Vérvörös alkonyat

Sziasztok!

Még mindig lehet kérni a Vérvörös alkonyatot "PDF" formátumban, ha esetleg valaki még nem tette volna meg, és szeretné! :)
Az e-mail címem oldalt! ;)
Puszmancs

Szylu

2011. március 5., szombat

Before the Dawn - 8. fejezet

Sziasztok!

Meghoztam a 8. fejezetet, remélem, hogy tetszeni fog. Én nem vagyok vele annyira sem elégedett, mint amennyire szoktam - általában nem szoktam az lenni, de azért ki merem engedni a kacsóim közül - és félve teszem fel, mert nem érzem az igazinak. De Ti majd megmondjátok!
Kivételesen két szemszög, két különböző egyéniségtől... ;)
Pusz
Szylu

„Keresd meg a lányt”


„Beszélj hozzám

Mondd újra el

Hogy a világ botrány

De holnap mégis élni kell”

(Ákos: Adj hitet)


(Edward szemszöge)


Casey befejezte a „mesélést” és elégedetten megvillantott felém egy ezer wattos mosolyt, mint aki jól végezte dolgát, és most várja a jutalmat. Én viszont csak magam elé meredtem mozdulatlanul, és Bella utolsó mondata visszhangzott a fejemben újra, és újra, mintha a szalag megakadt volna.

„Ha örökké élsz, akkor kell, hogy élj valakiért!” – mondta. – „Ha örökké élsz, akkor kell, hogy élj valakiért!”

Ennyi hát a nagy rejtély.

- Min gondolkozol? – ült fel egy könnyed mozdulattal az ágyon Casey és kénytelen voltam ránézni.

- Csak azon, hogy végre megértettem – sóhajtottam fájdalmasan.

- Oh, és mit is? – tudakolta kíváncsian.

- Azt, hogy Bella egy másik vámpír miatt lett azzá, amitől én próbáltam megóvni – suttogtam és lehajtottam a fejemet, hogy ne kelljen elviselnem Casey sajnáló tekintetét.

Azt hittem, hogy az évek alatt eléggé kiismertem már őt ahhoz, hogy tudjam, hogyan fog reagálni, de mint mindig, most is meg tudott lepni. Lesajnáló tekintet helyett valami mást kaptam, amit nem tettem egykönnyen zsebre.

Olyan gyorsan és fürgén pattant fel mellőlem és olyan szélsebesen termett a polcom mellett, hogy szinte nem is tudtam szemmel követni. A következő pillanatban aztán fejen talált valami kemény, amit egy másik, majd egy újabb követett.

Behúztam a nyakamat, így sikerült elkerülnöm az újbóli találkozást az egyik könyvemmel, amit Casey akkora hévvel vágott hozzám – jobban mondva vágott volna hozzám –, hogy a lapok kihullottak a keménykötésből, ahogyan a könyv gerince nekivágódott a szemközti falnak.

- Hé, mégis mi a francot művelsz? – vontam fel a szemöldököm, de ezen apró testi reakció miatt nem ügyeltem eléggé, így A rózsa neve – Umberto Eco egyik remekműve – pont homlokon talált.

- Megpróbálom betörni azt a kemény fejedet! – sziszegte összeszorított fogain keresztül, és elkapta a következő keményfedeles regényt, ami a keze ügyébe került.

Eldobni már nem tudta, mert a szobába belépő Emmett egy laza mozdulattal kikapta a kacsói közül és megeresztett felé egy elbűvölőnek szánt vigyort.

- Hidd el, én éveken keresztül próbáltam, de nagyobb falat, mint hinnénk – kacsintott Casey-re, aki dühösen fújtatott egyet és elindult az ajtó felé, ahol Jasper támasztotta a félfát.

- Hello, kislány – köszönt neki egy hűvös mosolyt felvillantva.

- Nem vagyok kislány – dühöngött Casey, és megtorpant Jazz előtt, aki elállta az útját.

- Akkor hello, Edward barátnője – puhatolózott tovább finoman Jasper.

- Maradjunk akkor inkább a kislánynál, mint hogy ennek az idióta vadbaromnak a barátnője legyek – mondta és vállával lökve egyet Jazzen, kivágtatott a helyiségből.

De még előtte odakiáltott nekem, hogy „Ez még nem lerendezett meccs!”

Megforgattam a szemeimet, és körülnéztem a szobámban, hogy milyen károkat okozott Casey dühkitörése. A padlón és az ágyamon ott feküdt a Vörös és fekete, a Bűn és bűnhődés, a Nyomorultak és az Üvöltő szelek egy-egy példánya, és csodával határos módon csak a falnak csapódott Nyomorultakat viselte meg ez a kis incidens. Úgy látszik, hogy mégsem annyira kemény a fejem, mint hiszik.

