Vérvörös alkonyat

Sziasztok!

Még mindig lehet kérni a Vérvörös alkonyatot "PDF" formátumban, ha esetleg valaki még nem tette volna meg, és szeretné! :)
Az e-mail címem oldalt! ;)
Puszmancs

Szylu

2011. január 7., péntek

Vérvörös alkonyat - 63. fejezet

Sziasztok!

Ma este VA-val szolgálhatok, remélem, hogy nem baj? :$
Krisszel beszélgettem ma reggel, és az volt a kérése, hogy legyen egy kegyetlen függővég a fejezet végén, én meg amilyen jószívű vagyok, engedtem neki! Na, nem mintha sokat kellett volna győzködni! :D
Azon kívül meg rájöttem, hogy megfelelési kényszerem van most, hogy megajándékoztak egy ilyen fantasztikus díjjal. Remélem, hogy összejött a dolog! :)
Szerettem írni ezt a fejezetet, mert három szemszög, három különböző érzés és cselekménytípus. Az eleje borongós, sötét és nyomasztó, a közepe pörgős, eseménydús, a vége pedig... Majd Ti megmondjátok, hogy milyen lett a vége!
A fejezet címe, amint az idézetből is kitűnik alatta, egy Evanescence szám, amit ihletett és durván lefordítva annyit tesz, hogy "Az ártatlanság területén/mezején stb. szinonímák."
Legközelebb BtD-vel jelentkezem, de pontos időpontot nem tudok mondani, mert 19-éig vizsgázom, és hol Pesten leszek, hol itthon, na meg utazom, szóval nem tudom, hogyan tudok írni. Türelmeteket kérem ezért is! :$
Meg a fejezet vége miatt is! XD
Pusz
Szylu

Field of Innocence


„I still remember the sun
Always warm on my back
Somehow it seems colder now”

(Evanescence: Field of Innocence)


(Edward szemszöge)


Amikor Bella viharos gyorsasággal elment Forksból Denaliba, a napok szinte vánszorogtak egymás után és minden egyes perc egy örökkévalósággal ért fel. Most, hogy a boldogság csak egy karnyújtásnyira volt tőlem és megragadhattam volna, hogy erősen magamhoz láncoljam, minden összeomlani látszott és saját tüzében ég majd el hamuvá, hogy még az emléke se maradjon fent. Egy porszemnyi kis jel sem marad utánam – utánunk –, mely akárcsak létezésünk egy aprócska mozzanatát is megörökítené. Azt, hogy megszülettünk, léteztünk és meghaltunk. És azt sem, hogy feltétel nélkül, minden porcikánkkal és teljes odaadással mertünk szeretni.

A jövő ködbe vész és ezen a fátylon még kobold húgom sem láthat keresztül.

Én viszont jóstehetség nélkül is látom a jövendőt. Vészterhes, sötét és a vér és a halál szaga fertőzi meg minden egyes pillanatát. Mert biztosan tudom, hogy ez a találkozás a halál komor ígéretét hozza magával.

Hiába bizakodik mindenki, hiszen az elmúlt egy hét leforgása alatt egy kisebb hadseregnyi vámpírt sikerült Macariónak idehívnia, én mégsem látom pozitívan már az elkövetkezendő huszonnégy órát sem. A pusztulás szaga beitta magát az elmémbe és nem hagy nyugodni.

Mivel Alice nem tudja megmondani, hogy mikor érnek ide pontosan – pöttöm húgom kezd teljesen kikészülni tehetetlenségétől –, ezért csak az előzetes számításokra tudunk hagyatkozni. Azok szerint a jövő hét közepére kell megérkeznie a Volturinak. Most van péntek. Tehát van még pár nap hátra a pokolig. Pár nap, amit egy angyal karjai között tölthetek, ha már az öröklét nem adatott meg nekünk és elveszünk.


