akivel társalog. Nem tudtam, hogy Marcus mivel érdemelte ki Mac tiszteletét, de nem is kérdezhettem meg.

- Te lehetsz a leginkább tisztában azzal, Marcus, hogy a bosszú még senkit nem hozott vissza a sírból – súgta Macario, és válaszul csak egy elismerő bólintást kapott.

- Elég! – csattant fel Aro és úgy nézett ki, mintha érzékeny témát érintettek volna.

Vörös szemei összeszűkültek, és egy pillanatra tényleg annak mutatta magát, ami volt: a vámpírtársadalom uralkodója. Aztán rendezte a vonásait, és nyájasan megszólalt:

- Azt szeretnéd tudni, hogy miért jöttük? – kérdezett vissza, és ahogyan a szavak elhagyták a száját, a mögötte álló vámpírok, akiknek csuklya fedte az arcát, mocorogni kezdtek.

Én is felkészültem egy esetleges lerohanásra. Sajnos a pajzsomat csak a közvetlen közelemben lévőkre tudtam kiterjeszteni – ezt hiába gyakoroltam, nem sikerült tökélyre fejlesztenem –, ezért azok után a képességek után kutattam az elmémben, amiket a leggyorsabban és a leghatékonyabban be tudok vetni majd.

Edward észrevette rajtam a változást, mert gyengéden körözni kezdett hüvelykujjával az alkaromon, hogy megnyugtasson. Felnéztem rá, de az ő figyelmét Aro kötötte le.


- Engedd meg, hogy egy kicsit visszamenjek az időben, és akkor tisztábban fogod látni a dolgokat – magyarázta Aro egy jóságos nagyapó hangsúlyával. – Pár nappal azután, hogy elmentél tőlünk, Adriana is úgy döntött, hogy kilép.

Az említettre néztem és tekintetünk találkozott. Szemeiben gyilkos düh és vadállatias vágy tükröződött, és nem kellett gondolatolvasónak lennem ahhoz, hogy tudjam, amint lehetősége lesz rá, megöl. Megszakítottam a kontaktust kettőnk között és a beszélgetésre összpontosítottam.

- Nem állt szándékomban őt magamhoz láncolni, és tudtam, hogy kintről nagyobb segítség lesz nekem, mintha Volterra falai között őrizném. És így is lett – villant rám most először Aro vérvörös szeme, amitől szégyen, nem szégyen, de összerezzentem, és szorosan simultam Edward mellkasához.

Szerelmem és Mac torkából egyszerre tört fel egy halk, de határozott morgás, ami ismét nevetésre késztette Arót.

- Tehát ő lenne az a fiatal vámpír, akiről már annyit hallottunk – simogatta az állát Caius és vizslató szemei fénylettek. – Nem úgy néz ki, mint egy vérszomjas újszülött.

- Hmmm – hümmögött Marcus és hármuk közül ő volt az egyetlen, aki nem úgy nézett rám, mint valami kísérleti nyúlra. – Védelmezik, szinte már jobban, mint minket. Főleg Macario és az ifjú Cullen. Érdekes.

Az ős öreg vámpír odanyújtotta a kezét Arónak, aki mohón nyúlt utána, majd lehunyta a szemét és erősen koncentrált.

Edward megdermedt mögöttem, és Macre nézett, amit nem tudtam mire vélni.

- Edward? – suttogtam idegesen. – Mi a baj?

- Marcus most mutatja meg Arónak a csapatunk között fennálló érzelmi viszonyokat – súgta vissza, de testtartása egy pillanatra sem engedett fel.

Macario hátratekintett a válla felett és a védjegyévé vált apró mosoly mellé kaptam egy cinkos kacsintást is, mielőtt visszafordult volna az újra beszélő Aro felé.

- Úgy látom, Isabella, hogy igen sok védelmezőre tett szert az utóbbi időben – mutatott végig az egyre nyugtalankodó csoporton mögöttünk. – De vajon tényleg olyan bámulatos a képessége, hogy ennyire kell félteni?


Csak költői kérdésnek szánta, mert már ment is tovább.

- Oh, egy sokkal élesebb szemű és megbízhatóbb vámpír véleményét kéne kikérni – vette le rólam a szemét, és a Denali klán felé nézett. – Nincs igazam, Eleazar?

Mint a rossz filmekben, úgy fordult mindenki hirtelen szegény Eleazar felé, aki nagyot sóhajtott és miután megköszörülte a torkát, válaszolt.