- Hú, apám, piszok mázli, hogy nem hoztad magaddal A gyűrűk urát vagy a Narnia krónikáit – jegyezte meg Emmett, és felvéve egy könyvet mellőlem arrébb tette, majd lehuppant az ágyam szélére. – Vagy képzeld el, ha a karmai közé kaparintja a Háború és békét! – szörnyedt el, de persze csak tettette. – Azon csodálkozom, hogy nem kaptál agyrázkódást, mert valljuk be őszintén, hogy a barátnőd elég jó formában van, már ami a fizikumát illeti.

- Casey nem a barátnőm – nyögtem és hanyatt dőltem az ágyon.

- Oké, akkor csak nagyon szeretne a barátnőd lenni – fűzte tovább Emmett és kényelembe helyezte magát mellettem.

- Nem, nem akar az lenni – mormogtam az orrom alatt.

- De egészen úgy viselkedett, mintha… – jegyezte meg Jasper, aki időközben beljebb lépett, és becsukta maga mögött az ajtót.

- Csak barátok vagyunk – beszéltem továbbra is tőmondatokban, mert bár nagyon örültem neki, hogy megszabadítottak egy időre Casey-től, de nem repestem az örömtől, hogy ők viszont a nyakamon maradtak.

- Oh, és milyen mélységű barátok, ha szabad megtudnom? – kacsingatott felém Em és arcrepesztően vigyorgott.

Sem erőm, sem kedvem nem volt ahhoz, hogy elviseljem őrült bátyám fantáziadús eszmefuttatásait, ezért kertelés nélkül kimondtam azt az egy mondatot, amitől mindkettőjük arcára odafagyott a mosoly:

- Én változtattam át Casey-t hét évvel ezelőtt.


(Casey szemszöge)


Dühösen caplattam végig a fáklyákkal megvilágított folyosón és magamban cifrábbnál cifrább szavakkal illettem Edwardot, amiért ilyen teszetosza, tökkelütött, idióta vadbarom. Nem tudtam elhinni, hogy ennyire ütődött, és nem látja a fától az erdőt. Csak egy agyament vámpír lehet olyan, mint ő!

Olyannyira lefoglalt Edward szapulása, hogy egyenesen belerohantam egy, a sarkon beforduló alakba.

- Bocs – dünnyögtem fel sem nézve. – Nem láttalak.

- Hát, ilyen cifra káromkodások közepette én se látnék, se hallanék – válaszolta a vámpír csengő hangon, és végre egy kis vidámságot is véltem felfedezni benne.

Felkaptam a fejemet és döbbenten bámultam az előttem álló Bellára. Most nem azt a ruhát viselte, amit a legutóbbi találkozásunkkor, hanem egy kissé megszaggatott farmert, egy tornacipőt és egy fehér trikót, amire egy fekete, hosszú kabátot vett fel.

- Bella? – adtam végre hangot az értetlenségemnek. – Te hogy kerülsz ide?

Elnevette magát, és megcsóválta a fejét.

- Egy pillanatra komolyan úgy néztél rám, mintha szellemet láttál volna – mondta egy apró mosoly kíséretében. – Amúgy Emmettet és Jaspert keresem. Nem futottál velük véletlenül össze?

Értetlenül ráztam meg a fejemet, mert még mindig nem tértem magamhoz, amit ő annak tudott be, hogy nem is tudom, kikről beszél, így magyarázni kezdett.

- Emmett egy kétajtós szekrénynek álcázott medvebocs, akinek az arcára van égetve egy jellegzetesen idióta vigyor, Jasper pedig szikár, mézszínű hajú vámpír, tele harapások hegeivel.

- Jaj, de azt hiszem, hogy tudom, hova mentek – kaptam észbe, és egy zseniális terv kezdett körvonalazódni a fejemben. – Gyere velem!

Elkaptam a csuklóját és magam után vonszoltam vissza a folyosón oda, ahonnan jöttem. Bella tartotta velem a lépést, de azért nevetős hangon hozzátette:

- Casey, nem élet-halál kérdése, nyugi! Nem kell ennyire sietni.

Az tűnt a legjobb megoldásnak, ha szóval tartom, még mielőtt rájön a turpisságra.

- Miért is keresed őket? – tudakoltam, és tényleg érdekelt a válasza.