(Bella szemszöge)


Kevés volt az idő, és nekem még annyi mindent kellett tennem. Bár nem fűlött hozzá a fogam, de a tervem az volt, hogy minél több képességet elsajátítok, így egy esetleges harc esetén sokkal nagyobb eséllyel indulunk. Ha már nem hagyták, hogy a saját magam által kijelölt útra lépjek, mely megmentett volna több tucat vámpírt, akkor ez a legkevesebb, amit tehetek. Ha pedig arra kerül a sor, tudom, hogy mit kell tennem…

Macnek köszönhetően rengeteg vámpír jött el Forksba, hogy felajánlják segítségüket, és ha kell, akkor akár életüket is. Többségük olyan nomád vámpír volt, akik évekkel ezelőtt még a Volturi szolgálatában álltak, ám mostanra kivívták a szabadságukat, és hajlamosak voltak az életveszélyes kalandokra. Csak sóhajtottam, amikor meghallottam a különlegesebbnél különlegesebb történeteket, amiket meséltek. Különcségükhöz a képességük is jól idomult és nem rejtették véka alá tehetségüket.

A legmeglepőbb mégis az volt, hogy egyikük sem visszakozott, amikor elmondtam, hogy mi az én képességem, és mit szeretnék tőlük. Volt, aki egyenesen odáig volt az ötletért, hogy megtanítson tudományának minden csínjára és bínjára, és nem is húztuk sokáig az időt. A kötelező körök lefutása után – bemutatkozás, rövid mese és a többi – rögtön belekezdtünk a felkészülésbe.

Én örültem, hogy minden szabad percemet lekötötte valaki, így nem kellett a közelgő veszélyre figyelnem, csakis arra, hogy ne veszítsem el az önkontrollomat, és ne nyírjak ki véletlenül senkit se a közelemben. Mert voltak olyan hátborzongató képességek, amiket ha nem jól használt a tulajdonosa, végzetes kimenetelű is lehetett.

Amikor nem az elmémet edzettem, akkor a fizikális felkészülés volt a soros. Ezeket általában Emmettel, Jasperrel vagy Mackel végeztem, akik nagyon jó tanárnak bizonyultak. Emmett arra tanított meg, hogyan aknázzam ki az erőmet, és hogyan spóroljak vele bizonyos esetekben. Jazz igazi harcosként a taktikai érzékemet fejlesztette, Mac pedig… Nos, vele csak ismételnem kellett, hiszen a Denaliban töltött idő nagy részét azzal ütöttem el, hogy vele edzettem, vagy beszélgettem.

Egy valaki azonban nem akart még az állandó unszolásomra sem tanítani, és az a személy Edward volt. Ő is aktívan részt vett az edzéseken, mint mindenki más, de ha páros harcról volt szó, még véletlenül sem jött a közelembe. Többször is rákérdeztem a miértjére, mire csak annyit felelt, hogy már így is elég fájdalmat okozott nekem, nem akar még többet.

Helyette viszont én okoztam neki minden egyes pillanatban fájdalmat, amikor Mackel harcoltam. Láttam a szemében a szenvedést, a kínt, a gyötrődést, de nem panaszkodott. Esténként, amikor mindenki nyugovóra tért egy-egy órácskára, hogy kipihenje magát, mi is visszavonultunk a saját kis világunkba, és csak egymással foglalkoztunk.

Minden nyugalmasan ment egészen addig, amíg ez egyik délután – körülbelül három vagy négy nap lehetett még hátra a Volturi megérkezéséig – majdnem át nem csapott egy kisebb vérengzésbe. És természetesen a két jómadár nem volt más, mint Mac és Edward.

Éppen Mackel harcoltam, és ilyenkor az ösztöneink irányítottak minket. Nem számított, hogy ki állt veled szemben, a túlélés volt a cél, a győzelem, a harc végső kimenetele. Néha megesett már Denaliban is, hogy egy kicsit elfajultak a dolgok, és volt, hogy komplett ruhacserét kellett megejtenünk egy-egy edzés után, mert csupa sár, föld és szakadás volt minden egyes ruhadarabunk. De soha nem ártottunk egymásnak, és ez volt a lényeg.

Most sem finomkodtunk, és mivel mindketten rendelkeztünk ugyanazzal a képességgel – és bár mindketten megfogadtuk, hogy soha nem használjuk vámpíron – néha bevetettük azt is. Próbáltuk mentálisan is legyőzni a másikat, inkább kevesebb, mint több sikerrel. Tudtuk, hogy egyikünk sem járhat túl a másik agyán, és ezt lehetett szó szerint is értelmezni.

