Vérvörös alkonyat

Sziasztok!

Még mindig lehet kérni a Vérvörös alkonyatot "PDF" formátumban, ha esetleg valaki még nem tette volna meg, és szeretné! :)
Az e-mail címem oldalt! ;)
Puszmancs

Szylu

2011. január 1., szombat

Kegyetlen Függővégek Írója

Sziasztok!

Először is MINDEN KEDVES OLVASÓMNAK BOLDOG ÚJ ESZTENDŐT KÍVÁNOK, és kívánom, hogy azok a célok, amiket magatok elé tűztetek, valóra váljanak!
És akkor megejtem a 2011-es év - apám, ehhez még hozzá kell szoknom! - első bejegyzését, ami nem más, mint egy díj, de nem akármilyen díj!
Csütörtökön abban a megtiszteltetésben volt részem, hogy Krisz és QueenAnne megajándékoztak azzal a címmel, aminek a létrejöttéről többet itt tudhattok meg!
Ez tényleg egy különleges díj, amit különleges emberektől kaptam, és nagy becsben fogom tartani!
Én csak annyit szeretnék még mondani, hogy köszönöm Csajok, de tényleg nem szolgáltam rá, szerintem!
Pusz
Szylu



5 megjegyzés:

Farmgirl írta...

Szerintem meg igen :)
És ne vitázz:P

Szióó

Krisz írta...

MAMIIIIIIIIII!!!!!!!!

Mi az az ostobaság, hogy nem szolgáltál rááááááá? Hátsón billentselek? Csak mondd mikor és hol és megteszem! XD

Igen is rászolgáltál, és szerintem ezt minden olvasód nagyon jól tudja!
Te tanítgattál engem is, ha úgy vesszük.

Szóval csend, és ne vitatkozz mami! :P

Amúgy csak egy kis helyesbítés, ez nem díj, hanem egy cím, de mindegy, a lényeg, hogy tud miért kaptad és, hogy igen is rászolgáltál!!!! :D

Imád és milliószor csókol fiókád, Krisz

Anne MacKenzie írta...

Én is csatlakozom Kriszhez. Segítek neki téged hátsón billenteni. Beszélsz itt össze-vissza, megártod neked a 2010-es év utolsó estéje. :D Még egyszer meg ne halljunk ilyen hülyeséget:D. Igenis rászolgáltál és kész.
Sok-sok puszi, Anne:)

mesi28 írta...

Hát szerintem megérdemled szylukám :D
kevesen tudnak úgy kiborítani, mint te :D ráadásul te még ma is élsz mert nem lehet rád haragudni xD
Úgyhogy ne szerénykedj ;)

puszi
mesi28

Névtelen írta...

Szia!
megérdemelted kaptad gratulálok!!!Hű vagy a nevedhez és a díjadhoz!!!
Melinda

Megjegyzés küldése

 

blogger templates | Make Money Online