- Megbeszéltem velük, hogy vadászat után gyakorolunk egy kicsit, mert nem tudni, hogy holnap melyikünk fog sorra kerülni az első napon. – Éreztem, hogy rántott egyet a vállán. – Lehet, hogy semelyikünk, lehet, hogy mindhárman.

- És miért nem azzal az alacsony nővéreddel… – turkáltam egy név után a memóriámban, amit Edwardtól hallottam, de nem voltam benne biztos, hogy a másik három női név közül melyik tartozik a jövőbelátó kis filigrán teremtéshez.

- Alice – sietett a segítségemre Bella.

- Igen – bólintottam, miközben továbbra is húztam magam után őt. – Miért nem vele gyakorolsz?

- Mert Alice folyton csal – szusszantotta dühösen. – Mármint nem tehet róla, mert ez a képessége, de nagyon remélem, hogy nem kerülök vele össze.

Alig hagyta el a mondat a száját, már meg is érkeztünk Edward szobájához, aminek csukva volt az ajtaja. Hallottam a másik oldalról átszűrődő hangokat – éppen Jasper beszélt – és Bella is hallhatta. Azt pedig nem engedhettem, hogy Edward megszólaljon, és ezzel elrontsa a nagy lehetőséget, ezért gyorsan bekopogtam, és meg sem várva a bebocsátó „Szabad.” vagy a fenébe elküldő „Ne zavarj!” szavakat be is nyitottam.

Természetesen behúztam magammal Bellát is, aki amint meglátta az ágyon ücsörgő Edwardot, lemerevedett és a szemei tágra nyíltak.

- Uraim, kifelé! – szóltam oda Bella bátyjainak, akik szintén ledöbbentek. – Most! – pirítottam rájuk és olyan rondán néztem, hogy jobbnak látták, ha olajra lépnek.

Bella és Edward csak bámulták egymást és egy hang sem jött ki a szájukon. Elkaptam a zárból a kulcsot és az ajtóhoz léptem. Mielőtt azonban becsuktam volna, még megjegyeztem.

- Addig nem jöttök ki, amíg meg nem beszélitek a dolgot. – Erre mindketten felém kapták a fejüket. – És igen, ezt halálosan komolyan gondolom!

Azzal becsaptam az ajtót, és a kulccsal kettőt fordítottam a záron. Roppant elégedetten poroltam le a kezemről a nem létező port, és amikor megfordultam, két arany szempár meredt rám.

- Most meg mi van? – kérdeztem az Emmett-Jasper párostól.

- Te őrült vagy – jegyezte meg a szőke hajú srác, Jasper.

- Komáljuk az őrülteket – tette hozzá Emmett, és elvigyorodott, ahogyan a hónom alá nyúlva elkapott, és húzni kezdett.

A másik oldalról Jasper fedezte, és ilyen díszes kísérettel szambáztam…

- Mégis hova visztek? – tettem fel a kérdést, amit az első pillanatban kellett volna.

- A főőrültek egyikéhez – kuncogta Emmett, mire Jasper felé mordult. – Jó, jó! – védekezett feltartott szabad kezével.

- Be kell, hogy mutassunk a feleségemnek – tette hozzá a szőke, és a „feleség” szónál megtelt a hangja szerelemmel.

Pfúj!

De csak ennyit kérdeztem:

- A feleségednek?

- Igen, Alice-nek – válaszolta Emmett és már be is terelt egy szobába.

19 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia!!
ÁÁÁÁá nagyon jó volt nagyon jó volt Imádom Caseyt tündéri egy csaj és azt hiszem h ő és Alice nagyon jó barátnők lesznek.Mégis teljesen ledöbbentem hogy ed átváltoztatta a lányt de miért miért tette ki miatt? Mi történhetett??
Bella és Ed beszélgetése vajon mi is lesz????
Em és jazz imádnivalóak és h összehaverkodtak a lánnyal Bella ahogy fogadta Caseyt amikor egymásnak ütköztek nemvolt semmi bunkó és a Casey terve jaj de szeretem..:)))
Nekem tetszett nagyon is..:)))Meg a könyvdobálás..:D
Melinda

Névtelen írta...

Szerintem szuper lett! Csak ígérd meg, hogy a következő fejezetben Edward-Bella lesz!! XD

Farmgirl írta...

Szia :D

Hát megérkezett, és nekem nagyon tetszett..a kulcsmondat volt a legjobb számomra:"Komáljuk az őrülteket" :D IMÁDTAM!!!!
Nagyon köszi..amugy nem értem mi a fene bajod van ezzel a fejezettel!
Most véglegesítetted magadat Krisz mögött a körözési listámon XD
Puszi

zitt2 írta...