Egy alkalommal viszont nem figyeltem oda eléggé, így a mentális pajzsomon egy rést hagyhattam, amit meg is talált Mac és támadásba lendült. A fájdalom nem volt annyira elviselhetetlen, inkább azért sikoltottam fel, mert meglepett a dolog. A fejemhez kaptam, és térdre rogytam.

Még egy pillanatra sem kapcsolódott össze elménk, mert Mac azonnal elengedett és rémült arccal közelített felém. Elérni azonban már nem tudott, mert Edward villámgyorsan előttem termett, és egy erős mozdulattal eltaszította a közelemből.

- Bella, jól vagy? – kérdezte szerelmem aggódva, de amikor látta, hogy semmi bajom nincs (könnyedén emeltem fel a fejemet, és néztem rá), már meg sem várta a válaszomat.

A szemem sarkából láttam, hogy körülöttünk összesereglenek a vámpírok, de engem csak a két fiú érdekelt, akik eléggé feldúlt lelkiállapotban voltak. Edward pár lépéssel átszelte a közte és Macario között lévő távolságot, és nemes egyszerűséggel rávetette magát Macre. Mac természetesen védekezett és ebből alakult ki az a helyzet, hogy elkezdték egymást eszeveszettül püfölni.

Még nem voltam képes teljesen összeszedni magamat, így az is képtelenségnek tűnt, hogy megfékezzek két tomboló vámpírt, akik lehet, hogy egyesével gyengébbek voltak, mint én, de kettő egy ellen…

- Em, Jazz, nem szednétek szét őket? – szóltam oda nekik, mert ők is csak álltak, és néztek, mint a moziban.

- Bocs, kislány, de ezek apró miszlikbe szaggatnak minket, ha most a közelükbe megyünk – mondta Emmett, és tényleg volt valami racionalitás abban, amivel érvelt. – És jelen pillanatban, ha fogadni lehetne, akkor én Macarióra tenném a nagyobbat, már bocsi, öcskös!

Edward nem úgy tűnt, mintha túlságosan szíven ütötte volna bátyja megjegyzése, de szerintem nem is jutott el a tudatáig, hogy szóltak hozzá. Mac sem mozgatta a füle botját sem, hogy csillapítsa az indulatokat, sőt…

Pillanatról pillanatra nőtt bennem a feszültség, hogy mekkora őrültséget fognak elkövetni ezek ketten, ha ezt így folytatják tovább, és tudtam, hogy tennem kell valamit. Az agyam lázasan keresgélt az elsajátított képességek közül egy olyan után, amivel meg tudnám fékezni őket. Mindeközben a hátsó üvegfal egyik része csörömpölve hullott darabjaira, ahogyan Mac besegítette Edwardot rajta, majd az egyik dohányzóasztalkaszerűség tört ketté, ahogyan Edward beleépítette Macario hátát.

Nem időzhettem sokáig, és könnyű, fájdalommentes megoldást sem találtam, így kénytelen voltam azt a képességet használni, amit a legnagyobb biztonsággal kezeltem. Feltápászkodtam a földről, és megkerestem tekintetemmel a két harcoló vámpírt.

- Srácok, sajnálom, de nem tehetek mást! – suttogtam, mire a két fiún kívül mindenki rám szegezte a tekintetét.

Lehunytam a szememet és kiterjesztettem az elmémet, hogy megtaláljam azokat, akiken a képességet akartam használni. Már amikor Tanyát padlóra küldtem az is megterhelő volt, de most, hogy két ilyen erős elmét akartam leigázni és ráadásul egy időben, ez egyszerűen elszívta minden energiámat. Nem csak velük kellett megküzdenem, hanem saját magammal is, mert agyam tiltakozott azon gondolat ellen, hogy azokat a személyeket bántsam, akik nagyon is közel állnak hozzám. De végül mégis győzött józanabbik felem, és erőt merítve abból, hogy ez majd, ha csak egy kis időre is, de észhez téríti őket, és tudok beszélni a fejükkel, egy erős mentális hullám segítségével elértem az agyukat.

Először Mac dermedt le, ahogyan megérezte az elmémet az övével összekapcsolódni, majd Edward szisszent fel „váratlan látogatásom” miatt. Azt, hogy fájt volna nekik, nem nagyon mutatták ki, pedig az is a célom volt. Hülye férfiúi büszkeség!

