Vérvörös alkonyat

Sziasztok!

Még mindig lehet kérni a Vérvörös alkonyatot "PDF" formátumban, ha esetleg valaki még nem tette volna meg, és szeretné! :)
Az e-mail címem oldalt! ;)
Puszmancs

Szylu

2011. január 16., vasárnap

Before the Dawn játék

Sziasztok!

Nos, holnapra tudom Nektek hozni a fejezetet a Before the Dawnból, de addig is egy kis "útravaló".
Mint sokan tudjátok, a BtD nevét Ti választottátok ki - megjegyzem, hogy nekem is ez tetszett a legjobban -, de mégis honnan ez a cím? És a többi "pályázó" neve?
Egy kis magyarázat!
Mindegyik cím egy Evanescence szám címe, kivéve az Afterlife-ot, ami a Resident Evil legújabb részének az alcíme. Tudom, tudom, milyen már, hogy egy akció-kaland-horror (by: IMDb) film után akartam elnevezni a történetet, de annyira hangzatos volt! :D (A film is elég jó, már aki szereti az ilyen kaliberű dolgokat.)
Aztán jöttek a "többiek" és nem tudtam dönteni! De végül a Ti segítségetekkel sikerült, amiért ezer hála! :D
Sokan vannak, akik biztos ismerik ezeket a számokat, de azért belinkelem, hogy a frissig legyen mit hallgatni! ;) Szerintem mindhárom dal zseniális, és gyönyörű!
Evanescence - Missing
Evanescence - Breathe no more
És végül a befutó:
Evanescence - Before the dawn
És ezennel szeretnélek Benneteket egy kis játékra is ösztönözni - te jó ég, mikor játszottunk utoljára? -, aminek nincs nagy tétje, maximum annyit tudok felajánlani, hogy Pupival együtt megkapja/megkapják majd az aktuális fejezetet a nyertes vagy nyertesek!
Tippelni kell, mégpedig azt, hogy vajon a Before the Dawn-ban később elhangzó szám melyik Evanescence dal lesz? Lefordítom, mert jelen pillanatban én sem értem a saját kérdésemet! :P
Tehát, a regényben elhangzik majd egy dal valaki által(eddig fogom!XD), ami egy Evanescence szám lesz. De vajon melyik? :O (Váó, megértettem a kérdésemet! Következtetés: ne tanuljatok sokat, mert megárt!XD) Jah, és NEM ezen három szám valamelyike, csak hogy könnyítsek egy pettyet!
Tudom, ez egy kicsit szemét húzás, hiszen akik rajongók, azok kisebb előnnyel indulnak, de fel a fejjel a többieknek is, hiszen van egy hetetek rá (ergo 23-ig és éjfélig várok), hogy megleljétek a helyes választ, amit e-mail formájában kéne eldobni nekem a címemre: szylu.mccarty@gmail.com
Nem ígérem, hogy rögtön válaszolok ( a mumus-vizsgámra készülök...), de értesítek minden játékos kedvű egyént, hogy jól tippelt-e, vagy sem. A kérésem még annyi, hogy háromnál többször ne tippeljetek, és lehetőleg ne adjátok tovább egymásnak a helyes megoldást, mert akkor elszáll a varázs!
Még annyit, hogy a történet hangulatához passzoló számot kell keresni - tehát sötét és búskomor - és nem mondok nagy dolgot, ha elárulom, hogy egy női főszereplő fogja tolmácsolni nekünk ezen dalocskát. (Mily meglepő!:D)
Remélem, hogy mindent elmondtam, de ha nem, akkor kommentben lehet bátran kérdezni! :D
Pusz és holnap jelentkezem a frissel! ;)
Szylu

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

blogger templates | Make Money Online