Vérvörös alkonyat

Sziasztok!

Még mindig lehet kérni a Vérvörös alkonyatot "PDF" formátumban, ha esetleg valaki még nem tette volna meg, és szeretné! :)
Az e-mail címem oldalt! ;)
Puszmancs

Szylu

2011. március 1., kedd

Casey, kritikák és banner

Sziasztok!

Nos, menjünk szépen sorban, hogy semmit ne hagyjak ki. :D
Először is a legfontosabb!
Páran már felvetettétek, hogy kíváncsiak lennétek Miss Crawfordra, én pedig nem vonakodom elárulni, hogy ki is ő valójában. Szeretem, ha a szereplőim élnek, mozognak és lélegeznek, és mint Mac esetében, Casey-vel sem tettem kivételt. Egy barátnőm már a VA olvasásakor nyaggatott, hogy nem szeretném beleírni esetleg a regénybe, de akkor kizártnak tartottam. (A végén jártunk már, és az állóvizet jobb nem megzavarni! Csak néha...:D) Aztán jött a BtD és kellett egy karakter, aki pont olyan, mint ő. (És nem viccelek, tényleg pörög a csaj, de ezerrel, ami másokat is spannol! :D) Így hát, íme, ő lenne Casey Crawford, személyesen!
Még egyszer, köszönöm, hogy elvállaltad, de ezt még fogom majd párszor mondani! :D
Aztán: sokan szavaztatok arra, hogy szeretnétek véleményt írni, valamint olvasni majd a VA hátuljában. Erre itt a lehetőség! Mivel még sok teendőm van vele, ezért március 31-ig (éjfélig) bőven lesz időtök, hogy eljuttassátok hozzám a kritikáitokat. Ezt kettő módon tehetitek meg: vagy megírjátok kommentben ebben a bejegyzésben, vagy dobtok egy mailt a szylu.mccarty@gmail.com címre. Oldalra is kiteszem majd az erre a bejegyzésre mutató linket, hogy ne kelljen keresgetni, ha a frissek miatt bekerül az archívumba!
Természetesen senki személyiségi jogait nem akarom megsérteni, így aki ír, az bevállalja, hogy nagy valószínűséggel bekerül a hátuljába a kritikája, így Ti döntitek el, hogy milyen néven írtok. (Mehet anonim módon, eredeti névvel, becenévvel, blogos névvel vagy amivel szeretnétek!) Én mindenesetre hálás leszek, ha szántok rá(m) pár percet. Tehát, kritikára fel! ;)
A harmadik pedig, és itt a számítógépguruk előnyt élveznek: tervezd meg a BtD bannerét! Bizony, bizony, a Ti kezetekbe adom, hogy milyen képecske virítson más oldalakon a BtD-t hirdetve! A beküldött művek közül is Ti fogtok választani. :D A munkáitok elküldésére március 15., éjfélig van lehetőség, utána fogom megszavaztatni. Legyetek kreatívak és nyugodtan engedjétek el a fantáziátokat! ;) A lehetőség adott, nem szabok határokat!:D
Azt hiszem, hogy elegendő "szorgalmi feladatot" adtam a következő hónapra! :D
Most meg megyek, és alkotok Nektek valamit hálából BtD címszó alatt, hogy péntekig mindenképpen tudjak hozni egy frisset!
Köszönök mindent és imádlak Benneteket, csak ezt nem mondom(írom) eleget!
Pusz
Szylu

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

Halihóóóóóó!!!!!!!

Nahááááát!!! Én kb benne vagyok a Casey-fanklubba, de nem így képzeltem el őt... sokkal vadabbnak,vagy nem is tudom!! Ez a leányzó olyan kis szelídnek és cukinak tűnik!!! :) de mondjuk az ilyen fajták a legnagyobb őrültek, persze a legjobb értelemben!! :D nade örülök hogy kiderült, és gondolom folyton a komikat olvassa, és örül ha pozitív visszajelzéseket kap!! Persze nyilván Te is kellesz hozzá Szylu, hogy ilyen színessé tedd őt!!! :D na mind1, nekem nagyon szimpi a csajszi, és ha olvasod ezt Casey Crawford, IMÁDUNK!!!! :P
pussz: Koree :)

mesi28 írta...