Na ez hatalmasat szólt!!! :P
de nagyon bejött, csak olyan rövid volt... többet (L)
by:zizi

Névtelen írta...

Huh nekem nagyon tetszett! Okos csaj ez a Casey! :) Mostmár beszélje meg Bella és Edward a dolgokat! Huh nagyon várom a kövit, sztem jó barinője lesz Casey Alice-nek! Nagyon várom a kövit! Nagyon siess! Puszi:) Luci:)

Pharm írta...

Szija!
Nem kell izgulnod, nagyon jó lett a fejezet, és a vége természetesn megint függő...
Remélem minél hamarabb hozod a frisset!

demon írta...

szia gratulálok remélem bella kinyúvasztja edet
puszy

Névtelen írta...

Szia Szylu!!!!!!

ÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚúgy örülök!megszépítetted a szombat estémet. :) Nem értem, mért vagy elégedetlen a fejivel, én imádtam... Micsoda véletlen, hogy Casey pont Bellába futott bele... Emmett hozza a formáját ("kétajtós szekrénynek álcázott medvebocs!LOL! :D Minden optimizmusom ellenére érzem, hogy a "nagy kettős" itt még nem fog kibékülni, nálad nem ilyen egyszerűek a dolgok.... Alig várom már a versenyt, milyen lenne, ha Edwarddal kellene küzdenie.(mondjuk igazságos lenne, mert nem tud olvasni a gondolataiban, szóval egál....) Jaaaaaaaaaj te, hát eléggé sokáig hagytál sóvárogni minket, de sebaj, tovább küzdjük magunkat hétről-hétre a "meteorzáporokon", mert ez a sztori megér még egy feketelyukat is. :)
puszi
Drazsé

Névtelen írta...

Szia!
Iszonyatosan jó rész volt, nem tudom miért mondtad azt, hogy nem jó mert épp az ellenkezője. De, hogy itt abba hagyni, na az már nem tetszik, de ha hamar hozod a következő részt akkor megbocsátok.
Siess a következővel.
Pusssz Kinga

Andi írta...

Szia drága Szylu :)

Egyszerüen imádom kezdve Caysevel. Ez a csaj eszmétetlen tiszta Alice és tuti hogy tök jól ki fog jönni egymással a két cselszövő. Bella nem hiszem hogy sokáig maradna a szobában vagy kiugrik az ablakon vagy kitöri az ajtót de nem hiszem hogy Edwarddal szeretne maradni hacsak Edy nem győzi őt meg az ajkaival hogy érdemes maradni :D remélem így lesz. Jó lenne bár még nagyon az elején vagyunk én mégis alig várom már hogy kicsit összemelegedjenek. :)
Imádtam drága és alig várom a kövit siess kérlek. Puszi és legyél rosssssz nagyon nagyon rossssssz. Andi

ΘиәGirl írta...

Szia!

Ez csodás lett! Imádtam minden sorodat! Olyan fantasztikus volt!
Kíváncsi vagyok, hogy Edward hogyan talált mi kis doktornőnkre) Ugye lesz benne egy kis "mese" is:) De Emm... Áhh! Imádom(L) És Jazzt is:D Edward meg Bells... (Y) Alig várom azt a beszélgetést:) Remélem azért Bella nem tépázza meg szegény Edward könyvespolcát:P -de ki tudja, ha nem te? :)
Alig várom a kövit! Kérlek siess! :)(L)
-és megint csak hozzá teszem, hogy anyja lánya nagyon hasonlítanak egymásra ;)

OneGirl

Detty írta...

ÁÁÁÁ nagyon jó!!! Tetszik, hogy Casey-t "magukhoz vették" a fiúk! :D Nagyon szimpatikus!! Ő a kedvencem!! :D Kíváncsi vagyok, hogy mi lesz Edward és Bella beszélgetésében és hogy mik lesznek a következmények! Jajj istenem szegény könyvek!!! :D Remélem hamar hozod a frisst!!!
Puszi
Detty

Névtelen írta...

Halihóóóóó!!!!!!!!!!!

Szép a 'reggel', ha az ember frissre ébred. :) szóval megláttam, hogy van új feji és rá is vetettem magam!! Nem értem mi ez az önostorozás, imádtam ezt a fejezetet is, el is olvastam már többször is!!! :D amiket megtudtunk... Ed változtatta át Caseyt 7 évvel ezelőtt, és még csak ennyi éve vámpír és már Volturis.. hmmm... akkor valami nagyon pöpec kis ereje lehet!!! Bella és Ed... hogy nem fogják megbeszélni a dolgokat, abba szinte biztos vagyok, túlságosan egyszerű lenne...de lehet hogy tovább haladnak egy szinttel. Kíváncsi leszek Alice és Casey egymásra találására, bár Alicenek "látnia" kellene őt!!:D Szóval nagyon tetszett a 8.fejezet, várom a kövit!!

pussz: Koree :)

u.i.:,,Komáljuk az őrülteket" :D

Névtelen írta...