Szorosabbra fűztem a kapcsolatot az elméjükkel, és reménykedtem, hogy meghallják az utasításomat, mely szerint engedjék el egymást. Kétségbeesetten harcoltam, hogy ne eresszem el őket, és minden szállal kapaszkodtam beléjük, de ez sem volt elég. Éreztem, hogy a képességem határát feszegettem, ami nem bírta tovább és pillanatokkal később elengedtem Edward és Mac elméjét.

Zihálva és kimerülten dőltem volna el a földön, ha nem kap utánam két erős kar, és finoman fel nem kap az ölébe.

- Szép volt, hugi, de most pihenj! – mondta gyengéden Emmett és megindult velem a ház felé.

A szemeim lecsukódtak, és fáradt elmém elkezdte feldolgozni a kapott információkat, és némileg pihenni akart csak.

Em nem bajlódott azzal, hogy kinyissa az ajtót, csak belépett a törött üvegen keresztül – ezt abból tudtam, hogy az üvegcserepek apró roppanásokkal adták meg magukat a lába alatt – és a lépcső felé kanyarodott. Ahogyan elhaladt a testvére és Mac mellett, én ösztönösen kinyitottam a szemeimet, és két döbbent szempárral néztem egy pillanatig farkasszemet.

- Gratulálok srácok, elnyertétek az évtized, ha nem az évszázad legnagyobb marhái címet! – sziszegte oda Em nekik. – Viszont megosztott a díj, szokjatok hozzá a gondolathoz, mint ahogyan egymás társaságához is!

Elmosolyodtam mackó bátyám szavain, aztán nem bírtam tovább és átadtam magamat a jótékony sötétségnek, ami a megnyugvás ígéretével kecsegtetett.

Nem sokkal később…

Éreztem, hogy valami finom és puha anyagon feküdtem, és olyan jól esett, hogy nem akartam még kinyitni a szemeimet. Egy idő után viszont rájöttem, hogy az a neszezés, amire felébredtem – a magamhoz tértem jobb szó, hiszen vámpír vagyok, így nem tudok aludni – nem szűnt meg, sőt fel is erősödött.

Ahhoz, hogy a fülemet hegyezzem, nem kell feltétlenül a szememet is felnyitnom. Megkerestem a megfelelő frekvenciát, és tudtam, hogy nem szép dolog hallgatózni, de a csábítás túl nagy volt. Amin meglepődtem az mégis az volt, hogy a beszélgetés közvetlenül mellőlem, az ágyam – a gyors beazonosítás, hogy hol is vagyok már pillanatokkal ezelőtt megtörtént – mellől jött és a beszélgető felek kilétét illetően pedig egyenesen köpni-nyelni nem tudtam.

- Akár meg is ölhette volna magát – suttogta egy bársonyos hang a bal oldalamról.

- Túlságosan erős hozzá, hogy ennyivel ártani lehessen neki, de tény és való, hatalmas ostobaság volt tőle, hogy mindkettőnkön egyszerre használta a képességem – válaszolta higgadtan Mac és hangja az ajtó felől szállt felém. – Kicsit még pihen, és kutya baja sem lesz azon kívül, hogy seggbe fogom rúgni, ha felkel!

Nyílt az ajtó és mielőtt halkan becsukódott volna, Edward megszólalt.

- Mac, köszönöm – súgta.

Nem érkezett válasz, csak a távozó léptek zaja adta tudtomra, hogy kettesben maradtam szerelmemmel.


(Mac szemszöge)


A folyosó végén álltam az üvegfal előtt, ahol Bella is annyiszor időzött már el és az alkonyatot figyeltem az erdő fái felett. Nem messze tőlem a szobában Bella és Edward beszélgetett, de nem figyeltem rájuk. Egy vámpíroktól nyüzsgő házban voltam, mégis úgy éreztem, hogy nem is lehetnék ennél távolabb mindenkitől.

A gondolataim annyira maguk alá temettek, hogy nem tiltakoztam, csak hagytam, hogy magukkal ragadjanak. Egy kis magányra volt szükségem, hogy háborgó elmém és lelkem is lenyugodjon. A nyugtalanság elemi erővel söpört rajtam végig, és nem értettem az okát. Ismertem már a Volturit annyira, hogy tudjam, ekkora túlerővel ő sem szállna szembe, főleg nem olyan vámpírokból álló sereggel, akikre egykoron a saját gyermekeikként tekintettek.