- Bella képessége tényleg párját ritkító, és igen hasznos, de nem hiszem, hogy bármit is tudnál vele kezdeni – mondta rejtélyesen.

- Nos, ha lehet, akkor ezt szeretném én eldönteni – vált Aro hangja egy árnyalatnyival fenyegetőbbé. – Megtennéd a kedvemért, hogy beavatsz a részletekbe? – nyújtotta ki a kezét Eleazar felé, aki elengedte Carmen kezét és pár lépéssel áthidalta a kettőjük közötti távolságot. Amikor elhaladt Mac mellett, finoman megérintette a vállát, aminek következtében Mac bólintott egyet és visszasétált mellém. Nem nézett le rám, csak odanyúlt a vállamhoz, és gyengéden ráhelyezte a kezét. Azt hittem, hogy majd Edward elhúz tőle, vagy minimum rámorog, de csak halkan odasuttogta neki:

- Köszönöm.

- Mint mindig – válaszolta Mac és mindketten az Aro-Eleazar páros felé fordultak.

Pár nyomasztó pillanatig nem történt semmi, aztán Aro szemei felpattantak és elkápráztatva nézett rám. Eleazar visszament a helyére, miután Aro egy biccentéssel elbocsátotta.

- Bámulatos, briliáns és szinte felbecsülhetetlen – sorolta Aro és minden egyes szónál egyet lépett felém, de vele mozgott árnyékként még két vámpír is. – Igazi ékköve lenne a gyűjteményemnek!

- Aro, azt ígérted… Azt mondtad… - fuldoklott Adriana kétségbeesésében.

- Csitt! – hallgattatta el egy szóval Aro, és megbabonázva állt meg tőlem ötlépésnyi távolságban.

A tekintete egyszerűen vonzott, mintha egy mágnes lett volna, és hiába akartam küzdeni, nem tudtam. Viszont rongybabaként sem akartam állni előtte, ezért minden bátorságomat összeszedtem és halkan megkérdeztem:

- Honnan tudták meg, hogy egyáltalán létezem? – Örömmel konstatáltam, hogy a hangom nem hagyott cserben.

- Valamit valamiért – mosolygott cselesen és felfelé fordított tenyérrel kinyúlt felém.

Mac megszorította a vállamat, Edward pedig még jobban ölelt magához, de kénytelen voltam mindkettőjük érintésétől elszakadni és tétován léptem Aróhoz, hogy belehelyezzem kezemet az övébe.

Érintése különös volt. A bőre nem a szokványosan márványkemény vámpírbőr, hanem mintha vékony és áttetsző papírral lett volna bevonva a teste, mégis hideg és változásra képtelen. Másik kezét is rátette a kézfejemre, és lehunyt szemmel próbált kotorászni az agyamban.

Ajka megrándult és finoman mosoly jelent meg szája szegletében, ahogyan felnyitotta a szemét és miután eleresztette a kezemet visszasétált a helyére.


- Fantasztikus – motyogta szinte az orra alatt. – Áthatolhatatlan, mint valami burok. Egy burok, ami ellenáll a mentális és fizikális képességeknek és mégis úgy viselkedik, mint egy szűrő. Átengedi azokat úgy, hogy a tulajdonosa hasznosítani tudja. Mint egy szivacs, már elnézést a kifejezésért. Viszont nem értem, miért mondta öreg barátom, hogy nem tudnálak hasznosítani Volturi testőrként.

- Érzelmi kontroll – válaszolt helyettem Edward és a következő pillanatban már ismét a derekamat karolta. – Bella érzelmei nagyban befolyásolják a képessége határait.

- Kényszer alatt nem veszed hasznát – toldotta meg Mac szerelmem szavait.

- Hmmm, elgondolkodtató – töprengett félhangosan Marcus.

Vámpír létemre az én türelmem is véges volt, így kénytelen voltam felidézni a nem sokkal ezelőtt elhangzott kérdésemet, ha választ szerettem volna kapni rá:

- Honnan…

Befejezni nem tudtam, mert Aro közbevágott.

- Honnan tudunk rólad? A választ szerintem már te is tudod, de mivel nem látok bele a fejedbe, így elmondom – vette fel a hivatalos mesemondó szerepét. – És mint minden másban, itt is Adriana játssza a kulcsfigura szerepét. Ezért talán jobb is, ha ő maga meséli el a történetet. Kedvesem?

