Vérvörös alkonyat

Sziasztok!

Még mindig lehet kérni a Vérvörös alkonyatot "PDF" formátumban, ha esetleg valaki még nem tette volna meg, és szeretné! :)
Az e-mail címem oldalt! ;)
Puszmancs

Szylu

2011. január 4., kedd

Új dizi és közérdekű

Sziasztok!

Amint látjátok új dizi került fel a blogra, ami nem másnak az érdeme, mint két kitűnő emberé, név szerint bOrié, aki megtervezte, és Pupié, aki az apróbb simításokat végezte, és elmagyarázta, hogyan kell lefolytatni egy komplett cserét! Köszönöm, Csajok!
Ez már a kőkemény BtD hatás, de ezért még nem leírni a VA-t sem! Lesz még ott nemulass! :D
Amúgy vélemény a váltásról?
A szavazás lezárult, és talán soha nem volt még ennyire kiélezett a verseny, de engedek a nagy többség nyomásának - na, nem mintha nagyon nehezemre esne! ;) - és a Before the Dawn marad ezen az oldalon. Ez természetesen nekem is könnyebb így, hiszen nem kell akkor még egy oldallal vacakolnom.
És azt szerettem volna még kérdezni, hogy volna-e rá igény, hogy a VA befejezése után egyben beszerezhető legyen a történet? A hogyan és mikor kérdésekre még nem tudok válaszolni, most csak felmérem a terepet, és ehhez teszek ki egy másik szavazást is!
Pusz
Szylu

8 megjegyzés:

Anne MacKenzie írta...

Jujjjj de széééép *.*. Olyan titokzatos:D. Nagyon gyönyörűséges lett:D.
Puszi, Anne

Tündi írta...

Szia!
Nagyon jó lett az új dizi gratulálok hozzá.
pussz
Tündi

ΘиәGirl írta...

Szia!

Nagyon klassz lett az új dizi:) Csodás:)(L)

OneGirl

mesi28 írta...

Hello!
Nagyon király a dizi :D tök jó ez a kísértet kastély feeling ;)
Amúgy szerintem jó lenne ha egyben le lehetne tölteni a VA-t.

puszi
mesi28

Detty írta...

Szia!!
Valami fantasztikus lett az új dizájn!!! Nagyon tetszik és illik is a történet eddigi alakulásához!!
Az meg csak természetes, hogy lenne igény a történet beszerzésére!! :D
Puszi
Dett

Névtelen írta...

Szerintem nagyon klassz lett az új dizi!! És hogy lenne-e igény a történet beszerzésére? Hát, hogy a fenébe ne??? Mindenféleképpen XD

Névtelen írta...

Nagyon jó az új dizájn!:)
Lehet hogy csak én vagyok lemaradva de a szavaidból azt vettem ki hogy nemsoká vége lesz a VA-nak.És azt is ,hogy a BtD egy rendes hosszú 'regény' lesz.(Mert eddig azt hittem hogy csak karácsonyi ajándék pár fejiben.)Mondjuk én örülnék neki a így lenne.:D
És persze lenne rá igény,hogy egyben le lehessen tölteni.:)

Topa írta...

Szia!
Lenne igény a történet beszerzésére :D:D Nagyon tetszik az új dizi :D:D

Megjegyzés küldése

 

blogger templates | Make Money Online