Én mégsem bírtam elűzni az agyamon átcikázó gondolatokat, amik közé a halál szó is belopódzott. Alattomosan, lassan, megmételyezve az elmémet és minden apró szegmensét kitöltve. Éreztem valamit a zsigereimben, ami semmi jót nem ígért.

Jobban elgondolkozni nem tudtam ezen, mert megláttam ez első árnyakat kibontakozni a hátsó udvart övező fák közül. Nagy levegőt vettem és normál hangerővel kimondtam azokat a szavakat, amiket a legszívesebben elkerültem volna.

- Azt hiszem, hogy kezdődik.

Megfordultam a folyósón és elkaptam a szobákból kilépő vámpírok pillantásait. Sok mindent fel tudtam fedezni az arcukon, de a legtöbbjükéről a mindenre elszántságot tudtam leolvasni. Az egész ház egy pillanat alatt bolydult fel, majd ürült ki, ahogyan mindenki felsorakozott a hátsó nagy udvarrészen. Bár félhomály uralkodott, mi mégis tökéletesen szemügyre tudtunk venni mindent, tökéletes látásunknak köszönhetően.

Nem időztem sokat a Volturi testőrségének felmérésével, hiszen Stefan és Vladimir kémeinek köszönhetően pontos információim voltak arról, hogy mire számítsak. Ezen adatokat természetesen megosztottam a legelső napokban a többiekkel is és némileg megkönnyebbülten vettem tudomásul, hogy jól dolgoztak az informátorok. Vagy mégsem?

Meglepetésemre Aro mellett nem Jane állt, mint ahogyan azt már megszokhattam, hanem egy közepes termetű, de nyúlánk alak, aki szintén köpenybe burkolózott, így az arcát nem láthattam. Az illata viszont annál árulkodóbb volt, ahogyan egy könnyű nyári fuvallat felém sodorta. Egy pillanatra megcsapott az orgona és a frézia kettőse, mire az izmaim megfeszültek, és el kellett nyomnom magamban a feltörni készülő morgásomat. Viszont az apró kis képkockák is a helyükre kerültek és minden világossá vált számomra. Perifériámon érzékeltem, hogy Edward felém kapta a fejét, de nem foglalkoztam vele, csak megköszörültem a torkom, hogy eltűntessem a számban felgyülemlett mérget és nyugodtam megszólaltam.

- Azt hittem, hogy már csak a túlvilágon fogunk találkozni, Adriana.

21 megjegyzés:

Florence Ploody írta...

Szia!
Húú, itt van Adriana is! Wááoo...
Annyira jó feji volt! Remélem Edward és Mac
megtalálják a közös hangot!
Hajrá!
Siess!
Pusz

Brigici írta...

Szia
nagyon tetszett de ki az az Adriana????
Siess a kövivel ,már nagyon kíváncsi vagyok rá hogy mi lesz a harc vége és most már arra is hogy ki ez a csaj.
Puszi

Névtelen írta...

ááá és pont itt a vége...:( na de nem baj, élveztem :D Érdekes volt! Bella, mint szupererős, minden képességgel rendelkező csaj, a fiúk bunyója,Emmett viselkedése, mind szuper :)
Köszi a fejezetet!
pusz: ramomona

ΘиәGirl írta...

Szia!

Hé, ez nem ér!!!! Gyűlölöm, amikor ezt csinálod... :@
De nagyszerű fejezet lett. Fantasztikusan megfogalmaztad, az érzéseket, a csatát és mindent. Csodálatos vagy ,de akkor is gonosz:)
Oké, persze ettől izgalmas a történet, na de minden fejezetnél? Ez már túlzás :O A jóból is meg árt a sok ;)
Oké, azt hiszem ennyi lenne:) Gratula hozzá(l9 Fantasztikus vagy, mint mindig:)

OneGirl

Andi írta...