Adriana megfeszült a neve hallatán, de engedelmesen beszélni kezdett, miközben kénytelen-kelletlen rám nézett.

- A tervem az volt, hogy miután Macario eljött a Volturitól, megfelelő távolságból nyomon követem őt – villant a tekintete az említettre.

- Ostoba – sziszegte Mac és fintor futott át az arcán.

- Ez egy ideig sikerült is, de aztán amikor átköltözött az Államokba, nyomát vesztettem – fújtatott dühösen. – Viszont nem adtam fel, és megpróbáltam felkutatni minden olyan lehetséges helyet, ahol állatvér imádó vámpírok élhettek. – Az állatvér szónál felhúzta felső ajkait és undorodva vicsorgott.

- Adriana arról is beszámolt, hogy egyre több fajtánkbeli választja a ti életmódotokat, és próbál meg beilleszkedni a humán társadalomba – jegyezte meg Marcus, és hangja némi tiszteletről árulkodott.


- Egy vámpír nyomait nehéz követni még egy vámpírnak is, kivéve, ha nyomkövető vagy – folytatta a vámpírnő. – Így eltartott egy darabig, míg megtudtam, hogy Macario pár hétre a Denali klánnál szállt meg. Nem sokat tartózkodott soha egy városban, ezért már a következő úti céljára összpontosítottam, de hibáztam. Valami vonzotta Denaliba, amiről akkor még nem tudtam.

Ha szemmel ölni lehetett volna, már rég halott vagyok. Adrianáról csak úgy sütött a gyilkos indulat és a düh, de Aro felszólítására tovább folytatta:

- Amikor pár hónap elteltével sem akart elutazni, kénytelen voltam magam járni a dolgok után. Felmentem Alaszkába és mit találtam ott? Azt, hogy ez a boszorkány teljesen elcsavarta a fejedet!

- Vigyázz a szádra, Adriana! – fenyegette meg Mac sötéten.

Adriana kacagásban tört ki.

- Ugyan már, képes lennél akár csak egy ujjal is hozzámérni, azok után, hogy…

Azt hiszem, hogy a vigyornak álcázott vicsor nagyon is meggyőzhette őt, mert hatalmasat nyelt.

- Viharos távozásod után nem lehettem teljesen nyugodt, hiszen nem tudhattam, hogy milyen képességekkel rendelkezett az újdonsült Cullen – sziszegte. – Felmerült bennem, hogy talán valamilyen furmányos módon magához tudott láncolni, amit nem viseltem volna el.

- Könyörgöm, ne légy nevetséges! – csóválta meg a fejét Macario.

- Szerettelek, és te is szerettél – kiabálta magából kikelve Adriana, és lépett egyet felénk. – És képes voltál feláldozni minden ezért! – mutatott rám. – Amikor az esküvőn láttam, hogy az a másik hogyan borul előtte térdre, és imádja őt, akkor már tudtam, hogy ha meg akarlak téged szabadítani tőle, akkor el kell, hogy pusztítsam őt! És ha az utamba áll a családja, akkor ők is vele pusztulnak!


Alig hagyták el a szavak a száját, de már meg is lett a következménye. Macario olyan hihetetlenül gyorsan szelte át a levegőt, hogy szinte csak egy elmosódott csíkot láttam belőle. Edward, Jasper és Emmett nyúltak volna utána, de nem tudták elérni őt, így Mac egy ügyes mozdulattal rávetette magát Adrianára, és egy hangos reccsenés adta tudtunkra, hogy valami természetellenes dolog történt.

Erre természetesen kitört a káosz, ami csak nekünk kedvezett. A Volturi testőrség a rendezett és jól bevált „előbb megbénítjuk az ellenséget, aztán daraboljuk fel” módszert szerette alkalmazni, és most, hogy nem így alakultak a dolgok, szinte megbénultak. Eszeveszetten próbáltak védekezni, és közben a véneket is védelmezni, de könnyűszerrel törtük át a védelmi vonalukat. Alec és Renata végezte legelőször darabokban két rendkívül gyors harcosnak köszönhetően, hogy ne tudják bevetni ellenünk a képességüket, és ezek után a többi már gyerekjáték volt. Jane még akadályt jelenthetett volna, de mivel én magam támadtam rá, ellenem semmire nem ment. Mindenki elszántan, szívvel-lélekkel harcolt, aminek meglett az eredménye.