Halihó!
Én inkább ide írnám a véleményt, mert mostanság vacakol az e-mailem:)
Mostanság lecsökkentettem kicsit a twilight világát, mert már olyan soknak tűnt, de a Vérvörös alkonyat részeit ennek ellenére is mindig lélegzetvisszafojtva vártam. Különleges tehetséged van ahhoz, hogy olyan szerethető karaktereket alkoss, akiket egy csapásra a szívembe zárok, de nagyon könnyen el tudod érni az ellenkezőjét is. A történet folyamán megnevettettél, megsirattál, lerágtam miattad az összes körmömet tövig, megettem több tábla csokit és rengetegszer a hajamat téptem, de egyszerűen imádtam! :D
puszi
mesi28
u.i.: egyébként casey nagyon aranyosnak tűnik és a karakterét is imádom, nagyon emlékeztet arra, amikor a barátnőmmel összezárnak minket, csak ő ezt egy személyben testesíti meg. szerintem ez azért teljesítmény XD

Névtelen írta...

Szia!
Nos én nagyon is sok Alkonyatos fictiont olvasók/olvastam de nálad valami egészen más az az érzés amikor meglátom hogy új fejezet jött a Vérvörös Alkonyat során soha nem tudtam hogy mit fogok olvasni ezért majdnem mindig bekészítettem magamnak egy kis nasit meg zsepiket legtöbbször használtam is:DDD
Nagyon szerettem azt ahogy Bellát kicsit átformáltad de tényleg csak egy kicsit mégis ez olyan mélységet adott az ő karakterének ami páratlan és hatásos lett:)
Ahogy több és több szereplőt vontál be mindegyik nagyon összetett de szerethető sokszor káromkodtam mint a kocsis hogy hogy lehetnek néha olyan hülyék hogy nem látják a fától az erdőt(igaz ez napjainkban is előfordult)ahogy próbáltál becsempészni a valós élet helyzetekből egy egy részletet még színesebbé szerethetőbbé tetted az pedig hogy valós karakterek alakokat is belerakták soha nem hittem volna..
Mac valós személye is(remélem hogy azóta elkaptad a srácnak a grabancát:)))
Casey személyét nem így képzeltem el de nagyon tetszik szép lány és van bene valami titokzatosság valami kis ördögiesség( persze ezt jó értelemben mondom, valami megfoghatatlan dolog van a lányban) még életszerűbbé válik az egész dolog vagyis legalább próbálkozik:)))
Az pedig hogy pörög vidám de szókimondó, nem kertel hanem megmondja amit gondol még sem bántólag igazán jó tulajdonságok gondolom Barátnőd személye is teljes mértékben ilyen mert nekem ez jön le mikor olvastam Caseyt...)
Uhh azt hiszem kicsit elkanyarodtam meg sokat is írtam.
Összegezvén:
Imádom ahogy írsz imádom amit írsz és imádom amit írsz:)))
Köszönöm az élményeket:))
Melinda

Pharm írta...

Szija!
Én is ide írnám a véleményem.
Nem az elejétől fogva olvastam a VA-t, talán a 12. fejezetnél kapcsolódtam be, de ahogy elolvastam az első fejezetet, elállt a szavam, és még akkor éjjel sokáig fent maradtam, és elolvastam a többi fejezetet. Teljesen magával ragadott a történet, pedig sok fanficet olvastam már. De ez teljesen különbözött a többitől, mind az események miatt, mind az, ahogy leírtad őket. Volt amikor nem volt időm olvasni, de a VA-ra mindig szakítottam 10 percet, mert egyszerűen muszáj volt tudnom, hogy mi következett. Az utolsó fejezetek olvasásánál már nagyon furcsa volt látni, hogy milyen kevés van már csak hátra, és amikor véget ért, olyan hiányérzetem lett. Mintha valami szokásomat vesztettem volna el azzal, hogy már nem lesz több friss, nem lesz egy hét izgulás, hogy vajon hogy mi lesz a folytatásban. Egy kicsit a következő történettel pótolni tudtad ezt, de csak véget ért egy korszak.
És végül meg szeretném köszönni, hogy megírtad ezt a csodálatos történetet, és a további munkáidhoz szeretnék sok sikert kívánni!

Lexi írta...

Évfolyamtársaim hosszú időn keresztűl nyaggattak, hogy olvassam el. Mindig kibeszélték a részeket, és ez már kezdett idegesíteni, hogy csak egy-egy mozzanatot tudtam a történetből. Ezért nekiűltem és az akkor még kb 20 fejezetből álló VA-t lementettem és elkezdtem mp4-en olvasni. Este éjfélig ha nem tovább fennmaradtam olvasni, és másnap a suliba is egész nap olvasta. Nagy szerencsémre egy nagyszerű írótanonc történetére találtam amibe egyből beleszerettem. És függő lettem a függővégek királynőlyének történetébe :D
Lexi

Tündi írta...

Szia!
Én egyszerűen imádtam a VA-t fejezetről fejezetre haladva egyre izgalmasabb lett és egy teljesen más világot ismerhettünk meg általa.
üdv.Tündi

Megjegyzés küldése

 

blogger templates | Make Money Online