Na jó mit keres itt Adriana hiszen őt már rég megsemmisitette Aro amikor azt akarta hogy maradjon vele Macario a szeme előtt végeztek vele.Ez így nem ér.Durci kisgyerek arc. Egyébként IMÁDTAM annyira jó volt hogy három szemszögből is írtál.,de már előre kész vagyok attól hogy milyen sokára fog jönni a friss ebből.Jó tudod hogy IMÁDOM a BtD-t is és attól is majd megpusztulok hogy mi lessz még ott,de a V.A. most tök sokára fog jönni sírok.Szerintem most hogy végre elpüfölték egymást a fiuk végre lecsendesednek mert mind a kettő imádni való bár Edward a minden de azért Mac is ott kullog a nyomában így nem szeretem hogy gyilkolják egymást én is Bellához hasonlóan döntöttem volna.Nagyon nagyon hiper super k va jó lett és még annál is jobb kérlek kérlek kérlek siess a frissel.
Ja majd elfelejtettem büszke tulajdonosa lehetsz a fönti rózsának hiszen ez most tényleg nagyon kegyetlen volt.Hazudnék ha azt mondanám hogy nem élveztem lehet hogy kezdek mazoista lenni,de én imádom hogy kegyetelen függővég író vagy.Na jó PUSZI és legyél rossz de írj nekük.

Topa írta...

Szia!!
Ez baromi jóó volt :D:D Edward és Mac harca nagyon tetszett :P Istenem én nagyon várom a következő fejit :)) Remélem hamarosan érkezik :D Imádom Emmettet és itt is alakított :D:D Bellát furcsa elképzelni szuper erős vámpírként, de meg lehet szokni :D Ez nagy csata lesz áá X)
Pussz Szasza

Detty írta...

Annnnnnnyira tudtam!!!! Annyira tudtam, hogy Adriananak még nem húzták le a rolót!!! Igen Igen Igen!!! Nagyon tetszett és hihetetlen izgalommal várom a folytatást!!!
Puszi
Dett

Pharm írta...

hűűű hát nem is tudom mit mondjak... hát erre nem számítottam. meg arra se hogy a fiúk így össze fognak kapni. jó hamar eljött a harc ideje, nagyon kíváncsi vagyok, mi fog ebből kisülni. alig várom már a kövit!!!

Vircsi írta...

Szia!
Hát én azt hittem,h Adrianak annyi...Aro nem megölte? :O Hát ezt nem értem most :$
Kíváncsi vagyok hogy fogod majd a harcot leírni, ha lesz... :)
Amúgy jó lett a feji, nagyon várom a folytatást!
puszka Vircsi

Névtelen írta...

Áhh, na neee!
Tuti, hogy ő dobta fel Bellát. Hát ez tutira nem lesz egy egyszerű harc. Remélem Bella teljes mértékben kipihente magát, mert most nagyon nagy szükség lesz rá. Kicsit lökött a csaj, amit csinált, hát az nem semmiXD De tényleg nem tudta volna másképp szétszedni őket, úgyhogy nem volt más választása. Bevállalós, az tuti :D
Fantasztikus fejezet lett, nagyon várom a folytatást :)
Pusz:Ancsa

Névtelen írta...

szia!!
Hát ez hihetetlen volt de hogy hogy Adriana él ez képtelenség lehetetlen..Vagy mégsem??Vajon kit ölt meg akkor Mac??Bells képességei pedig nagyon erősek és tényleg nem volt jó ötlet hogy használta de szükséges volt.A harc elkezdődött vajon mi lesz a végső kimenetel??Lesz esély az életre és az örök szerelemre.
Imádom és imádni fogom!
Melinda

mesi28 írta...

azt a .......... WTF???????????????
hűha
ez tényleg megbonyolítja a dolgokat, wow de még hogy!!! nem semmi! öcsééém banyek!
huhh hát full wow
jesszus krisztus atyagatya!!!
mik lesznek itt :D
újra és újra elkápráztat ez a történet és mindig azt gondolom, h nem, ennél izgibb már nem lehet!
és te mindig rácáfolsz erre!
alig várom a folytatást, na meg persze a BD-t is!!
egyébként nem húztál fel, inkább csak megleptél :))edződök xD
puszi
mesi28

Unknown írta...

Szia!

Hűha, ezek szerint Adriana mégsem halt meg. Na erre kíváncsi leszek. :-)
És még csak most jön majd a harc... Nagyon izgi. ;-)

Puszi:

Judit

Mono írta...