Ez egész percek alatt lezajlott, és miután visszavonultunk, csak a felperzselt földet és az égő testrészeket hagytuk magunk mögött. Nem voltak túlélők a királyi családból, még Marcust sem kímélték. Csapatunk viszont sértetlenül és veszteségek nélkül győzedelmeskedett, és Mac is előkerült, aki saját kezével végzett Adrianával. Ahogyan elsétált a füstölgő tetemek mellett, halkan, de jól hallhatóan megszólalt, arcán az elengedhetetlen vigyorral:

- Íme, így ért véget egy korszak, a Volturi uralkodásának korszaka!

18 megjegyzés:

Detty írta...

Aztaaaaaaaaaa!!!! Tényleg beleraktad szíved és lelked is!!! Macario utolsó mondata nagyon hatásos volt. Libabőrös lettem konkrétan! Nagyon ügyes vagy, emelem kalapom!
Minden elismerésem!
Detty

Florence Ploody írta...

Szia!
Wáááá, elpusztult a Volturi!!!!!
Hihihihi... Annyira jó!!!
Imádtam!
Siess!
Pusz

Pharm írta...

whoa!
hát nem cicóztál a végén az biztos. azt hittem ilyen beszélgetős vitatkozós rész lesz. de te pár mondattal kinyírtad a volturit:) hihetetlen!:D hát nem is tudom ez eléggé meghökkentő volt, még fel kell dolgoznom:) de már alig várom mi lesz a vége!!!!

Névtelen írta...

Szia!
Jézusom, már mindent értek...ez tényleg eszméletlen lett. Nem hittem volna, hogy mindenki meghal Aróék csapatában, azt hittem elmenekülnek majd. És akkor most a Cullen család fog a Volturi helyére lépni? Persze nem lesznek olyan drasztikusak, gondolom. Fantasztikus lett, és örülök, hogy nem volt függővég :D
Pusz:Ancsa

Patri-cica írta...

:-DDDDDDDDDDDDDDDDD

Lehet mégis a jövőbe látok?!
Basszus te kinyírtad a Volturit!Vagy kinyírattad...tökmindegy!
Akkor most jön a vega vámpírutópia?

:-DDDDDDDDDDDDDDDDDD

Bocs,de ez most nem hiszem,hogy értelmes komi!

Nagyon kíváncsi leszek,hogy most mi lesz Mac-el!(akit ugyebár nem öltél meg a félelmekkel ellentétben!XD ;-))

Nagyon kíváncsi vagyok,hogy hogy alakul a happy end!

Cupp

Krisz írta...

Szia mami!

Hüm... Már csak azt nem értem, hogy miért is kellett volna ezért a végért haragudnom rád... *nem érti*
Nekem tetszett, mint mindig. :) Az, hogy a Volturinak annyi, hát annyi, ez van. Nem a szívem csücskei, bár bírom azért néha őket. :)
DE van itt még valami, amit nem értek... Mac!
Ha nem érted, gondolkozz el rajta. ;)

Na jó, ez nem lett valami értelmes, így összefoglalom neked.
Szumma, szumma, nagyon tetszett! :D

Puszil lánykád, Krisz

Névtelen írta...