Szia!
Ne legyenek kétségeid, szuper feji lett. Edward változtatta át Caseyt, az állam leesett, jó az okokat még nem tudjuk de akkor is...
Ismét elmondom: Nagyon szimpi a csaj, és hogy bezárta Edyt és Bellát...
Találkozni a főőrültek egyikével, és ez Alice, nagyon ott volt.
Siess a frissel légyszi
Puszi Andi

Tündi írta...

Szia!
Szerintem is nagyon jó lett nem tudom mi a bajod vele.főleg a Narniás rész tetszett Emmettől,azon megszakadtam a nevetéstől.Casey pedig jól tette,hogy bezárta őket.
Várom a kövit.
pux
Tündi

Lina írta...

Hát ez vicces volt!
Hmmm... ez a Casey egyre szimpatikusabb! Alice-el nagyon jól ki fognak jönni:D és az ajtó bezárós cucc elég jó terv, leszámítva hogy valószínűleg vannak ablakok a szobában és egy vámpír többnyire elég rendesen tud törni-zúzni...
Kíváncsi vagyok mi lesz abból a megbeszélős izéből, remélem azért néhány dolgot tisztáznak legalább :D
ÉÉÉS!!! Nemsokára lesz tömegbunyó... illetve nem tömeges, de majdnemXD
Nagyon jó feji volt és szerintem feleslegesen aggódtál h nem jó! Lökött egy nőszemély vagy te :P
Siess a kövivel, már nagyon kíváncsi vagyok!
:D Puszi (L)

Patri-cica írta...

Na lesz itt még balhé bőőőőven!
Edward átváltoztatta Caseyt,bezzeg anno Bellát nem!hajjjaj... :-S
Ó a ...*sípszó*!!!
(Ezzel kapcsolatban több verziót is kidobott az agyam!Az egyik jobb,mint a másik!)
Nekem tetszett!Bár elég ideges lettem mikor olvastam bevallom őszintén!
És kíváncsi vagyok,hogy még jobban összevesznek-e vagy megállapodnak,hogy béke van és semmi más!Mert hogy ennél jobbra nem számíthatunk az tuti!Legalábbis egyenlőre...

Amúgy Casey abszolút szerethető a maga idegesítő módján!Na ezt nem tudom jobban megfogalmazni...

Siess a frissel!

Cupp

Krisz írta...

Szia!

Hol is kezdjem...? Csak nem azzal, hogy Edward tipikus Edward, vagy mi! XD Mi az első gondolata?... Hogy Bella más pasi miatt változott át és éli az életét. XD
Aztán Casey! Hehe, jó volt a kirohanása, mármint a könyvekkel. Amúgy jól gondolom, hogy nem véletlenül épp azokat a könyveket vágta a fejéhez? Vagy csak én kerestem összefüggéseket a címek és a helyzet között? *pirul*
Em és Jazz is jók voltak, és végre megtudhattuk, hogy Ed változtatta át a doktornőt! :P
Aztán pedig a kis terv is nagyon tetszett, kíváncsi vagyok, hogy miről fognak beszélgetni, mert az biztos, hogy most még nem derül ki, hogy még mindig szeretik egymást. *az egyik szeme sír a másik nevet*

Ügyi voltál, nyugi! ;)
További szép hetet!

Pusz, Krisz

Niko írta...

Szia!

Még hogy nem jó a fejezet!!! Az egyik legjobb szerintem!
Edwardunk hozza azt a "mindjárt hátba verem, hogy észhez térjen" formáját. De szerencsére itt van nekünk az imádott Casey-k, hogy ezt megtegye helyettünk. Igaz, hogy könyvekkel, de megkapta a magáét! :D Bár azzal meglepetést okoztál, hogy Edward változtatta át Casey-t. Volt némi sejtésem, arról hogy szorosabb (na nem úgy!!) kapcsolat van köztük. Szeretem a meglepetéseket! :D
Nagyon jó lett az egész kis tervecske, hogy összezárta Casey őket. Kíváncsi vagyok, hogy miről fognak beszélgetni, mert engedni nem fog egyik sem (még most), azt biztosra veszem. Na és a főőrültek egyike! :D Fenomenális!

Várom a folytatást, nagyon!

Niko

Megjegyzés küldése

 

blogger templates | Make Money Online