Szia!

nagyon jó fejezet volt... de én is néztem egyet, hogy ki az az Adriana... de Adri komija választ adott, így már teljesen képben vagyok:P csak azt nem értem még, hogy hogy került vissza.... tuti vmi képesség lesz a dologban....
vagy újra összerakták a darabkáit és nem elégették....::P ez hülyén hangzik ugye?XD

nagyon várom a következő fejezetet.... jah és sztem ha harc lesz és Mac Adriana ellen küzd akk megfogja ölni... hiába szereti még mindig... az ellenség... vagy Adriana megtér és átáll a Cullen oldalra:D rem a második lesz:D happy endet akarok:D

pussza
Mono

Névtelen írta...

Szia!
JJJAAAAAJJ király felyi lett. Naon tetszett az hogy Edward-Bella-Mac érzelmeit is elénk tártad. Az " orgona és frézia kettőse" egyből az jutott eszembe h ez Bella illata. Arra gondoltam ezért vonzódik Ballához Mac, mart a régi "szerelmére" emlékezteti. De hogy Adriana él azt nem értem h lehetséges?
Siess a kövivel
Imádlak Puszi Andi

Névtelen írta...

Szia!
Nem,nem, nem, bocsi fáradt vok már napok óta rájöttem h Bella illata levendula és frézia. tudtam h a frézia az bizti... na mindegy.
Puszi Andi

Krisz írta...

Szia mami! :P

Isteni volt, mint mindig. :)
3 szemszög pedig csodás, bár te is tudod, hogy hol kell szemszöget váltani. *mondja kissé ironikusan a Bellás szemszög végére gondolva*
A kedvencem a finomkodó írás volt! :D
"Mindeközben a hátsó üvegfal egyik része csörömpölve hullott darabjaira, ahogyan Mac besegítette Edwardot rajta, majd az egyik dohányzóasztalkaszerűség tört ketté, ahogyan Edward beleépítette Macario hátát."
Hűm, Adriana... Szép húzás!
Szóval kezdődnek a bonyodalmak. :S

Légy rossz! ;)

Pusz, Krisz

Névtelen írta...

Heloszia!
Hát....
IMÁDOM!
Én Mac-mániás vagyok, szóval nagyon örülök hogy ekkora szerepe van, Edward meg hozza a formáját (vagyis imádnivaló ^^). remélem happy end lesz Edwardéknak is, és Macnak is... :$ ;)

Pusz: Mesi

Farmgirl írta...

Szia Csajszi!
Nem bírom ki hogy ne irjam le:
Miért van az az érzésem hogy Macario vesztére került elő Adriana?Miért éreztem azt már az első olvasás után hogy Macario valami nagyon nagyot fog Bella és Edward örök boldogságáért tenni?
Hm???
Aro talán volt olyan *sípszó* és előkaparta valamelyik zugból(bocsi)Adrianat,hogy Macarióval összeugorjanak?...nagyon *sípszó* húzás volt tőle...
Ha beigazolódik a balsejtelmem,akkor Macariót megilleti a tiszteletbeli Cullen-név :P :D

Mindezek után a fejezet zseniális,Bella elmeharca állati jól lett kitalálva!

Puszillak, vizsgákhoz kitartás :)

Patri-cica írta...

Tudtam!Tudtam!Tudtam!

Háhá!!!

Na jó azért még lenne egy alapvető és mégis kulcsfontosságú kérdésem!
Ha Bellának fizikai és mentális pajzsa is van(+extra képességei hozzá)...akkor mi a francért görcsölnek hogy jön a Volturi?!
Bella leül a se...re felvonja a pajzsát mindenkire,majd Kate vagy Mac képességével meg kiiktatja a Volturit.Aztán kész.Pont.Ügy lezárva.

:-D

No para!

...siess a frissel!

Cupp

Timi írta...

Hali!

A feji szuper lett. Igazából ahogy látom előttem már mindent leírtak, szal nem is szaporítom a szót. Igaz még csak most jutottam odáig, hogy el tudjam olvasni a fejit, de nagyon nagyon tetszett és hihetelen izgalommal és kis türelmetlenséggel várom a folytatást.

Pusza:D

Megjegyzés küldése

 

blogger templates | Make Money Online