Szia!
Lusta egy dög vagyok, legutoljára tavaly előtt írhattam talán kritikát, ami ciki, mert végig követtem a történetet. Volt rész, ami nagyon tetszett, volt, ami kevésbé, de ennek a vége olyan volt, ami miatt muszáj kritikát írnom.
Gyors volt, rövid és túl pozitív. Értem én, hogy le kell zárni a dolgot, és nem a harc a lényeg (hozzáteszem a filmekben is végigalszom azokat a részeket), de egy bekezdésben lerendezni??? Írtad előtte, hogy nehéz szülés volt, és minden szálat el kellett varrnod, ami szintén nem kis dolog, főleg nem ennyi szállal, de én személy szerint jobban örültem volna egy függővégnek, és vártam volna a következő fejezetig a harcra. Kicsit olyan volt, mint mikor az öcsémnek olvasok mesét, de a barátommal is chatelhetnék közben. "A szegénylegény elment vándorútra, közben szerzett három barátot, akik segítettek neki megnyerni a szépséges királylányért és a fele királyságért folyó harcot, itt a vége fuss el véle."
A másik, hogy olyan nincs, hogy mindenki sértetlenül túlélje a jóktól, de a rosszak mind meghaljanak. Szeretem a tündérmeséket, és alapjábanvéve egy naiv fruska vagyok, aki semmit nem tud az élet nagy dolgairól, és igen, még azt hiszem, hogy megválthatom a világot, de tizenhét vagyok, nem hét, és sántít, hogy az összes jó túléli.
Mac a saját kezével ölte meg Adrianát? Mindezt egy fél mondatban? Valaha szerette azt a lányt, nem? És utána vigyorog? És a vigyor elengedhetetlen, miután a saját kezével megölte volt szerelmét? Ezt nehéz feldolgoznom.
Tudom, hogy irreális, mert a vámpírok nem alszanak, de élt bennem a gyanú, hogy úgy kezdődik a következő fejezet, hogy 'és Bella keze bilibe lógott, és végre felébredt az ájulásból, amit a túlzott képességhasználat okozott...'
Amúgy eddigi szótlanságomat vedd bóknak, mert a lusta mindenemet, ha jó valami, akkor csak itthon rohangászom körbe a lakást, de valamikor általánosiskolában még visszaolvastam egy-két imádattól és csodálattól csöpögő kritikámat bizonyos meris szerzőknek, akik meglehetősen kedvesen reagáltak, de én úgy elszégyelltem magam, hogy ha nincs valami tényleges mondanivalóm, inkább nem írok. Meg különben is ellátnak itt elegen (teljesen jogosan) határtalan imádattal és csodálattal :D
Szóval ennyi, és tényleg nem azt mondom, hogy hiába volt az a nehéz szülés, ha ilyen ronda a gyerek, hanem azt, hogy gratulálok a szép babához, csak tudom, hogy sokkal szebb lesz, ha kicsit kigömbölyödik, és elkezdenek kijönnek a fogai (más kérdés, hogy a gyerekek olyankor ordítanak mint a sakál, de ez most nem passzol a csodálatosan felépített metaforámban :D)
Teljesen jogos, ha azzal jössz, hogy akkor dumáljak, ha írtam jobbat, de tudod hogy van: aki tudja, csinálja, aki nem tudja tanítja.
További sikeres írást, leld örömöd benne, és az olvasók is. Amúgy szerintem ha van saját történeted, tuti kiadnák, mert nagyon olvasóbarát a módozat ahogy írsz, és a humor (nem) csak hab a tortán (hanem mondjuk lekvár, az finomabb).
Tényleg befejeztem:
Dóri

Névtelen írta...

Atyaééég! Bocsi ezért a fél regényért.... Még ha érdekes lenne...

demon írta...

szia ez nagyon jó
mac jól keverte a lapokat és könnyen végetért a voultori uralma
puszy

Andi írta...

Szia Drága
Végre vége a Volturinak.Bár ez engem elgondolkodtatt egy kicsit.Ugyebár azt tudjuk hogy milyenek mármint hogy nagyon gyakran igazságtalanok de akkor most ki fogja átvenni a szerepüket? Hiszen azért kellenek is pl.mivan akkor ha megint háború lessz délen ki fékezi meg az újszülötteket ha szükséges? Na mindegy a lényeg hogy Mac megint nagyot alakított és hogy Bellának semmi baja nem esett és nem húrcolta magával Aró.A mai párbajt tudod Edward vs. Macario megintcsak Mac nyerte és megintcsak lelekiismertfurdalásom van Edward miatt de ez van attól hogy most nem volt penge még a szívemben ő van hiszen ő a minden.Na jó ez eléggé nyálas lett.Kiváncsian várom a folytatást mi jön még hiszen már a nagyján túl vagyunk.Imádtam csakúgy mint a többit. :D
Még minig ott vagy a top 10-ben és nem hiszem hogy ezen bármi is változtatna.
Legyél rossz és siess a firssel mert megörülünk hogy mit fogsz még itt kitalálni. Puszi Andi

Tündi írta...

Szia!
Hát ez nagyon nagy lett.Főleg az utolsó mondat ahogy lezártad a fejezetet.
Siess a következővel.
pussz
Tündi

Ruby írta...

Ha nem ez volt az utolsó rész, akkor mivel tudod ezt még űberelni? Csak költői kérdés volt!
Tudom, hogy tudod még fokozni!!!
Szépen elpusztították az egész királyi családot. Ugye, ugye, hogy mindig a nők miatt robbannak ki a háborúk. Micsoda istenadta tehetségünk van. Imádtam ezt a fejezetet.
Türelmetlenül várom a következőt.

Névtelen írta...

Szia!
lehidalok lehidalok vége a Volturinak vége a Volturinak*maga elé bambul majd felsikitva rádöbben a dolgokra*
És mindenki megúszta Belláék között de ezek után vajon ki fog uralkodni ki lesz a vezető??Adriana féltékeny volt Bellára és még mindig szerette Macet nha de a srác őt már nem és tessék megérdemelt bosszú harc gyülőlet sikert aratott és hogy a szeretet és a kötődés mennyire hasznos tud lenni nha meg ha az embernek vannak hasznos kapcsolatai..
Igazán érdekes lebilincselő meghökkentő volt az egész ahogy leírtad ahogy minden kiderült és végre hosszú fájdalom után egy boldog végtelen korszak ön nemde??
Szylu amit alkottál az egyszerűen fenséges és ezt komolyan mondom!megtiszteltetés olvasni!
Melinda

ΘиәGirl írta...

Szia!

Csodálatos fejezet lett! Atyám, ezt még hogy akarod tetézni? El se hiszem, hogy idáig eljutottál onnan, hogy Edward megharapta Bellát... Komolyan, olyan hihetetlennek tűnik, de IGAZ(L) Tökéletes lett:) Minden benne van, amit akartál:) -legalábbis szerintem :$
Komolyan, nem lett függő vég, de ki se bírom, hogy mi lesz a következő!! wáhhh
Hajrá!(L)
*tudom, nem lett valami értelmes szöveg, de extázisban vagyok:P*

OneGirl

Titti írta...

Szia
Ez nagyon jó lett, de ugye ez nem az utolsó rész? A féltékenység mennyire el tudja venni az ember bocs vámpír eszét- de még ha nem is szeretik és belemagyaráz mindent abba, hogy azért nincs vele mert valami boszorkány magához láncolta. És nem ismeri fel az érzéseket és érzelmeket. Ki lesz most az uralkodó család?

puszi

Niko írta...

Szia,

Én még csak pár napja találtam rá az oldaladra, de jobb később mint soha. :)

Kicsit félve kezdtem el olvasni a történetet, hogy már megint egy a sok közül, de aztán csak azon kaptam magam, hogy késő éjjelig olvasok és mosolygok, izgulok, nevetek, mérgelődök, és szomorúan számolgatom a hátra lévő fejezetek számát. 2 nap alatt bepótoltam a hiányosságaimat. :)
Nos, NAGYON JÓ, fordulatokban gazdag, izgalmas történet, csak ennyi tudok mondani. Élveztem minden egyes percet amit az VA olvasásával töltöttem. Ugyan úgy belemélyedtem a világodba, mint amikor az eredeti könyveket olvastam, és morogtam amikor valami miatt ki kellett onnan lépnem. Már alíg várom a folytatást.

Csoda, és lebilincselő ahogyan írsz. A karaktereket nagyon jól eltaláltad. Ja, és a humorod sem utolsó. Em csúcs!

A Volturit így kiiktatni, hát nem semmi. Kicsit gyors volt, egy kicsit meglepődtem, hogy nem maradt senki, de azért örültem is neki, mert sosem csíptem őket. (De hát minden történetben kellenek rosszak is, akik megkapják a jól megérdemelt büntetésüket.:))

... és nem hinném, hogy a Cullen család lesz az új uralkodó, mivel az ő természetükből fakadóan nem illene ez hozzájuk, de nem én vagyok a szerző, ugye...:)

Nos, nem nagyon szeretnélek hajtani, de nagyon-nagyon várom a folytatást, mert most itt ülök és csak pislogok, mivel már annyira belejöttem a VA olvasásába, hogy szinte rossz érzés hirtelen kiszakadni innét.

Niko

Mancikaa Cullen írta...

ez nagyon jó lett ^^
csak így tovább ;)

Topa írta...

Szia!
Wiiiii hát ez valami eszméletlenül fantörpikusan zseniális lett xD Hihi Mac jól odatette magát ;) Imádtam minden szavát!!! Nem kezdem el sorolni, hogy mi is mert akkor be kéne másolnom az egész fejit! Az egyszer biztos, hogy Mac volt a legjobb :D:D De persze mindenki nagyon ügyes volt :) Az utolsó mondat!! Az nagyon oda illő volt, még mindig a fejezet hatása alatt vagyok xD
Nagyon várom a kövit.
Pussz Szasza

Megjegyzés küldése

 

blogger templates | Make Money Online